Премини към съдържание

Еклипс с механичен компресор


Препоръчано мнение

Здравейте колеги.

От известно време си задавам въпроса, може ли на Еклипс 2Г, 4Г63 да се навре механичен компресор? И как да стане това, какво ще е необходимо да се смени и т.н. ?

Търся всякъва информация, няма да е излишна!

Благодаря предварително за мненията Ви и нека дискусията започне :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен малко трудно ,но е осъществимо,може би ще има място до филтърната кутия или на нейно място, а предаването му ще е с вал или кардан...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си да е голям винтов компресор, нещо от сорта на Итън М62, но само компресор май няма да се мине. Определено ще трябва да се сменят и доста други елементи, но кое ще трябва да се смени, а и с какво да се смени? Ще се наложи да се добавят и разни други елементи, но какви?

С две думи, какво ще ми е необходимо за да се реализира всичко това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си да е голям винтов компресор, нещо от сорта на Итън М62, но само компресор май няма да се мине. Определено ще трябва да се сменят и доста други елементи, но кое ще трябва да се смени, а и с какво да се смени? Ще се наложи да се добавят и разни други елементи, но какви?

С две думи, какво ще ми е необходимо за да се реализира всичко това?

 

На първо място ще е необходим мнооооогооо ентусиазъм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си да е голям винтов компресор, нещо от сорта на Итън М62, но само компресор май няма да се мине. Определено ще трябва да се сменят и доста други елементи, но кое ще трябва да се смени, а и с какво да се смени? Ще се наложи да се добавят и разни други елементи, но какви?

С две думи, какво ще ми е необходимо за да се реализира всичко това?

Това е доста добър винтов компресор,койтое с два ротора и лагери , и две зъбни колела..........по принцип той се задвижва с ремък, но поради специфичността на мястото, в което трябва да го набуташ ,според мен както казах трябва да се задвижи с вал и ремък ........освен това ще ти трябва да помислиш за стойка ,на която ще се монтира компресора и за интеркулер да сложиш...........

Знам ,,че има и спец регулатори за налягането му..........за проби на мотор като на Еклипс първо трябва да почнеш с 03-04 бара ,и умната да не строшиш мотора........ :D Даже и това му е множко ,но все пак ............за повече , ще трябва да декомпресираш мотора ,защото ще се получат яки детонации..........освен това всичко, трябва да смениш горивната система с по мощна ........дюзи рейка, помпа и не е лошо да се сложи рег. клапан на рейката ...............

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

защо и рейка?

по принцип ръните регулатори не пасват на оригиналната рейка( поне на Евотата ) и заедно с регулатора върви и рейката..........освен ако за Еклипс има такива регулатори ,които да пасват ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не, завиват се фитинги просто и няма грижи ;)

Фитингите ограничават притока на гориво, освен това на Евото ни дюзите са с Фи 12 а не като на обикновенните - с Фи 8...............бензиновата помпа осигурява дебит от 6 литра на минута.............

Но за Еклипсите може и така да стане ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами че рейката си е рейка. И аз не виждам що трябва да се сменя :) Маха се регулатора стоковия и на негово място фитинг с маркуч до външния регулатор. При мен поне е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре колеги, освен горивото, какво друго ще ми е необходимо за да се получат нещата?

Предполагам че ще трябва да се пипне електрониката, а и май и други неща ще потрябват?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре колеги, освен горивото, какво друго ще ми е необходимо за да се получат нещата?

Предполагам че ще трябва да се пипне електрониката, а и май и други неща ще потрябват?

 

Електрониката задължително... един мегаскуирт ще свърши работа :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали изобщо, нещо ще се получи, или тепърва ще се открива топлата вода? Все пак, щом гурутата при еклипсите (братята американци) не са направили такъв еклипс още, значи има нещо гнило?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мегаскуирт-а още му викат МегаСМЪРТ :) Не е удачна за еклипс тази електроника. И е скъпа - 500 долара за платката датчиците и ламбдата. Други предложения има ли? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мегаскуирт-а още му викат МегаСМЪРТ :) Не е удачна за еклипс тази електроника. И е скъпа - 500 долара за платката датчиците и ламбдата. Други предложения има ли? :)

500 долара пак е евтино...............на ЕВО-то Ралиарт-а е към 2000$.............от кога ръчкам Развалячко да напишем един софт............ :drive: :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да сложиш AFC или SAFC при положение, че променяш толкова много неща като степен на сгъстяване, няколко пъти повече въздух и гориво

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SAFC може и дори работи много добре с оригиналното ЕКУ. Аз съм на 224кс със SAFC и 9psi на оригинално ЕКУ. Maксималната корекция SAFC-a може да прави е 50%, т.е ако оригиналните инжектори за 240сс, то максималния рамер инжектори е 480сс. Турбо еклипсите са с 450сс за ръчна ск.кутия и 390сс за автоматик

 

относно фитинга за рейката. защо да ограничава потока на гориво - това е регулатора за горивото, което се връща с резервоара, там не е небходима такава скорост. обикновено тези фитинги за 6AN и този размер поддържа до 400-450кс. за по големи мощности се използва 8AN фитинг.

 

До колегата, който иска да слага комресор: осъществимо е, но вложи парите си в части от турбо еклипс. Вземи турбото, колектора, изпускателните тръби до катализатора, BOV клапана,инжекторите и някакъв интеркулер. Едно SAFC-че за горивото, а за регулатора на горивото може да използваш и оригиналния. Обикновено, ако регулатора има маркуч до входния колектор то е саморегулируем т.е ще качва 1psi гориво за всеки 1psi налягане. Еклипсите които нямат турбо този регулатори са на 45-48psi, с еклипсите с турбо тази стойност е 38-40 psi. Номера е че ти искаш тези допълнителни 5-8psi, защото когато слагаш Forced Induction /турбо или компресор/ е по-добре да си на богата смес отколкото за обеднена смес. Обеднена смес обикновено значи много нок, а много нок значи че е възможно да бумнеш двигателя

Редактирано от ico4g64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...