Chepa Публикувано 20 март 2010 Сподели Публикувано 20 март 2010 Здравейте колеги,от 2 седмици не ми работи скоростомера и километража, иначе ми работи оборотомера(поне това ). Ходих при Пламен и той ми каза, че датчика ми работи и че повредата е вътре в самото табло, по точно от малкия километраж, който си го зануляваш. Та той ми обясни как се сваля, но честно да си кажа ме е страх да не объркам нещо и да прецакам цялото табло. Ако може някои да ми помогне с информация за майстори по тези дефекти или пък с инструкции кои болчета или щипки как се свалят може и да се престраша да си го сваля сам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 20 март 2010 Сподели Публикувано 20 март 2010 Нещо съм бил объркал линка от ЛС-тоhttp://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/--Repair%20Instructions--/1990-2000%20Mirage%20Galant/index.htmlОт менюто влявоCHASSIS ELECTRICAL -> INSTRUMENTS AND SWITCHES -> INSTRUMENT CLUSTER -> REMOVAL & INSTALLATIONили това направоhttp://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/--Repair%20Instructions--/1990-2000%20Mirage%20Galant/9315CH06_INSTRUMENTS_AND_SWITCHES.htm#T5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chepa Публикувано 20 март 2010 Автор Сподели Публикувано 20 март 2010 Супер си Божо, предният път за това нищо не намерих, но сега поне ще мога да го сваля. Дано повредата е само някое зъбно колелце . Ако все пак някои знае майстор да ми пише ще му бъда благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 22 март 2010 Сподели Публикувано 22 март 2010 Най-честият проблем при стари километражи е смесването на прах и смазка около зъбчатките.В този случай около тях се образива нещо като твърда кафява маса, която пречи на движението им. Друго което може да се окаже проблем е студени спойки в преобразователя на импулси в напрежение. Принципно всички спидомери и километражи са в едно устройство, което се държи от 2 или 4 винта от задната страна на таблото и се сваля след като се свали предния прозрачен капак. Огледай и пистите които отиват до това устройство, защото може да имаш и спуката (прекъснала) писта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chepa Публикувано 6 април 2010 Автор Сподели Публикувано 6 април 2010 Оправих си таблото при един майстор който явно се занимава с такива неща намира се до парка Гео Милев, ако някои иска мога да му дам координати. Та имах проблеми с зъбните колела, но ми ги оправиха и сега се оказа, че не отива сигнал до таблото и ще трябва да си търся датчик за скоростомера, ако някои знае от къде мога да си намеря ще му бъда благодарен. Приятен ден! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 април 2010 Сподели Публикувано 6 април 2010 Оправих си таблото при един майстор който явно се занимава с такива неща намира се до парка Гео Милев, ако някои иска мога да му дам координати. Та имах проблеми с зъбните колела, но ми ги оправиха и сега се оказа, че не отива сигнал до таблото и ще трябва да си търся датчик за скоростомера, ако някои знае от къде мога да си намеря ще му бъда благодарен. Приятен ден! Много ми е интересно как така са ти оправили таблото, а километража пак не работи? Ако проблема е бил в зъбните колела, всичко трябваше да си дойде на мястото. Явно проблема не е бил в зъбните колела, само са ти взели парите и нищо не са направили. Моля те, не препоръчвай такива "майстори" на колегите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 април 2010 Сподели Публикувано 6 април 2010 Много ми е интересно как така са ти оправили таблото, а километража пак не работи? Ако проблема е бил в зъбните колела, всичко трябваше да си дойде на мястото. Явно проблема не е бил в зъбните колела, само са ти взели парите и нищо не са направили. Моля те, не препоръчвай такива "майстори" на колегите! Да, уместен коментар. Оправиха ми таблото, ама не работи. Щом пламен е замерил датчика, трябва да се види как контактува отзад таблото на буксите, както и това дали няма някоя прекъсната писта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 април 2010 Сподели Публикувано 6 април 2010 Измерих го наяколко пъти , и ту имаше , ту нямаше сигнал,но помислих че аз не натискам сондите на осциолоскопа както трябва, пък и пинчетата там са едни.............та затова допуснах че проблема е в скоростомера в таблото ,а не в датчика.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 6 април 2010 Сподели Публикувано 6 април 2010 Ама е малко съмнително да се е появил проблем едновременно на двете места. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chepa Публикувано 7 април 2010 Автор Сподели Публикувано 7 април 2010 Ами след като ми донесоха таблото и не отчиташе нищо, замериха сигнала който идва до таблото от буксите и не отчиташе да идва сигнал до него. Освен да отида пак при Пламен да види дали ще е наред сигнала и после ще му мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didipov Публикувано 17 юли 2010 Сподели Публикувано 17 юли 2010 (редакция) Ами след като ми донесоха таблото и не отчиташе нищо, замериха сигнала който идва до таблото от буксите и не отчиташе да идва сигнал до него. Освен да отида пак при Пламен да види дали ще е наред сигнала и после ще му мисля. Здравей, колега какво стана разреши ли проблема със скоростомера. Къде, на кои пинове мериш сигнала идващ от датчика? Че при мен май нещата отиват към датчик (скоростомера ми работи само до 80км/ч-нагоре колкото и да ускорявам а то е очевадно скороста на таблото е 80) Редактирано 17 юли 2010 от didipov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 18 юли 2010 Сподели Публикувано 18 юли 2010 Да не би да имаш механичен проблем колега? Че не мога да си го обесня как може да се получи този ефект и да е от датчика - или ще бачка, или няма да бачка, може да си дава почивки ама до 80 да е коректен и след това да остава да подава същия брой импулси няма как да стане. По скоро ти засяда стрелката някак си ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didipov Публикувано 18 юли 2010 Сподели Публикувано 18 юли 2010 Да не би да имаш механичен проблем колега? Че не мога да си го обесня как може да се получи този ефект и да е от датчика - или ще бачка, или няма да бачка, може да си дава почивки ама до 80 да е коректен и след това да остава да подава същия брой импулси няма как да стане. По скоро ти засяда стрелката някак си ;) Стрелката се движи изключително лесно, единствено малко по трудничко се движи стрелката на бензиномера и си стои там където е било последното показание, но до колкото разбрах това е нормално. Направих и един друг експеримент при по-висока скорост - не знам колко но обортомера беше на 3800 показанието ми стана 0км\ч и при маналяване рязко достигна до 80. Това ме навежда на мисълта че си е заминал датчика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TheRedOne Публикувано 19 юли 2010 Сподели Публикувано 19 юли 2010 (редакция) Да не би да имаш механичен проблем колега? Че не мога да си го обесня как може да се получи този ефект и да е от датчика - или ще бачка, или няма да бачка, може да си дава почивки ама до 80 да е коректен и след това да остава да подава същия брой импулси няма как да стане. По скоро ти засяда стрелката някак си ;)И аз така си мислех... На служебната (Авенсис '99) датчика и е прецакан и скоростомера и километража не мърдат въобще, докато един ден като дадох на контакт стрелката на скоростомера се завъртя до последно, а километража навъртя към 70-тина километра за две минути :plane: . После я изключих от контакт и досега не са мръднали и милиметър. Така, че не се знае. Е, за didipov би било по-добре аз да бъркам, което му и желая! Редактирано 19 юли 2010 от TheRedOne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.