Премини към съдържание

GALANT GTI 16V TURBO


Препоръчано мнение

Здравейте. Аз съм нов тук и ми е нужно малко помощ и информация. Колата ми е GALANT GTI 16V 4G63GT двигател, на който му монтирам турбо... Та оказа се че няма как и от къде да взема масло, за да смазва турбината... Не, по-точно няма как да осигуря обратната линия на маслото от турбината, защото нямам фабричен отвор на блока. Което ми дойде много странно или не знам къде да гледам? Или трябва да дупча картера... Та някой може ли да ми каже пропускам ли нещо? Или наистина тоз двигател няма за обратното масло отвор....

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нали се сещаш, че не можеш току-така да монтираш турбо на атмосферен двигател без да смениш някои основни неща. С принудително пълнене компресията в цилиндрите ще стане много по-голяма от заводската и двигателя не би издържал и 100 км. Турбодвигателите са с по-голяма горивна камера, цилиндро-буталната група е изработена от други материали. Съвсем отделен е въпроса, че ще трябва и друга настройка на ЕКУ-то, а и ефекта от турбо без интеркоолер е почти никакъв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нали се сещаш, че не можеш току-така да монтираш турбо на атмосферен двигател без да смениш някои основни неща. С принудително пълнене компресията в цилиндрите ще стане много по-голяма от заводската и двигателя не би издържал и 100 км. Турбодвигателите са с по-голяма горивна камера, цилиндро-буталната група е изработена от други материали. Съвсем отделен е въпроса, че ще трябва и друга настройка на ЕКУ-то, а и ефекта от турбо без интеркоолер е почти никакъв.

Тези неща ги знам... имам всичко необходимо - от интерколер до най-дребната гайка. Да, много си прав, че не стават нещата толкова лесно, но и 4Г63 атмосферният двигател може да поеме още няколко конски сили отгоре, ако не надуваш турбото до максимум... Трябват ти нови турбо дюзи 550СС примерно, а е ЕКУ-то е същото като на GALANT VR4... И все пак някой може да ми отговори на въпроса, който зададох супер?

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом няма никъде технологично да е оставено...свали си картера и виж до къде стига нивото на маслото, пробивай над него един отвор с приличен диаметър за хубаво оттичане ;)

Успех с проекта :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. И все пак някой може да ми отговори на въпроса, който зададох супер?

Щом си от Пловдив, ето ти тел №- 0889410450 .. Обади се в понеделник и ела в сервиза, ще ти вдигна моя Галант на подемника и ще видиш какво точно трябва да направиш... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом си от Пловдив, ето ти тел №- 0889410450 .. Обади се в понеделник и ела в сервиза, ще ти вдигна моя Галант на подемника и ще видиш какво точно трябва да направиш... :icon_thumbup:

а ха.....ще го направя благодаря за което...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези неща ги знам... имам всичко необходимо - от интерколер до най-дребната гайка. Да, много си прав, че не стават нещата толкова лесно, но и 4Г63 атмосферният двигател може да поеме още няколко конски сили отгоре, ако не надуваш турбото до максимум... Трябват ти нови турбо дюзи 550СС примерно, а е ЕКУ-то е същото като на GALANT VR4... И все пак някой може да ми отговори на въпроса, който зададох супер?

 

евала колега

 

Ето къде трябва да пробиеш картера за връщане на маслото от турбото

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00185.jpg

 

ето е идна самоделка

 

http://i188.photobucket.com/albums/z274/mtcavity/HPIM1234-1.jpg

 

а за захранваща линия за маслото ето една снимка /не обръщай внимание на червената стрелка/

 

http://4g64.150m.com/filterhousingoncar.jpg

Редактирано от ico4g64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нали се сещаш, че не можеш току-така да монтираш турбо на атмосферен двигател без да смениш някои основни неща. С принудително пълнене компресията в цилиндрите ще стане много по-голяма от заводската и двигателя не би издържал и 100 км. Турбодвигателите са с по-голяма горивна камера, цилиндро-буталната група е изработена от други материали. Съвсем отделен е въпроса, че ще трябва и друга настройка на ЕКУ-то, а и ефекта от турбо без интеркоолер е почти никакъв.

А аз искам да попитам като са повече конските сили и сьответно вьртящия момент,няма ли да се скапят и скоростите които не са изчислени за тях? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, скоростите на 4х4 са здрави, пък и ВР4 от тази генерация е същия автомобил с турбо => скоростите няма да се озорят с малко повече коне. :)

Редактирано от steam
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

евала колега

 

Ето къде трябва да пробиеш картера за връщане на маслото от турбото

 

http://i232.photobucket.com/albums/ee291/okm12346/DSC00185.jpg

 

ето е идна самоделка

 

http://i188.photobucket.com/albums/z274/mtcavity/HPIM1234-1.jpg

 

а за захранваща линия за маслото ето една снимка /не обръщай внимание на червената стрелка/

 

http://4g64.150m.com/filterhousingoncar.jpg

много ти благодаря за снимките...наистина доста ми помогна...благодаря оше ведъж...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз искам да попитам като са повече конските сили и сьответно вьртящия момент,няма ли да се скапят и скоростите които не са изчислени за тях? :icon_hmm:

Здрасти...Не,няма да се скапат скоростите..VR4,GTI,GALANT AMG, са с едни и същи скоростни кутий...проблемче може да дойде в съединитела,и то ако го суркащ на всеки завой..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галант AMG ?

 

Ами да. То и преди Рали Арт е имало яки зверове....

 

http://autospeed.com.au/cms/title_The-AMG-Tuned-Galant/A_2709/article.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да. То и преди Рали Арт е имало яки зверове....

 

http://autospeed.com.au/cms/title_The-AMG-Tuned-Galant/A_2709/article.html

 

Наистина як звяр... Сефте чувам за този галант. А и като видях АМГ точно ми стана още по интересно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да. То и преди Рали Арт е имало яки зверове....

 

http://autospeed.com.au/cms/title_The-AMG-Tuned-Galant/A_2709/article.html

За съжаление и Рали Арт бяха да тук.... :( http://news.automedia.bg/read/9163.html

Жалко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...