dosev4eto Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 Здравейте колеги.От известно време си задавам въпроса, може ли на Еклипс 2Г, 4Г63 да се навре механичен компресор? И как да стане това, какво ще е необходимо да се смени и т.н. ?Търся всякъва информация, няма да е излишна!Благодаря предварително за мненията Ви и нека дискусията започне :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 Според мен малко трудно ,но е осъществимо,може би ще има място до филтърната кутия или на нейно място, а предаването му ще е с вал или кардан........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dosev4eto Публикувано 4 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2010 Мисля си да е голям винтов компресор, нещо от сорта на Итън М62, но само компресор май няма да се мине. Определено ще трябва да се сменят и доста други елементи, но кое ще трябва да се смени, а и с какво да се смени? Ще се наложи да се добавят и разни други елементи, но какви?С две думи, какво ще ми е необходимо за да се реализира всичко това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 4 февруари 2010 Сподели Публикувано 4 февруари 2010 Мисля си да е голям винтов компресор, нещо от сорта на Итън М62, но само компресор май няма да се мине. Определено ще трябва да се сменят и доста други елементи, но кое ще трябва да се смени, а и с какво да се смени? Ще се наложи да се добавят и разни други елементи, но какви?С две думи, какво ще ми е необходимо за да се реализира всичко това? На първо място ще е необходим мнооооогооо ентусиазъм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 февруари 2010 Сподели Публикувано 4 февруари 2010 (редакция) Мисля си да е голям винтов компресор, нещо от сорта на Итън М62, но само компресор май няма да се мине. Определено ще трябва да се сменят и доста други елементи, но кое ще трябва да се смени, а и с какво да се смени? Ще се наложи да се добавят и разни други елементи, но какви?С две думи, какво ще ми е необходимо за да се реализира всичко това?Това е доста добър винтов компресор,койтое с два ротора и лагери , и две зъбни колела..........по принцип той се задвижва с ремък, но поради специфичността на мястото, в което трябва да го набуташ ,според мен както казах трябва да се задвижи с вал и ремък ........освен това ще ти трябва да помислиш за стойка ,на която ще се монтира компресора и за интеркулер да сложиш...........Знам ,,че има и спец регулатори за налягането му..........за проби на мотор като на Еклипс първо трябва да почнеш с 03-04 бара ,и умната да не строшиш мотора........ :D Даже и това му е множко ,но все пак ............за повече , ще трябва да декомпресираш мотора ,защото ще се получат яки детонации..........освен това всичко, трябва да смениш горивната система с по мощна ........дюзи рейка, помпа и не е лошо да се сложи рег. клапан на рейката ............... Редактирано 5 февруари 2010 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 защо и рейка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 защо и рейка?по принцип ръните регулатори не пасват на оригиналната рейка( поне на Евотата ) и заедно с регулатора върви и рейката..........освен ако за Еклипс има такива регулатори ,които да пасват .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 не, завиват се фитинги просто и няма грижи ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 не, завиват се фитинги просто и няма грижи ;)Фитингите ограничават притока на гориво, освен това на Евото ни дюзите са с Фи 12 а не като на обикновенните - с Фи 8...............бензиновата помпа осигурява дебит от 6 литра на минута.............Но за Еклипсите може и така да стане ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 Ами че рейката си е рейка. И аз не виждам що трябва да се сменя Маха се регулатора стоковия и на негово място фитинг с маркуч до външния регулатор. При мен поне е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dosev4eto Публикувано 13 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2010 Добре колеги, освен горивото, какво друго ще ми е необходимо за да се получат нещата?Предполагам че ще трябва да се пипне електрониката, а и май и други неща ще потрябват? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 февруари 2010 Сподели Публикувано 13 февруари 2010 Добре колеги, освен горивото, какво друго ще ми е необходимо за да се получат нещата?Предполагам че ще трябва да се пипне електрониката, а и май и други неща ще потрябват? Електрониката задължително... един мегаскуирт ще свърши работа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar tsonev Публикувано 13 февруари 2010 Сподели Публикувано 13 февруари 2010 А дали изобщо, нещо ще се получи, или тепърва ще се открива топлата вода? Все пак, щом гурутата при еклипсите (братята американци) не са направили такъв еклипс още, значи има нещо гнило? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 13 февруари 2010 Сподели Публикувано 13 февруари 2010 На мегаскуирт-а още му викат МегаСМЪРТ Не е удачна за еклипс тази електроника. И е скъпа - 500 долара за платката датчиците и ламбдата. Други предложения има ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 февруари 2010 Сподели Публикувано 13 февруари 2010 На мегаскуирт-а още му викат МегаСМЪРТ Не е удачна за еклипс тази електроника. И е скъпа - 500 долара за платката датчиците и ламбдата. Други предложения има ли? 500 долара пак е евтино...............на ЕВО-то Ралиарт-а е към 2000$.............от кога ръчкам Развалячко да напишем един софт............ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 13 февруари 2010 Сподели Публикувано 13 февруари 2010 Добре де един AFC Air Flow Converter не би ли свършил работа? http://www.alamomotorsports.com/apexi/safc.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 13 февруари 2010 Сподели Публикувано 13 февруари 2010 Не можеш да сложиш AFC или SAFC при положение, че променяш толкова много неща като степен на сгъстяване, няколко пъти повече въздух и гориво Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 14 февруари 2010 Сподели Публикувано 14 февруари 2010 (редакция) SAFC може и дори работи много добре с оригиналното ЕКУ. Аз съм на 224кс със SAFC и 9psi на оригинално ЕКУ. Maксималната корекция SAFC-a може да прави е 50%, т.е ако оригиналните инжектори за 240сс, то максималния рамер инжектори е 480сс. Турбо еклипсите са с 450сс за ръчна ск.кутия и 390сс за автоматик относно фитинга за рейката. защо да ограничава потока на гориво - това е регулатора за горивото, което се връща с резервоара, там не е небходима такава скорост. обикновено тези фитинги за 6AN и този размер поддържа до 400-450кс. за по големи мощности се използва 8AN фитинг. До колегата, който иска да слага комресор: осъществимо е, но вложи парите си в части от турбо еклипс. Вземи турбото, колектора, изпускателните тръби до катализатора, BOV клапана,инжекторите и някакъв интеркулер. Едно SAFC-че за горивото, а за регулатора на горивото може да използваш и оригиналния. Обикновено, ако регулатора има маркуч до входния колектор то е саморегулируем т.е ще качва 1psi гориво за всеки 1psi налягане. Еклипсите които нямат турбо този регулатори са на 45-48psi, с еклипсите с турбо тази стойност е 38-40 psi. Номера е че ти искаш тези допълнителни 5-8psi, защото когато слагаш Forced Induction /турбо или компресор/ е по-добре да си на богата смес отколкото за обеднена смес. Обеднена смес обикновено значи много нок, а много нок значи че е възможно да бумнеш двигателя Редактирано 14 февруари 2010 от ico4g64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dosev4eto Публикувано 25 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 25 юли 2010 Здравейте колеги, продължавам да очаквам полезни съвети от всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.