DJ Tymbi Публикувано 15 април 2006 Сподели Публикувано 15 април 2006 Направи ми впечатление, че на тази снимка със 120 километра е 2800 оборота !Това случайно ли е станало, когато шофъора е пуснал газта или при натиснат педал ? :icon_hmm: На тази снимка аз карах и умишлено подържах скоростта именно поради тази причина, да видя съотношението скорост-км./ч. :D Така че това е снимано в момент на подържане на скоростта......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 април 2006 Сподели Публикувано 15 април 2006 Така са те яките дизели :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 15 април 2006 Сподели Публикувано 15 април 2006 На тази снимка аз карах и умишлено подържах скоростта именно поради тази причина, да видя съотношението скорост-км./ч. :D Така че това е снимано в момент на подържане на скоростта......... :D DJ-ка, тези пръстчета - държащи волана - не ми приличат на такива, които се ровичкат по Нисани всяка събота и неделя! :hysterical: (шегичка) Това е скоростта, когато Теди шофираше, а снимката я направих по ваша молба с Биг Боса! :icon_thumbup: И сега в отговор на колегата Evo Fen :D Не е невъзможно да се изфабрикува висока скорост-ниски обороти на път и да се снима за снимката, но точно тази снимка е абсолютно автентична! :first: А когато се пусне газта и сме на скорост оборотите са си същите и леко падат, ако обаче сме изключили от скорост тогава може според позицията на педала на газта да заковем на каквито искаме обороти и да сме със 160км/ч с 900 оборота или пък да сме с 20км/ч и с 5000 оборота! Тук както вече казах, случая, не е такъв! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 април 2006 Сподели Публикувано 15 април 2006 DJ-ка, тези пръстчета - държащи волана - не ми приличат на такива, които се ровичкат по Нисани всяка събота и неделя! :hysterical: (шегичка) Това е скоростта, когато Теди шофираше, а снимката я направих по ваша молба с Биг Боса! :icon_thumbup: И сега в отговор на колегата Evo Fen :D Не е невъзможно да се изфабрикува висока скорост-ниски обороти на път и да се снима за снимката, но точно тази снимка е абсолютно автентична! :first: А когато се пусне газта и сме на скорост оборотите са си същите и леко падат, ако обаче сме изключили от скорост тогава може според позицията на педала на газта да заковем на каквито искаме обороти и да сме със 160км/ч с 900 оборота или пък да сме с 20км/ч и с 5000 оборота! Тук както вече казах, случая, не е такъв! :Dми не съм много сигурен дали снимката е при мен правена или при друг..........но това няма значение ............. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest EvoFen Публикувано 15 април 2006 Сподели Публикувано 15 април 2006 Това ознчава 160 километра под 4000 оборота ? Е нямам думи просто ! Респект ! :respect: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest EvoFen Публикувано 16 април 2006 Сподели Публикувано 16 април 2006 Разочарован съм от представянето на пикапа в предаването "На скорост" !Никъде не се спомена марката Митсубиши, а L200 !Това съкращение на какво е ? Мерцедес или хладилник "Мраз" ?!? Даваха някъкви журналисти аматьори как се кефят в кръг с въртене на гуми и преминаването на машината през речен поток. Толкова ли няма профита, които ще направят нещо добро ? А черешката на следоледа е този репортаж http://www.mitsubishi-motors.bg/news.aspx?nid=29 Според всички класификации новият L200 Mitsubishi е 4х4 пикап – работен кон В товарния му отсек може да бъде натоварен малък джет, ATV, дъски за кайт, планински велосипеди, мотоциклети и какво ли още не.На отиване към Рибарица, по магистрала Тракия, шофирах версията с механична скоростна кутия и гуми с едър грайфер, тип “копачки”.Това се дължи на липсата на тежест върху задния мост – “легенът” отзад беше празен, а и пътят мокър. Финала е потресаващВ заключение - Mitsubishi L200 е сполучлив компромис между комфортен автомобил, луксозен всъдеход и работен кон. ! :shock: :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 17 април 2006 Сподели Публикувано 17 април 2006 Срам и позор,и това ми било представяне на автомобил в официалния саит на вносителя :icon_blush: Да бяха преписали рецензията от тест драйва на клуба,щеще да стои много по грамотно и актуално и е с повече технически характеристики и адекватни сравнения, отколкото тази глупост в която разказват за гуми тип "копачки" и "легени" . Направо са "закопали" расовата :mitsu-smiley: машина със статия като тази която повече би отивала при представяне на руски трактор пред колхозници. :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toni Публикувано 17 април 2006 Сподели Публикувано 17 април 2006 Срам и позор,и това ми било представяне на автомобил в официалния саит на вносителя :icon_blush: Да бяха преписали рецензията от тест драйва на клуба,щеще да стои много по грамотно и актуално и е с повече технически характеристики и адекватни сравнения, отколкото тази глупост в която разказват за гуми тип "копачки" и "легени" . Направо са "закопали" расовата :mitsu-smiley: машина със статия като тази която повече би отивала при представяне на руски трактор пред колхозници. :icon_censored: Напълно съм съгласен. Какви са тия журналисти- "работен кон" :icon_doh: . Ми да бяха прочели мненията на хората от нашия клуб и после само "Copy" и " Paste". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega Публикувано 17 април 2006 Сподели Публикувано 17 април 2006 Рекламното мото работен кон повече ще прилича на трактори Челябинск, но не и на Митсубиши. Думи като "копачки" "леген" и други показват пълна липса на каквато и да било журналистическа култура и беден речник. Тъй като се занимавам с фотография и имам опит в тези неща, смятам че снимките са пълен провал. Нивото в тази страна е толкова ниско, че не си заслужава повече критика в този прекрасен форум, пример в интернетпространството.Простете ако съм засегнал някой! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 април 2006 Сподели Публикувано 17 април 2006 И аз си мечтая за такъв пикап!Според мен няма нищо лошо да се каже че пикапът е товарен кон. Например тук такива пикапи се ползват от фермерите за каране на дърва, тор, тикви, зеле, стротелни материали, снегорини и т.н.Смешно е да се разглежда това МПС като нещо по-различно. Никой няма да си купи такова само за да се вози комфортно, освен ако не живее насред гората. Опитите да се позиционира модела като SUV са смешни и имат за цел да наложат определен стил на живот, без той да съществува. В Австрия, страната на спорта, подобни коли не са особено популярни например. Една причина: навсякъде има асфалтирани пътища, а там където те свършват, има знак да не се кара повече :D :D Може би в Америка да, но там спортът не е популярен и подобна кола е главно за "пред съседите" и за ходене до Мак Доналдс :D В Източна Европа не може да се финансира лесно. А фермерите по цял свят си държат старите пикапи на 15 години. Единствено Африка и страните от третия свят са идеални кандидати, с тяхната инфраструктура и джунгли :D Така че колко бройки ще продадат, не знам. Правят просто опит да увеличат продажбите на този вид кола в Европа. Това, че е Мицубиши и че сме фенове не трябва да ни поставя в глупавата ситуация да обожествяваме всеки модел или да го мислим за космически кораб. Да не заприличваме на фен клуб Майкъл Джексън :D Освен това снимките не са лоши, имат динамика, цветови баланс, експозиция, фокус и са задоволителни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGNUM Публикувано 17 април 2006 Сподели Публикувано 17 април 2006 За нашите пътни условия според мен няма по подходящо превозно средство от пикапа, не ми е приятно да го изтъквам но аз друг автомобил освен моя "работен кон" не съм изкарвал от гаража тази зима. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 18 април 2006 Сподели Публикувано 18 април 2006 За нашите пътни условия според мен няма по подходящо превозно средство от пикапа, не ми е приятно да го изтъквам но аз друг автомобил освен моя "работен кон" не съм изкарвал от гаража тази зима. И според мен няма, ако се върна някога в България сменям веднага Галанта zа пикап на :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilcho Публикувано 18 април 2006 Сподели Публикувано 18 април 2006 И според мен няма, ако се върна някога в България сменям веднага Галанта zа пикап на :mitsu-smiley: Брееееей! Много смели думи! :no2: Нека приемем, че едното не пречи на другото! Галант-чо ще си го караш лятото, А пикапът - през зимата! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 18 април 2006 Сподели Публикувано 18 април 2006 Брееееей! Много смели думи! :no2: Нека приемем, че едното не пречи на другото! Галант-чо ще си го караш лятото, А пикапът - през зимата! :rulez: Aкo имам финансиране, няма да откажа, неее... :D Но наистина бих наблегнал на пикап.Само че искам стар очукан и брониран пикап... Който ми се навира, не спаzва правилата и се прави на пишман спортист, ще ходи да си иzправя ламарините... Ще си zалепя лепенка 'Гаzим, бегай'. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega Публикувано 18 април 2006 Сподели Публикувано 18 април 2006 Отпред ти трябва задължително такъв бар http://www.4x4x4.com/Images/mitsubishi/l200/L200frontbar6.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 19 април 2006 Сподели Публикувано 19 април 2006 С тоя работен кон в службата ме разбиха от бъзик :mad: :gun2: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 29 април 2006 Сподели Публикувано 29 април 2006 И все пак си мисля, че ако външният дизайн на LANSERA го променят в насока силует подобен на EVO няма да има по желана кола от този клас. Ще се отличава от леко раздутите форми на Toyota, Mazda, Peugeot и др. такива подобни, които от далече не би могъл да ги различиш, а в същото време ще дава усещането на своя собственик, че наистина е EVO. Съдя по впечатлението, което прави дизайна на тази модификация и определено този психологически ефект е грехота да не се използва. :rulez: :first: :icon_thumbup: Точно такаковa нещо намерих преработка от обикновен лансер с тунинг на ЕVO :rulez: ако направят подобен без големия спойлер а с някой по-малък с трети стоп ще бъде :first: :rulez: http://img71.imageshack.us/img71/7674/picphp15lv.jpg http://img222.imageshack.us/img222/5349/picphp5ku.jpg http://img71.imageshack.us/img71/7126/picphp21ov.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest EvoFen Публикувано 6 Май 2006 Сподели Публикувано 6 Май 2006 Добре са я пипнали. Прелича почти на евото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.M. Публикувано 6 Май 2006 Сподели Публикувано 6 Май 2006 Мнението ми за пикапа е много добро, ходих лично да го огледам в Балкан Стар - Варна(е не направих тест драйв, но....).От :mitsu-smiley: са направили компромис относно к.с. на мотора за да покрие Евро 4 сертификата, между другото това е единствения пикап, който го покрива сравнен с останалите японски(и не до там) предложения, визирам Тойота и Нисан.Наистина остава въпроса дали има нужда от такъв автомобил, ако не смяташ да вършиш някаква работа с него свързана с пренасяне на по-големи товари. Разговарях с един приятел,който винаги кара всичко ново, което излезе на пазара(човека разполага със средства).Той ми каза цитирам: "сега най-голямата газария е да караш пикап".Не знам на какво се дължи тази мода, може би на дългото отсъствие на пазара на такива модели(с малки изключения) или на нещо др. Направи ми впечатление цената на L 200, с почти всички екстри за двойната кабина и автом. скоростна кутия е 65 000 лв. с ДДС, а за механична, без кожен салон и с 16 ' лети джанти(а не 17') около 55 000 лв.По мое мнение тази цена е изключително ниска за автомобил от този клас, една Хонда Акорд с дизелов мотор 2,2 струва около 55 000 лв..Естествено не може да се сравняват автомобили от различни класове е с различни показатели. Ако трябва да избирам между стандартен автомобил и пикап горе - долу на една цена задължително бих взел втория.Това се определя от пътните условия в страната(където не знаеш дали няма да попаднеш в дупка, на островче поставено не на място, дори и да караш с 50 км/ч), а и винаги в един пикап можеш да си натовариш по-удобно ските, сърфа или каквото там решиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest EvoFen Публикувано 14 Май 2006 Сподели Публикувано 14 Май 2006 Колеги кажете още за лансера, че дедо поп се скъса от питане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 16 Май 2006 Сподели Публикувано 16 Май 2006 Колеги кажете още за лансера, че дедо поп се скъса от питане. Най-добре да отиде в Балкан Стар и да попита и да направи едно кръгче с Лансера, само с приказки надали ще може да се опише това което трябва да може човек сам да усети!Хората там са любезни и ще отговорят на всички въпроси! :good: Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest EvoFen Публикувано 16 Май 2006 Сподели Публикувано 16 Май 2006 Най-добре да отиде в Балкан Стар и да попита и да направи едно кръгче с Лансера, само с приказки надали ще може да се опише това което трябва да може човек сам да усети!Хората там са любезни и ще отговорят на всички въпроси! :good: Успех! А не теб хареса ли ти лансера? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 17 Май 2006 Сподели Публикувано 17 Май 2006 А не теб хареса ли ти лансера? Lancera ме впечатли с изключително тихия си двигател, ускорение не съм пробвал, защото бяхме помолени да не вкарваме автомобилите във високи обороти. Наслаждавах се на возията и удоволствието от шофирането на автомобила! :first: Смятам, че лансера е един много добър автомобил от градски тип съобразно габаритите му, динамика, комфорт, поведение на пътя (из софийските улици) и лекота на управление. А и като чух цената която му искаха... :D мисля, че е доста добър вариант! Но както писах и по-горе в темата нека човека, който се колебае между нея и още нещо просто да я покара и да я усети. От човек до човек си има разлика! :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest EvoFen Публикувано 17 Май 2006 Сподели Публикувано 17 Май 2006 Не сте вкарвали колите във високи обороти, но все пак как е като динамика усеща ли се ряз и без влизане в червената зона ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 18 Май 2006 Сподели Публикувано 18 Май 2006 Не сте вкарвали колите във високи обороти, но все пак как е като динамика усеща ли се ряз и без влизане в червената зона ? За мен има, ама за DJ-я надали... :D . Зависи от базата на сравнение, която правиш! Наистина най-истинското е да я покара човек сам и да прецени! На мен ускорението и ряза ми стигаха (с 4 човека в колата и без да все влиза във високи обороти, т.е. над 3500) . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.