Премини към съдържание

Кормилни накрайници и реглажни болтове за сходимостта на колелата на задното окачване


Препоръчано мнение

Нищо няма да му даде, или по скоро не е задължително че ще му даде................отговора на този проблем е в няколко неща ,но трябва колата да се види, а може и да е съвкупност от тези неща..............

 

Прав си, но аз съм почти сигурен, че или задните амортисьори са омекнали или пружините или комбинация от двете. Естествено, че цялото останало окачване отзад трябва да се прегледа, но това, казва колегата, било правено неколкократно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Прав си, но аз съм почти сигурен, че или задните амортисьори са омекнали или пружините или комбинация от двете.

И аз съм почти сигурен, че е от амортисьорите, но както ти казваш "тресачката ще улови проблема", ей с това не съм съгласен ..

Тресачката почти винаги ги изкарва читави, но не е така ... :)

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тресачката не даде резултати - всичко си е наред...възможно ли е да е от гумите?!? Наистина всичко по задницата е добре, просто не виждам от какво може да е - ще смена гуните и ще пиша за резултата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тресачката не даде резултати - всичко си е наред..

Прочети предишния ми пост.. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам, че са си наред амортисьорите и пружините - колата си има добра стойка, не е клекнала или нещо подобно...

Някой май не чете внимателно. :) Проверете още веднъж амортисьорите,но не на "тресачката".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам, че са си наред амортисьорите и пружините - колата си има добра стойка, не е клекнала или нещо подобно...

Някой ден, като си смениш амортисьорите, ще разбереш че тресачката не е права.. :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! Реших тук да вмъкна моя въпрос, някой може ли да ми каже цена и евентуално да я поръчам, за лява средна кормилна щанга(ето и снимка)

Благодаря предварително !

Редактирано от Ssslavi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! Реших тук да вмъкна моя въпрос, някой може ли да ми каже цена и евентуално да я поръчам, за лява средна кормилна щанга(ето и снимка)

Благодаря предварително !

М/у 35 и 85 лв.............зависи каква искаш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

М/у 35 и 85 лв.............зависи каква искаш.

 

Ами ако и тази от 35 става и имаш вазможност да испратиш ще бъда благодарен,че не съм сменял още ремаци и ролки да не ми доиде нанагорно :icon_blush:

В моя град съм единствен с Galant и нямам желание да порачвам на тукашните сервизи защото могат да ме меткат колкото си искат :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам, че са си наред амортисьорите и пружините - колата си има добра стойка, не е клекнала или нещо подобно...

 

Колега провери си гумите и джантите.. щом смяташ, че останалото е наред

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да споделя от какво се оказа носенето на задницата(което веднъж ме вкара вече в канавка) - гуми - Uniroyаl. Както споделих вече по отношение на носенето - оправих цялата ходова част, правих реглажи, минах на "тресачка", смених 3 сервиза... И накрая гуми, които бяха на 1 сезон, изглеждат добре, всичко ок, но защо така още не ми е ясно. Сега като сложих летните, вече десетина дена направо се родих, пак съм на пистата...

Редактирано от ledig
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

. Сега като сложих летните, вече десетина дена направо се родих, пак съм на пистата...

Хех, вие със зимните ли карате още??? :icon_doh: :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хех, вие със зимните ли карате още??? :icon_doh: :icon_doh:

Че как иначе .. :P Нали трябва да ги доизтрием, пък и на връх Мусала е още -3 градуса.. :D

Аз сериозно съм още със зимните, защото са вече за изхвърляне и ще ги карам до последно, но такива проблеми нямам ...

Дани днес кара на връщане от СЗ и може да потвърди... Не вярвам и при колегата да е от гумите, ама то ще си покаже с времето... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пич, това носене не може да е от гумите. Ако са различен размер (ширина:височина) окачването отзад ще седи под друг ъгъл и това може да те стабилизира временно.

Един колега преди месеци обясняваше как със 17-цоловите гуми 215/45 е имал нестабилност в задницата, а с 15-цолови (зимни) не го е усещал.

Аз също почувствах колата по-стабилна със зимни 15-цола 195/60. В същото време моите задни летни в момента са 215/45 ZR17, но са китайски и по размер не отговарят с предните (пак 215/45 -17, но Гудиър Йигъл Ф1) - по-високи са с 1 см. Дори стойката на колата с 15-ките не беше разкрачена.

Всичко това сигурно са глупости в случай, че окачването заема същата изходна позиция, без значение размера на гумите (и джантите).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших да си прегледам малко предницата, че последно време ми се струва доста нестабилна колата и ми "хапва" гумите. На клипчетата се вижда колко са зле накрайниците и изядената гума. Към рейката нямат луфт... ще ги сменям и двата в най скоро време, до тогава ще ръчкам колта.

http://img514.imageshack.us/img514/6578/file15716.mp4.frm.jpg

 

http://img38.imageshack.us/img38/3350/file28961.mp4.frm.jpg

 

http://img697.imageshack.us/img697/3350/file28961.mp4.frm.jpg

Редактирано от sirko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших да си прегледам малко предницата, че последно време ми се струва доста нестабилна колата и ми "хапва" гумите. На клипчетата се вижда колко са зле накрайниците и изядената гума...
Aз не мисля, че накрайниците са толкова зле та гумата да е износена неравномерно от това. По-скоро предницата ти е 'отворена', което всъщност спомага за по-голямо натоварване на накрайниците.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Пазете се да отупам пепела от темата. А така.

Току що се връщам от гумаджията. Смених 2 от гумите и виенето изчезна. Едната джанта ми е крива и трябва да я нося за изправяне. Беше отпред вляво, сега е отзад вляво. Вибрации в движение във волана вече няма, но усещам кривата джанта де.

Появи се силно тропане отпред вдясно. Общо взето през малките трапчинки и пукнатини по асфалта клопа най-много. Друсне веднъж, а изклопва 5-10 пъти. Сега като вдигнаха колата размърдах колелото наляво-надясно и мърда доста. За този проблем бях писал в тази тема. Искам да попитам възможно ли е да има луфт в рейката само на дясното колело, а лявото да мърда само във външния кормилен накрайник? Едни ми казват че е от рейката, други казват че ако е тя, би трябвало да мърда и при другото колело. Как стоят нещата? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, рейката не може да е износена до такава степен, че да тропа, а луфт да има само при въртене на едното колело..

Провери си и вътрешният накрайник отдясно, освен външния и той може да тропа..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Днес забелязах че потропването отпред вдясно изчезва като мина през неравностите с леко докосната спирачка. Достатъчно е само да обера луфта на спирачния педал колкото да се докоснат накладките в дисковете и тропания, чукания, скърцания... няма. Върви като катер. Какво може да е?

 

Накрайниците не съм ги разопаковал още, но скоро ще ги сложа :-) ... ако съумея да се справя де. Не съм правил ходова част досега колкото и странно да звучи за нашите пътни условия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес забелязах че потропването отпред вдясно изчезва като мина през неравностите с леко докосната спирачка. Достатъчно е само да обера луфта на спирачния педал колкото да се докоснат накладките в дисковете и тропания, чукания, скърцания... няма. Върви като катер. Какво може да е?

 

Накрайниците не съм ги разопаковал още, но скоро ще ги сложа :-) ... ако съумея да се справя де. Не съм правил ходова част досега колкото и странно да звучи за нашите пътни условия.

Прoблема ти е в прословутите водачи на спир.апарати.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С две думи : От луфт м/у (водачите и втулките) челюстите на спирачните апарати при неравности си се местят и тропат. Не е страшно но е много дразнещо :)

Най - се разбира като караш по павета по наклон - пускаш по инерция с лека скорост , отваряш прозореца , показваш глава и слушаш как си трака като каруца с железни колела :P

Редактирано от BallAtriX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, но пак ще попитам - как се оправя това? Дразнещо е.

Не знам какво представляват тези водачи и затова питам. Трябва ли да купувам резервна част или може и на струг нещо да се измайстори.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най - се разбира като караш по павета по наклон - пускаш по инерция с лека скорост , отваряш прозореца , показваш глава и слушаш как си трака като каруца с железни колела

 

А пък ако е с барабани отзад, да те побърква едно стържене, когато спирачката не е натисната, все едно, че се движиш с каруца... Поне преди няколко седмици открих от какво е - по края барабана има един канал, който който влиза ръба на спирачните апарати, за да не влизат боклуци и там се събира промишлено количество ръжда. Барабаните се свалят лесно - навива се болтче в празната дупка и се сваля. Преди съм търсил много и не съм намерил някъде да пише точна диагноза, така че реших да споделя, дано на някой да му е от полза. Помня даже май имаше тема трябва да я намеря и да пиша там.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...