mmaanekena Публикувано 6 януари 2010 Сподели Публикувано 6 януари 2010 Здравейте фенове,имам Митсубиши от 18г колата още е много добра но много се скапаха ламарините-и май е време да я сменям,естествено пак ще е Митсубиши :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: колебая се между Каризма и Галант. Та искам да попитам за Каризма може ли двигателя да се форсира че нямам много доверие на тези 122коня,живея в планински регион пьк и обичам да 'понастьпвам',може ли да се 'истиска' още от тези 1800кубика и как става.Знам че :mitsu-smiley: са бьрзи коли и може да са оставили някакьв резерв в двигателя,предварително благодаря :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 6 януари 2010 Сподели Публикувано 6 януари 2010 Не мисля.Ако не слагаш турбо , няма да изтискаш почти нищо от мотора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 122/125 коня (ако говориш за ГДИ-то) са предостатъчно за това купе. Разбира се не е резачка, но си дърпа доволно добре. Все пак трябва и разхода ти да е в някакви разумни граници... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 7 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2010 А не може ли на GDI да се прави чип-тунинг и така да се 'форсира' още,мисля си и за спортен филтьр,спортен ауспух и те би трябвало да качат мощността :icon_hmm: .Вижте какви красиви Каризми се продават-луди са :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 (редакция) Неможе да се прави чип тунинг точно на този двигател. А другите работи дето си ги мислиш малко ще и пооправят звука и мисленето ти...... че си и вдигнал мощноста, но на практика всякакви подобни занимания ще са без резултат. Редактирано 7 януари 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Много добре си върви по баирите, само ако е заледено е малко дерт с тръгването, при мен гасне или върти...Има и вариант със 140коня. Вече ако си фен на безумните скорости е малко проблем (ще ги реализираш само надолу :giggle: ). Тогава поне 2.5 галант, ама пак мисля че ще е ти е малко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 8 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2010 Не сьм карал Каризма и нямам наблюдение на вьрвенето й,затова и разпитвам тука тези които я имат,че модела :mitsu-smiley: много ми харсва.А каква е тая версия сьс 140к.с ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 Що бе, ей тези юнаци казват, че могат да чиптунинговат GDI-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 Ами иди да ги пробваш, после се похвали. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 Ами иди да ги пробваш, после се похвали. :icon_blush: Не ми се занимава с това. Никога не съм бил фен на тунинги-мунинги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 Ами иди да ги пробваш, после се похвали. :icon_blush:Що бре,Милене...Даже и разхода ти пада с този чип... :giggle: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 То теоретично, разхода може и да падне с 100-200 гр. примерно... Така си мисля, нали въртящия момент става малко по-голям и в малко по-ниски обороти... Това означава, че колата няма да е най-икономична на 5 с 2500 оборота, ами примерно с 2400 об/мин. Може и а се заблуждавам. Но така или иначе Милен не веднъж е обяснил как седи въпроса със софтуера на нашите ЕКУ-та, което достатъчно ни изяснява, че чип няма как да се слага, а да се пипа софта е просто..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 То теоретично, разхода може и да падне с 100-200 гр. примерно... Така си мисля, нали въртящия момент става малко по-голям и в малко по-ниски обороти..Нали за да нарасне въртящият момент, трябва повече мощност бре...А тя не става само с въздух, иска и акъл (гориво) .. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 Ми даде, ама повече мощност дърпа същите килограми...знам ли...и аз съм забелязал, че навсякъде където предлагат чипове, в характеристиките пише минимален спад на разхода... Може и да е просто маркетинг... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 (редакция) Мине, не-мине време и темата с чипването на ГДИ-то току изплува....Подсещам забравилите - В цитираната тема има и доста препратки... Редактирано 21 януари 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 23 януари 2010 Сподели Публикувано 23 януари 2010 Вдигат 13коня и 35Nm въртящ момент като разхода пада с 1 !!! литър.Е това е оферта с главно о. Имате ли идея какви ресурси са нужни за разработката на такъв двигател?В смисъл - колко ЯПОНСКИ инженери, колко време и какъв ресурс са вложени в GDI? И, видиш ли, един хубав ден изниква някаква фирмичка (производителя на чипа), която предлагасериозно подобрение на параметрите на двигателя срещу скромна (в случая не толкова) сума. Трудно ми е да повярвам, че има колеги, които вярват в това порно.Дайте малко по-сериозно. Двигатели с турбо не ги коментирам.Там е съвсем друга история.Трета история пък е да караш зад дизел с чип тунинг! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.