Evo Fen, Били ми казал къде, ако не в тема за качеството трябва да се обсъжда ниското качество??? Особено в сайт на Мицубиши, компания, чието автомобилно подразделение съвсем наскоро беше на път да приключи земния си път поради неглижиране на този въпрос. Добре, че бяха лошите Мерцедеси да я спасят. И ако ми кажеш, че това са стари новини, съвсем няма да бъдеш прав. Говорим не за 1924, а за 2004 година, т.е. само преди 2 години. Нали не си мислиш, че нещата в едно такова огромно предприятие се променят като с магическа пръчка? Когато дадох за пример mitsubishisucks.com знаех, че вероятно ще разбуня някой дух, затова написах простата статистика от 8 000 000 подобни сайта. Далеч съм от мнението, че за Тойота няма например 12 млн, а за Буик вероятно 80. Все пак е интересно да се погледнат нещата. Нарочно хвърлих един поглед и на другите сайтове (понякога само авто форуми като този). Като цяло не мога да кажа, че гореспоменатият сайт е прекомерно тeнденциозно направен. Впечатление ми направи, че в САЩ много се оплакват от изгоряла боя на Мицубишита в гаранция - несъмнено грозен дефект. Споменавам това, защото във вашия сайт също се обсъждаше едно такова Митсу. Както забелязваш нито ви нападам, нито правя някаква подривна дейност, както ти струва ми се се опитваш да намекнеш. Въпреки, че не съм притежател (или кой знае какъв фен) на колите Митсу влизам в сайта, защото ми харесва – изключително културен, с много добре балансирани и обосновани мнения. Мисля няма по-голям комплимент от това да си надскочиш пряката аудитория. Това, което ме учудва е, че относно този проблем на Митсу преди 2 години няма почти нищо (поправете ме, ако греша). Даже и Big Boss в историята на Митсу не смоненава нищо по въпроса. Темата упорито се избягва и твоето мнение затвърждава това впечатление. Е, ако ми трябва фенски сайт, който да претупва фактите и единственият му аргумент да е “Защото ме кефи” винаги мога да се прехвърля при Голфаджиите, което всички знаят си е диагноза. "Всички фирми имат скандали в управлението си." Незнам дали си наясно, но в случая не става дума просто за скандал в управлението. Става дума точно за японското качество, политика, морал и всички тези неща, който възхвалявате по-горе. Ако не знаеш за ситуацията повече от това, google ще ти каже повече. А може и аз да ти дам някой хинт. Смятам, че няма нищо лошо в малко градивна критика и ако се признаят проблемите, това няма да промени цялостната визия за компанията, само ще я допълни. Надявам се, не искате да чуете по адрес на Митсу подобни думи, както на новият шеф на VW преди около 3 години: “Голф класата в момента се крепи на феновете на марката”. Така, че помисли дали искаш да превърнеш този форум в подобие на Голф сектата, пред която испанската инквизиция прилича на детска игра, а Пернишкия тунинг клуб на Москвич като поделение на Lorinser.