Премини към съдържание

Проблем на газ Мицубиши Спеис Ранър


v1977

Препоръчано мнение

Привет колеги!

Искам да попитам по компетентните възможно ли е от студа да ми замръзва газта и при рязко натискане на педала на газта да се получава недостиг на газ и при 5000 оборота колата глъхне?

От фобос ми казаха, че това е от студа и от кофти газ?!

Но аз искам да чуя и някое друго мнение? Някой имал ли е подобни проблеми? Между другото, когато купето се затопли доста проблема като че ли се пооправи?!

Това ми го направи тази сутрин след като снощи заредих от ОМВ

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е по-скоро от горивото. В последно време газта на ОМВ и ЕКО е уникално лоша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги!

Искам да попитам по компетентните възможно ли е от студа да ми замлъзва газта и при ряско нотискане на педала на газта

да се получава недостиг на газ и при 5000 оборота колата глъхне?

От фобос ми казаха че това е от студа и от кофти газ?!

Но аз искам да чуя и някое друго мнение? Някои имал ли е подобни проблеми? По между другото когато купето се затопли доста проблема като че ли се пооправи?!

Това ми го направи тази сутрин след като снащи заредих от ОМВ

 

Ако отново се получи - спри на първата възможна ГАЗ-станция и зареди за 4-5 лева.(колкото да повиши налягането в бутилката)

Мисля че ще има положителен резултат.... :icon_thumbup:

 

Явно си заредил "лятна газ".Не е кофти ,но при тези ниски температури вече трябва друго съотношението на пропан-бутана.

Редактирано от pepes
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Термостата ми е в перфектно състояние дори и при най студените дни загрява за 0,5км! Това с газта ще го пробвам още утре

по между другото тия от фобос плюеха зимната газ че се изпарявала по бавно :icon_hmm: !

Не знам ще видим?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Термостата ми е в перфектно състояние дори и при най студените дни загрява за 0,5км! Това с газта ще го пробвам още утре

по между другото тия от фобос плюеха зимната газ че се изпарявала по бавно :icon_hmm: !

Не знам ще видим?!

 

Студеничко е навън (-9'C беше тази сутрин).... Ако и бутилката ти е на мястото на резервната гума - става страшно.

Обикновено по ГАЗ-станциите се осъзнават до 3-4 дена и проблема няма да се повтори

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бутилката ми е в багажника! Дано като изгоря тази газ и налея нова проблема да изчезне :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега вчера ми направи впечетление че на по голяма предавка с повече газ и почва да прекъсва налягането на газта не достига и автоматично ми прехвърля на бензин! Спрях и просто я тествах на празен ход -ряско педала на газта до край и тя стига до 4500 оборота след което почва да не и достига гориво и пак штрак на бензин! Просто не може да се изфорсира хубаво поради слабо налягане на газта поне така ми го отчита компа на газовата!? Интересното е че при плавно натискане на педала на газта се изфорсирва хубаво без никакво прекъсване :wacko:

Ще изгоря тази газ и ще налея от Лукоил,пък ще видим ако пак го прави значи има запушени филтри :icon_crying: ! Но ми се стува раничко за филтри-на 3000км са!

Редактирано от v1977
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да добавя за газта нещо. Днес като обърна колата на газ автоматично ми светна лампата чек енджин. Без изобщо някакви симптоми, колата си вървеше идеално и по навик като погледнах таблото видях, че лампичката е светнала. Минах на бензин и така покарах 15на км, с няколко спирания и лампичката изгасна. Газта я заредих от OMV преди 2 дена, бутилката на 2/3 пълна. Явно проблемът с газта е повсеместен. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да добавя за газта нещо. Днес като обърна колата на газ автоматично ми светна лампата чек енджин. Без изобщо някакви симптоми, колата си вървеше идеално и по навик като погледнах таблото видях, че лампичката е светнала. Минах на бензин и така покарах 15на км, с няколко спирания и лампичката изгасна. Газта я заредих от OMV преди 2 дена, бутилката на 2/3 пълна. Явно проблемът с газта е повсеместен. :)

Това може да бъде и от симулатора на дюзите..........като монищ на газ, се изкл. бенз. дюзи и за да не дава грешкиа че ги няма, веригата се затваря през симулатора ..........ако по някаква причина тази верига се е разпаднала , то ЕКУ-то ще регне че има грешка в дюзите.......пробвайте пак и ако пак го направи само при вкл. на газ и после върнете пак на бензин - ако изгасне чека , значи имате проблем със симулатора.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без да ви засягам лично,но най-добре да си отворите една нова тема наречена "ФОБОС" и там да си споделяте несгодите с точно тоя тип АГУ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това може да бъде и от симулатора на дюзите..........като монищ на газ, се изкл. бенз. дюзи и за да не дава грешкиа че ги няма, веригата се затваря през симулатора ..........ако по някаква причина тази верига се е разпаднала , то ЕКУ-то ще регне че има грешка в дюзите.......пробвайте пак и ако пак го направи само при вкл. на газ и после върнете пак на бензин - ако изгасне чека , значи имате проблем със симулатора.........

 

 

Днес карах само на газ, никакви проблеми с ламБата на чека. :) Явно нещо се е бъгнало от студа вчера.

 

 

Без да ви засягам лично,но най-добре да си отворите една нова тема наречена "ФОБОС" и там да си споделяте несгодите с точно тоя тип АГУ.

 

 

А за похвалите и положителните отзиви от Фобос да отваряме ли нова тема? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази нощ и аз имах проблеми при каране към 4500-5000 оборота(при мен макса е 7600).Само на газ се усещаше,на бензин никакви ядове.Нещо с парното не е съвсем както трябва.Уж духа топло,но като пусна на 2ра или 3та степен започва да изстива въздушната струя и постепенно задухва почти студено...Мисля,че е от термостата,но някой би ли ми обяснил каква е връзката между него и газта?Колата уж загрява нормално(в средата е стрелката).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес карах само на газ, никакви проблеми с ламБата на чека. :) Явно нещо се е бъгнало от студа вчера.

 

 

 

 

 

А за похвалите и положителните отзиви от Фобос да отваряме ли нова тема? :icon_hmm:

Естествено,на мен лично са ми интересни всички мнения по повод на алтернативните горива и затова само там се включвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега вчера ми направи впечетление че на по голяма предавка с повече газ и почва да прекъсва налягането на газта не достига и автоматично ми прехвърля на бензин! Спрях и просто я тествах на празен ход -ряско педала на газта до край и тя стига до 4500 оборота след което почва да не и достига гориво и пак штрак на бензин! Просто не може да се изфорсира хубаво поради слабо налягане на газта поне така ми го отчита компа на газовата!? Интересното е че при плавно натискане на педала на газта се изфорсирва хубаво без никакво прекъсване :wacko:

Ще изгоря тази газ и ще налея от Лукоил,пък ще видим ако пак го прави значи има запушени филтри :icon_crying: ! Но ми се стува раничко за филтри-на 3000км са!

Такааааа

Има един клапан за налягането на газта, който отдавна изключих. Щом прехвърля автоматично на бензин - питай веднага него. Беше се бъгнал малко след като ми изтече гаранцията, момчето го изключи (или трябваше да дам 70 лв за подмяна), което предпочетох да не правя :-) , а да си включвам ръчно бензин/газ. Газовата не е Фобос, но ми намирисва на същия проблем.......

И в този ред на мисли - възможно ли е от ниските температури газта да замръзва по тръбите и оттам да се отчита това по-ниско налягане (само разсъждавам)

 

За алтернативните горива - мога само суперлативи да кажа. И са екологични, и са по-евтини. А и ГИ не правят кой знае какви проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е по-скоро от горивото. В последно време газта на ОМВ и ЕКО е уникално лоша.

И при мен взе да присветва ЧЕК-а от има няма два месеца - само от ЕКО зареждам. :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След затопляне на времето всички проблеми езчезнаха! :icon_rock:

Явно наистина горивата са ни под всякяква критика :icon_censored: !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споко. Като паднаха температурите и при мен на няколко пъти ми премина автоматично на бензин. Подавам рязко газ да изтегля някъде и пю, пю, пю - на бензин. Преди няколко дни заредих отново бутилката и няма никакви проблеми. От газта е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази нощ и аз имах проблеми при каране към 4500-5000 оборота(при мен макса е 7600).Само на газ се усещаше,на бензин никакви ядове.Нещо с парното не е съвсем както трябва.Уж духа топло,но като пусна на 2ра или 3та степен започва да изстива въздушната струя и постепенно задухва почти студено...Мисля,че е от термостата,но някой би ли ми обяснил каква е връзката между него и газта?Колата уж загрява нормално(в средата е стрелката).

 

Мисля, че това е защото изпарителя за газта е свързан към кръга на радиатора на парното. И по този начин намалява дебита към него.

Редактирано от Aragami
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе не знам как е с Еклипса, но съм почти убеден, че парното е с клапа. А ако се загуби парното - проблемите следва да се търсят в охладителната система. Или в задръстено радиаторче на парното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...