Премини към съдържание

Двигател на Каризма


mmaanekena

Препоръчано мнение

Здравейте фенове,имам Митсубиши от 18г колата още е много добра но много се скапаха ламарините-и май е време да я сменям,естествено пак ще е Митсубиши :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: колебая се между Каризма и Галант. Та искам да попитам за Каризма може ли двигателя да се форсира че нямам много доверие на тези 122коня,живея в планински регион пьк и обичам да 'понастьпвам',може ли да се 'истиска' още от тези 1800кубика и как става.Знам че :mitsu-smiley: са бьрзи коли и може да са оставили някакьв резерв в двигателя,предварително благодаря :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

122/125 коня (ако говориш за ГДИ-то) са предостатъчно за това купе. Разбира се не е резачка, но си дърпа доволно добре. Все пак трябва и разхода ти да е в някакви разумни граници...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А не може ли на GDI да се прави чип-тунинг и така да се 'форсира' още,мисля си и за спортен филтьр,спортен ауспух и те би трябвало да качат мощността :icon_hmm: .Вижте какви красиви Каризми се продават-луди са :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неможе да се прави чип тунинг точно на този двигател. А другите работи дето си ги мислиш малко ще и пооправят звука и мисленето ти...... че си и вдигнал мощноста, но на практика всякакви подобни занимания ще са без резултат.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много добре си върви по баирите, само ако е заледено е малко дерт с тръгването, при мен гасне или върти...

Има и вариант със 140коня. Вече ако си фен на безумните скорости е малко проблем (ще ги реализираш само надолу :giggle: ). Тогава поне 2.5 галант, ама пак мисля че ще е ти е малко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не сьм карал Каризма и нямам наблюдение на вьрвенето й,затова и разпитвам тука тези които я имат,че модела :mitsu-smiley: много ми харсва.А каква е тая версия сьс 140к.с ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами иди да ги пробваш, после се похвали. :icon_blush:

 

Не ми се занимава с това. Никога не съм бил фен на тунинги-мунинги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами иди да ги пробваш, после се похвали. :icon_blush:

Що бре,Милене...Даже и разхода ти пада с този чип... :giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То теоретично, разхода може и да падне с 100-200 гр. примерно... Така си мисля, нали въртящия момент става малко по-голям и в малко по-ниски обороти... Това означава, че колата няма да е най-икономична на 5 с 2500 оборота, ами примерно с 2400 об/мин. Може и а се заблуждавам. Но така или иначе Милен не веднъж е обяснил как седи въпроса със софтуера на нашите ЕКУ-та, което достатъчно ни изяснява, че чип няма как да се слага, а да се пипа софта е просто.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То теоретично, разхода може и да падне с 100-200 гр. примерно... Така си мисля, нали въртящия момент става малко по-голям и в малко по-ниски обороти..
Нали за да нарасне въртящият момент, трябва повече мощност бре...А тя не става само с въздух, иска и акъл (гориво) .. :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми даде, ама повече мощност дърпа същите килограми...знам ли...и аз съм забелязал, че навсякъде където предлагат чипове, в характеристиките пише минимален спад на разхода... Може и да е просто маркетинг...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мине, не-мине време и темата с чипването на ГДИ-то току изплува....

Подсещам забравилите - :link:

В цитираната тема има и доста препратки...

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Вдигат 13коня и 35Nm въртящ момент като разхода пада с 1 !!! литър.

Е това е оферта с главно о.

 

Имате ли идея какви ресурси са нужни за разработката на такъв двигател?

В смисъл - колко ЯПОНСКИ инженери, колко време и какъв ресурс са вложени в GDI?

 

И, видиш ли, един хубав ден изниква някаква фирмичка (производителя на чипа), която предлага

сериозно подобрение на параметрите на двигателя срещу скромна (в случая не толкова) сума.

 

Трудно ми е да повярвам, че има колеги, които вярват в това порно.

Дайте малко по-сериозно.

 

Двигатели с турбо не ги коментирам.

Там е съвсем друга история.

Трета история пък е да караш зад дизел с чип тунинг!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...