Премини към съдържание

Впечатления от Галанта


boko84

Препоръчано мнение

Ами тя си пали сигурно и с едно подгряване, но аз за всеки случай си я подгрявам по два пъти...

Иначе, за лампата която гасне едновременно с лампата на акомулатора, ще снимам с телефона и ще покажа коя е....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

За тази лампа най-вдясно става въпрос. За теч от картера ли предупреждава незнам... :icon_blush:

http://img163.imageshack.us/i/121bq.jpg/

Редактирано от boko84
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази лампа най вдясно е за вода в горивния филтър. Сменял ли си го скоро.

Смених го с всичко, още като купих колата...лампата изгасва веднага щом запали колата, точно както изгасва лампата за акомулатора..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смених го с всичко, още като купих колата...лампата изгасва веднага щом запали колата, точно както изгасва лампата за акомулатора..

Според мен, това не е притеснително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз си помислих, че не е притеснително, но се сетих че съм чел за последователноста при изгасването на лампите...На някой колега с дизелов Галант ако му се занимава да обърне внимание как е при него....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Днес реших да си сменя крушката на пепелника....Махнах джобчето за очила и видях къде стои въпросната крушка....Е да ама дърпах ли дърпах и немога да я извадя. да няма някакъв пиниз при махането??? Реших да питам първо тука - някой дали се е занимавал със тази работа, че да не счупя нещо от много напъване.....

Иначе намерих майстор, който ще ми ремонтира скоростната кутия...Преди седмица мой приятел с Каризма си взе колата от този сервиз, след смяна на 2 лагера в кутията....Сега е много доволен - няма никакви шумове...

Появи се някакво тропане при неравности в завой...ще кажа на майстора ако може да прегледа и какво става с ходовата част....Иначе колата си е много добре...Забелязах обаче, че едната вежда почва да се напуква лекичко и избива ръждица :) Нормално за австрийски автомобил...Щв искара така зимата и на лято трябва да намеря 2 вежди и да я вкарам в бокса...Мисля че някъде из форума бях чел за някой който внася вежди и други работи...като му дойде времето ще търся....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших да си сменя крушката на пепелника....Махнах джобчето за очила и видях къде стои въпросната крушка....Е да ама дърпах ли дърпах и немога да я извадя. да няма някакъв пиниз при махането??? Реших да питам първо тука - някой дали се е занимавал със тази работа, че да не счупя нещо от много напъване.....

За изваждането на крушката, трябва да завъртиш фасунгата на 90 градуса, след което я издърпваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес ме предаде за първи път Галанта...Сутринта отивам на работа...Бях паркирал с двете леви гуми на тротоара...Качих се, подгрях 2 пъти, завъртам ключа и колата си запали абсолютно нормално, както всяка сутрин при -7 градуса..Викам си я да я сваля от бордюра да си седи на равно колата и така да я чакам да позагрее...След 2-3 минути работа, двигателя си утихна и всичко нормално...Обаче на 3-тата минута гледам стрелката на оборотомера почна да играе леко...подадох малко газ и забелязах, че колата прекъсва и когато върнах газта изгасна...Пробвах 2-3 пъти, върти си и никакви признаци че ще пали...

Нафта няма много в резервоара но имаше да се кара още доста преди да ми светне лампата......Дано като се стопли да запали и да не се е прецакало нещо.....

На някой колега ако му се е случвало подобно нещо нека сподели....

Редактирано от boko84
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало - вода в нафтата и замръзнал филтър. То ти е напомняло с лампата за вода във филтъра ама...Сега си купи добавка за горивото - аз ползвам Кастрол ТДА - много е хубава за нашите дизели. Наливаш според пропорцията на шишето преди да заредиш с нафта и караш и си свиркаш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече си пали без проблем ! Постопли се и явно се е размразила водата във филтъра.....Още като почнах да помпя с помпичката над филтъра усетих че втвърди здраво...а в студа не беше така. Веднага разбрах, че ще запали пущината и....така и стана. Повъртя няколко секунди и си запали. Днеска и сложих две нови зимни Маршалки отпреде 195 65 15 и впечатленията ми са мнооого добри..Паркирам където си искам, катери баири и си спира супер яко...

Тези дни ги дават пак студени и ще видим дали ще запали с УЖ алпинската нафта. Не съм слагал никакви добавки засега, но ако и тая нафта замръзне, вече ще сложа нещо...Колегата ми е препоръчал добавка и при евентуални проблеми ще я пробвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече си пали без проблем ! Постопли се и явно се е размразила водата във филтъра.....Още като почнах да помпя с помпичката над филтъра усетих че втвърди здраво...а в студа не беше така. Веднага разбрах, че ще запали пущината и....така и стана. Повъртя няколко секунди и си запали. Днеска и сложих две нови зимни Маршалки отпреде 195 65 15 и впечатленията ми са мнооого добри..Паркирам където си искам, катери баири и си спира супер яко...

Тези дни ги дават пак студени и ще видим дали ще запали с УЖ алпинската нафта. Не съм слагал никакви добавки засега, но ако и тая нафта замръзне, вече ще сложа нещо...Колегата ми е препоръчал добавка и при евентуални проблеми ще я пробвам.

Глей ся, вземи си една 5 литрова тубичка и в нея сложи: 1л. газ за горене, 1л. 100 октанов бензин ,1л. метанол, 1л. етер и 1 л. рициново масло, и така със таз тубичка в която има цялата менделеева таблица сипваш по малко в резервоара преди да заредиш и си готов.........за излитане в стратосферното пространство .............. :hysterical:

Шегувам се ,разбира се ..................... :specool:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е сега пак ще се намеси колегата Марио :D

Не знам за ваште наблюдения, ама тази седмица си отправихме на стартери и смяна на подгревни свещи. А когато всичко е наред, и печката не пали, клиентите процедираха заливане на нафтовата помпа с гореща вода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес ме предаде за първи път Галанта...Сутринта отивам на работа...Бях паркирал с двете леви гуми на тротоара...Качих се, подгрях 2 пъти, завъртам ключа и колата си запали абсолютно нормално, както всяка сутрин при -7 градуса..Викам си я да я сваля от бордюра да си седи на равно колата и така да я чакам да позагрее...След 2-3 минути работа, двигателя си утихна и всичко нормално...Обаче на 3-тата минута гледам стрелката на оборотомера почна да играе леко...подадох малко газ и забелязах, че колата прекъсва и когато върнах газта изгасна...Пробвах 2-3 пъти, върти си и никакви признаци че ще пали...

Нафта няма много в резервоара но имаше да се кара още доста преди да ми светне лампата......Дано като се стопли да запали и да не се е прецакало нещо.....

На някой колега ако му се е случвало подобно нещо нека сподели....

 

Туй по прилича да е засмукала въздух, докато е била наклонена, отколкото вода в нафтата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Туй по прилича да е засмукала въздух, докато е била наклонена, отколкото вода в нафтата.

Ако е засмукала въздух и сега нямаше да запали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Не знам за ваште наблюдения, ама тази седмица си отправихме на стартери и смяна на подгревни свещи. А когато всичко е наред, и печката не пали, клиентите процедираха заливане на нафтовата помпа с гореща вода.

Ми кой ви кара да си вземате сдухани дизели бре ?... :P

Аз моя Галант съм го дал на жената, да ходи на работа с него...

Щом още не са я уволнили в студовете, значи си е палил всяка сутрин.. :lol: И то с 5 годишен Монбат 62 Ah , че по голям не се събира в стойката.. :D

 

 

А ето и тема за разсъждения, специално за Пламен... :lol: :D :lol:

http://www.diesellpg.co.uk/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е засмукала въздух и сега нямаше да запали.

 

Запалила е след обезвъздушаване с ръчната помпа на горивния филтър. Или поне така обяснява.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Запалила е след обезвъздушаване с ръчната помпа на горивния филтър. Или поне така обяснява.

Вярно, така обяснява, но казва че и преди се е мъчил да обезвъздуши, но помпата се е натискала леко, което ме навежда на мисълта, че нещо някъде е замръзнало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми точно така се държи, когато дръпне въздух - личен опит. И както казва, че е била малко нафтата... И ако бордюрът е бил по високичък... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми кой ви кара да си вземате сдухани дизели бре ?... :P

Аз моя Галант съм го дал на жената, да ходи на работа с него...

Щом още не са я уволнили в студовете, значи си е палил всяка сутрин.. :lol: И то с 5 годишен Монбат 62 Ah , че по голям не се събира в стойката.. :D

 

 

А ето и тема за разсъждения, специално за Пламен... :lol: :D :lol:

http://www.diesellpg.co.uk/

 

 

Незнам при вас колко студено е било и дали е имало вятър....аз бях паркирал на място където не спира да духа вятър....нямаше никакъв сняг около колата и всичко беше лед, заради вятъра......при -20 градуса тоя вятър го прави като -30 сигурно...затова си мисля, че точно ми е замръзнала водата в горивния филтър и е попречила на нафтата да стигне до помпата....Колата си запали без проблем-по това съдя че не е сдухана....обаче като поработи 2-3 минути явно е изгорила каквото е имало в помпата и в тръбите след филтъра, след което прекъсна няколко пъти и изгасна....Тогава ми направи впечатление, че като натискам помпичката се натиска трудно, а като се затопли времето се натискаше лесно в началото и после си втвърди....

Имах една туба от вода 10 литра в багажника, дето съм си наливал гориво.....нали обикновенно остава малко в тубата на дъното....в най-големия студ изкарах тубата да погледна и видях, че нафтата е изменила плътността си и приличаше на ..... оприличавам го като шейка на Макдоналдс :)

Сега си заредих от алпинската нафта да я видя нея що за нафта е, ама май няма да стане толкова студено повече...

Иначе колата си е много добре вече със нови зимни Маршалки отпреде и със пластмасовите летни пирелита отзаде :) Пързаля се много яко, само трябва да внимавам на коловозите, че много бяга задницата....Ама тази зимя ще я искарам така и другата ще си сложа още две нови вече да си свиркам :)

Чува се леко пристъргване, сякаш от ламаринка, когато се движа от предно ляво колело...Трябва май да си обслужа спирачните апарати...каквото трябва да им се сменя....накладките и дисковете са нови, значи трябва да е нещо от апарата...

Редактирано от boko84
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Леко да съживя темата....

 

Продължавам с впечатленията от Галантя (по-скоро впечатления след ремонт)....Оставих си колата на един "майстор" за ремонт на скоростна кутия, като преди това я покара и му показах шумовете, които се чуваха.....Той каза - да бе това е лагера на първичния вал...ше я оправим. И си взимам колата вече "готова" и "оправена"...Ми то се чуват пак същите звуци, само че по тихо и даже единия почти недоловимо....Това къркорене, което се чува на празен ход, като пуснеш съединителя си се чува пак, само че по тихо и като загрее колата изчезва, а преди се чуваше силно като е студена и по тихо като загрееше....а другия звук който е подобен на стържене и се чуваше когато почвам да ускорявам от ниски обороти, се чува супер слабо и ако не се заслушаш няма да го чуеш....колата се държи по добре в ниските обороти и вече мога да карам на 5-та с 60 а преди с по малко от 80 бучеше цялата кола....като цяло е по добре колата...

На въпроса - Защо пак се чува ми се отговори че всички :mitsu-smiley: дизели така се чуват...ела да чуеш това Паджеро и то така се чува........Отворил кутията видял лагера че е разбит и още един лагер имал шупли и ги сменил...ЕС КА ЕФ (или неще такова) ми каза че ми е сложил лагери и мобил масло...Повече неможел нищо да направи за тази кутия... Явно дотам му стигат знанията...Иначе ми дава 50 хил. километра гаранция...вика няма какво да и се счупи на тази кутия, ако стане нещо ти я правя за моя сметка (което ме успокоява донякъде)....

И те такива работи....Май ще трябва да ходя в София, за да го реша този проблем...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С тия лагери ако не са менте може и да издържи 20. Тая гаранция имаш ли я в писмен вид с подпис и печат от фирмата ?

 

Също така трябвало да се сменят и двата лагера. Било е добре да ги почистите със някакъв разтворител, да се изчисти маслото, иначе може да се пропусне някой лагер. Ако щума е намалял много пробвай с някоя Mo2S или PTFE добавка, може да вземе да изчезне.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом върви карай.. аз карах моята при минус 10, подгрявам, гасне ми лампата за помпата, въртя 2-3 секунди и пали. Определено е малко по шумна в студа, така че не се притеснявай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На въпроса - Защо пак се чува ми се отговори че всички :mitsu-smiley: дизели така се чуват...ела да чуеш това Паджеро и то така се чува.....

Малко сте я свършили като "кучето на нивата", за това пак се чува..:)

Явно този майстор трябва да му дам слушалки и да дойде да чуе моята кутия..Само че аз от 8 възможни лагера, смених и осемте..:D

Ти не се ли сети да го питаш, къде според него отиват парчетата стомана, липсващи от лагера на първичния вал, преди да стигнат до магнитчето ?

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...