Премини към съдържание

Един нов притежател на Каризма...


Cyan

Препоръчано мнение

Онзи ден се сдобих с новата ми кола - Митсубиши Каризма. От Пловдив сам и имам няколко въпроса към Милен. Дали ще мога да закарам колата при него за диагностика и ако може - кога ?

Знам само, че десния прозорец не работи (копчетата са нещо прецакани), има проблем с огледалата и не иска да ми се отключи предната врата (нещо машинката за централното не иска да избута лостчето до край).

Ако някой има подобни проблеми да помага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, добре дошъл при нас!

Много безаварийни километри желая!

Е, ще имате малко ремонти, както със всяка кола втора ръка, но удоволствието да я караш е голямо! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, добре дошъл при нас!

Много безаварийни километри желая!

Е, ще имате малко ремонти, както със всяка кола втора ръка, но удоволствието да я караш е голямо! :)

Честито и от мене колега,със здраве да си я караш.А да не забравиш и да качиш снимки на красавицата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и честито и от мен!!!

Щом си от Пловдив, Милен е твоя човек.

А за вратите е огледалата не се притеснявай.Важното е под капака вичко да е анред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

айде и аз в клуба:)Днес си купих Carisma 1.8 GDI GLX и викам да поровя малко нета за съмишленици. Мн се радвам че има такав клуб! ЕВАЛА!

 

Честито, колега!

Хиляди безаварийни километри и междузвездно прелитане над дупките и всички други коварства по пътя!

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

айде и аз в клуба:)Днес си купих Carisma 1.8 GDI GLX и викам да поровя малко нета за съмишленици. Мн се радвам че има такав клуб! ЕВАЛА!

 

Честито и от мен и добре дошъл при нас. :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Привет на всички от Клуба на Carizma! Току-що регистрирах и моята красавица-1.9 TD ,98г. Само добри отзиви чувам от вас и това много ме радва. Ключът , с който я купих е с чип и плаче за нов, защото е счупен. Някой да знае къде мога да направя читав такъв за нормална цена? Също така почвам да търся ангренаж, ролки и т.н - помагайте! Аз съм от София , предполагам,че няма да има проблем. Безаварийно на всички!

Редактирано от saint70
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички от Клуба на Carizma! Току-що регистрирах и моята красавица-1.9 TD ,98г. Само добри отзиви чувам от вас и това много ме радва. Ключът , с който я купих е с чип и плаче за нов, защото е счупен. Някой да знае къде мога да направя читав такъв за нормална цена? Също така почвам да търся ангренаж, ролки и т.н - помагайте! Аз съм от София , предполагам,че няма да има проблем. Безаварийно на всички!

 

Аз имах същия проблем и ще ти кажа къде си направих нови ключове.На "Стамболийски" посока "Вагона" щом подминеш кръстовището с "Константин Величков" влизаш в локалното и в първия блок има ателие за автоключове.Някъде ми е останала тяхна визитка,ако я открия ще ти напиша и телефоните.Тогава си направих два ключа.За единия ми взеха 70 а за втория 35 лева.Прехвърлиха ми оригиналния чип и го копираха за другия.

А за обслужването на колата щом си от София,бягай при DJ Tymbi в Лозенец.Прати му ЛС.

Успех и безаварийна с "муцката" :rulez: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем и ще ти кажа къде си направих нови ключове.На "Стамболийски" посока "Вагона" щом подминеш кръстовището с "Константин Величков" влизаш в локалното и в първия блок има ателие за автоключове.Някъде ми е останала тяхна визитка,ако я открия ще ти напиша и телефоните.Тогава си направих два ключа.За единия ми взеха 70 а за втория 35 лева.Прехвърлиха ми оригиналния чип и го копираха за другия.

А за обслужването на колата щом си от София,бягай при DJ Tymbi в Лозенец.Прати му ЛС.

Успех и безаварийна с "муцката" :rulez: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

:good: :good: :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем и ще ти кажа къде си направих нови ключове.На "Стамболийски" посока "Вагона" щом подминеш кръстовището с "Константин Величков" влизаш в локалното и в първия блок има ателие за автоключове.Някъде ми е останала тяхна визитка,ако я открия ще ти напиша и телефоните.Тогава си направих два ключа.За единия ми взеха 70 а за втория 35 лева.Прехвърлиха ми оригиналния чип и го копираха за другия.

А за обслужването на колата щом си от София,бягай при DJ Tymbi в Лозенец.Прати му ЛС.

Успех и безаварийна с "муцката" :rulez: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

 

Здравейте и от мен. Първо честито на Cyan и saint70 - много добър избор! Второ (извинявам се, че ще използвам темата му, но понеже за заегна темата за поддръжката, предполагам ще е полезна информацията и за тях) - тук в София, къде ще препоръчате някой който е час с електрониката по тези коли. Под електроника разбирайте - цялостната електроника (прозорци, огледала, всичко което святка в колата :D ...малко лаишки задаен въпрос, ама дано става ясно :icon_blush: . DJ Tymbi занимава ли се и с ел. частта?

 

Благодаря предварително и МНООГО безавариийни километри на Cyan и saint70.

Редактирано от ivagor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за пожеланията! Явно тук много ще се подкрепяме. Като я попокарам ще давам отзиви, ще помагам и аз с каквото мога. Честито и от мен на новите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Ратола ги имат ключовете, програмирането май беше безплатно, само че нямат машина за нарязване и трябваше някъде другаде. Който се интересува да ползва търсачката, писано е по въпроса.

P.S. Информацията може вече да не е много актуална.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 3 седмици ...

Здр на вскичко отново искам да попитам експертите, след като си закарах колата при милен за диагностика останах мн разочарован от колата , защото от всички плюсоиве които притежава тая кола има един мн голям минус , и тои е че след секи 50 000 км тр да се прави почистване на колекторите. А ако не се направи това (както е моята) това означава отваряне на глава смяна вскички гарнитури и гумички (650.00 лв) и на вскичкото отгоре може да се наложи да се сменят и биелни лагери............Такаче хора мн внимаваите като си копувате ГДИ , а към тези които ги карат моля ви се подържаите те си колите както триабва , защото от това което разбирам от цялата работа е че са страшно капризни двигатели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр на вскичко отново искам да попитам експертите, след като си закарах колата при милен за диагностика останах мн разочарован от колата , защото от всички плюсоиве които притежава тая кола има един мн голям минус , и тои е че след секи 50 000 км тр да се прави почистване на колекторите. А ако не се направи това (както е моята) това означава отваряне на глава смяна вскички гарнитури и гумички (650.00 лв) и на вскичкото отгоре може да се наложи да се сменят и биелни лагери............Такаче хора мн внимаваите като си копувате ГДИ , а към тези които ги карат моля ви се подържаите те си колите както триабва , защото от това което разбирам от цялата работа е че са страшно капризни двигатели.

 

И въпроса ми е дали си заслужава да я ремонтирам или ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И още един въпрос . Искам да разбера защо като изцада колата на 1-ва и като превклиуча рязко на втора не иска да зацепе веднага ами има някакъв интеревал в които двигатела издава звук се едни си набира , но в същото време оборотите се връщат и чак като се върнат до 4000 чак тогава поема яко втора мн странно мн биха си казали че това е съединител , но реших да се прежаля и да тествам , спирам на стръмна улица и потеглям мн рязко(ако съединитела беше испилен ,триабваше да започне да боксува) но напълно обратното колата запали джапанките......

Според Милен това се дължи на това ,че като е запушена от всякаде няма мощност в ниските обороти и затова не поема както триабва.... други мнения ??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда капризни двигатели са.......много са гадни, неможе човек да ги юрка цял живот като Голф. Е затова не се тачат, не е хамалска кола. А пък колега за твоита да ти кажа, хич не си струва да я правиш.......Тя горката и е минал живота вече, то само като чуеш как тропа двигателя......После по форумите пишат че имали проблем с повдигачите......глупости.

 

П.С. Сега видях че си си редактирал мението.....Какви джапанки пали, че неможах да видя като я карах.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда капризни двигатели са.......много са гадни, неможе човек да ги юрка цял живот като Голф. Е затова не се тачат, не е хамалска кола. А пък колега за твоита да ти кажа, хич не си струва да я правиш.......Тя горката и е минал живота вече, то само като чуеш как тропа двигателя......После по форумите пишат че имали проблем с повдигачите......глупости.

 

П.С. Сега видях че си си редактирал мението.....Какви джапанки пали, че неможах да видя като я карах.

 

Между другото от неделя се опитвам да се свържа с теб. Кога щте я правим колицата , че нещто ме надъхаха като сметна, че съм я купил за 3400 с климатроник лети джанти 8 чисто нови гуми и музика за 1000 лева + обслужена (ремъци ролки). Сега дори и дам 700 лева за ремонт пак ще съм на далавера, пак и не искам да се разделям с колата мн ме кефи в това състояние което е , представям си като я оправя ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр на вскичко отново искам да попитам експертите, след като си закарах колата при милен за диагностика останах мн разочарован от колата , защото от всички плюсоиве които притежава тая кола има един мн голям минус , и тои е че след секи 50 000 км тр да се прави почистване на колекторите. А ако не се направи това (както е моята) това означава отваряне на глава смяна вскички гарнитури и гумички (650.00 лв) и на вскичкото отгоре може да се наложи да се сменят и биелни лагери............Такаче хора мн внимаваите като си копувате ГДИ , а към тези които ги карат моля ви се подържаите те си колите както триабва , защото от това което разбирам от цялата работа е че са страшно капризни двигатели.

Аз лично много внимавам когато си купувам кола и винаги гледам да не е сбъркана първата буква и вместо ТДИ, да пише ГДИ.. :D

Но нещо не разбрах от поста ти, защо ще отваряте главата? ..

Колекторите могат да се свалят и почистят и без отваряне на главата.. Биелните лагери също...

Освен да си и за смяна на сегменти ? ... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично много внимавам когато си купувам кола и винаги гледам да не е сбъркана първата буква и вместо ТДИ, да пише ГДИ.. :D

Но нещо не разбрах от поста ти, защо ще отваряте главата? ..

Колекторите могат да се свалят и почистят и без отваряне на главата.. Биелните лагери също...

Освен да си и за смяна на сегменти ? ... :icon_hmm:

 

Еми според това което показа компа на Милен и неговото мнение трябвало да се отваря главата

за можело да се изчисти всичко на 100%.Това всичко са дюзите нещо били не наред и колекторите.И не разбрах кое точно още трябва да се чисто но не можело да се изчисти без да се сваля главата,защото имало някакви улейчета през които не можело да се бръкне. Аз това разбрах от цялата работа.Дано да съм успял да обясня както трябва.

А за биелните лагери,Милен чу някакъв странен шум от двигателя които го кара да си мисли че са биелните лагери.

А до колко има смисъл да си права колата, ако наистина ще имам коренна промяна в разход (1л),това тракане като на дизел ,вървеж и спирането на гадните шумове от лагери да изчезне ще я ремонтирам 100%.

Редактирано от tmintov
Правопис!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...