Премини към съдържание

Галант от десен на ляв волан


TITAN RACING

Препоръчано мнение

Освен това което си изброил, има още 99 части, които се сменят... :D

А приятеля ти правилно ти е казал за ламарината.. Без да я смениш нея, нищо не става ...

 

Не са 99, 136 са :icon_thumbup: освен изброените...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Предполагам, че са големи снимките и затова не мога да ги кача.

 

Изпрати ми ги, аз ще ги кача - gtod@abv.bg!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, имам абонаментна карта вече при теб :icon_thumbup:
Бе той Сашо, хубаво ти предлагаше да ти прати един цял Галант за части, ама и ти си мислеше че ще минеш по ръба, с по малко смени, обаче Японците са "мислили" като са ги правили двата Галанта... :)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе той Сашо, хубаво ти предлагаше да ти прати един цял Галант за части, ама и ти си мислеше че ще минеш по ръба, с по малко смени, обаче Японците са "мислили" като са ги правили двата Галанта... :)

Цт, не са го "мислили" японците, само Галанта е така............. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

искам да си взема Галант 2.0 99 г. и се спрях на дясна дирекция. Въпросът ми е дали ще си създам много проблеми при обръщането и дали ще се получи българска работа, или имам шанс да стане качествено почти колкото заводската зглобка, тъй като най много това ценя в ,,Митсубиши,,

Пишете веднага, че бързам за колата да не я изпусна.

Колега, наистина ли Галанта ти е 99-та година? Би трябвало да е след фейслифта, а този, червения не е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, наистина ли Галанта ти е 99-та година? Би трябвало да е след фейслифта, а този, червения не е.
Мани това, въпрос на първоначална регистрация, ами и според обявата в Мобиле, трябваше да е с алуминиеви джанти...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата , че ми качи снимките.

Колата я взех с ляти джанти , но без гуми, за това не са на нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си призная не съм поглеждал в талона точно коя година е галанта , но ще видя.

Редактирано от TITAN RACING
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си призная не съм поглеждал в талона точно коя година е галанта , но ще видя.

Я по-добре дай номера на рамата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

'99 най-вероятно е датата на първата регистрация, а е произведена година-две преди това. При мен случаят е същият и отначало доста се бях ошашавил, че нещо ме връткат, но после разбрах каква е работата. С удоволствие да си я караш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дата на първа регистрация 30.09.99 г.

рама № JMASNEA2AWZ000314

Чувам едно много леко рррррр при отпуснат съединител и едно съвсееем леко скърцане от към клапани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дата на първа регистрация 30.09.99 г.

рама № JMASNEA2AWZ000314

Чувам едно много леко рррррр при отпуснат съединител и едно съвсееем леко скърцане от към клапани.

Произведен е през 01.98г. :icon_blush:

http://www.detali.ru/cat/mi/mi.dll?SelVIN&...ASNEA2AWZ000314

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чувам едно много леко рррррр при отпуснат съединител и едно съвсееем леко скърцане от към клапани.
Това не е много на добре...

Преди смяната на дирекцията, трябва да наблегнеш, на смяна на лагерите на първичният вал и на ангренажните ремъци и ролки... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единия проблем ще се търси в лагери първи вал ск. к- я, но това леко скърцане не е ли свързано нещо с повдигачи, клапани? Питам защото в други няколко теми за Галант чета за редовен проблем с тези повдигачи.

Утре мисля да отделя време да разгледам свещи, в. филтър, ремъци, дискове и др.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единия проблем ще се търси в лагери първи вал ск. к- я, но това леко скърцане не е ли свързано нещо с повдигачи, клапани? Питам защото в други няколко теми за Галант чета за редовен проблем с тези повдигачи.

Утре мисля да отделя време да разгледам свещи, в. филтър, ремъци, дискове и др.

Ремъците направо ги сменявай...с гледане нищо не става... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това не е много на добре...

Преди смяната на дирекцията, трябва да наблегнеш, на смяна на лагерите на първичният вал и на ангренажните ремъци и ролки... :)

:icon_crying: Заради такива теми, ми се отщява да живея в тази държава...Едва ли има друго такова място в Европа, където в държавата да няма една магистрала от край до край и по пътищата да се движат такива невероятни жертви на ТНТМ(Техническо и Научно Творчество на Младежта)...

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

но това леко скърцане не е ли свързано нещо с повдигачи, клапани? Питам защото в други няколко теми за Галант чета за редовен проблем с тези повдигачи.
Не си ги чел задълбочено темите...Нещо което се маже постоянно с масло, няма как да скърца... :nono:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте колеги .

Имате възможност да видите кадри от филма директно от първи ред.

post-699-1258479822.jpg

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте,

По време на основната работа по прехвърляне на дирекцията излязоха няколко други въпросчета около Галанта.

Тъй като извадих всичко отпред, реших да подходя по друг начин - да проверя и обслужа всичко и чак тогава да качвам и да потеглям.

Стана един проект, по - дълъг, но крайния резултат трябва да е 6 / ще има снимки /

Вече съм заварил ,,магарето,, с обратните леви стойки за хващане на рейката.

Преместих и заварих конзолата за хващането на волана.

Преместих захвата на чистачките.

Останаха за десерт Педалите.

От към ел. инсталацията ще се отърва с прерязани и удължени само 80 кабела, заради бушоните в дясно, който трябва да пътуват на ляво. По - тежкия вариант беше срязан целия сноп около 240 кабела...

Най вероятно ще трябва да се удължът и кабелите до превключватели на фарове , мигачи, с окола 20 см.

За фаровете имам ВЪПРОСЧЕ , дали трябва да се сменят с нормални леви , или само с реглаж ще се коригира светлинния сноп?

ВЪПРОСЧЕ :видях, че зад дроселовата клапа вътре в еърбокса има огромно количество черен мазен слой, който задължително трябва да се измие ? Много леко мирише на бензин, но не и на изгоряло масло.

Трето ВЪПРОСЧЕ : налага ли се махането на катализатора от системата, при положение че колата минава 200 000 или не ? Да отбележа, че има две ламбда сонди, т.е. какъв ще е ефекта?

Двигатела сега е лесен за обслужване, защото е свален и ще му се обърне полагащото му се внимание.

На скоростна кутия са съсипани лагера на първи вал от към съединитела и двата ролкови на диференциала. За смяна е и аксиалния на самия съединител, а съединитела е нов.

Едно от важните неща е че се отървах нацяло от АБС - системата! - голям кеф.

Следваща стъпка е да сложа по -големите дискове с апарати отпред - от 250 мм на 280 мм.

Съмнява ме лагер на предна главина , може би ще сменя и на двете.

По окачването всичко е 6, само няколко спукани маншона по шарнирите, които естествено ще се сменят.

Тампоните на двигатела също са здрави.

АКО нещо се сетите, което мога да свърша профилактично - казвайте сега е момента.

Това е за сега .

Поздрави !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно от важните неща е че се отървах нацяло от АБС - системата! - голям кеф.

 

Това, че си махнал ABS-а не е никак добре. Тази система може да ти спаси живота в критична ситуация. И заварките които си правил... сигурен ли си, че няма да се скъсат някой ден? Особено тези, който държат рейката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На този линк може да видите някои основи разлики

http://j65876g.snimka.bg/automobiles/proekt-galant.450158

При интерес мога да пусна 2 проекта от предните години, но не са ежедневни автомобили и не са Митсубиши

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...