Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Тест драйв в Балканстар


Препоръчано мнение

  • Admin

С любезната покана от Балканстар към членовете на клуба, днес имахме възможността да направим тест драйв на Мitsubishi Lancer и Мitsubishi L200 4WD.

 

Техническите характеристики на Мitsubishi Lancer :

1.6 SOHC ECI - MULTI 16V - бензин

Moщност - 72 кВ (98 к.с) при 500 об/мин

Въртящ момент - 150 Нм/ 4000 об/мин

 

Техническите характеристики на Мitsubishi L200 4WD -

2.5 DID ComonRail 2.5 литра турбо дизел с директно впръскване на гориво с интеркулер

Moщност - 100 кВ (136 к.с) при 4000 об/мин

Въртящ момент - 314 Hм/2000 об/мин

Тест драйва започна в точно уговореното време - 17.00 часа днес в края на работния ден, за да могат повече членове на клуба да имат възможността за тест на автомобилите. Маршрута беше определен предваварително. Бяхме се спрели на два варианта. Eдиният беше по автомагистрала "Хемус", а другият югозападната част на околовръстното на София - с. Лозен - малка част от автомагистрала "Тракия".

Избрахме вторият вариант, за да имаме възможност да изпробваме Мitsubishi L200 и на пресечен терен.

 

 

Подготовка за теста

 

http://images05.snimka.bg/000521475.jpg

 

http://images05.snimka.bg/000521491.jpg

 

Преди да потеглиме по избраният маршрут, всички имаха възможност да огледат какво има под капака на автомобилите, техническите параметри, а също така и да се запознаят с интериора и екстериора.

 

На път

 

http://images05.snimka.bg/000521498.jpg

 

 

Офф роуд и обща снимка

 

http://images05.snimka.bg/000521512.jpg

 

Всички снимки

 

:link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

  • Admin

http://images07.snimka.bg/000750995.jpg

 

http://images05.snimka.bg/000521527.jpg

 

http://images07.snimka.bg/000750996.jpg

 

http://images07.snimka.bg/000750997.jpg

 

Впечатления от автомобилите

 

За Мitsubishi Lancer -

Изключително грамотно направен автомобил до последния детайл. Сглобява се в Япония, като няма компромис с качеството на използваните материали в купето. Двигателят работи добре във всичките диапазони, като е много тих и еластичен. Возията е на границата на твърдото и меко окачване, като абсорбирането на малките и големи неравности е в границите на перфекционизма. Вътрешното пространство отново надминава очакванията за класа си - почти като на Галант. Прекрасен автомобил!

 

Мitsubishi L200

Просто за мен лидер в класа си. Човек неможе да придобие ясна представа, ако не се запознае отблизо с него. Mного модерен двигател 2.5 DID ComonRail с идеално ускорение и доускорение, нов софтуеър, който се самонастройва на всеки 5000 км! Отлично визуализирано табло и лесни уреди за управление. Системата 4WD е директно инплантирана от модела Pajero, като за пускането му на пазара са правени изследвания от 2002 година и е изработен на основата на Pajero Evo.

 

Едва ли ще стигне една тема да може да се обясни и опише с думи и снимки удоволствието от управлението на тези прекрасни Мицубиши-та. Благодаря на всички участвали в реализирането на идеята. Благодарности и към Балканстар и членовете на клуба за незбравимия ден :rulez:

 

всички снимки можете да разгледате тук :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С много благодарности за хората от Балкан Стар и по-специално за Виктор и особено за Стоян, мога да кажа, че тестът беше супер. Най-много обаче ме впечатли оф роуда на пикапа, който беше..., просто това не може да се опише, а трябва да се усети, иначе няма да изпитате същото удоволствие. Ако не го бях карал по този терен, може би нямаше да повярвам, че ще може да върви по тази пресечена местност и то толкова добре, че вътре да не усетиш никакво съпротивление от страна на пътната обстановка. С две думи - "нямам думи". Лансера също бих го похвалил - при положение, че на пета предавка с 4000 оборота върви със 150 км/ч, с усещането, че все едно се движиш с 90 и то без никакви вибрации и шум в купето, което е доста просторно за класа си, просто би било кощунство ако човек не си признае, че колата е :first: и още повече, че в този клас с цената си от 26800 лв за базов модел /включващ - климатик, 4 ел.стъкла и огледала, централно закл., 2 еърбега, лети джанти, халогени на предната броня/ :mitsu-smiley: -то може да остави всички останали конкуренти зад гърба си. И двете :mitsu-smiley: са :first: . :icon_clap: на създателите им :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасна организация и страхотно изживяване е да караш тези 2 прекрасни автомобила за Лансера разбрах едно...: оборотомера е сложен на таблото, за да те подсеща като си спрял на светофар, че не си угаснал, а оборотите ти са около 850 :D Само по това се познава, че автомобила е запален иначе всеки би завъртял ключа на стартера отново... Много безшумен двигател...

 

L 200 ... 200 не успях да вдигна...

 

Не мога да пресъздам усещането и удоволствието да се управлява този на външен вид голям автомобил, но всъщност той респектира само отвън с габаритите си, като влезне човек в него и стават моментално приятели и автомобила е подчинен на шофьора...

 

Много лесно управление, страхотно усещане при шофиране из софийския лунен пейзаж, не се налага да слаломираш покрай дупките, а минаваш през тях и ... нищо... просто минаваш и не усещаш нищо!

 

Върховно удоволствие е да управляваш този автомобил и на правия гладък и равен път и на пресечения наклонен терен с много кални коловози, бързите и бавните скорости влязоха в употреба и се представиха перфектно както на изкачване така и на спускане! :icon_thumbup:

 

Още веднъж Благодарности на Стоян и Виктор от Балканстар и Светльо за перфектната организация и безкрайните положителни емоции! :first: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм предполагал ,че мога да бъда и завистлив :sorry: :icon_n_blusha: :icon_devil: :D :D :D просто като гледам снимките си мисля че няма такова удоволствие. И какви сте щастливи и засмяни няма как иначе нали това са :rulez:

Биг Боссе този двигател на Лансера не ми изглежда 4g92? Моля те дай повече информация за него.Ще ви засипя от въпроси :D Браво браво за организацията.Супер сте хора :icon_clap: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Беше страхотно!!! Благодаря на всички, които направиха възможно това събитие да се случи. За мен беше невороятно удоволствие да управлявам тези 2 автомобила. Когато си в купето на Лансера по никакъв начин не е възможно да разбереш кога работи мотора и кога е угасен. Както каза Дани - това се разбира само, когато погледнеш оборотомера. Виктор каза, че им се е случвало да го палят докато работи :) . За това как се държи на пътя, каквото и да ви кажа няма да ви изненадам - все пак е Мицубиши. Просто всичко беше перфектно. За L200 просто нямам думи. Страхотен е. Супер подредено, семпло и изчистено табло. Без досадни и ненужни копчета. Може да видите на снимките - точно 3 копчета (дизайна и цвета им е супер) за вентилацията и климатика и още един за аварийните светлини. Нищо излишно. А за возията също няма какво да говоря. Трябва да се усети. Получи се много интересна ситуация - всеки, който го подкарваше упорито се опитваше да избягва дупките по пътя (които бяха в достатъчно количество), докато Стоян се подсмихваше на този наш ненужен в случая навик. Човека постоянно ни напомняше да не ги заобикаляме. Наистина дупките и неравностите не се усещаха. Просто нямам думи.

 

Снимките съм ги качил в общата ни галерия в БГ Фото и можете да ги разгледате тук:

 

http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=...6&AlbumId=46850 .

 

Това са само част от тях, защото без да се усетя бях нащракал 97 броя!

 

А най-хубавото за мен беше, че когато се качих отново в Галанта не усетих много голяма разлика в сравнение с чисто новите автомобили, които бях карал до преди малко. Мицубиши просто винаги са били с години и класи пред всичко и всички. Не мисля, че някога ще притежавам друга марка. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много добре мина теста.............за което благодаря на хората от Балканстар............. :icon_thumbup:

ще постна и моите снимки, но сегаа няма да коментирам в/у тях....... :icon_blush: няма време......... :mad:

http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=9341&AlbumId=46859

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не съм предполагал ,че мога да бъда и завистлив :sorry: :D просто като гледам снимките си мисля че няма такова удоволствие. И какви сте щастливи и засмяни няма как иначе нали това са :rulez:

Биг Боссе този двигател на Лансера не ми изглежда 4g92? Моля те дай повече информация за него.Ще ви засипя от въпроси :D Браво браво за организацията.Супер сте хора :icon_clap:

 

Виж тази тема :icon_thumbup:

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...findpost&p=8973 :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво, момчета!!! :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

И аз се пукам от завист като чета и слушам какви :plane: сте се тествали :first: Направили сте невероятни снимки, на които личи емоция и страшен кеф :icon_thumbup: Сега зарязвам и работа, и чудо, за да ги разгледам внимателно.

Jolly Roger пише "А най-хубавото за мен беше, че когато се качих отново в Галанта не усетих много голяма разлика в сравнение с чисто новите автомобили, които бях карал до преди малко." - Сигурна бях, че е така!

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брей брей, брей ! Браво момичета и момчета ! :respect:

И аз се включвам в групата на завистниците и моделите си ги бива !

Но тази снимка направо е за конкурс. Пикапа виси надолу с муцуната в пропаста към гората като пикиращ самолет. Удивително !

 

http://images05.snimka.bg/000522054-big.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Тест драйва беше уникален и като преживяване и като усещане за което искам да благодаря на Виктор и Стоян от БалканСтар както и на всички членове, които имаха възможността да дойдат. :rulez: За LANCERA смело мога да кажа, че е един изключително тих, комфортен и динамичен автомобил. Съотношението цена - качество е излишно от коментар и смятам, че го прави един доста конкурентен автомобил на пазара. Бих го оприличила с прозвището " Елегантната катана " и честно казано тайничко си пожелавам това да бъде следващият ми автомобил. :icon_n_innocent:

За L 200 мога да кажа, че под внушителната, заоблена и масивна външност се крие невероятно лесен за управление, пъргав и луксозен автомобил. Смятам, че е много удачно решение да го притежаваш и ползваш както за семейството така и за бизнеса. С две думи " Японският Джъмбо". :plane: Надявам се и за напред новите модели и модификации на трите диаманта :mitsu-smiley: да се увеличава , така че да може изборът ни да става все по- труден и провокативен. :first: :icon_thumbup: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Теста беше невероятен. Големи Благодарности на Балканстар и на Светльо за перфектната организация. И добре,че беше Дани да ме види :icon_clap: . За колите какво да Ви кажа. Когато караш L200 се чустваш невероятно особенно като виждаш и зависливите погледи на останалите водачи когато прелетиш покрай тях. Невероятно лесно се управлява и ускорението е много добро. А LANSERA ..............май това е моята нова любов!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Съотношението цена - качество е излишно от коментар и смятам, че го прави един доста конкурентен автомобил на пазара....
:mitsu-smiley: Интересното е, че базовата цена включва много неща, които иначе ми се струва, че би трябвало да се предлагат като екстри. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Виж тази тема :icon_thumbup:

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...findpost&p=8973 :rulez:

 

и за миг не съм си помислял четейки тази тема, че ще имам удоволствието да управлявам този автомобил толкова скоро! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

и за миг не съм си помислял четейки тази тема, че ще имам удоволствието да управлявам този автомобил толкова скоро! :D

 

Следващият път живот и здраве - Grandis и Colt CZT turbo :mitsu-smiley: :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Следващият път живот и здраве - Grandis и Colt CZT turbo :mitsu-smiley: :plane:

 

Да, наистина ще трябва да сме със 7-местния Грандис щото интереса ще е много голям на следващия test-drive! :D :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смятам, че е много удачно решение да го притежаваш и ползваш както за семейството така и за бизнеса. С две думи " Японският Джъмбо". :plane:

направо си изпреварил пресата - в днешния "Труд" имаше статия за пикапа и заглавието беше нещо от рода на "На опера с пикап" - беше му посветена цяла страница. Разгледате я много е хубава :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги изключително се радвам на вдъхновението което струи от вас след тест драйв това ме успокоява,че не съм единствени луд последовател на идеята :mitsu-smiley: MITSUBISHI :mitsu-smiley:

и ,че в живота действително има върхови емоции който си струва да споделиш :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази тема :icon_thumbup:

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...findpost&p=8973 :rulez:

 

Ох ама съм разсеян.Бях забравил за тази тема а съм я чел доста пъти.Мерси Светльо :icon_clap:

Ама Ди Джейя нищо не каза подробно за теста :secret:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ох ама съм разсеян.Бях забравил за тази тема а съм я чел доста пъти.Мерси Светльо :icon_clap:

Ама Ди Джейя нищо не каза подробно за теста :secret:

Ще кажа, ма няма време, кога имам ,то всички останали спят, когато не спят, аз пък имам много работа................ех, и аз си мечтая деня да е 35 часа ,ама на ...................... :mad: :icon_blush: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да присъствам на това приятно събитие, но изпитвам удоволствие, дори само като чета вашите отзиви за него. Прекрасно е, че съществуват такива автомобили....още по хубаво е, че около тях има стойностни хора. Все повече се убеждавам в това и се радвам, че попаднах в този клуб. Не мога да не изразя възхищението си от хората, които влагат толкова енергия, ентусиазъм и познания, за да живеят форума и клуба един пълноценен живот. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажа, ма няма време, кога имам ,то всички останали спят, когато не спят, аз пък имам много работа................ех, и аз си мечтая деня да е 35 часа ,ама на ...................... :mad: :icon_blush: :D

 

DJ-ка и 40 часа да е денят и още толкова ноща, пак няма да ти стига времето да оправяш автомобилите на съседни клубове! :hysterical: :hysterical: :hysterical: Аз едно кафе не мога да пия с теб събота и неделя! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ-ка и 40 часа да е денят и още толкова ноща, пак няма да ти стига времето да оправяш автомобилите на съседни клубове! :hysterical: :hysterical: :hysterical: Аз едно кафе не мога да пия с теб събота и неделя! :D

Не са ми проблем само колите, ако бяха само те, щях дори и да се радвам че ще ми оставя време и за кафе с теб и компания,щото до болка ги знам :D но има и други неща, ангажименти и т.н. за които си искат време...........е те това е най лошото .............от тук по малко , от там по малко и то се събира.............. :icon_blush: :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...