stevensgr Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Мисля да си купувам ксенон и попаднах на ето този вид: EaglEye .Ако някои се е сблъсквал с този модел,с добро или с лошо,да коментира,защото искам нещо добро,но немога да си позволя 600-900 лева за ксенон в момента.Знам за темата за "Истинските ксенон светлини" и не смятам да си купувам от онези китайчета. Благодаря ви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 февруари 2010 Сподели Публикувано 9 февруари 2010 (редакция) http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=53341.0 Редактирано 9 февруари 2010 от Sulio Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 12 февруари 2010 Сподели Публикувано 12 февруари 2010 Игъла са добри и не са лоши. Напред тия Инес не бяха такива на 2ма приятеля сме вземали от тях и сме ги сложили - проблем досега 2 години не е имало а и тоя не беше шеф тогава . Спокойно те ще огладнеят - един продавач преди да замина във Франция командировка като отидохме със един приятел да си купува също ми обясняваше кое как с ксеноните без да се е поинтересувал и да е прочел 1 ред как на 8000 светели по-добре от на 4100 - тъпи са като галоши дето се вика на 2 магарета сламата не могат да разделят а се правят на големи. А иначе истински Филипс в София все още оттук може да купиш - http://www.motorbox.bg/ - момчетата са си разбирачи а и цената на Филипс падна. Имаше един пич от БМВ форума продава Игъла и има много доволни от него - потърси го в статията на А.Иванов тука : http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=145012&sid=70aecad5e34125756bcb5050f8d222ce . Надявам се да съм ти бил полезен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 12 февруари 2010 Сподели Публикувано 12 февруари 2010 Задавам малко лаишки въпрос, но наистина не съм запознат. След монтирането на ксенон от типа "китайски, корейски и т.н." може ли да се възстанови обратно заводското осветление на колата? Т.е. нарушава ли се невъзвратимо то при монтаж на горепосочените ксенони и съотвено ако не си доволен, да ги разкараш без последствия за колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 февруари 2010 Сподели Публикувано 12 февруари 2010 Разбира се, по всяко време можеш да се върнеш към обикновените си крушки. Но дори и с китайски ксенон, ако се върнеш към обикновените ще се почувстваш като слепец, освен ако не е светел в небето Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2010 При Галанта не става така лесно както си мислиш.Има зад самата крушка един цокъл,който се наложи да го "побългари" майстора за да стане.Но на място,вечерта да го направиш,ще се изнервиш много докато го направиш и пак повтарям без резервен цокъл трудно ще се получи.А за ксенона,аз го взех вече и наистина е съвсем друга работа с него,отвориха ми се очите,така да се каже.И аз съм на мнението,че не са много коректни,защото поръчах ксенон 4200 К,а на кутията гледам е било маркирано 5000 К,но е изтрито и е зачеркнато 4200,но няма проблем,въпросът беше да не свети синьо.Иначе цената за резервен балст и крушка е 60 лева всеки.Изглежда ми като оригинален корейски ксенон,имат си и страница даже http://www.namyung.co.kr/english/index_eng.asp ,даже предупреждават за излезли китайски ментета на техния продукт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 15 февруари 2010 Сподели Публикувано 15 февруари 2010 (редакция) Колеги, имам едно въпросче за ксенона. Колко често горят крушките, като обикновенни халогени или по често?? Предполагам зависи от качеството на ксенона колко често ще ти горят крушките....или няма значение! Редактирано 15 февруари 2010 от Trafik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2010 Зависи от това колко китайски ти е ксенона.Някои изкарват доста време,но пак зависи.Сега гледам се продават и по 79 лева ксенони,ама колко време ще изкара крушката или баласта-и сам можеш да разбереш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 На един приятел точно такъв от 79лв (тогава беше 100) изкара точно една година преди да изгори едната крушка, сега заминала и втората. Вярно май са по 20лв резервните. Ама при тези, най-големия проблем според мен е че нямаш никаква гаранция че двете крушки ще светят еднакво, да не говорим че цвета дето го пише на кутията не си отговаря и няма разлика особена между комплектите независимо каква температура е написана, общо взето квото излязло такова свети, сега че едната била по-бяла от другата голям прас )) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 23 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2010 За тебе може да няма значение,но в моята кола не може да има различни фарове,части менте и побългарена техника.Затова си купих този ксенон,засега всичко е нормално,ако има проблеми ще продължавам да пиша в тази тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 (редакция) Не знам защо си прочел само последното изречение, поради което не си доловил иронията в поста ми. Естествено че има голямо значение, това и казвам. Редактирано 23 февруари 2010 от Sulio Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 А какво се случва с капачката против прах? Примерно на моята каризма тя ляга почти директно върху крушката. Не виждам как ще се побере баласта без да се реже капачката или напълно да се премахва... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Предполагам всичко е изчислено и да не се налага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 23 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Според тебе,какво представлява баласта? Не,не е тежест,която се слага на кукучката на въдицата.Това е една метална кутийка,която увеличава тока към крушката (ако се бъркам ме поправете),малко по-голяма е от кутия цигари и два пъти по-дебела.Тя няма как да е във фара,затова се закрепя отстрани и единия кабел отива към крушката.За да не се получава влага във фара се намазва задния край на крушката,където са кабелите със силикон.И да гуменото чорапче си стои пак там,в средата си има дупка и от там минават кабелите за крушката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 26 февруари 2010 Сподели Публикувано 26 февруари 2010 Естесвено, че знам какво е баласт... на картинките на горепосочения сайт крушката изглежда по-дълга от стандартна H4. Освен това в упътването пише, че капачката е "модифицирана" за да пасне крушката... http://www.namyung.co.kr/english/images/img_103.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2010 Галантите са с H7 цокъл. Не съм снимал по време на монтажа, но има една "тънкост" така да се каже-трябва да се пробие отвор в пластмасовата основа на крушката, за да минат кабелите от там и с още малко "булгар тунинг", всичко си идва на мястото.Ето какво представлява самият комплект EagleEye H7 conversion kit: Ето го вече монтиран: Преди: Сега: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.