Премини към съдържание

Нов член в клуба Мицубиши. )


Mirama

Препоръчано мнение

Да се похваля днес след обед купихме колата. ) Мицубиши Галант, дизел, `97г (старичко, ама да се надяваме добро)

Естетествено 10мин след като платихме и си тръгнахме....и съответно покарахме, се започна едно тракане и биене от дясно. Отидохме за баланс на гумите....3 от тях за нищо не стават (Дебика, на 7години, с чудесни грайфери, но криви) а четвъртата горе-долу бива.

Ще се купуват 4бр зимни гуми, това е ясно.

Но се чудя дали проблема е единствено в това...защото към 40км\ч се получава това биене, буквално от дясната страна където бях аз се усеща сякаш гумата се "върти накриво" (голямо обяснение удрям, но все пак съм жена). )))

Ще ги сменим в събота и се надявам наистина това да е проблема, а не нещо друго.

Бях извикала и човек за комп.диагностика на място, поне да провери двигателя. Каза, че за него е перфектен, мери и още си нещо там, също каза че е ок. Поне това мисля е добра новина.)

В понеделник ще го вкарваме в сервиз, за да се сменя каквото трябва, надявам се да няма драстични проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 124
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ами честито и много безаварийни километри! Внимавай като сменяш консумативите, какви слагаш и особено с ремъците и ролките!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и със здраве да се радвате един на друг :icon_dance: . С течение на времето ще се убедиш в добрия избор на автомобил, въпреки необходимата смяна на това-онова сега в началото.

П.С. Радвам се, че плевенските Галанти се множим.

Редактирано от наката
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами честито и много безаварийни километри! Внимавай като сменяш консумативите, какви слагаш и особено с ремъците и ролките!

 

Някъде в темите открих ето този сайт и от тук се ориентирах за цени.

http://drive.bg/groups.php?ModelId=7844&am...d37346f88c425d9

Сега не знам в Плевен какво ще ми предложат, но ако може все пак да дадете някакви насоки за марка на филтри, ремъци и др. подобни.

Също ме интересува маслото какво да бъде, колко се слага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни километри :icon_thumbup:

 

Мерси много, надявам се поне. ))) Сега за зимата някакви съвети за дизела....защото съпруга ми не е карал, а аз само се учих на кола дизел...ама то от това да се учиш и да караш собствена има разлика. ))))

 

 

И още нещо, двигателя е с инициали (ако така се казва де) 4D68SR...и т.н., леко ни поизлъгаха в автокъщата че е 97година, реално е регистриран за първи път май 1996г. В такъв случай спада към тези до `96г, а не тези произведени 97-03г, или греша?

 

И поредният въпрос...) те всъщност ще са два.

Таблото свети доста слабо дори и на тъмно....и никъде не се вижда индикация, че фаровете са включени, което до някъде си е проблем. Дали е изгоряло нещо по него?

Отделно, на самото табло в дясно от волана има едно като дупка навътре...и там има две копчета. ) Само не успяхме да разгадаем за какво са те...пробвахме ги докато още беше светло, но не видяхме нищо да се променя. Обясних по много идиотски начин, но търся да намеря табло на такъв модел Галант, ако открия ще покажа за какво говоря. )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честита семейна придобивка! За частите и маслото не мога да помогна, съжалявам. Моят е бензинов. Би трябвало вляво на таблото да има хоризонтална "врътка" за регулиране осветеността на таблото. На моя няма индикация за включени фарове. Само на дългите, но това го имат всички автомобили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега за зимата някакви съвети за дизела....защото съпруга ми не е карал, а аз само се учих на кола дизел...ама то от това да се учиш и да караш собствена има разлика. ))))
Нали е минал компютърна диагностика и всичко е ток и жица... :D Значи всичко е ОК, нищо че няма компютър този галант...

За осветлението на таблото си има потенциометър(ключе) за усилване ...

За ремъците, Гейтс са едни от най имитираните ремъци...

По добре потърсете SUN -Японски.. Цените им са същите...

А ролките на KOYO, NTN, NSK са на по ниски цени и са много по добри от SKF ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Много бързо се множим, аз мислех, че ще съм новобранец сумати време :D

Със здраве да си я караш и много, много безаварийни и приятни километри :)

Съжалявам, че немога да помогна... и аз съм на бензин пък и опита ми е да не казвам нулев :)

Важното е че си тук - във форума... ще намериш много хора, които наистина разбират и ще помогнат с каквото могат ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам две дизелови Митсубишита, но не съм имал никакви ядове с тях и не мога да ти кажа къде са им слабите места и дали въобще имат такива. Гориво зареждам само на Лукойл и всичко е ток и жица! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката! Добър избор! И аз карам Галант дизел отскоро и съм много доволен...За ремъците и ролките аз лично заложих на сигурно, като си поръчах ремъците и ролките от Dj Tymbi...Ремъците SUN, а ролките бяха на някоя от изброените по-горе от колегата Mario64 фирми....

Слагайте му едни хубави гуми и си карайте с кеф колицата :)

Редактирано от boko84
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

mario64, човека му гледа двигателя, сега знам ли го как точно му се вика на това чудо. )))) с едно нещо като куфарче и на него екран....закачи едни кабеляци и така. ) Имайте малко търпение, все пак съм жена. ))))) :D

 

За ремъците ще попитам в сервиза с какво разполагат, ако трябва ще се поръчват от някъде.

Още един идиотски въпрос за ангреажният ремък - гледайки от тук въпросът ми е - всичко ли трябва да се смени? (само не се смейте много)

http://drive.bg/index.php?ModelId=7844&amp...d37346f88c425d9

 

За таблото ще го огледаме и е видим от къде се регулира светлината. ) Има и книжка, но за съжаление е на немски....а там нищо не отбирам, ще чакам сестра ми като се прибере след 2дни да превежда. )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

mario64, човека му гледа двигателя, сега знам ли го как точно му се вика на това чудо. )))) с едно нещо като куфарче и на него екран....закачи едни кабеляци и така. ) Имайте малко търпение, все пак съм жена. ))))) :D

 

За ремъците ще попитам в сервиза с какво разполагат, ако трябва ще се поръчват от някъде.

Още един идиотски въпрос за ангреажният ремък - гледайки от тук въпросът ми е - всичко ли трябва да се смени? (само не се смейте много)

http://drive.bg/index.php?ModelId=7844&amp...d37346f88c425d9

 

За таблото ще го огледаме и е видим от къде се регулира светлината. ) Има и книжка, но за съжаление е на немски....а там нищо не отбирам, ще чакам сестра ми като се прибере след 2дни да превежда. )

Вашия Галант все пак има ЕКУ, и то сериозно за годините си, с доста неща,които той управлява............Само че протокола му е малко старичък,пък и е само на :mitsu-smiley: и не всеки тестер го хваща............

От това ,което сте дали като линк и частите които се продават нищо не бих си купил, но това си е ваше решение..........

Сменят се следните неща: имате един осн. ремък който е 158 зъба на 29 мм ширина ( 158х29 ) и още един агр. ремък , малкия , който върти единия балансир вал.............той е 65 зъба на 12.7мм. ( 65х12.7 или 13) ,освен това се сменят и трите ролки,които се въртят от ремъците, те са двете обтяжни,и една паразитна ( на големия ремък ) При вас няма маслен обтегач а е с пружина ,така че не търсете такова нещо............След това препоръчително е да смените и външните ремъци, - на алтернатора и другия е на помпите за сервото и климатика.........Тези неща се сменят като части по агр. ремък..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi, благодаря много за разяснението.

Линка към въпросният сайт го дадох просто за пример, намерих го някъде тук в темите, за да се ориентираме горе-долу в цени и как изглеждат частите. )

В сервиза където ще закараме колата също нямам представа с какви части ще работят, ако може да ме насочите какво да искаме, или какво категорично да не слагаме ще е добре. )

 

И още нещо, всъщност в първият пост бях писала...)

Оказа се, че гумите са Дебика, на 7г, криви....тоест за нищо не стават и утре ще купуваме гуми.

Въпросът ми обаче е, може ли само от седенето (защото майстора каза, че грайфера е ок, и ако колата е карана с тях то е карана съвсем малко) тези гуми да се изкривят (не знам дали това е точният термин)?

Тоест като сменим гумите, всичко да си е ок, а да няма някакъв проблем по ходовата част?

Редактирано от Mirama
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi, благодаря много за разяснението.

Линка към въпросният сайт го дадох просто за пример, намерих го някъде тук в темите, за да се ориентираме горе-долу в цени и как изглеждат частите. )

В сервиза където ще закараме колата също нямам представа с какви части ще работят, ако може да ме насочите какво да искаме, или какво категорично да не слагаме ще е добре. )

Предполагам че ще ви сложат Гейтс, които не са лоши, но има много ментета , и то много скапани ментаци, които след 5-6 хил. км. се късат иии..............отиват около хиледарка после.......... :icon_blush: За ролките е същото положението........

За гумите - може да, от седенето те да са се покривили,особено ако са седяли леко или напълно спаднали, но обикновенно за да стане така, трябва поне 2-3 години да е седяла тази кола, което ме кара да се замислиш че нещо гнило има в цялата рабта..............като слабост на тези коли отчитам глава на мотора - пука се и почва да губи атифриза, и още един основен проблем - скоростна кутия, там проблем най често е синхронизатор на 2-ра предавка , и е много гадно ,тъй като не може да включите 2-ра при леко вървене на автомобила - чиято цел е именно синхронизатора........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и още един основен проблем - скоростна кутия, там проблем най често е синхронизатор на 2-ра предавка , и е много гадно ,тъй като не може да включите 2-ра при леко вървене на автомобила - чиято цел е именно синхронизатора........

 

а, ето това го правеше вчера....трудно се превключваше от 3та на 2ра...може би и мъжа ми още не и е свикнал, не знам...

там колко пари отиват за ремонт?. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а, ето това го правеше вчера....трудно се превключваше от 3та на 2ра...може би и мъжа ми още не и е свикнал, не знам...

там колко пари отиват за ремонт?. :D

Вие, на тази кола не сте ли и правили оглед преди да я купите?Тези проблеми(с гуми,синхронизатори и т.н.),би трябвало да сте ги установили преди покупката. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вие, на тази кола не сте ли и правили оглед преди да я купите?Тези проблеми(с гуми,синхронизатори и т.н.),би трябвало да сте ги установили преди покупката. :icon_blush:

 

Правихме, пробвахме....но за 10те минути проба (включително каране из дупки) не показа нищо от това, което се случи след като я взехме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споко, бе! Галанът е любов... Какво е един синхронизатор пред любовта!

 

Колежке, линкът, който сте пуснали ми се струва да е за другият двулитров мотор.... Бензиновият. Иначе за частите - вариантите ви са два - Ратола, или Евро07. Ратола предлагат оригинални части и ремъци Мitsuboshi, в Евро 07 има пак Мицубоши и SUN.

 

Другите неща могат да почакат, а може и да ги няма. Ако не е карана колата дълго време - сещате се какво е маслото по двигател, кутия и пр. Смени сега ремъци и ролки, смени си филтри и масла, пък после другото.

 

Честито! Сериозна група от Плевен се заформя!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

rosko, мерси за успокоението...)))

Честно казано направо ми потънаха гемиите, колкото повече чета, толкова повече имам чувството, че сме купили боклук. А уж тръгнах информирана....)

Ще си запиша за частите и ще питам още преди да я закараме дали работят с тях.

Ако може някой от Плевен да ме посъветва и къде да отидем и е доволен, защото чета че си има хора от Плевен с този модел. )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се плашиш, колежке! Всичко се оправя! Няма как кола на тези години да няма някоя-друга болка... И както е казал Пламен по-нагоре - слабо място на модела са главите, това би било притеснително. А какро е казвал батко ми Марин (Марио64) в една друга тема - тази кола може да те остави на пътя само, ако скъса ремък, или ти свърши нафтата. Споко, горе главата, сипи нафта, давай газ и това е!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се плашиш, колежке! Всичко се оправя!

Че всичко се оправя-така е,но сметката взе много да "набъбва"...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

rosko, разбира се че ще има кусури на тези години, то няма как....започнах да се притеснявам да не са твърде големи...и да дадем половината пари, за които я купихме по ремонти...)

А ремък...късали сме...само че на Волво....ако някой пътува често Плевен-София....случката беше на първото OMV като се качите на магистралата, посока София. От там, до Долни Богров сме се добрали на акумулатор. ) (извинявам се за отклонението).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, не плашете момичето!

Я има проблем, я няма... Чакайте малко да покара и ще си каже. Отделно 2 години и 75 000 км карам с не перфектен синхронизатор на втора скорост. Понякога "прищраква", понякога - не. Не е болка за умиране.

 

П.П. Не, колежке, не.... Тези ремъци, дето сте ги скъсали - и с чорапогащник да ги вържеш - се оправя. Ангренажен ремък скъсаш ли - оставаш си там, после - боли.... Много боли - Пътна помош, глава, клапани, гарнитури.... шлайф, труд - ей ти една хилядарка..... И отгоре (зависи от пътната помощ)

А как боли сърцето и душата....

Не ме питай.

Ние затова ти обръщаме специално внимание на този "консуматив" - защото е на пръв поглед само някакъв "каиш", ама какви бели отваря - не искам да ти разказвам..... И повярвай ми - не искаш да знаеш!

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...