Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

v1977

Потребител
  • От него общо

    95
  • Регистрация

  • Беше тук

За v1977

  • Рожден ден 05/18/1977

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Кара
    Space Runner 98г 1.8 JLXi
  • Интереси
    КАРАЙ УМНО!<br /> СТИГНИ ЖИВ!

v1977's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте на всички колеги! Мисля да сменя свещите на Рънарчето-1,8 бензин 98г с газов инжекцион,и се чудя какви да сложа! Ще се радвам ако ми помогнете в избора.До колкото съм чувал за двигатели на газ май се слагали по други от тези които са си по каталог за двигателя?! Благодаря предварително!
  2. Здравейте на всички колеги! Искам да изкажа благодарноста си към Пламен,който върна живота на мицуто ми-Spase Runner! В понеделник колата ми тотално умря! Замина и комутатора! Задърпах я при DJ-я,и днес отново съм на пистата! Човека има златни ръце!!! Благодарностти още веднъж!!!
  3. Привет колеги! Пламене звънях ти в събота и се разбрахме за понеделник да се видим!НО Случи се чудо!!! В събота ми свърши газта в бутилката (За последно наливах от бензиностанция на магистралата Бургас-София) Спрях на ОМV-с/у централни гробища в орландовци! След като запалих ААААААААААААА това пак си е старото ми двигателче мърка си обороти перфектни пробвах ги с фарове,климатик,парно на МАХ абе включих всички консуматори в купето и всичко си е ОК!?? Вчера и днес я скъсах от каране и няма ядове!?? Възможноли е проблема да е бил в кофти газ? Аз съм газов инжекцион?
  4. v1977

    Обезвъздушаване

    Здравей колега! Не съм много сигурен,но би трябвало сама да се обезваздушава! Когато наливаш антифриза е хубаво да отвориш кранчето на парното т.е. врътката ти в купето да бъде поставена на топло! След което наливаш течноста докато ти стигне на мах във преливника,и палиш двигателя-чакаш да загрее и да отвори и вторият кръг след което водата в преливника ще ти намалее ти пак доливаш до мах не повече!!! чакаш да ти включи перката на радятора ако е нужно пак доливаш,ако не-затваряш капачката пробваш дали парното ти духа горещ въздух и ако е така значи си ОК! Поне когато аз го сменях миналата година го направих така и до момента нямам ядове! Става въпрос за Спейс Ръннър де но мисля че и при теб е така! Нека и по компетентните от мен колеги си кажат мнението! Желая ти успех :good: !
  5. АААА сори за недоразумението :icon_blush: ! Аз само минах през Ратола за диагностика,и като чух какво ми казаха малко се усъмних и не я оставих! Не мога да спя когато знам че колата не ми е пред блока :icon_doh: ! Абе луда работа е това моето! Пламене много ти благодаря за вниманието! При първа възможност(само да взема заплатка) ще ти звънна за да може да я излекуваме преди да застудее още!
  6. Много благодаря за изчерпателният отговор DJ! Сега и ако ми кажеш как можем да решим проблема т.е. къде можеш да я погледнеш колата във удобно за теб време направо ще е супер :icon_rock: !
  7. От София съм Между другото днес бях в Ратола и от там искат да свалят дросела да го прекодирват и такива работи!Ама незнам защо ми се иска и друг някой да я погледне колата преди да се прави каквото и да било по електрониката! Та ако може да ме насочите и към някой друг сервиз ще съм благодарен!
  8. Привет колеги! Пиша тук за да не отварям нова тема за паралелен въпрос! Някои колега може ли да ми обясни защо като карам на фарове двигателя подържа по ниски обороти (750),а когато изгася фаровете оборотите стават (900)? И също така като съм в движение и я пусна по инерция оборотомера не пада плавно ами от веднъж и пак с фарове (900),а без фарове (1000)!? И другото което ме тормози е защо при натискане на спирачката оборотите пак стават по-ниски докато не я пусна :icon_hmm: Благодаря предварително!
  9. Привет колеги!Brigadiro и Peter G Страшно съм ви благодарен колеги :icon_thumbup: до сега изпълнявах ваште наставления и то взе че се получи!!! Моторчето пак си заработи по старо му!!! Живи и здрави да са хората създали този форум и всички участници в него :worthy:
  10. Привет на всички колеги! Днес се сблъсках със следният проблем!? Колата ми е Мицубиши Спейс Ръннър 98г 1.8 GLXI! Вчера си свалих акумулатора да го заредя, че беше паднал (не беше карана от 3 седмици). След като го заредих и го върнах на колата, запалих я и всичко си беше ОК, докато не загря-спря да държи ниските обороти :icon_censored: Щом пусна газта и гасне! На какво според вас се дължи това? Преди да сваля аконумулатора всичко си беше ОК! Благодаря предварително!
  11. Е да де електричар я гледа и установи повредата! Що се однася до предпазителите всички са си ок! Просто на машинката и е дошло времето! То японците затова са праснали и изолация на пружините на педалите-та ако стане нищо такова да не стане страшно!
  12. Привет отново от мен! Днес ходих до сервиза и ми оправиха проблема :icon_rock: ! Оказа се че стопмашинката се е прецакала и когато пусна педала на спирачката и тя прекъсне веригата към стоповете-прехвърля плюса на корпуса и от там на педала и става страшно! Дано повече да няма проблеми :icon_thumbup: !
  13. Привет колеги! Не знам какво става но нещо при педала на спирачката ми дава на късо и пружината която го връща става червена! Направи ми впечетление че същата пружина има изолация в двата края или поне каквото е останало от нея! Не мога да сложа друга пружина защото като я закача на планката за единия край и с другия като докосна педала на спирачката хвърчат изкри та си е е........... мамата!? Въпросат ми е защо оргиналната пружина има изолация? И въможно ли е стопмашинката да е замасена на педала или нещо се е прецакала и затова има ток на педала на спирачката?! Забравих да спомена че колата е Спейс Ръннър 1.8 бензин 98г шаси JMBSNN11WWU001162
×
×
  • Създаване...