stefantraikov Публикувано 13 март 2010 Сподели Публикувано 13 март 2010 (редакция) Здравейте. Аз съм нов тук и ми е нужно малко помощ и информация. Колата ми е GALANT GTI 16V 4G63GT двигател, на който му монтирам турбо... Та оказа се че няма как и от къде да взема масло, за да смазва турбината... Не, по-точно няма как да осигуря обратната линия на маслото от турбината, защото нямам фабричен отвор на блока. Което ми дойде много странно или не знам къде да гледам? Или трябва да дупча картера... Та някой може ли да ми каже пропускам ли нещо? Или наистина тоз двигател няма за обратното масло отвор.... Редактирано 13 март 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 13 март 2010 Сподели Публикувано 13 март 2010 Колега, нали се сещаш, че не можеш току-така да монтираш турбо на атмосферен двигател без да смениш някои основни неща. С принудително пълнене компресията в цилиндрите ще стане много по-голяма от заводската и двигателя не би издържал и 100 км. Турбодвигателите са с по-голяма горивна камера, цилиндро-буталната група е изработена от други материали. Съвсем отделен е въпроса, че ще трябва и друга настройка на ЕКУ-то, а и ефекта от турбо без интеркоолер е почти никакъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 13 март 2010 Автор Сподели Публикувано 13 март 2010 (редакция) Колега, нали се сещаш, че не можеш току-така да монтираш турбо на атмосферен двигател без да смениш някои основни неща. С принудително пълнене компресията в цилиндрите ще стане много по-голяма от заводската и двигателя не би издържал и 100 км. Турбодвигателите са с по-голяма горивна камера, цилиндро-буталната група е изработена от други материали. Съвсем отделен е въпроса, че ще трябва и друга настройка на ЕКУ-то, а и ефекта от турбо без интеркоолер е почти никакъв.Тези неща ги знам... имам всичко необходимо - от интерколер до най-дребната гайка. Да, много си прав, че не стават нещата толкова лесно, но и 4Г63 атмосферният двигател може да поеме още няколко конски сили отгоре, ако не надуваш турбото до максимум... Трябват ти нови турбо дюзи 550СС примерно, а е ЕКУ-то е същото като на GALANT VR4... И все пак някой може да ми отговори на въпроса, който зададох супер? Редактирано 13 март 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vili Публикувано 13 март 2010 Сподели Публикувано 13 март 2010 Колега, щом няма никъде технологично да е оставено...свали си картера и виж до къде стига нивото на маслото, пробивай над него един отвор с приличен диаметър за хубаво оттичане ;)Успех с проекта :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 март 2010 Сподели Публикувано 13 март 2010 . И все пак някой може да ми отговори на въпроса, който зададох супер?Щом си от Пловдив, ето ти тел №- 0889410450 .. Обади се в понеделник и ела в сервиза, ще ти вдигна моя Галант на подемника и ще видиш какво точно трябва да направиш... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 13 март 2010 Автор Сподели Публикувано 13 март 2010 Щом си от Пловдив, ето ти тел №- 0889410450 .. Обади се в понеделник и ела в сервиза, ще ти вдигна моя Галант на подемника и ще видиш какво точно трябва да направиш... :icon_thumbup:а ха.....ще го направя благодаря за което... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 15 март 2010 Сподели Публикувано 15 март 2010 (редакция) Тези неща ги знам... имам всичко необходимо - от интерколер до най-дребната гайка. Да, много си прав, че не стават нещата толкова лесно, но и 4Г63 атмосферният двигател може да поеме още няколко конски сили отгоре, ако не надуваш турбото до максимум... Трябват ти нови турбо дюзи 550СС примерно, а е ЕКУ-то е същото като на GALANT VR4... И все пак някой може да ми отговори на въпроса, който зададох супер? евала колега Ето къде трябва да пробиеш картера за връщане на маслото от турбото http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00185.jpg ето е идна самоделка http://i188.photobucket.com/albums/z274/mtcavity/HPIM1234-1.jpg а за захранваща линия за маслото ето една снимка /не обръщай внимание на червената стрелка/ http://4g64.150m.com/filterhousingoncar.jpg Редактирано 15 март 2010 от ico4g64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 15 март 2010 Сподели Публикувано 15 март 2010 Колега, нали се сещаш, че не можеш току-така да монтираш турбо на атмосферен двигател без да смениш някои основни неща. С принудително пълнене компресията в цилиндрите ще стане много по-голяма от заводската и двигателя не би издържал и 100 км. Турбодвигателите са с по-голяма горивна камера, цилиндро-буталната група е изработена от други материали. Съвсем отделен е въпроса, че ще трябва и друга настройка на ЕКУ-то, а и ефекта от турбо без интеркоолер е почти никакъв.А аз искам да попитам като са повече конските сили и сьответно вьртящия момент,няма ли да се скапят и скоростите които не са изчислени за тях? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 15 март 2010 Сподели Публикувано 15 март 2010 (редакция) Не, скоростите на 4х4 са здрави, пък и ВР4 от тази генерация е същия автомобил с турбо => скоростите няма да се озорят с малко повече коне. Редактирано 15 март 2010 от steam Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 15 март 2010 Автор Сподели Публикувано 15 март 2010 евала колега Ето къде трябва да пробиеш картера за връщане на маслото от турбото http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00185.jpg ето е идна самоделка http://i188.photobucket.com/albums/z274/mtcavity/HPIM1234-1.jpg а за захранваща линия за маслото ето една снимка /не обръщай внимание на червената стрелка/ http://4g64.150m.com/filterhousingoncar.jpgмного ти благодаря за снимките...наистина доста ми помогна...благодаря оше ведъж... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 15 март 2010 Автор Сподели Публикувано 15 март 2010 А аз искам да попитам като са повече конските сили и сьответно вьртящия момент,няма ли да се скапят и скоростите които не са изчислени за тях? :icon_hmm:Здрасти...Не,няма да се скапат скоростите..VR4,GTI,GALANT AMG, са с едни и същи скоростни кутий...проблемче може да дойде в съединитела,и то ако го суркащ на всеки завой.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 март 2010 Сподели Публикувано 16 март 2010 Галант AMG ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 16 март 2010 Сподели Публикувано 16 март 2010 Галант AMG ? Ами да. То и преди Рали Арт е имало яки зверове.... http://autospeed.com.au/cms/title_The-AMG-Tuned-Galant/A_2709/article.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 март 2010 Сподели Публикувано 16 март 2010 Ами да. То и преди Рали Арт е имало яки зверове.... http://autospeed.com.au/cms/title_The-AMG-Tuned-Galant/A_2709/article.html Наистина як звяр... Сефте чувам за този галант. А и като видях АМГ точно ми стана още по интересно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 16 март 2010 Сподели Публикувано 16 март 2010 Ами да. То и преди Рали Арт е имало яки зверове.... http://autospeed.com.au/cms/title_The-AMG-Tuned-Galant/A_2709/article.htmlЗа съжаление и Рали Арт бяха да тук.... :( http://news.automedia.bg/read/9163.htmlЖалко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.