Премини към съдържание

Colt Cyborg Vs Colt 1.8 Gti


kuncata

Препоръчано мнение

Зачудих се 1 вечер,порових се из гугъл,но не открих нищо съществено,може и да е имало,но на английски.

До колкото разбрах Mitsubishi Colt Cyborg е 1.6 Мивек двигател с 170 конски сили.

Mitsubishi Colt GTI 1.8 с 140 конски сили.

Кой от 2та мотора е по-добър за силов тунинг. Този с 1.8 е с по-голяма кубатура,докато този 1.6 сигурно е доста нацепен.

Какво бихте ме посъветвали да сабирам парички за Киборг, или да си правя моят колт?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мивека реално има много повече потенциал, но за това ниво, в което се намираме е най-удачно твоя двигател да правиш или пък да си вкараш Ево 3/4 от Англия. Лично мнение. :rolleyes:

Редактирано от kris_kn
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колега Мивека е достатъчно фурсиран,за да постигне такива характеристики. Потенциала му за силов тунинг е доста намален и по-нататъчни подобрявания биха били много скъпи.Аз лично незнам какво повече искаш от 1.6 литров мотор.Щом ВРЦ моделите до 1600сс са около 200 коня,мисля че тия 170 са на границата на абсолютна мощност и дълъг живот.

Пък твоя мотор е страхотен и с подходящи настройки на ЕЦУ-то ще надминеш дори 4Г63.

Ти не каза колко коня търсиш за твоето купе?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз попринцип слагам рибата в тигана,още преди да съм я хванал.Доколкото разбрах преди е имало някакъв "проект" за този колт и хората са сметнали,че за около 2000 лв. се достигат спокойно 220-240 конски сили при атмосферен двигател. А до колкото купето доста тежко се оказа,на кантара в КАТ показа 1250 кг.

Точно това мислих и аз,че на ВРЦ са около 200конски сили,а Мивек е горе долу там,а и все пак друго си е по-голямата кубатура.

Също така неможах да открия информация за керамичен съединител(цена,производители,внася ли се в българия), интересувам се и от така наречения "шпер" (дано се изразявам правилно) не съм сигурен дали става и за предна предавка.

Ако някой знае сайт кадето мога да погледна за керамичниа съединител,шпер--> разпънка за купето.

 

Не,че съм тръгнал още да купувам,но така съм се вманиачил,че съм се записал на бригада за Англия и ако наистина отида смятам да си осъщества плановете :icon_thumbup:

Редактирано от kuncata
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Киборга не е 170, а е 175 конски сили сток! Виждал съм изкарани и още от този двигател в един сайт с генерации, настройки и т.н. Този мотор обаче има на къде да се ъп-ва и това е турбо-то... В youtube бях гледал клип на такъв киборг с 4г92 МИВЕК турбиниран и едвам хващаше пътя :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата 2 поста нагоре: С 2000лв не можеш почти нищо да направиш. Според мен с валове, обработка на глава, генерация и дросели ще ги стигне споменатите стойности.

П.П

За шпер....... Има! Quaife-ве колкото щеш по 400-600$.

 

УСПЕХ! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм казал,че с 2000 лева ще направя бог знае какво :icon_dance: , просто така ми бяха казали.(Мислили са го DJTumbi с предишния собственик),стига да имам и повече ще ми се откъснат от сърцето :icon_thumbup: ,а до колкото турбина...едва ли ще ми е по джоба :) А въпросните Киборги какви пари вървят?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:link:

 

А ето я и самата истина:

http://www.ultimatecarpage.com/images/large/1538/Mitsubishi-Colt-SR-4X_1.jpg

 

Power 280 bhp / 209 KW @ 6900 rpm

Torque 380 Nm / 280 ft lbs @ 3000 rpm

BHP/Liter 140 bhp / liter

Power to weight 0.22 bhp / kg

Top Speed 250 km/h / 155 mph

0-60 mph 4.4 s

 

 

За повече инфо : :link:

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на въпроса ми кое е по-добро? ГТИ или Киборга за тунинг като изключим турбиниране,защото това в момента за мен си е само 1 розова мечта :icon_angel:

И още 1 страничен въпрос,има ли друг начин за качествено боядисване на капака на двигателя освен праховото?

И за праховото,капака в камера ли се пъха и от вътре ли се боядисва?

Редактирано от kuncata
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, 2000 лева са нищо в бездънната яма наречена атмосферен тунинг. В такъв бюджет могат да се впишат едни изпускатели и генерация...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата Емил Димитров,на Мивека (1600сс) му липсва само турбината.Всичко друго е направено от японеца и мисля че едва ли ще го подобриш по-друг начин ;)Ако си вземеш такъв мотор ще имаш двигател с променливи фази на газоразпределение доказал се във времето със своята издържливост и мощ.На твое място не бих се занимавал да тунинговам атмосверен мотор с цел да стане изтребител,а бих си купил друг...тоест Мивек :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм казал,че с 2000 лева ще направя бог знае какво :icon_dance: , просто така ми бяха казали.(Мислили са го DJTumbi с предишния собственик),стига да имам и повече ще ми се откъснат от сърцето :icon_thumbup: ,а до колкото турбина...едва ли ще ми е по джоба :) А въпросните Киборги какви пари вървят?

Не си спомням за точна цифра да съм говорел, защото първо с предишния собственик не съм установявал контакт, с по предишния собственик - само 1-2 пъти, и то за общи приказки,но съм установявал контакти и то доста често с първия собственик на този Колт ,но това е било преди има няма 4 години ,ако не и повече , и тогава ми изпадна един турбиниран яко посмачкан Колт като този в Солун и имахме намерение да го вземем, тогава евентуално да съм споменавал някаква сума.........но така да се препредава през девет планини на десетата - звучи повече от несериозно............ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си спомням за точна цифра да съм говорел, защото първо с предишния собственик не съм установявал контакт, с по предишния собственик - само 1-2 пъти, и то за общи приказки,но съм установявал контакти и то доста често с първия собственик на този Колт ,но това е било преди има няма 4 години ,ако не и повече , и тогава ми изпадна един турбиниран яко посмачкан Колт като този в Солун и имахме намерение да го вземем, тогава евентуално да съм споменавал някаква сума.........но така да се препредава през девет планини на десетата - звучи повече от несериозно............ :icon_blush:

Е, същелявам ако съм обидил някой. Просто аз казах,че обичам да слагам рибата в тигана,още преди да съм я хванал. :icon_thumbup: , но имам ли паричките ще ти дойда нагости,но сигурно до година. Живот и здраве разбира се :icon_angel:

 

Както казахте "бездънната яма на атмосферния тунинг",ако има няой по-запознат с цени ще се радвам да сподели горе долу(вал,изпусквателни колектори и обработка на глава и дросели,ако някой може да каже приблизителна сума за това ще е златен). А споменават се "настроики на ЕКУ-то,какво се има предвид това?

Редактирано от kuncata
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами, пич, валове под 1500 лева няма да намериш, колектори според това колко държиш на външния вид от 300 до 1000 лева и там.. покрай главата не знам за колко парички става дума, ама то и не знам какво искаш да и правиш ( да увеличаваш портовете може би ? ), по "хранителната уредба" могат да се сторят много работи... там е много относително... Накрая ако дръпнем чертата ще се окаже че ще ти олекне джоба с 4-5 хиледарки и всичко това за 15-20 коня... За това аз бих те посъветвал, ако наистина искаш да постигнеш нещо сериозно да се позаинтересуваш как стоят нещата с турбо конверсията на тоя двигател ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бре мама му стара!!! Всички търсят на баницата мекото - турбо та турбо. И аз се кефя на добре направен Еволюшън, ама атмосферката си доставя много голямо удоволствие. Има един грък, който кара в планинския шампионат с един Форд Ескорт Мк1, който цепи балкана от обороти и вървеж. А за 4-5 хилядарки може да се постигне повече от 15-20кс.

 

За твоя мотор 1,8 колега:

 

Валове - 365$

Изп. колектор - 240$

Обработка на глава ~ 300лв в БГ.

Дросели -300-600лв.

МегаСкуирт(евтин вариант електроника) - 500лв

И ако не можеш да си направиш всичко сам си приготви още 1000лв за майстори.

 

Със така направения сетъп според мен мотора ще покаже поне 150кс на колелата.

 

П.П

Цените за валове и колектор са от Mirage-performace.com

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми по тези цени които е споменал коегата по-горе излиза,че ще ми трябват около 3200лв. (смятал съм всичко с максималната посочена цена+ майстор 1000лв.). Имате ли представа колко конски сили вади сток колт ГТИ на колела?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че ще изкара най-много 120 на колелетата....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По западни форуми съм попадал на графики и дават м/у 106 и 112кс сток. Гледах на дино графика на една хонда ВТИ почти сток (Генерация+чип) е дала 142 на колелата!!! :blink:

Редактирано от kris_kn
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По западни форуми съм попадал на графики и дават м/у 106 и 112кс сток. Гледах на дино графика на една хонда ВТИ почти сток (Генерация+чип) е дала 142 на колелата!!! :blink:

 

ВТИ е 160 коня на вала, нормално да е 142 на колелата. А и генерация и чип не е съвсем сток, между нас казано. Имах такава преди много години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"This is a 1.6 liter DOHC Mitsubishi Innovative Valve timing and lift Electronic Control engine. The mivec motor standard puts out 175hp at the flywheel. With normal mods, extractors, throttle body etc this rises to around 200hp easily. "

 

"Това е, 1.6 литров двувалов двигател, с променливи фази на газо-разпределение. МИВЕК двигателя стандартно доставя 175 конски сили на маховика. С нормални модове тази мощност достига 200 к.с. лесно."

 

П.С. Не съм много добър с английския, затова го оставам и в оригинал как е написано :):link:

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така,така. Точно си разбираш английски, но за средностатистическия българин Мивека си е голямо предизвикателство. Мисълта ми беше още от първите постове, че колегата има прилична основа за доработване. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така,така. Точно си разбираш английски, но за средностатистическия българин Мивека си е голямо предизвикателство. Мисълта ми беше още от първите постове, че колегата има прилична основа за доработване. :mitsu-smiley:

 

И моята беше такава,след като имам някаква основа(не е Мивек),но все пак е нещо. Доста неща ще трябва да се попипнат явно,но какъв ли разход ще ми даде тогава :icon_hmm: сега е между 10-13 градско.(преди ремонта беше 18 :icon_thumbup: ),но да все пак неможе да с изисква голяма мощност без да лапа бензинец :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам окачването на двигателя( 4G92 Mivec) и периферията, ми се струва, че може да се бодне на нашите машини без преправяне...... :wub:

 

post-251-1259514235_thumb.jpg

Редактирано от dobri1200
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...