kim69 Публикувано 5 октомври 2009 Сподели Публикувано 5 октомври 2009 (редакция) Здравейте на всички!!! Наближава времето да сменям маслото. Някой знае ли нещо за БАРДАЛ. Много добри отзиви чух за това масло. Всъщност ето линк http://www.prospeed.bg/bg/manifacturer/12 И още нещо. Знам, че за двигатели над 100 000км маслото трябва да е 10w40. Моят е двулитров галант на 183 000км. Какви са рисковете ако му сложа пълна синтетика 5w40 примерно? Редактирано 5 октомври 2009 от kim69 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 5 октомври 2009 Сподели Публикувано 5 октомври 2009 Вземи си оригинално Митсубиши масло от Ратола 10W40 и пак е пълна синтетика Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 5 октомври 2009 Сподели Публикувано 5 октомври 2009 (редакция) ... Някой знае ли нещо за БАРДАЛ...До колкото знам е търговска марка на смазочни продукти, които се произвеждат в Белгия. Слабо популярна марка на българския пазар, което за мен лично е предпоставка за наличност на оригинална продукция, респективно за липса на копия/ментета/фалшификати и прочие клонинги на продуктите с тази марка. В момента карам моя Галант с такова масло (при навъртени с него около 7 000 км от 169 000) и мога да споделя добри впечатления от работата на двигателя с Бардал-а. Доволен съм от маслото и ще заложа пак на този продукт при предстоящата му смяна. За повече инфо - това е официалният сайт на марката: http://www.bardahl.com/ . Поздрави. Редактирано 5 октомври 2009 от наката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim69 Публикувано 8 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2009 До колкото знам е търговска марка на смазочни продукти, които се произвеждат в Белгия. Слабо популярна марка на българския пазар, което за мен лично е предпоставка за наличност на оригинална продукция, респективно за липса на копия/ментета/фалшификати и прочие клонинги на продуктите с тази марка. За повече инфо - това е официалният сайт на марката: http://www.bardahl.com/ . Поздрави. Това което знам е че, проспийд ги внася и наистина маслото е оригинално. Мисля и аз да го пробвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sven Публикувано 8 октомври 2009 Сподели Публикувано 8 октомври 2009 Само суперлативи чувам за него,но не съм го "опитал" още... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
messat Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Да ви питам нещо. Как разбирате, че дадено масло е по-добро от друго? Толкова ли е осезаема разликата? Не говорим разбира се за разни неща дето не могат да се нарекат и масла даже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Да ви питам нещо. Как разбирате, че дадено масло е по-добро от друго? Толкова ли е осезаема разликата? Не говорим разбира се за разни неща дето не могат да се нарекат и масла даже.Е това никой не може да каже, аз ползвам едно масло от 70 000км. насам и нямам никакви проблеми с него.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Да ви питам нещо. Как разбирате, че дадено масло е по-добро от друго? Толкова ли е осезаема разликата? Не говорим разбира се за разни неща дето не могат да се нарекат и масла даже. Ми трябва да имаш доста смени зад гърба си, за да го усетиш. Двигателя става по-шумен, работата му е по-неравномерна и развъртането му е по-мудно. Това е в общи линии. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Да ви питам нещо. Как разбирате, че дадено масло е по-добро от друго? Толкова ли е осезаема разликата? Не говорим разбира се за разни неща дето не могат да се нарекат и масла даже. Най-очевидният признак е, че почва да го гори повече от нормалното за състоянието на мотора. На моята по-стара кола мотора е на 190 хил. и маслото си седи непроменено докъм 8-10 хил. след което почва да го гори, но до 15 хил. е в рамките на 1см. на щеката. Ако покарам още няколко хиляди, ще го изгори така че щеката ще е суха. Това е много нисък разход за тези км, ако се сменя на около 10 хил. На практика не го гори дотогава и после го лапва цялото за няколко хиляди, това е като се скапе маслото. Същото става като се сипе лошо ново масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.