Cyan Публикувано 24 февруари 2010 Сподели Публикувано 24 февруари 2010 Онзи ден се сдобих с новата ми кола - Митсубиши Каризма. От Пловдив сам и имам няколко въпроса към Милен. Дали ще мога да закарам колата при него за диагностика и ако може - кога ?Знам само, че десния прозорец не работи (копчетата са нещо прецакани), има проблем с огледалата и не иска да ми се отключи предната врата (нещо машинката за централното не иска да избута лостчето до край).Ако някой има подобни проблеми да помага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 24 февруари 2010 Сподели Публикувано 24 февруари 2010 Колега, добре дошъл при нас!Много безаварийни километри желая!Е, ще имате малко ремонти, както със всяка кола втора ръка, но удоволствието да я караш е голямо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
memiko79 Публикувано 24 февруари 2010 Сподели Публикувано 24 февруари 2010 Колега, добре дошъл при нас!Много безаварийни километри желая!Е, ще имате малко ремонти, както със всяка кола втора ръка, но удоволствието да я караш е голямо! Честито и от мене колега,със здраве да си я караш.А да не забравиш и да качиш снимки на красавицата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin Patev Публикувано 25 февруари 2010 Сподели Публикувано 25 февруари 2010 Здравей колега и честито и от мен!!!Щом си от Пловдив, Милен е твоя човек.А за вратите е огледалата не се притеснявай.Важното е под капака вичко да е анред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bk20a Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 айде и аз в клубаДнес си купих Carisma 1.8 GDI GLX и викам да поровя малко нета за съмишленици. Мн се радвам че има такав клуб! ЕВАЛА! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 айде и аз в клубаДнес си купих Carisma 1.8 GDI GLX и викам да поровя малко нета за съмишленици. Мн се радвам че има такав клуб! ЕВАЛА! Честито, колега!Хиляди безаварийни километри и междузвездно прелитане над дупките и всички други коварства по пътя! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momcho Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 айде и аз в клубаДнес си купих Carisma 1.8 GDI GLX и викам да поровя малко нета за съмишленици. Мн се радвам че има такав клуб! ЕВАЛА! Честито и от мен и добре дошъл при нас. :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
saint70 Публикувано 29 март 2010 Сподели Публикувано 29 март 2010 (редакция) Привет на всички от Клуба на Carizma! Току-що регистрирах и моята красавица-1.9 TD ,98г. Само добри отзиви чувам от вас и това много ме радва. Ключът , с който я купих е с чип и плаче за нов, защото е счупен. Някой да знае къде мога да направя читав такъв за нормална цена? Също така почвам да търся ангренаж, ролки и т.н - помагайте! Аз съм от София , предполагам,че няма да има проблем. Безаварийно на всички! Редактирано 29 март 2010 от saint70 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momcho Публикувано 30 март 2010 Сподели Публикувано 30 март 2010 Привет на всички от Клуба на Carizma! Току-що регистрирах и моята красавица-1.9 TD ,98г. Само добри отзиви чувам от вас и това много ме радва. Ключът , с който я купих е с чип и плаче за нов, защото е счупен. Някой да знае къде мога да направя читав такъв за нормална цена? Също така почвам да търся ангренаж, ролки и т.н - помагайте! Аз съм от София , предполагам,че няма да има проблем. Безаварийно на всички! Аз имах същия проблем и ще ти кажа къде си направих нови ключове.На "Стамболийски" посока "Вагона" щом подминеш кръстовището с "Константин Величков" влизаш в локалното и в първия блок има ателие за автоключове.Някъде ми е останала тяхна визитка,ако я открия ще ти напиша и телефоните.Тогава си направих два ключа.За единия ми взеха 70 а за втория 35 лева.Прехвърлиха ми оригиналния чип и го копираха за другия.А за обслужването на колата щом си от София,бягай при DJ Tymbi в Лозенец.Прати му ЛС. Успех и безаварийна с "муцката" :rulez: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
saint70 Публикувано 30 март 2010 Сподели Публикувано 30 март 2010 Аз имах същия проблем и ще ти кажа къде си направих нови ключове.На "Стамболийски" посока "Вагона" щом подминеш кръстовището с "Константин Величков" влизаш в локалното и в първия блок има ателие за автоключове.Някъде ми е останала тяхна визитка,ако я открия ще ти напиша и телефоните.Тогава си направих два ключа.За единия ми взеха 70 а за втория 35 лева.Прехвърлиха ми оригиналния чип и го копираха за другия.А за обслужването на колата щом си от София,бягай при DJ Tymbi в Лозенец.Прати му ЛС. Успех и безаварийна с "муцката" :rulez: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :good: :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivagor Публикувано 30 март 2010 Сподели Публикувано 30 март 2010 (редакция) Аз имах същия проблем и ще ти кажа къде си направих нови ключове.На "Стамболийски" посока "Вагона" щом подминеш кръстовището с "Константин Величков" влизаш в локалното и в първия блок има ателие за автоключове.Някъде ми е останала тяхна визитка,ако я открия ще ти напиша и телефоните.Тогава си направих два ключа.За единия ми взеха 70 а за втория 35 лева.Прехвърлиха ми оригиналния чип и го копираха за другия.А за обслужването на колата щом си от София,бягай при DJ Tymbi в Лозенец.Прати му ЛС. Успех и безаварийна с "муцката" :rulez: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Здравейте и от мен. Първо честито на Cyan и saint70 - много добър избор! Второ (извинявам се, че ще използвам темата му, но понеже за заегна темата за поддръжката, предполагам ще е полезна информацията и за тях) - тук в София, къде ще препоръчате някой който е час с електрониката по тези коли. Под електроника разбирайте - цялостната електроника (прозорци, огледала, всичко което святка в колата :D ...малко лаишки задаен въпрос, ама дано става ясно :icon_blush: . DJ Tymbi занимава ли се и с ел. частта? Благодаря предварително и МНООГО безавариийни километри на Cyan и saint70. Редактирано 30 март 2010 от ivagor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 март 2010 Сподели Публикувано 30 март 2010 Честито на новите собственици! Със здраве да ги карате и безпроблемно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
saint70 Публикувано 31 март 2010 Сподели Публикувано 31 март 2010 Благодаря на всички за пожеланията! Явно тук много ще се подкрепяме. Като я попокарам ще давам отзиви, ще помагам и аз с каквото мога. Честито и от мен на новите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 1 април 2010 Сподели Публикувано 1 април 2010 В Ратола ги имат ключовете, програмирането май беше безплатно, само че нямат машина за нарязване и трябваше някъде другаде. Който се интересува да ползва търсачката, писано е по въпроса.P.S. Информацията може вече да не е много актуална. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
saint70 Публикувано 16 април 2010 Сподели Публикувано 16 април 2010 Направих ключ в Люлин на Кооперативния пазар-60лв.Без грешка! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cyan Публикувано 3 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 3 Май 2010 Здр на вскичко отново искам да попитам експертите, след като си закарах колата при милен за диагностика останах мн разочарован от колата , защото от всички плюсоиве които притежава тая кола има един мн голям минус , и тои е че след секи 50 000 км тр да се прави почистване на колекторите. А ако не се направи това (както е моята) това означава отваряне на глава смяна вскички гарнитури и гумички (650.00 лв) и на вскичкото отгоре може да се наложи да се сменят и биелни лагери............Такаче хора мн внимаваите като си копувате ГДИ , а към тези които ги карат моля ви се подържаите те си колите както триабва , защото от това което разбирам от цялата работа е че са страшно капризни двигатели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cyan Публикувано 3 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 3 Май 2010 Здр на вскичко отново искам да попитам експертите, след като си закарах колата при милен за диагностика останах мн разочарован от колата , защото от всички плюсоиве които притежава тая кола има един мн голям минус , и тои е че след секи 50 000 км тр да се прави почистване на колекторите. А ако не се направи това (както е моята) това означава отваряне на глава смяна вскички гарнитури и гумички (650.00 лв) и на вскичкото отгоре може да се наложи да се сменят и биелни лагери............Такаче хора мн внимаваите като си копувате ГДИ , а към тези които ги карат моля ви се подържаите те си колите както триабва , защото от това което разбирам от цялата работа е че са страшно капризни двигатели. И въпроса ми е дали си заслужава да я ремонтирам или .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cyan Публикувано 3 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 3 Май 2010 И още един въпрос . Искам да разбера защо като изцада колата на 1-ва и като превклиуча рязко на втора не иска да зацепе веднага ами има някакъв интеревал в които двигатела издава звук се едни си набира , но в същото време оборотите се връщат и чак като се върнат до 4000 чак тогава поема яко втора мн странно мн биха си казали че това е съединител , но реших да се прежаля и да тествам , спирам на стръмна улица и потеглям мн рязко(ако съединитела беше испилен ,триабваше да започне да боксува) но напълно обратното колата запали джапанките......Според Милен това се дължи на това ,че като е запушена от всякаде няма мощност в ниските обороти и затова не поема както триабва.... други мнения ?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 Май 2010 Сподели Публикувано 3 Май 2010 (редакция) Мда капризни двигатели са.......много са гадни, неможе човек да ги юрка цял живот като Голф. Е затова не се тачат, не е хамалска кола. А пък колега за твоита да ти кажа, хич не си струва да я правиш.......Тя горката и е минал живота вече, то само като чуеш как тропа двигателя......После по форумите пишат че имали проблем с повдигачите......глупости. П.С. Сега видях че си си редактирал мението.....Какви джапанки пали, че неможах да видя като я карах. Редактирано 3 Май 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cyan Публикувано 3 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 3 Май 2010 Мда капризни двигатели са.......много са гадни, неможе човек да ги юрка цял живот като Голф. Е затова не се тачат, не е хамалска кола. А пък колега за твоита да ти кажа, хич не си струва да я правиш.......Тя горката и е минал живота вече, то само като чуеш как тропа двигателя......После по форумите пишат че имали проблем с повдигачите......глупости. П.С. Сега видях че си си редактирал мението.....Какви джапанки пали, че неможах да видя като я карах. Между другото от неделя се опитвам да се свържа с теб. Кога щте я правим колицата , че нещто ме надъхаха като сметна, че съм я купил за 3400 с климатроник лети джанти 8 чисто нови гуми и музика за 1000 лева + обслужена (ремъци ролки). Сега дори и дам 700 лева за ремонт пак ще съм на далавера, пак и не искам да се разделям с колата мн ме кефи в това състояние което е , представям си като я оправя ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 Май 2010 Сподели Публикувано 4 Май 2010 Здр на вскичко отново искам да попитам експертите, след като си закарах колата при милен за диагностика останах мн разочарован от колата , защото от всички плюсоиве които притежава тая кола има един мн голям минус , и тои е че след секи 50 000 км тр да се прави почистване на колекторите. А ако не се направи това (както е моята) това означава отваряне на глава смяна вскички гарнитури и гумички (650.00 лв) и на вскичкото отгоре може да се наложи да се сменят и биелни лагери............Такаче хора мн внимаваите като си копувате ГДИ , а към тези които ги карат моля ви се подържаите те си колите както триабва , защото от това което разбирам от цялата работа е че са страшно капризни двигатели.Аз лично много внимавам когато си купувам кола и винаги гледам да не е сбъркана първата буква и вместо ТДИ, да пише ГДИ.. :D Но нещо не разбрах от поста ти, защо ще отваряте главата? ..Колекторите могат да се свалят и почистят и без отваряне на главата.. Биелните лагери също...Освен да си и за смяна на сегменти ? ... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cyan Публикувано 5 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2010 (редакция) Аз лично много внимавам когато си купувам кола и винаги гледам да не е сбъркана първата буква и вместо ТДИ, да пише ГДИ.. :D Но нещо не разбрах от поста ти, защо ще отваряте главата? ..Колекторите могат да се свалят и почистят и без отваряне на главата.. Биелните лагери също...Освен да си и за смяна на сегменти ? ... :icon_hmm: Еми според това което показа компа на Милен и неговото мнение трябвало да се отваря главатаза можело да се изчисти всичко на 100%.Това всичко са дюзите нещо били не наред и колекторите.И не разбрах кое точно още трябва да се чисто но не можело да се изчисти без да се сваля главата,защото имало някакви улейчета през които не можело да се бръкне. Аз това разбрах от цялата работа.Дано да съм успял да обясня както трябва.А за биелните лагери,Милен чу някакъв странен шум от двигателя които го кара да си мисли че са биелните лагери.А до колко има смисъл да си права колата, ако наистина ще имам коренна промяна в разход (1л),това тракане като на дизел ,вървеж и спирането на гадните шумове от лагери да изчезне ще я ремонтирам 100%. Редактирано 10 Май 2010 от tmintov Правопис! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.