boko84 Публикувано 28 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 28 декември 2009 Ами тя си пали сигурно и с едно подгряване, но аз за всеки случай си я подгрявам по два пъти...Иначе, за лампата която гасне едновременно с лампата на акомулатора, ще снимам с телефона и ще покажа коя е.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 28 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 28 декември 2009 (редакция) За тази лампа най-вдясно става въпрос. За теч от картера ли предупреждава незнам... :icon_blush:http://img163.imageshack.us/i/121bq.jpg/ Редактирано 28 декември 2009 от boko84 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 декември 2009 Сподели Публикувано 28 декември 2009 Тази лампа най вдясно е за вода в горивния филтър. Сменял ли си го скоро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 28 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 28 декември 2009 Тази лампа най вдясно е за вода в горивния филтър. Сменял ли си го скоро.Смених го с всичко, още като купих колата...лампата изгасва веднага щом запали колата, точно както изгасва лампата за акомулатора.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 28 декември 2009 Сподели Публикувано 28 декември 2009 Смених го с всичко, още като купих колата...лампата изгасва веднага щом запали колата, точно както изгасва лампата за акомулатора.. Според мен, това не е притеснително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 28 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 28 декември 2009 И аз си помислих, че не е притеснително, но се сетих че съм чел за последователноста при изгасването на лампите...На някой колега с дизелов Галант ако му се занимава да обърне внимание как е при него.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 13 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2010 Днес реших да си сменя крушката на пепелника....Махнах джобчето за очила и видях къде стои въпросната крушка....Е да ама дърпах ли дърпах и немога да я извадя. да няма някакъв пиниз при махането??? Реших да питам първо тука - някой дали се е занимавал със тази работа, че да не счупя нещо от много напъване.....Иначе намерих майстор, който ще ми ремонтира скоростната кутия...Преди седмица мой приятел с Каризма си взе колата от този сервиз, след смяна на 2 лагера в кутията....Сега е много доволен - няма никакви шумове...Появи се някакво тропане при неравности в завой...ще кажа на майстора ако може да прегледа и какво става с ходовата част....Иначе колата си е много добре...Забелязах обаче, че едната вежда почва да се напуква лекичко и избива ръждица Нормално за австрийски автомобил...Щв искара така зимата и на лято трябва да намеря 2 вежди и да я вкарам в бокса...Мисля че някъде из форума бях чел за някой който внася вежди и други работи...като му дойде времето ще търся.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Днес реших да си сменя крушката на пепелника....Махнах джобчето за очила и видях къде стои въпросната крушка....Е да ама дърпах ли дърпах и немога да я извадя. да няма някакъв пиниз при махането??? Реших да питам първо тука - някой дали се е занимавал със тази работа, че да не счупя нещо от много напъване.....За изваждането на крушката, трябва да завъртиш фасунгата на 90 градуса, след което я издърпваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 13 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 13 януари 2010 Благодаря много колега !!! Утре ще се заема със смяната. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 20 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2010 (редакция) Колеги днес ме предаде за първи път Галанта...Сутринта отивам на работа...Бях паркирал с двете леви гуми на тротоара...Качих се, подгрях 2 пъти, завъртам ключа и колата си запали абсолютно нормално, както всяка сутрин при -7 градуса..Викам си я да я сваля от бордюра да си седи на равно колата и така да я чакам да позагрее...След 2-3 минути работа, двигателя си утихна и всичко нормално...Обаче на 3-тата минута гледам стрелката на оборотомера почна да играе леко...подадох малко газ и забелязах, че колата прекъсва и когато върнах газта изгасна...Пробвах 2-3 пъти, върти си и никакви признаци че ще пали...Нафта няма много в резервоара но имаше да се кара още доста преди да ми светне лампата......Дано като се стопли да запали и да не се е прецакало нещо.....На някой колега ако му се е случвало подобно нещо нека сподели.... Редактирано 20 януари 2010 от boko84 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 На мен ми се е случвало - вода в нафтата и замръзнал филтър. То ти е напомняло с лампата за вода във филтъра ама...Сега си купи добавка за горивото - аз ползвам Кастрол ТДА - много е хубава за нашите дизели. Наливаш според пропорцията на шишето преди да заредиш с нафта и караш и си свиркаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 30 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2010 Колата вече си пали без проблем ! Постопли се и явно се е размразила водата във филтъра.....Още като почнах да помпя с помпичката над филтъра усетих че втвърди здраво...а в студа не беше така. Веднага разбрах, че ще запали пущината и....така и стана. Повъртя няколко секунди и си запали. Днеска и сложих две нови зимни Маршалки отпреде 195 65 15 и впечатленията ми са мнооого добри..Паркирам където си искам, катери баири и си спира супер яко...Тези дни ги дават пак студени и ще видим дали ще запали с УЖ алпинската нафта. Не съм слагал никакви добавки засега, но ако и тая нафта замръзне, вече ще сложа нещо...Колегата ми е препоръчал добавка и при евентуални проблеми ще я пробвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Колата вече си пали без проблем ! Постопли се и явно се е размразила водата във филтъра.....Още като почнах да помпя с помпичката над филтъра усетих че втвърди здраво...а в студа не беше така. Веднага разбрах, че ще запали пущината и....така и стана. Повъртя няколко секунди и си запали. Днеска и сложих две нови зимни Маршалки отпреде 195 65 15 и впечатленията ми са мнооого добри..Паркирам където си искам, катери баири и си спира супер яко...Тези дни ги дават пак студени и ще видим дали ще запали с УЖ алпинската нафта. Не съм слагал никакви добавки засега, но ако и тая нафта замръзне, вече ще сложа нещо...Колегата ми е препоръчал добавка и при евентуални проблеми ще я пробвам.Глей ся, вземи си една 5 литрова тубичка и в нея сложи: 1л. газ за горене, 1л. 100 октанов бензин ,1л. метанол, 1л. етер и 1 л. рициново масло, и така със таз тубичка в която има цялата менделеева таблица сипваш по малко в резервоара преди да заредиш и си готов.........за излитане в стратосферното пространство .............. :hysterical: Шегувам се ,разбира се ..................... :specool: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Е сега пак ще се намеси колегата Марио :D Не знам за ваште наблюдения, ама тази седмица си отправихме на стартери и смяна на подгревни свещи. А когато всичко е наред, и печката не пали, клиентите процедираха заливане на нафтовата помпа с гореща вода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Колеги днес ме предаде за първи път Галанта...Сутринта отивам на работа...Бях паркирал с двете леви гуми на тротоара...Качих се, подгрях 2 пъти, завъртам ключа и колата си запали абсолютно нормално, както всяка сутрин при -7 градуса..Викам си я да я сваля от бордюра да си седи на равно колата и така да я чакам да позагрее...След 2-3 минути работа, двигателя си утихна и всичко нормално...Обаче на 3-тата минута гледам стрелката на оборотомера почна да играе леко...подадох малко газ и забелязах, че колата прекъсва и когато върнах газта изгасна...Пробвах 2-3 пъти, върти си и никакви признаци че ще пали...Нафта няма много в резервоара но имаше да се кара още доста преди да ми светне лампата......Дано като се стопли да запали и да не се е прецакало нещо.....На някой колега ако му се е случвало подобно нещо нека сподели.... Туй по прилича да е засмукала въздух, докато е била наклонена, отколкото вода в нафтата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Туй по прилича да е засмукала въздух, докато е била наклонена, отколкото вода в нафтата.Ако е засмукала въздух и сега нямаше да запали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Не знам за ваште наблюдения, ама тази седмица си отправихме на стартери и смяна на подгревни свещи. А когато всичко е наред, и печката не пали, клиентите процедираха заливане на нафтовата помпа с гореща вода.Ми кой ви кара да си вземате сдухани дизели бре ?... :P Аз моя Галант съм го дал на жената, да ходи на работа с него...Щом още не са я уволнили в студовете, значи си е палил всяка сутрин.. :lol: И то с 5 годишен Монбат 62 Ah , че по голям не се събира в стойката.. :D А ето и тема за разсъждения, специално за Пламен... :lol: :D :lol: http://www.diesellpg.co.uk/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Ако е засмукала въздух и сега нямаше да запали. Запалила е след обезвъздушаване с ръчната помпа на горивния филтър. Или поне така обяснява. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Запалила е след обезвъздушаване с ръчната помпа на горивния филтър. Или поне така обяснява.Вярно, така обяснява, но казва че и преди се е мъчил да обезвъздуши, но помпата се е натискала леко, което ме навежда на мисълта, че нещо някъде е замръзнало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 Ми точно така се държи, когато дръпне въздух - личен опит. И както казва, че е била малко нафтата... И ако бордюрът е бил по високичък... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 2 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2010 (редакция) Ми кой ви кара да си вземате сдухани дизели бре ?... :P Аз моя Галант съм го дал на жената, да ходи на работа с него...Щом още не са я уволнили в студовете, значи си е палил всяка сутрин.. :lol: И то с 5 годишен Монбат 62 Ah , че по голям не се събира в стойката.. :D А ето и тема за разсъждения, специално за Пламен... :lol: :D :lol: http://www.diesellpg.co.uk/ Незнам при вас колко студено е било и дали е имало вятър....аз бях паркирал на място където не спира да духа вятър....нямаше никакъв сняг около колата и всичко беше лед, заради вятъра......при -20 градуса тоя вятър го прави като -30 сигурно...затова си мисля, че точно ми е замръзнала водата в горивния филтър и е попречила на нафтата да стигне до помпата....Колата си запали без проблем-по това съдя че не е сдухана....обаче като поработи 2-3 минути явно е изгорила каквото е имало в помпата и в тръбите след филтъра, след което прекъсна няколко пъти и изгасна....Тогава ми направи впечатление, че като натискам помпичката се натиска трудно, а като се затопли времето се натискаше лесно в началото и после си втвърди....Имах една туба от вода 10 литра в багажника, дето съм си наливал гориво.....нали обикновенно остава малко в тубата на дъното....в най-големия студ изкарах тубата да погледна и видях, че нафтата е изменила плътността си и приличаше на ..... оприличавам го като шейка на Макдоналдс Сега си заредих от алпинската нафта да я видя нея що за нафта е, ама май няма да стане толкова студено повече...Иначе колата си е много добре вече със нови зимни Маршалки отпреде и със пластмасовите летни пирелита отзаде Пързаля се много яко, само трябва да внимавам на коловозите, че много бяга задницата....Ама тази зимя ще я искарам така и другата ще си сложа още две нови вече да си свиркам Чува се леко пристъргване, сякаш от ламаринка, когато се движа от предно ляво колело...Трябва май да си обслужа спирачните апарати...каквото трябва да им се сменя....накладките и дисковете са нови, значи трябва да е нещо от апарата... Редактирано 2 февруари 2010 от boko84 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 28 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2010 Леко да съживя темата.... Продължавам с впечатленията от Галантя (по-скоро впечатления след ремонт)....Оставих си колата на един "майстор" за ремонт на скоростна кутия, като преди това я покара и му показах шумовете, които се чуваха.....Той каза - да бе това е лагера на първичния вал...ше я оправим. И си взимам колата вече "готова" и "оправена"...Ми то се чуват пак същите звуци, само че по тихо и даже единия почти недоловимо....Това къркорене, което се чува на празен ход, като пуснеш съединителя си се чува пак, само че по тихо и като загрее колата изчезва, а преди се чуваше силно като е студена и по тихо като загрееше....а другия звук който е подобен на стържене и се чуваше когато почвам да ускорявам от ниски обороти, се чува супер слабо и ако не се заслушаш няма да го чуеш....колата се държи по добре в ниските обороти и вече мога да карам на 5-та с 60 а преди с по малко от 80 бучеше цялата кола....като цяло е по добре колата...На въпроса - Защо пак се чува ми се отговори че всички :mitsu-smiley: дизели така се чуват...ела да чуеш това Паджеро и то така се чува........Отворил кутията видял лагера че е разбит и още един лагер имал шупли и ги сменил...ЕС КА ЕФ (или неще такова) ми каза че ми е сложил лагери и мобил масло...Повече неможел нищо да направи за тази кутия... Явно дотам му стигат знанията...Иначе ми дава 50 хил. километра гаранция...вика няма какво да и се счупи на тази кутия, ако стане нещо ти я правя за моя сметка (което ме успокоява донякъде)....И те такива работи....Май ще трябва да ходя в София, за да го реша този проблем... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 юни 2010 Сподели Публикувано 28 юни 2010 С тия лагери ако не са менте може и да издържи 20. Тая гаранция имаш ли я в писмен вид с подпис и печат от фирмата ? Също така трябвало да се сменят и двата лагера. Било е добре да ги почистите със някакъв разтворител, да се изчисти маслото, иначе може да се пропусне някой лагер. Ако щума е намалял много пробвай с някоя Mo2S или PTFE добавка, може да вземе да изчезне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 Колега щом върви карай.. аз карах моята при минус 10, подгрявам, гасне ми лампата за помпата, въртя 2-3 секунди и пали. Определено е малко по шумна в студа, така че не се притеснявай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 (редакция) На въпроса - Защо пак се чува ми се отговори че всички :mitsu-smiley: дизели така се чуват...ела да чуеш това Паджеро и то така се чува.....Малко сте я свършили като "кучето на нивата", за това пак се чува..Явно този майстор трябва да му дам слушалки и да дойде да чуе моята кутия..Само че аз от 8 възможни лагера, смених и осемте..:DТи не се ли сети да го питаш, къде според него отиват парчетата стомана, липсващи от лагера на първичния вал, преди да стигнат до магнитчето ? Редактирано 29 юни 2010 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.