Mitovbishi Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Колеги и аз станах жертва на студа - тази вечер запалих митсубишито да ида да прибера жената. Постоях 5 мин на място да позагрее и тръгнах. Стигнах до местоназначението си и го оставих да поработи. След няколко минути работа двигателя взе, че угасна. Отворих капака и подкачих нафта. Пак пробвах и запали. Поработи около 2-3 мин и пак угасна и..... повече не запали. Та въпроса е дали е от замръзнала нафта или да търся някаква друга причина? Колата я прибрахме с един колега на въже и сега е пред нас. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Колеги и аз станах жертва на студа - тази вечер запалих митсубишито да ида да прибера жената. Постоях 5 мин на място да позагрее и тръгнах. Стигнах до местоназначението си и го оставих да поработи. След няколко минути работа двигателя взе, че угасна. Отворих капака и подкачих нафта. Пак пробвах и запали. Поработи около 2-3 мин и пак угасна и..... повече не запали. Та въпроса е дали е от замръзнала нафта или да търся някаква друга причина? Колата я прибрахме с един колега на въже и сега е пред нас. Ами ти си знаеш къде си зареждал "печката" си. Аз зареждам само на Лукоил и нямам никакви ядове с Лансера в студа, нищо че спи отвън пред къщата. Като тръгна му скърцат стъклата и вратите, но иначе си върви. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Ами ти си знаеш къде си зареждал "печката" си. Аз зареждам само на Лукоил и нямам никакви ядове с Лансера в студа, нищо че спи отвън пред къщата. Като тръгна му скърцат стъклата и вратите, но иначе си върви. От Лукоил до Лукоил разлика до небето , кума ми само там зарежда нафта и то в Бургас ( от извора, дето се вика ) и при него замръзна. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 26 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2010 От Лукоил до Лукоил разлика до небето , кума ми само там зарежда нафта и то в Бургас ( от извора, дето се вика ) и при него замръзна.Много си прав - досега зареждах само от един Лукойл в Плевен и нямах грижи, обаче сега се наложи да заредя в Кюстендил от един също "Лукойл" и ето резултата. Като се има предвид, че преди да заредя налях добавка. Аман от измамници. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Хмм, ние зареждаме на SNG(ако съм уцелила правилно) или OMV и нямаме проблеми сега в студа. По-често на първата бензиностанция, която е на изхода от Плевен по пътя за София. Явно им става нафтата. ) Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Като знам какъв студ е в Плевен(бях войник там )нищо чудно да ти е замръзнала нафтата,но има и вероятност да смуче въздух от някъде.Провери горивния филтър и маркучите към и от него(днес имах точно такъв случай на работа) :mitsu-smiley: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 26 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2010 Като знам какъв студ е в Плевен(бях войник там )нищо чудно да ти е замръзнала нафтата,но има и вероятност да смуче въздух от някъде.Провери горивния филтър и маркучите към и от него(днес имах точно такъв случай на работа) :mitsu-smiley:Абе откъде да смуче като досега я карам без пролем. Оня ден се върнах след 350 км преход - никакъв проблем. Е, сега ще проверя всичко, Първо утре ще заредя акомулатора и ще огледам филтъра и тръбопроводите, ама според мен няма откъде да дърпа въздух. Лоша нафта - гаднооооо.......... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Абе откъде да смуче като досега я карам без пролем. Оня ден се върнах след 350 км преход - никакъв проблем. Е, сега ще проверя всичко, Първо утре ще заредя акомулатора и ще огледам филтъра и тръбопроводите, ама според мен няма откъде да дърпа въздух. Лоша нафта - гаднооооо..........От студа маркучите се втвърдяват,колега,и е възможно да смуче помалко,ако е замръзнала нафтата може би няма да можеш да запалиш.....или ако запали ще работи 2-3 мин и ще изгасне.......... :icon_hmm: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 26 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2010 От студа маркучите се втвърдяват,колега,и е възможно да смуче помалко,ако е замръзнала нафтата може би няма да можеш да запалиш.....или ако запали ще работи 2-3 мин и ще изгасне.......... :icon_hmm:Че то това точно стана след като запали втория път. Работи 2-3 мин както написах по-горе и угасна. На пипане маркучите са доста меки и не ми се виждат вдървени. Все пак инжинер съм и смея да кажа, че разбирам помалко . Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Най уязвимото място за замръзване е филтъра, защото точно той отделя водата от нафтата...Ако не си го сменял скоро, слагай един нов и се моли да нямаш повече вода в резервоара... :mad: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 26 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2010 Лошото е, че е сменен преди 2000 км Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVRuse Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Лошото е, че е сменен преди 2000 кмКолега при мен се получи същата работа предния ден нямах проблеми а в понеделник сутринта паля колата и след около 2 километра преход започна да глъхне и не иска да вдигне повече от 1500 оборота.Спрях в една уличка и натиснах педала до край, горивото едвам стигаше за да работи на 1000 об.и така 30 мин. докато излишната нафта не стопли малко тая в резервоара та успях да се прибера.Смених горивния филтър налях още присадка ,но на следващата сутрин пак същата работа.Днес налях 5 литра бензин в резервоара и работата се успокои.Просто нафтата си е ....навремето всяка зима правих така с форда който карах и нямах грижи относно замръзване на нафта,ама сега на митсуто викам ще го глезя с присадки ,ама ядец,така че на всеки 10 литра нафта слагам 1 литър бензин и нямам ядове Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Едно време на Ориона се беше случило подобно нещо - капките вода в нафтата бяха замръзнали и бяха запушили филтъра Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 (редакция) По телевизията (може и да го има записа някъде в vbox7) даваха миналата зима как тестваха нафтата в БГ на някакви отрицателни градуси и само на ОМV Alpine Diesel не замръзна ;). Не че съм карал дизел или камоли с ОМV Alpine обаче това си спомянм... а и по другите форуми само добри коментари има за тяхния дизел (порових в нета да намеря запис ако има и изчетох разни мения). Вижда ми се логично да дадеш няколко стотинки повече на литър и да си спестиш мъките по колата и студуването покрай това. едит: ето едно тестче от offroad форума http://forum.offroad-bulgaria.com/showpost.php?p=555542&postcount=336 Редактирано 26 януари 2010 от zexer Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 27 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2010 Днес запалих звяра. Заредих акомулатора, обезвъздуших и с малко зор, но запали. Даже направих едно кръгче из града. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Днес запалих звяра. Заредих акомулатора, обезвъздуших и с малко зор, но запали. Даже направих едно кръгче из града.Как обезвъздуши? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 27 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2010 Как обезвъздуши?Ами както си пише в мануала - отвих болчето на филтъра и напомпих докато спря да излиза въздух и завих. После напомпих на филтъра и опитах да запаля - след третия опит запали. После вечерта пак карах колата и нямаше вече проблеми. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Хмм, значи на две места се напомпва... Има ли снимки някъде, да видя кое се напомпва? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 27 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2010 Хмм, значи на две места се напомпва... Има ли снимки някъде, да видя кое се напомпва?Нееее грешно си ме разбрал - на едно и също място - просто втория път за сигурност да се подкачи гориво. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVRuse Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 (редакция) Бензин и газ за горене в нафтата +100гр двутактово масло и няма никакви грижи при температури -20,25 градуса.Изпитан и проверен метод. Редактирано 28 януари 2010 от JVRuse Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Бензин и газ за горене в нафтата +100гр двутактово масло и няма никакви грижи при температури -20,25 градуса.Изпитан и проверен метод.Малееее, то цялата менделеева таблица трябва да слагаш по отделно в таз нафта бре......... :icon_doh: Дайте да си носим в една тубичка химико-петролния букет в багажника ,че като ходим да сипваме нафта да слагаме от букета та да не ни замръзва нафтата............ :haha: Дизел - кво да се прави.......... :D :P :tooth: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Малееее, то цялата менделеева таблица трябва да слагаш по отделно в таз нафта бре......... :icon_doh: Дайте да си носим в една тубичка химико-петролния букет в багажника ,че като ходим да сипваме нафта да слагаме от букета та да не ни замръзва нафтата............ :haha: Дизел - кво да се прави.......... :D :P :tooth: Тихо , че са ще избухне "война на световете" ......нафта vs. бензин :icon_n_blowup: :icon_n_giljotiini: :tooth: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Малееее, то цялата менделеева таблица трябва да слагаш по отделно в таз нафта бре......... :icon_doh: Дайте да си носим в една тубичка химико-петролния букет в багажника ,че като ходим да сипваме нафта да слагаме от букета та да не ни замръзва нафтата............ :haha: Дизел - кво да се прави.......... :D :P :tooth: Бат Марине - намеси се. Тез с бензина надигат глави. :mad: Ма то пак ще се стоплииииии :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Бат Марине - намеси се. Тез с бензина надигат глави. :mad: Ма то пак ще се стоплииииии :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:Хахаха...............айде вързахте се .............. :P :lol: Шегувам се колеги ................ :D Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Бат Марине - намеси се. :Намесвам се ... :ulock: То да не спомене човек в една тема бензин и дизел и спамерите веднага се активизират... :bg: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение