Премини към съдържание

schweppes

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

schweppes's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. schweppes

    Японско качество

    Big Boss, с цялото ми уважение към теб (не лично познанство, а по това, което съдя от постовете ти), сега доста ме разочарова. Въпреки наистина учтивият ти тон, много неща прозират в текста ти. Явно е, че искаш да приключиш темата, но не мога да не ти отговоря. Прочети и двата ми поста внимателно. Няма никакви нападки, просто мнението ми с две думи е, че японското качество често пъти е преувеличено, а японският морал е по-скоро анахронична утопия. Идеалният пример тук е, разбира се Митсу, понеже сайтът е негов. Доста може да се пише за полицейското разследване на политиката на компанията за прикриване на дефекти, предизвикали нелепи смъртни случаи, довело до рикол на 600 000 машини, както и забрана в над 40 японски префектури да се продават колите на компанията. Логично следва финансовият срив, както и изказванията, че фирмата трябва да си наведе главата и позорно да напусне автомобилното производство. Мерцедес тогава налива $2.6 милиарда. Друг въпрос е, кой профитира от това повече (Smart4Four е тема за размисъл). Но това са много сериозни неща и намирам за неприемливо да не се споменават, а даже избягват. Всяка фирма, естествено си има черни точки. Ако продуктът на фирмата ти харесва трябва да си готов да ги приемеш, а не да ги криеш. Иначе наистина политика на компанията и на фен клубовете й е да премълчава такива неща. Позор. В древна Япония за това се полага харакири. В корпоративна Япония глоба от няколко хиляди долара!!! Както например през 2000, когато Snow Brand почти отравя 14 000 души с бактерия в млякото, глобата е $5,500. Нарочно ти давам тези примери, за да видиш, че духът на Япония е едно, бизнесът друго. Съжалявам, че в моя пост си открил само деструктивна критика. Не съм искал да е така, просто се подразних от толкова често пъти безпочвени хвалебствия. Може би ако коментарите бяха по-умерени и моята критика щеше да е по-позитивна. Колкото до Голфа - тук си 100% прав. Не искам да вкарвам сайта в конфликт с никой фен клуб. Все пак признай, че сравнението си го бива. :sorry: Накрая държа да спомена, че не вярвам да приемеш доводите и идеите ми. Но знай, че с това превръщаш сайта в подобие на конкурса на дир.бг, където модераторите не допускат никаква критика, в резултат на което там е фраш с абсурдно положителни мнения. Но все пак ти си модератор и имаш право да решаваш кое как ще се развива, пък дори и да е странно едностранчиво: :worthy: Напълно си прав, за "опарването" от някой форуми. Мисля, много добре разбирам, какво искаш да кажеш. Надявам се и ти. А сега си напълно в правото си да изтриеш темата или поне моите постове, както и вероятно ще направиш. Приятелски поздрав и без лоши чувства - Schweppessssss!
  2. schweppes

    Японско качество

    Evo Fen, Били ми казал къде, ако не в тема за качеството трябва да се обсъжда ниското качество??? Особено в сайт на Мицубиши, компания, чието автомобилно подразделение съвсем наскоро беше на път да приключи земния си път поради неглижиране на този въпрос. Добре, че бяха лошите Мерцедеси да я спасят. И ако ми кажеш, че това са стари новини, съвсем няма да бъдеш прав. Говорим не за 1924, а за 2004 година, т.е. само преди 2 години. Нали не си мислиш, че нещата в едно такова огромно предприятие се променят като с магическа пръчка? Когато дадох за пример mitsubishisucks.com знаех, че вероятно ще разбуня някой дух, затова написах простата статистика от 8 000 000 подобни сайта. Далеч съм от мнението, че за Тойота няма например 12 млн, а за Буик вероятно 80. Все пак е интересно да се погледнат нещата. Нарочно хвърлих един поглед и на другите сайтове (понякога само авто форуми като този). Като цяло не мога да кажа, че гореспоменатият сайт е прекомерно тeнденциозно направен. Впечатление ми направи, че в САЩ много се оплакват от изгоряла боя на Мицубишита в гаранция - несъмнено грозен дефект. Споменавам това, защото във вашия сайт също се обсъждаше едно такова Митсу. Както забелязваш нито ви нападам, нито правя някаква подривна дейност, както ти струва ми се се опитваш да намекнеш. Въпреки, че не съм притежател (или кой знае какъв фен) на колите Митсу влизам в сайта, защото ми харесва – изключително културен, с много добре балансирани и обосновани мнения. Мисля няма по-голям комплимент от това да си надскочиш пряката аудитория. Това, което ме учудва е, че относно този проблем на Митсу преди 2 години няма почти нищо (поправете ме, ако греша). Даже и Big Boss в историята на Митсу не смоненава нищо по въпроса. Темата упорито се избягва и твоето мнение затвърждава това впечатление. Е, ако ми трябва фенски сайт, който да претупва фактите и единственият му аргумент да е “Защото ме кефи” винаги мога да се прехвърля при Голфаджиите, което всички знаят си е диагноза. "Всички фирми имат скандали в управлението си." Незнам дали си наясно, но в случая не става дума просто за скандал в управлението. Става дума точно за японското качество, политика, морал и всички тези неща, който възхвалявате по-горе. Ако не знаеш за ситуацията повече от това, google ще ти каже повече. А може и аз да ти дам някой хинт. Смятам, че няма нищо лошо в малко градивна критика и ако се признаят проблемите, това няма да промени цялостната визия за компанията, само ще я допълни. Надявам се, не искате да чуете по адрес на Митсу подобни думи, както на новият шеф на VW преди около 3 години: “Голф класата в момента се крепи на феновете на марката”. Така, че помисли дали искаш да превърнеш този форум в подобие на Голф сектата, пред която испанската инквизиция прилича на детска игра, а Пернишкия тунинг клуб на Москвич като поделение на Lorinser.
  3. schweppes

    Японско качество

    Ето цялата статия и два откъса: In early June, Mitsubishi Motors dropped a new bombshell, announcing it would recall 155,000 cars in Japan to repair 26 mechanical defects it had failed to report since 1993, despite its obligation to do so under Japanese law. The bugs ranged from defective air bags to faulty hoses that caused breakdowns and included a glitch linked to at least two vehicle fires. Management also admitted issuing memos to dealers asking them to quietly fix these flaws if customers brought their cars in for other repairs. Shortly after the disclosures, police arrested former Mitsubishi Motors president Katsuhiko Kawasoe on charges of professional negligence for failing to report one of the potentially lethal truck defects. Kazuya Akutsu, a 38-year-old systems engineer and member of a 600-strong Pajero fan club, says his parents, coworkers and friends are all pleading with him to replace his ride with something more respectable, but he is reluctant to do so. "I can't trust the company," Akutsu says, "but I like the car. At least the tires haven't come off." Others are less forgiving. Shoichi Nakagawa, Japan's Minister of Economy, Trade and Industry, recently said he was "speechless from disgust" over the company's "malicious" behavior.
  4. Малко свободен превод си направил - буквално пише "Спри да паркираш това ла***о вън от къщата ми". Всъщност грешката е в английския текст - вместо outside трябва да пише in front of
  5. schweppes

    Японско качество

    Относно качеството :icon_hmm: http://www.mitsubishisucks.com/cars/problems/ относнo лимоните: http://www.mitsubishisucks.com/cars/lemons...sey/lemons.html Това, разбира се е само един антисайт, но ако google-ватe за mitsubishi problems, например, излизат над 8 милиона подобни сайта. Все пак повечето са то USA, та не знам дали тамошните фабрики по принцип не са повече производители на скрап, отколкото на коли, независимо от собственика.
  6. Здравейте, Преди малко по CNN от автосалонът в Женева едно топ CEO на Mitsubishi за Европа резюмира ситуацията, в която се намира компанията в момента. Реших, че ще ви е интересно да конспектирам думите му, макар че за повечето от вас вероятно няма да дойдат като новина. През 2005 :mitsu-smiley: отчита 18% увеличение на продажбите в Европа. В Русия това прави 80%, като най-продаваната кола е Lancer. Това се дължи на по-високият среден доход в Русия, както и на подобрената дилърска мрежа. :respect: В момента в Русия има 85 дилъра на компанията. В Турция и Гърция продажбите също са се увеличили с двуцифрови числа. Перспективи пред компанията: Colt Czc ще излезе на пазара май месец. До края на 2006 се очаква и разработването на концептуален електромобил, който обаче ще служи само за изследване на технологията. Пускането му в масово производство се планира най-рано за след 5 години. Mitsubishi не планира създаването на хибриден автомобил, тъй като от тази технология има смисъл реално само в Северна Америка. В останалата част на света съществуват много модели със същата енергийна ефикасност.
  7. schweppes

    НАЙ ЗДРАВИТЕ КОЛИ

    Ако преводачката си беше дала труда да прочете всичко, което пише на сайта, щеше да разбере, че SL и 911 са сред най-надеждните, понеже са спортни коли и като такива не се използват всеки ден и не навъртат значителен километраж. Освен това цената им предполага по-качествени материaли от ежедневните коли. Поради тези причини резултатите за тях, така де се каже, не важат.
×
×
  • Създаване...