SLX Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Освен това което си изброил, има още 99 части, които се сменят... :D А приятеля ти правилно ти е казал за ламарината.. Без да я смениш нея, нищо не става ... Не са 99, 136 са :icon_thumbup: освен изброените... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Не са 99, 136 са :icon_thumbup: освен изброените... Брей, абе аз много части съм ви дал бре! :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 12 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2009 Предполагам, че са големи снимките и затова не мога да ги кача. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 октомври 2009 Сподели Публикувано 13 октомври 2009 Брей, абе аз много части съм ви дал бре! :icon_doh: Мдааа, имам абонаментна карта вече при теб :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 13 октомври 2009 Сподели Публикувано 13 октомври 2009 Предполагам, че са големи снимките и затова не мога да ги кача. Изпрати ми ги, аз ще ги кача - gtod@abv.bg! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 октомври 2009 Сподели Публикувано 13 октомври 2009 Мдааа, имам абонаментна карта вече при теб :icon_thumbup:Бе той Сашо, хубаво ти предлагаше да ти прати един цял Галант за части, ама и ти си мислеше че ще минеш по ръба, с по малко смени, обаче Японците са "мислили" като са ги правили двата Галанта... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 октомври 2009 Сподели Публикувано 13 октомври 2009 Бе той Сашо, хубаво ти предлагаше да ти прати един цял Галант за части, ама и ти си мислеше че ще минеш по ръба, с по малко смени, обаче Японците са "мислили" като са ги правили двата Галанта... Цт, не са го "мислили" японците, само Галанта е така............. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 14 октомври 2009 Сподели Публикувано 14 октомври 2009 Ето го красавецът на колегата: http://img88.imageshack.us/img88/254/dsc06640.jpghttp://img88.imageshack.us/img88/4534/dsc06641.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 15 октомври 2009 Сподели Публикувано 15 октомври 2009 Здравейте колеги,искам да си взема Галант 2.0 99 г. и се спрях на дясна дирекция. Въпросът ми е дали ще си създам много проблеми при обръщането и дали ще се получи българска работа, или имам шанс да стане качествено почти колкото заводската зглобка, тъй като най много това ценя в ,,Митсубиши,, Пишете веднага, че бързам за колата да не я изпусна. Колега, наистина ли Галанта ти е 99-та година? Би трябвало да е след фейслифта, а този, червения не е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 октомври 2009 Сподели Публикувано 15 октомври 2009 Колега, наистина ли Галанта ти е 99-та година? Би трябвало да е след фейслифта, а този, червения не е.Мани това, въпрос на първоначална регистрация, ами и според обявата в Мобиле, трябваше да е с алуминиеви джанти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 15 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2009 Благодаря на колегата , че ми качи снимките. Колата я взех с ляти джанти , но без гуми, за това не са на нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 15 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2009 (редакция) Да си призная не съм поглеждал в талона точно коя година е галанта , но ще видя. Редактирано 15 октомври 2009 от TITAN RACING Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 15 октомври 2009 Сподели Публикувано 15 октомври 2009 Да си призная не съм поглеждал в талона точно коя година е галанта , но ще видя.Я по-добре дай номера на рамата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TheRedOne Публикувано 15 октомври 2009 Сподели Публикувано 15 октомври 2009 '99 най-вероятно е датата на първата регистрация, а е произведена година-две преди това. При мен случаят е същият и отначало доста се бях ошашавил, че нещо ме връткат, но после разбрах каква е работата. С удоволствие да си я караш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 16 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2009 Дата на първа регистрация 30.09.99 г.рама № JMASNEA2AWZ000314Чувам едно много леко рррррр при отпуснат съединител и едно съвсееем леко скърцане от към клапани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 16 октомври 2009 Сподели Публикувано 16 октомври 2009 Дата на първа регистрация 30.09.99 г.рама № JMASNEA2AWZ000314Чувам едно много леко рррррр при отпуснат съединител и едно съвсееем леко скърцане от към клапани.Произведен е през 01.98г. :icon_blush: http://www.detali.ru/cat/mi/mi.dll?SelVIN&...ASNEA2AWZ000314 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 октомври 2009 Сподели Публикувано 16 октомври 2009 Чувам едно много леко рррррр при отпуснат съединител и едно съвсееем леко скърцане от към клапани.Това не е много на добре...Преди смяната на дирекцията, трябва да наблегнеш, на смяна на лагерите на първичният вал и на ангренажните ремъци и ролки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 16 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2009 Единия проблем ще се търси в лагери първи вал ск. к- я, но това леко скърцане не е ли свързано нещо с повдигачи, клапани? Питам защото в други няколко теми за Галант чета за редовен проблем с тези повдигачи.Утре мисля да отделя време да разгледам свещи, в. филтър, ремъци, дискове и др. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 16 октомври 2009 Сподели Публикувано 16 октомври 2009 Единия проблем ще се търси в лагери първи вал ск. к- я, но това леко скърцане не е ли свързано нещо с повдигачи, клапани? Питам защото в други няколко теми за Галант чета за редовен проблем с тези повдигачи.Утре мисля да отделя време да разгледам свещи, в. филтър, ремъци, дискове и др.Ремъците направо ги сменявай...с гледане нищо не става... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 17 октомври 2009 Сподели Публикувано 17 октомври 2009 (редакция) Това не е много на добре...Преди смяната на дирекцията, трябва да наблегнеш, на смяна на лагерите на първичният вал и на ангренажните ремъци и ролки... :icon_crying: Заради такива теми, ми се отщява да живея в тази държава...Едва ли има друго такова място в Европа, където в държавата да няма една магистрала от край до край и по пътищата да се движат такива невероятни жертви на ТНТМ(Техническо и Научно Творчество на Младежта)... Редактирано 17 октомври 2009 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 октомври 2009 Сподели Публикувано 17 октомври 2009 но това леко скърцане не е ли свързано нещо с повдигачи, клапани? Питам защото в други няколко теми за Галант чета за редовен проблем с тези повдигачи.Не си ги чел задълбочено темите...Нещо което се маже постоянно с масло, няма как да скърца... :nono: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 17 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2009 (редакция) Здравейте колеги .Имате възможност да видите кадри от филма директно от първи ред. Редактирано 17 ноември 2009 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 2 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2009 Здравейте, По време на основната работа по прехвърляне на дирекцията излязоха няколко други въпросчета около Галанта.Тъй като извадих всичко отпред, реших да подходя по друг начин - да проверя и обслужа всичко и чак тогава да качвам и да потеглям. Стана един проект, по - дълъг, но крайния резултат трябва да е 6 / ще има снимки /Вече съм заварил ,,магарето,, с обратните леви стойки за хващане на рейката.Преместих и заварих конзолата за хващането на волана.Преместих захвата на чистачките.Останаха за десерт Педалите.От към ел. инсталацията ще се отърва с прерязани и удължени само 80 кабела, заради бушоните в дясно, който трябва да пътуват на ляво. По - тежкия вариант беше срязан целия сноп около 240 кабела...Най вероятно ще трябва да се удължът и кабелите до превключватели на фарове , мигачи, с окола 20 см.За фаровете имам ВЪПРОСЧЕ , дали трябва да се сменят с нормални леви , или само с реглаж ще се коригира светлинния сноп?ВЪПРОСЧЕ :видях, че зад дроселовата клапа вътре в еърбокса има огромно количество черен мазен слой, който задължително трябва да се измие ? Много леко мирише на бензин, но не и на изгоряло масло. Трето ВЪПРОСЧЕ : налага ли се махането на катализатора от системата, при положение че колата минава 200 000 или не ? Да отбележа, че има две ламбда сонди, т.е. какъв ще е ефекта?Двигатела сега е лесен за обслужване, защото е свален и ще му се обърне полагащото му се внимание.На скоростна кутия са съсипани лагера на първи вал от към съединитела и двата ролкови на диференциала. За смяна е и аксиалния на самия съединител, а съединитела е нов.Едно от важните неща е че се отървах нацяло от АБС - системата! - голям кеф.Следваща стъпка е да сложа по -големите дискове с апарати отпред - от 250 мм на 280 мм.Съмнява ме лагер на предна главина , може би ще сменя и на двете.По окачването всичко е 6, само няколко спукани маншона по шарнирите, които естествено ще се сменят.Тампоните на двигатела също са здрави.АКО нещо се сетите, което мога да свърша профилактично - казвайте сега е момента. Това е за сега .Поздрави ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 2 декември 2009 Сподели Публикувано 2 декември 2009 Едно от важните неща е че се отървах нацяло от АБС - системата! - голям кеф. Това, че си махнал ABS-а не е никак добре. Тази система може да ти спаси живота в критична ситуация. И заварките които си правил... сигурен ли си, че няма да се скъсат някой ден? Особено тези, който държат рейката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 3 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 3 декември 2009 На този линк може да видите някои основи разлики http://j65876g.snimka.bg/automobiles/proekt-galant.450158При интерес мога да пусна 2 проекта от предните години, но не са ежедневни автомобили и не са Митсубиши Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.