Премини към съдържание

Тест драйв в Балканстар


Препоръчано мнение

Направи ми впечатление, че на тази снимка със 120 километра е 2800 оборота !

Това случайно ли е станало, когато шофъора е пуснал газта или при натиснат педал ? :icon_hmm:

 

На тази снимка аз карах и умишлено подържах скоростта именно поради тази причина, да видя съотношението скорост-км./ч. :D Така че това е снимано в момент на подържане на скоростта......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

На тази снимка аз карах и умишлено подържах скоростта именно поради тази причина, да видя съотношението скорост-км./ч. :D Така че това е снимано в момент на подържане на скоростта......... :D

 

DJ-ка, тези пръстчета - държащи волана - не ми приличат на такива, които се ровичкат по Нисани всяка събота и неделя! :hysterical: (шегичка)

 

Това е скоростта, когато Теди шофираше, а снимката я направих по ваша молба с Биг Боса! :icon_thumbup:

 

 

 

И сега в отговор на колегата Evo Fen :D Не е невъзможно да се изфабрикува висока скорост-ниски обороти на път и да се снима за снимката, но точно тази снимка е абсолютно автентична! :first:

 

А когато се пусне газта и сме на скорост оборотите са си същите и леко падат, ако обаче сме изключили от скорост тогава може според позицията на педала на газта да заковем на каквито искаме обороти и да сме със 160км/ч с 900 оборота или пък да сме с 20км/ч и с 5000 оборота!

 

Тук както вече казах, случая, не е такъв! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ-ка, тези пръстчета - държащи волана - не ми приличат на такива, които се ровичкат по Нисани всяка събота и неделя! :hysterical: (шегичка)

 

Това е скоростта, когато Теди шофираше, а снимката я направих по ваша молба с Биг Боса! :icon_thumbup:

 

 

 

И сега в отговор на колегата Evo Fen :D Не е невъзможно да се изфабрикува висока скорост-ниски обороти на път и да се снима за снимката, но точно тази снимка е абсолютно автентична! :first:

 

А когато се пусне газта и сме на скорост оборотите са си същите и леко падат, ако обаче сме изключили от скорост тогава може според позицията на педала на газта да заковем на каквито искаме обороти и да сме със 160км/ч с 900 оборота или пък да сме с 20км/ч и с 5000 оборота!

 

Тук както вече казах, случая, не е такъв! :D

ми не съм много сигурен дали снимката е при мен правена или при друг..........но това няма значение ............. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разочарован съм от представянето на пикапа в предаването "На скорост" !

Никъде не се спомена марката Митсубиши, а L200 !

Това съкращение на какво е ? Мерцедес или хладилник "Мраз" ?!? Даваха някъкви журналисти аматьори как се кефят в кръг с въртене на гуми и преминаването на машината през речен поток. Толкова ли няма профита, които ще направят нещо добро ?

 

А черешката на следоледа е този репортаж

 

http://www.mitsubishi-motors.bg/news.aspx?nid=29

 

Според всички класификации новият L200 Mitsubishi е 4х4 пикап – работен кон

В товарния му отсек може да бъде натоварен малък джет, ATV, дъски за кайт, планински велосипеди, мотоциклети и какво ли още не.

На отиване към Рибарица, по магистрала Тракия, шофирах версията с механична скоростна кутия и гуми с едър грайфер, тип “копачки”.

Това се дължи на липсата на тежест върху задния мост – “легенът” отзад беше празен, а и пътят мокър.

 

Финала е потресаващ

В заключение - Mitsubishi L200 е сполучлив компромис между комфортен автомобил, луксозен всъдеход и работен кон. ! :shock: :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Срам и позор,и това ми било представяне на автомобил в официалния саит на вносителя :icon_blush:

Да бяха преписали рецензията от тест драйва на клуба,щеще да стои много по грамотно и актуално и е с повече технически характеристики и адекватни сравнения, отколкото тази глупост в която разказват за гуми тип "копачки" и "легени" . Направо са "закопали" расовата :mitsu-smiley: машина със статия като тази която повече би отивала при представяне на руски трактор пред колхозници. :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Срам и позор,и това ми било представяне на автомобил в официалния саит на вносителя :icon_blush:

Да бяха преписали рецензията от тест драйва на клуба,щеще да стои много по грамотно и актуално и е с повече технически характеристики и адекватни сравнения, отколкото тази глупост в която разказват за гуми тип "копачки" и "легени" . Направо са "закопали" расовата :mitsu-smiley: машина със статия като тази която повече би отивала при представяне на руски трактор пред колхозници. :icon_censored:

 

Напълно съм съгласен. Какви са тия журналисти- "работен кон" :icon_doh: . Ми да бяха прочели мненията на хората от нашия клуб и после само "Copy" и " Paste".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рекламното мото работен кон повече ще прилича на трактори Челябинск, но не и на Митсубиши. Думи като "копачки" "леген" и други показват пълна липса на каквато и да било журналистическа култура и беден речник. Тъй като се занимавам с фотография и имам опит в тези неща, смятам че снимките са пълен провал.

Нивото в тази страна е толкова ниско, че не си заслужава повече критика в този прекрасен форум, пример в интернетпространството.

Простете ако съм засегнал някой!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мечтая за такъв пикап!

Според мен няма нищо лошо да се каже че пикапът е товарен кон. Например тук такива пикапи се ползват от фермерите за каране на дърва, тор, тикви, зеле, стротелни материали, снегорини и т.н.

Смешно е да се разглежда това МПС като нещо по-различно. Никой няма да си купи такова само за да се вози комфортно, освен ако не живее насред гората. Опитите да се позиционира модела като SUV са смешни и имат за цел да наложат определен стил на живот, без той да съществува. В Австрия, страната на спорта, подобни коли не са особено популярни например. Една причина: навсякъде има асфалтирани пътища, а там където те свършват, има знак да не се кара повече :D :D Може би в Америка да, но там спортът не е популярен и подобна кола е главно за "пред съседите" и за ходене до Мак Доналдс :D В Източна Европа не може да се финансира лесно. А фермерите по цял свят си държат старите пикапи на 15 години. Единствено Африка и страните от третия свят са идеални кандидати, с тяхната инфраструктура и джунгли :D Така че колко бройки ще продадат, не знам. Правят просто опит да увеличат продажбите на този вид кола в Европа. Това, че е Мицубиши и че сме фенове не трябва да ни поставя в глупавата ситуация да обожествяваме всеки модел или да го мислим за космически кораб. Да не заприличваме на фен клуб Майкъл Джексън :D Освен това снимките не са лоши, имат динамика, цветови баланс, експозиция, фокус и са задоволителни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За нашите пътни условия според мен няма по подходящо превозно средство от пикапа, не ми е приятно да го изтъквам но аз друг автомобил освен моя "работен кон" не съм изкарвал от гаража тази зима.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За нашите пътни условия според мен няма по подходящо превозно средство от пикапа, не ми е приятно да го изтъквам но аз друг автомобил освен моя "работен кон" не съм изкарвал от гаража тази зима.

 

И според мен няма, ако се върна някога в България сменям веднага Галанта zа пикап на :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И според мен няма, ако се върна някога в България сменям веднага Галанта zа пикап на :mitsu-smiley:

 

Брееееей! Много смели думи! :no2:

Нека приемем, че едното не пречи на другото! Галант-чо ще си го караш лятото, А пикапът - през зимата! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брееееей! Много смели думи! :no2:

Нека приемем, че едното не пречи на другото! Галант-чо ще си го караш лятото, А пикапът - през зимата! :rulez:

 

Aкo имам финансиране, няма да откажа, неее... :D Но наистина бих наблегнал на пикап.

Само че искам стар очукан и брониран пикап... Който ми се навира, не спаzва правилата и се прави на пишман спортист, ще ходи да си иzправя ламарините... Ще си zалепя лепенка 'Гаzим, бегай'. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

И все пак си мисля, че ако външният дизайн на LANSERA го променят в насока силует подобен на EVO няма да има по желана кола от този клас. Ще се отличава от леко раздутите форми на Toyota, Mazda, Peugeot и др. такива подобни, които от далече не би могъл да ги различиш, а в същото време ще дава усещането на своя собственик, че наистина е EVO. Съдя по впечатлението, което прави дизайна на тази модификация и определено този психологически ефект е грехота да не се използва. :rulez: :first: :icon_thumbup:

 

Точно такаковa нещо намерих преработка от обикновен лансер с тунинг на ЕVO :rulez: ако направят подобен без големия спойлер а с някой по-малък с трети стоп ще бъде :first: :rulez:

 

http://img71.imageshack.us/img71/7674/picphp15lv.jpg

 

http://img222.imageshack.us/img222/5349/picphp5ku.jpg

 

http://img71.imageshack.us/img71/7126/picphp21ov.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мнението ми за пикапа е много добро, ходих лично да го огледам в Балкан Стар - Варна(е не направих тест драйв, но....).От :mitsu-smiley: са направили компромис относно к.с. на мотора за да покрие Евро 4 сертификата, между другото това е единствения пикап, който го покрива сравнен с останалите японски(и не до там) предложения, визирам Тойота и Нисан.Наистина остава въпроса дали има нужда от такъв автомобил, ако не смяташ да вършиш някаква работа с него свързана с пренасяне на по-големи товари.

 

Разговарях с един приятел,който винаги кара всичко ново, което излезе на пазара(човека разполага със средства).Той ми каза цитирам: "сега най-голямата газария е да караш пикап".Не знам на какво се дължи тази мода, може би на дългото отсъствие на пазара на такива модели(с малки изключения) или на нещо др.

 

Направи ми впечатление цената на L 200, с почти всички екстри за двойната кабина и автом. скоростна кутия е 65 000 лв. с ДДС, а за механична, без кожен салон и с 16 ' лети джанти(а не 17') около 55 000 лв.По мое мнение тази цена е изключително ниска за автомобил от този клас, една Хонда Акорд с дизелов мотор 2,2 струва около 55 000 лв..Естествено не може да се сравняват автомобили от различни класове е с различни показатели. Ако трябва да избирам между стандартен автомобил и пикап горе - долу на една цена задължително бих взел втория.Това се определя от пътните условия в страната(където не знаеш дали няма да попаднеш в дупка, на островче поставено не на място, дори и да караш с 50 км/ч), а и винаги в един пикап можеш да си натовариш по-удобно ските, сърфа или каквото там решиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Колеги кажете още за лансера, че дедо поп се скъса от питане.

 

Най-добре да отиде в Балкан Стар и да попита и да направи едно кръгче с Лансера, само с приказки надали ще може да се опише това което трябва да може човек сам да усети!

Хората там са любезни и ще отговорят на всички въпроси! :good:

 

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре да отиде в Балкан Стар и да попита и да направи едно кръгче с Лансера, само с приказки надали ще може да се опише това което трябва да може човек сам да усети!

Хората там са любезни и ще отговорят на всички въпроси! :good:

 

Успех!

 

А не теб хареса ли ти лансера?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

А не теб хареса ли ти лансера?

 

 

 

Lancera ме впечатли с изключително тихия си двигател, ускорение не съм пробвал, защото бяхме помолени да не вкарваме автомобилите във високи обороти. Наслаждавах се на возията и удоволствието от шофирането на автомобила! :first:

 

Смятам, че лансера е един много добър автомобил от градски тип съобразно габаритите му, динамика, комфорт, поведение на пътя (из софийските улици) и лекота на управление. А и като чух цената която му искаха... :D мисля, че е доста добър вариант!

 

Но както писах и по-горе в темата нека човека, който се колебае между нея и още нещо просто да я покара и да я усети. От човек до човек си има разлика! :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сте вкарвали колите във високи обороти, но все пак как е като динамика усеща ли се ряз и без влизане в червената зона ?

 

 

 

За мен има, ама за DJ-я надали... :D . Зависи от базата на сравнение, която правиш!

 

Наистина най-истинското е да я покара човек сам и да прецени!

 

На мен ускорението и ряза ми стигаха (с 4 човека в колата и без да все влиза във високи обороти, т.е. над 3500) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...