Премини към съдържание

kd53332

Потребител
  • От него общо

    22
  • Регистрация

  • Беше тук

За kd53332

  • Рожден ден 03/07/1968

Местоживеене

  • Град
    Плевен

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Галант gdi
  • Интереси
    Лов и риболов

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

kd53332's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Сътрудник
  • Добра реакция Rare
  • Една Година
  • Първа Публикация
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. https://bg.avtotachki.com/prichiny-obrazovaniya-kondensata-v-glushitele-avto-i-ego-udalenie/ Обеснено от...до...
  2. kd53332

    Комуникация с ЕКУ...

    Намерих че протокола с който комуникира е iso 9141-2.... Въпросът е кой от по горните модели има същият мотор,и използва същата шина...
  3. Честита Коледа първо!!! Може ли някой да ми каже кой от описаните модели е най близък по ел блок до 2,4 gdi 2003г,комби фейс,150кс,двигател 4G64,EA 32. Става дума за комуникация с ОБД,и Карсканер... Чете датчици но с общият модел/първият и вторият протокол...
  4. kd53332

    грандиса не пали

    Причината да не пали е..липса на..ток...гориво...дроселова клапа!!!
  5. kd53332

    Проблем с галант 2.4

    Кой от всичките филтри
  6. Здравейте! Става дума за галант 2,4 gdi,2003г. Имам проблем с обучението на дроселовата клапа при топъл двигател.колата гасне и не може да я "задържа"без да давам газ както е по инструкция. На студено става защото я "държи "автоматичният"смукач и минава през всички режими.но после мени оборотите и са ниски,като пусна климатика падат на 550. Канала около клапата е чист. Колата няма проблем в нито един друг режим и върви перфектно Въздушният филтър е нов. Някакви идей да имате,мерси предварително
  7. kd53332

    Японско качество

    Хайде да подновим темата за японското качество!!! За мен на първо място е качеството на материала от който са изработени/виждал съм разпределителен вал на 400 000 км на Галант 1988г който на микрометър показа нулево износване/ На второ място къде ,и за къде са направени/и от кого/ И на трето но не на последно е как са подържани във времето/само в България съм виждал такова немърливо отношение относно прегледи,смяна на консумативи,горива,и т.н Карам само галанти,в момента съм с трети/2003 gdi 2.4 комби, Но имах честа да карам 5 месеца нонстоп чисто нова Датчия джогер от 300 до 10000 км. Галант за 4000лв на 20години срещу чисто нова датчия която е suv топ модел за 2022г за 40000лв. Няма да повярвате какво преживях,и какво усетих като емоция!!!
  8. kd53332

    Падане на оборотите

    Мисля че е дросел има диагностики.
  9. Галант 2,4gdi е най икономичната кола която съм карал на "ИЗВЪНГРАДСКО",Всеки ден я карам между 70 и 120км повтарям извън града и разхода и е 6,2 6,5 при спазване на всички ограничения..засичана от 2 години...градско 8 до 10.
  10. kd53332

    Скърцане отпред в ляво

    На подемник не се "хваща"...на земята,качваш на канал и караш някой да върти ляво дясно само луфта,долу гледаш и слушаш,сложи пръст на основата на шарнира пукането се усеща...
  11. Здравейте,въпрос за размер на гуми на Галант. Джантите са едни 16",зимните са 205/55/16 .91 Мога ли да сложа летни 215/55/16 или ще имам проблем с растоянията и търкане в калниците на този галант.. Mitsubishi Galant 6 Estate (EA) 150 к.с - бензин 02.1999 - 10.2003 Марка:MitsubishiМодел:Galant 6 Estate (EA)Модиф.:2.4 GDI - бензин Шаси:комбиГодина:02.1999 - 10.2003Задвижване:предно Цил./Куб.:4 цил. / 2351 куб. см.Мощност:150 к.с / 110 kWKод двигател:4G64 (GDI)Управление:Ангренажен ремъкМоторно масло:4,30 литра с филтър
×
×
  • Създаване...