Премини към съдържание

Информация за Mitsubishi Lancer 1.3, 96 година


nitram

Препоръчано мнение

Здравейте :)

днеска хоих да гледам едно Mitsubishi Lancer 96 година със 1.3 двигател мисля че е 80 к.с. Има сложена газова уредба. Внесено е от Швейцария и е със сервизна книжка. Искам да ви питам този двигател не е ли слаб за това купе. Аз го карах и останах доволен как върви пък и разхода е много малък. Ако можете да ми кажете нещо повече за този модел ще съм ви много благодарен. Мерси :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :)

днеска хоих да гледам едно Mitsubishi Lancer 96 година със 1.3 двигател мисля че е 80 к.с. Има сложена газова уредба. Внесено е от Швейцария и е със сервизна книжка. Искам да ви питам този двигател не е ли слаб за това купе. Аз го карах и останах доволен как върви пък и разхода е много малък. Ако можете да ми кажете нещо повече за този модел ще съм ви много благодарен. Мерси :)

Доколкото зная, този мотор би трябвало да е 75 ЯПОНСКИ кончета. Не случайно обръщам вниманието ти на думата "японски", колегите, които карат японски коли ще потвърдят, че конете от "страната на изгряващото слънце" са по-пъргави и по-силни от европейските си събратя. Всъщност това ти сам си го усетил, щом казваш, че си доволен как върви, пък и разхода е много малък

Щом си го харесал, тогава какво чакаш - някой друг да го купи преди теб ли ???

Аз от 5 години имам дизелов Лансер комби 95 година и нямам никакво намерение да го продавам, толкова съм доволен от него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа..........японските кончета са расови..............75 коня е тоз Лансер и колкото до въвенето - това зависи от самия теб, ако си карал досега все малки коли, ще ти хареса как върви тази, но лично на мен не ми харесва как върви................е то е ясно защо е така де , ноооо......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен това ми е първа кола.. не съм карал кои знае колко много.. да не кажа почти никак. Като я карах ми хареса как върви.. не е от най - бързите все пак де. Но четох разни мнения че двигателя е слаб за това купе и за това искам да събера повече мнения за колата преди да се реша да я купувам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен това ми е първа кола.. не съм карал кои знае колко много.. да не кажа почти никак. Като я карах ми хареса как върви.. не е от най - бързите все пак де. Но четох разни мнения че двигателя е слаб за това купе и за това искам да събера повече мнения за колата преди да се реша да я купувам :)

Значи зависи , ако е комби лансера ,то това си е малко по тежичка кола, и най добре е в тоз случай да е 1.6 16 кл. мотора, но дори и да е сдан и да е с 1.3 мотора ,пак не лошо върви.........но искам да те предупредя, че трябва много хубаво да гледаш като я взимаш защото може да има дефекти от немарливост на предния собственик............

Чувал съм ,но само съм чувал де, не съм виждал,(а аз съм се нагледал на коли) че тези мотори имат проблем с клапаните ..........ако обаче е с 12 клапана..........защото вече има и с 16 клапана 1.3 мотора..........при тях няма проблеми..............нооо............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Седан е колата, не е комби. Внос е от Швейария и е супер запазена и купето и от вън като цяло. Дори си е с оригиналната музика и касетофон със CD на Blaupunkt. Има си и оригинална сервизна книжка. Мисля че предния собственик си я е поддържал добре, както мисля и аз да правя ако си я взема.. пък и ми е първата кола все пак :))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е поредния такъв въпрос - "слаб ли е двигателя за това купе" - какво означава да е слаб двигателя?? На някой и 160 коня са им малко, ама виж им разхода също :icon_blush:

Щом колата е произведена с такъв двигател, значи е разчетена да върви с него.

Всичко друго е субективно - ако на теб ти харесва как върви, значи е за теб :good:

Гледай другите неща - да е читава и това е!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото зная, този мотор би трябвало да е 75 ЯПОНСКИ кончета. Не случайно обръщам вниманието ти на думата "японски", колегите, които карат японски коли ще потвърдят, че конете от "страната на изгряващото слънце" са по-пъргави и по-силни от европейските си събратя.

Туй за конете из съм го чувал, ама кво е обясненето некой знаели? Друга система ли имат за иамерване? :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че е до доброто съгласуване на скоростите с особеностите на двигателя /кривата на мощността/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А можете ли да ми кажете цената от 7000 реална ли е за тоя автомобил или е малко пресилена. Колата като цяло е в много добро състояние има газова уредба, лети джанти нови зимни и употребявани летни гуми, платено каско за 1 година и е на инвалид вкарана. Разбрахме се ако я взема, че ще ми смени и ремъци, масло и филтри - т.е. нормланите неща за смяна при покупка на автомобил на старо. Но като цяло си мисля, че тия пари за доста за кола 96 година.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А можете ли да ми кажете цената от 7000 реална ли е за тоя автомобил или е малко пресилена. Колата като цяло е в много добро състояние има газова уредба, лети джанти нови зимни и употребявани летни гуми, платено каско за 1 година и е на инвалид вкарана. Разбрахме се ако я взема, че ще ми смени и ремъци, масло и филтри - т.е. нормланите неща за смяна при покупка на автомобил на старо. Но като цяло си мисля, че тия пари за доста за кола 96 година.

Реално погледнато са много, но все пак ти я дават с много допълнителни неща, освен това доколкото разбирам колата е в много добро техн. състояние .............и все пак трябва да я погледне някой , който наистина разбира от тези коли........освен това внимавай с годината на производство, защото 99% от търговците лъжат здраво, погледни какво пише поне в талона големия, кога е регистриран,а най добре е да се види по ВИН кода, ( серийния номер на купето)какво пише и да се разчете........там ще разбереш всичко за автомобила ти.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А можете ли да ми кажете цената от 7000 реална ли е за тоя автомобил или е малко пресилена. Колата като цяло е в много добро състояние има газова уредба, лети джанти нови зимни и употребявани летни гуми, платено каско за 1 година и е на инвалид вкарана. Разбрахме се ако я взема, че ще ми смени и ремъци, масло и филтри - т.е. нормланите неща за смяна при покупка на автомобил на старо. Но като цяло си мисля, че тия пари за доста за кола 96 година.

 

 

Без да съм специалист мисля, че цената е добра. Винаги е по-добре да се плати една идея в повече, но да се вземе нещо добро, отколкото да се спестят 10-20% и да се ядосваш... И без това разходите са главно за гориво и застраховки... Примерно в Бул Инс ще платиш към 600 лева годишно... Да речем 1200 лева годишно бензин... Тези и други разходи след 3 години ще са колкото самата кола :D

Тук идва минус на по-слабия мотор, а именно че незадължително ще гори по-малко от по-силен, особено ако го ръчкаш за да "не изоставаш". На новия Галант със 160 коня имам разход 7/100 магистрала със 140, а с Каризма 90 коня 7.5/100. :D Ако пътуваш много извънградско "слабият" мотор е лош избор, за град Лансъра ще е супер! (Галанта лапа към 11/100 градско :( :icon_blush: :mitsu-smiley: :rulez: ) И накрая, както вече се спомена, няма слаб-силен, а такъв какъвто те кефи!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя ,че като за 1-ва кола не ти трябва много мощност, ще покараш, ще усетиш дали искаш повече кончета и ако е така след година-две ще си вземеш по мощна (поне аз така направих) :). Но както казаха колегите за града повече мощност от това не ти трябва (за дълъг път вече е друго). Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и е на инвалид вкарана...

Ако в момента е на инвалид цената е пресилена, ако не - е доста висока предвид двигателя, но вече ти си решаваш в зависимост от състоянието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя ,че като за 1-ва кола не ти трябва много мощност, ще покараш, ще усетиш дали искаш повече кончета и ако е така след година-две ще си вземеш по мощна (поне аз така направих) :) . Но както казаха колегите за града повече мощност от това не ти трябва (за дълъг път вече е друго). Успех!

Моята първата беше Шкода 120L и беше 56 коня, с газова от която имаше чувствително намаление на мощността, значи - 40-45 коня ефективно и си вървеше добре, с родителите ми с 90км/ч беше добре, ако сме двама със 100 направо летеше, но за съжаление - буквално - предницата лети наляво - надясно, а ти я следваш :icon_doh: , другото че задължително трябваше да имам бутилка дест. вода в колата, като прегрее и заври да имам да долея :icon_doh: /направи ми го в едно задръстване също/

Та така - не са малко конете /почти два пъти повече от тези/ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

nitram, здравей

От няколко месеца на пазара се върти един такъв Лансер и аз съм ходил един път да го гледам за да помогна на едни момчета с безпристрастно мнение.

Почти всички неща, които споделяш за колата, съвпадат с тази която гледах. А тя беше в лошо състояние на двигателя. В смисъл, че беше подменено делкото или беше нагласено с друго предверие. Тротъл позишън сензора също....не искам да бъда многословен, но ако е същата тази кола покупката и е силно непрепоръчителна, защото за да влезне в нормални работни параметри ще са необходими много усилия и не малко пари.

На мен лично не ми представлява трудност да я видя и да ти кажа дали си заслужава, обикновенно мога през делничните дни около обяд да се освободя за малко. Ако колата е друга ще ти кажа после какво да правиш. Ако прецениш - пиши ми ЛС да се доразберем :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

nitram, здравей

От няколко месеца на пазара се върти един такъв Лансер и аз съм ходил един път да го гледам за да помогна на едни момчета с безпристрастно мнение.

Почти всички неща, които споделяш за колата, съвпадат с тази която гледах. А тя беше в лошо състояние на двигателя. В смисъл, че беше подменено делкото или беше нагласено с друго предверие. Тротъл позишън сензора също....не искам да бъда многословен, но ако е същата тази кола покупката и е силно непрепоръчителна, защото за да влезне в нормални работни параметри ще са необходими много усилия и не малко пари.

На мен лично не ми представлява трудност да я видя и да ти кажа дали си заслужава, обикновенно мога през делничните дни около обяд да се освободя за малко. Ако колата е друга ще ти кажа после какво да правиш. Ако прецениш - пиши ми ЛС да се доразберем :icon_bye:

Не знам дали стажа дума за същата кола. Като я гледах и карах ми се стори перфектна. Внос от Швейцария със оригинална сервизна книжка, тъмно синя на цвят е. И не е в София, регистрирана е със СО :) има си оригинална музика на блаупункт и още там други оригинални неща по нея. Мойте разборачи като я гледаха и аз като я карах останах с впечетлението, че е много добра количка и много запазена. Не знам дали става дума за същата.. ти как мислиш? Ако съвпада всичко ще се радвам да ми кажеш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

С цвета се разминаваме, защото аз говоря за червена. Явно се оказва друга кола.

Сега да ти кажа за колата. Странно ми се струва как така ти се е сторила перфектна, като това ще бъде първата ти кола? Аз ги гледам доста по-критично и задълбочено. Всъщност последното нещо, което ме интересува са газова уредба, лети джанти нови зимни и употребявани летни гуми, платено каско за 1 година, не че не са от значение. Важни са нещата, които са под капака и евентуалните слабости на модела.

Разбирачи на коли има много, а познавачи на Мицубиши - малко. За това ако се усъмня в нещо отивам на уредите в сервиз само за Мицубиши, за да не давам после стотици, да не кажа хиляди левове. Това ми беше мисълта.

Избора тогава си е твой. Аз ти писах по-горе какво мисля. Бих се радвал много, ако колата излезне добра и си я купиш. Това означава още един колега, който винаги е добре дошъл :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С цвета се разминаваме, защото аз говоря за червена. Явно се оказва друга кола.

Сега да ти кажа за колата. Странно ми се струва как така ти се е сторила перфектна, като това ще бъде първата ти кола? Аз ги гледам доста по-критично и задълбочено. Всъщност последното нещо, което ме интересува са газова уредба, лети джанти нови зимни и употребявани летни гуми, платено каско за 1 година, не че не са от значение. Важни са нещата, които са под капака и евентуалните слабости на модела.

Разбирачи на коли има много, а познавачи на Мицубиши - малко. За това ако се усъмня в нещо отивам на уредите в сервиз само за Мицубиши, за да не давам после стотици, да не кажа хиляди левове. Това ми беше мисълта.

Избора тогава си е твой. Аз ти писах по-горе какво мисля. Бих се радвал много, ако колата излезне добра и си я купиш. Това означава още един колега, който винаги е добре дошъл :icon_thumbup:

Освен да те послушам друго не ми остава :)

Първо аз почти не разбирам от коли....даже да не кажа хич!!! А това защо съм казал перфектна.. имах превид състоянито на колата отвън, купето отвътре, начина по който вози . Пък и съдейки за мнението на хората който бяха с мен и разборат повече - те казаха същото. Ще им кажа да я занесат в тоя сервиз Рубин може би още утре и да я погледнат за състоянието на двигателя. А да те питам за газовата уредба пак в тоя сервиз могат ли да ми кажат дали е сложена добре и дали работи нормално с нея колата? И трябва ли нещо друго специфично да се проверява. Мерси предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Обърни внимание за документите на инвалида. Всъщност, дай да я видя тая кола, ако е възможно, че нещо ми се разпали любопитството :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А можете ли да ми кажете цената от 7000 реална ли е за тоя автомобил или е малко пресилена. Колата като цяло е в много добро състояние има газова уредба, лети джанти нови зимни и употребявани летни гуми, платено каско за 1 година и е на инвалид вкарана. Разбрахме се ако я взема, че ще ми смени и ремъци, масло и филтри - т.е. нормланите неща за смяна при покупка на автомобил на старо. Но като цяло си мисля, че тия пари за доста за кола 96 година.

 

Ако не е на инвалид цената е сравнително добра ,но ако е на инвалид тя става над 9000 лв :icon_n_whistling: Не каза има ли клима?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Момчето вече си я купи. Колата е доста запазена и се надявам да му служи вярно.

Честито и със здраве да си я кара :icon_n_clover: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Да е жив и здрав за да си я кара. Щом и боса казва, че колата е добра, значи няма да съжалява, че я е купил :icon_thumbup: . :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виждам че Big Boss ме е изпреварил за това че съм я купил, но определено нямаше да я купя без неговата помощ. Искрени благодарности за това че си каза експертното мнение за нея и за състоянието и. Аз определно не разбирам нищо от коли още по малко пък от Mitsubishi, но Big Boss определно е много много навътре дори с най-малките детайли. Евала и още един път едно голямо благодарско. Ще почерпим!!! Вчера оправяхме документи, каско и стандартните процедури и за това не писах във форума но днес ми я докараха и и направих първата разходка из София. Като първи впечетления много съм доволен от нея. Надявам се и занапред да е така и дано не се налага да тозмозя пак Big Boss :)) Поздрави на всички фенове на Mitsubishi и скоро очаквайте клуба ви да се увеличи с още 1 човек :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...