plamen407 Публикувано 20 март 2010 Сподели Публикувано 20 март 2010 Сложих нов съединител на Валео но втора скорост ми ръпа , а когато влезе във вискоки обороти всички скорости влизат по-трудно, на едно от жилата колелцето се е износило и клапча имам и разбит тампон на двигатела точно при скоростната кутия, възможно ли е това да ми идват проблемите или просто с времето съединителят ще сработи по-доре?? Благодаря за вниманието! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eagle TSi Публикувано 20 март 2010 Сподели Публикувано 20 март 2010 Сложих нов съединител на Валео но втора скорост ми ръпа , а когато влезе във вискоки обороти всички скорости влизат по-трудно, на едно от жилата колелцето се е износило и клапча имам и разбит тампон на двигатела точно при скоростната кутия, възможно ли е това да ми идват проблемите или просто с времето съединителят ще сработи по-доре?? Благодаря за вниманието! Много вероятно е да са тампоните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 21 март 2010 Сподели Публикувано 21 март 2010 Колегата Супермен беше заменил тампончетата с обикновени лагерчета със същия размер,имаше снимка някъде,потърси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eagle TSi Публикувано 21 март 2010 Сподели Публикувано 21 март 2010 Колегата Супермен беше заменил тампончетата с обикновени лагерчета със същия размер,имаше снимка някъде,потърси. Най вече ще е от тампона на скоростната кутия Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen407 Публикувано 21 март 2010 Автор Сподели Публикувано 21 март 2010 Аз пък чух че точно този тампон става от пежо 405 от скоростната кутия и е напълно еднакав само дето разликата в цените е голяма. Утре ако маистора има време ще купя нов , че така не може да се кара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 21 март 2010 Сподели Публикувано 21 март 2010 (редакция) Защо не пробваш ето този начин. Аз ги бях правил моите така и бях много доволен. Тези които трябва да напълниш за преден и заден тампони. страничните не оказват влияние при превключване на скоростите http://www.mirage-performance.com/apparts/tech/enginemounts.html Редактирано 21 март 2010 от ico4g64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 22 март 2010 Сподели Публикувано 22 март 2010 Аз мисля, че тези от Пежо са плътни и няма нужда да се пълнят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen407 Публикувано 22 март 2010 Автор Сподели Публикувано 22 март 2010 Аз смятам че е най-добре да си купя нов и да не се занимавам с глупости , на мен точно предния ми е много разбит и майстора каза че точно тои ми прави ядове със скоростите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 22 март 2010 Сподели Публикувано 22 март 2010 Ем да, купи си нов и след 1 месец пак ще е скъсан.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Аз смятам че е най-добре да си купя нов и да не се занимавам с глупости , на мен точно предния ми е много разбит и майстора каза че точно тои ми прави ядове със скоростите. Ако намираш че линка които пуснах за глупости, то тогава аз много съжалявам че си отнех от времето да ти отговарям на въпроса. Тези глупости са "изпитани" и "доказани" многократно. Че на тебе не ти харесва не ти дава правото да го определеш като глупости. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 25 март 2010 Сподели Публикувано 25 март 2010 Ами аз го направих с тампон от Пежо ... Мога да кажа че става идеално ... Преди ги късах в седмицата - 2 пъти ... С този от 405-ца - 1 година и чак сега има загадък за смяна ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eagle TSi Публикувано 25 март 2010 Сподели Публикувано 25 март 2010 Ами аз го направих с тампон от Пежо ... Мога да кажа че става идеално ... Преди ги късах в седмицата - 2 пъти ... С този от 405-ца - 1 година и чак сега има загадък за смяна ... Аз моите ги заварих всичките :good: и си карам всекидневно без проблеми и не ги мисля повече.Очаквах да има ужасни вибрации,но те дори намаляха.Така се получи при мен :good: но при някой друг може и да не стане така.Дори немога да си го обясня Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen407 Публикувано 24 април 2010 Автор Сподели Публикувано 24 април 2010 Ако намираш че линка които пуснах за глупости, то тогава аз много съжалявам че си отнех от времето да ти отговарям на въпроса. Тези глупости са "изпитани" и "доказани" многократно. Че на тебе не ти харесва не ти дава правото да го определеш като глупости. Извинявай колега , не съм искал да те убидя , просто сметнах за по-добро решение да сложа нов , въпроса ми беше дали от тампона е възможно да ми рупа втроа скорост! Чул съм че някои ги заваряват , но така ще тресе :S Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 24 април 2010 Сподели Публикувано 24 април 2010 Защо не пробваш ето този начин. Аз ги бях правил моите така и бях много доволен. Тези които трябва да напълниш за преден и заден тампони. страничните не оказват влияние при превключване на скоростите http://www.mirage-pe...ginemounts.html Я че ми стана интересно този метод Става ли за закърпване на положението на тампоните на задните носачи ?Че на един приятел на сивика , все ги къса и се чуди кво да прави . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.