Phantomaz Публикувано 1 октомври 2009 Сподели Публикувано 1 октомври 2009 Попаднах на тази снимка в един от форумите на хонда отвъд океана :icon_clap: . От crankwalk /буквално - разходка на вала/ - един вид като се прецака коляновия вал, след достигане на някаква критична мощност при силовия тунинг на 7bolt 4g63 http://i71.photobucket.com/albums/i157/boostedpleasure/l_a1f42608c861622f39e095fc0d1a27-1.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 1 октомври 2009 Сподели Публикувано 1 октомври 2009 Даа яка е, и аз съм я срещал. На разходка с ... вала Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 1 октомври 2009 Сподели Публикувано 1 октомври 2009 Да, и аз я знам, ама с надпис "Why walk a dog when you can walk your crank" или нещо такова... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 1 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2009 Да, и аз я знам, ама с надпис "Why walk a dog when you can walk your crank" или нещо такова... Тва ме разби http://www.datsunracing.com/other/humor/crankwalk2.jpg ужас нато напиша това в гугъл, само мицубишита излизат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 октомври 2009 Сподели Публикувано 1 октомври 2009 ужас нато напиша това в гугъл, само мицубишита излизат.Ами..................слабички са си това е............. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 1 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2009 Ами..................слабички са си това е............. :icon_blush: Интересно ми е ,какво толкова се случва с вала ,че се прецаква така? От какво зависи, ако се смени вала с подсилен такъв ,някое перформънс изпълнение и биелите с другите необходими неща ,пак ли има опасност от повреда, като конструктивна грешка ли е цялата работа или слаба карантия. Дж. не е само към теб въпроса ,просто някой който е чел да сподели.И в този ред на мисли ,не че има значение за атмосферните двигатели ,но как да тълкувам тази дата дадена ми от detali.ru 06/1992.2 точно така е написано. Стария блок е до май месец 92 ... дали съм прецакан с 3 дена :icon_thumbup: , или това е 6 февруари , и може ли да се вярва на руския сайт /за боята поне разбрах че не може / ?Иначе според тези картинки ,формата при мен е като на 6 болтовия http://www.vfaq.com/mods/early-late-engine.html но ми прави впечатление че разположението на надлъжната греда която държи двигателя ,меката връзка на ауспуха и самия маслен резервоар /както са дадени на последната снимка/ при мен са по различен начин,вероятно защото снимката е от awd кола. Някой ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 2 октомври 2009 Сподели Публикувано 2 октомври 2009 Ето инфо за crankwalk:http://members.shaw.ca/costall/1000Q/answe...whatiscrankwalk по-подробно, както и решения на проблема:http://www.magnusmotorsports.com/tech/crankwalk.htm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 2 октомври 2009 Сподели Публикувано 2 октомври 2009 Интересно ми е ,какво толкова се случва с вала ,че се прецаква така? От какво зависи, ако се смени вала с подсилен такъв ,някое перформънс изпълнение и биелите с другите необходими неща ,пак ли има опасност от повреда, като конструктивна грешка ли е цялата работа или слаба карантия. Дж. не е само към теб въпроса ,просто някой който е чел да сподели.И в този ред на мисли ,не че има значение за атмосферните двигатели ,но как да тълкувам тази дата дадена ми от detali.ru 06/1992.2 точно така е написано. Стария блок е до май месец 92 ... дали съм прецакан с 3 дена :icon_thumbup: , или това е 6 февруари , и може ли да се вярва на руския сайт /за боята поне разбрах че не може / ?Иначе според тези картинки ,формата при мен е като на 6 болтовия http://www.vfaq.com/mods/early-late-engine.html но ми прави впечатление че разположението на надлъжната греда която държи двигателя ,меката връзка на ауспуха и самия маслен резервоар /както са дадени на последната снимка/ при мен са по различен начин,вероятно защото снимката е от awd кола. Някой ? Колега, гледай КАРТЕРА! По това можеш да го познаеш отвън. Меката връзка на ауспуха и т.н. няма как да са ти такива, при турбо колите има една камара други "вълшебни" неща преди тази връзка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 2 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2009 Ами картера е като 6 болтовия от снимката, значи имам добро "котле" за забъркване на вълшебства ако реша някой ден. А освен детали.ру къде може да проверим ВИН-а, пробвал съм в много вин декодери от гугъл ,но нямало такава кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 2 октомври 2009 Сподели Публикувано 2 октомври 2009 Ами май този руския е най-детайлния. Все пак това е 17 годишен автомобил и неможеш да научиш кой знае какви работи от ВИН-а. Не е като на новите коли да излиза всяка подробност по оборудването и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 3 октомври 2009 Сподели Публикувано 3 октомври 2009 от гугъл не излиза, защото там линковете са за американски еклипси, а твоят най-вероятно е европейски Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eagle TSi Публикувано 3 октомври 2009 Сподели Публикувано 3 октомври 2009 (редакция) crankwalk има и при 6 бол. по рядко,но пак се получава при 7 бол. е доста често.Решението е затапване на пръскалките :good: Редактирано 3 октомври 2009 от Eagle TSi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 4 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2009 crankwalk има и при 6 бол. по рядко,но пак се получава при 7 бол. е доста често.Решението е затапване на пръскалките :good: А какво се случва като се запушат, те не се ли нужни, нали за маслените пръскалки става въпрос ,и това за кой мотор е ,разкажи повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eagle TSi Публикувано 5 октомври 2009 Сподели Публикувано 5 октомври 2009 (редакция) А какво се случва като се запушат, те не се ли нужни, нали за маслените пръскалки става въпрос ,и това за кой мотор е ,разкажи повече. За 1г 6 бол. и 2г 7 бол. но там е трудно дори няма смисал сменя се с 6 бол: Запушват се с болт защото с времето клапанчето което е вътре се разваля и остава отворено или се запушва.Така беше станало при мене и мазането се прецака.Запуших ги и сега налягането на маслото ми е по голямо и всичко е :good: Карам турбото на почти 2 бара и здраво пържа двигателя и нямам никакви проблеми и не се претиснявам че ще ми се развалят :icon_thumbup:Това го правят почти всички които карат Талон или Еклипс в Америка Редактирано 5 октомври 2009 от Eagle TSi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 5 октомври 2009 Сподели Публикувано 5 октомври 2009 Ники,доколкото разбрах от статията дето ми я прати-проблема при 7 болтовия е във фабричното разпробиване на маслените магистрали в блока.Били по-тесни и смазвали по-лошо кол. вал(или нещо подобно),оттам по-бързото му износване.За пръскалките пишеше май,че е възможно да се развият и да направят поразии,аз реших проблема като ги залепих(е не с 'Прома' естествено). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eagle TSi Публикувано 5 октомври 2009 Сподели Публикувано 5 октомври 2009 Ники,доколкото разбрах от статията дето ми я прати-проблема при 7 болтовия е във фабричното разпробиване на маслените магистрали в блока.Били по-тесни и смазвали по-лошо кол. вал(или нещо подобно),оттам по-бързото му износване.За пръскалките пишеше май,че е възможно да се развият и да направят поразии,аз реших проблема като ги залепих(е не с 'Прома' естествено). Сега налягането на маслото ти е по високо :good: и няма да имаш проблеми в високите обороти При 7бол. блокове е дори невъзможно да се затапят или залепят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 При студен двигател стрелката за налягането иска да превърти :D .Но аз направих и "сюнет" на баланс-валовете,а и маслото ми е 15/50.Като стане по-студено май-ще трябва да подгрявам картера като тираджиите за да понижа вискозитета :D . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eagle TSi Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 При студен двигател стрелката за налягането иска да превърти :D .Но аз направих и "сюнет" на баланс-валовете,а и маслото ми е 15/50.Като стане по-студено май-ще трябва да подгрявам картера като тираджиите за да понижа вискозитета :D . :D И аз сам с 15/50 наистина е доста гъстичко Махнал съм само ремъка на единия балансен вал и пак налягането е почти до края.Имам кит за премахване на б/в и скоро и аз ще ги разскарам изцяло :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 :D И аз сам с 15/50 наистина е доста гъстичко Махнал съм само ремъка на единия балансен вал и пак налягането е почти до края.Имам кит за премахване на б/в и скоро и аз ще ги разскарам изцяло :good: като запушиш и техните пръскалки съвсем ще се видиш в чудо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eagle TSi Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 (редакция) като запушиш и техните пръскалки съвсем ще се видиш в чудо Ще е същото както е в момента просто когато сложа б/в кита ще махна доста въртяща маса :good:Не съм ги махнал защото не съм го отворил двигателя единствено одрязах малкия ремък да не чупя двигателятова е един от недостатците на този двигател тези глупави балансни валове Редактирано 6 октомври 2009 от Eagle TSi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 ами не знам дали ще е така. И там има дупки за запушване Иначе валовете са си екстра. Недомиелието е по-скоро ремъкът, който е при ангренажния...ако го бяха сложили извън ангренажа нямаше да махам моите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 Е-е не бе, хората са го изчислили, почти нищо няма да спечелиш като махнеш валовете. Чак пък голяма въртяща маса...По скоро от гледна точка за сигурност - да не стане мармалад ако се скъса малкия ремък. Недостатъците са вибрации, които при мен наистина се усещат, но ... не ми пречат честно казано. Представям си какво ше стане като сложа протейновите тампони. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eagle TSi Публикувано 6 октомври 2009 Сподели Публикувано 6 октомври 2009 (редакция) Е-е не бе, хората са го изчислили, почти нищо няма да спечелиш като махнеш валовете. Чак пък голяма въртяща маса...По скоро от гледна точка за сигурност - да не стане мармалад ако се скъса малкия ремък. Недостатъците са вибрации, които при мен наистина се усещат, но ... не ми пречат честно казано. Представям си какво ше стане като сложа протейновите тампони. Да ти кажа усеща се все пак единия вал се върти от маслената помпа.Нали караме спортни коли едвали те притисняват малко вибрациики. Аз дори не ги осешам смятам дори да заваря тампоните а не да слагам полиританови за по яко усещане Редактирано 6 октомври 2009 от Eagle TSi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Е-е не бе, хората са го изчислили, почти нищо няма да спечелиш като махнеш валовете. Чак пък голяма въртяща маса...По скоро от гледна точка за сигурност - да не стане мармалад ако се скъса малкия ремък. Недостатъците са вибрации, които при мен наистина се усещат, но ... не ми пречат честно казано. Представям си какво ше стане като сложа протейновите тампони. Или ще стане мармалад,или няма да стане.Два пъти късам малкия ремък.Първият път се разминах,но "два пъти любов в живота няма!"Не просто се скъса ремъка(поради което прескочиха 5 зъба и удариха всм. клапани),а се е скъсал,защото лагера на бал. вала се е изхлузил от блока.....така,че не мармалад,а мармалад с чесън.В този случай,става мн. сложно,щото леглото на лагера се е разширило от въртенето на бал. вала на сухо и не може просто да се набие нов лагер.Сега съм без валове и с уретанови тампони.Дразнещото не са вибрациите,а мърморенето на жената :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Вече почти 2 години съм с полиуретанови тампони и вибрациите почват да си оказват влияние - развиват се гайки на шарнири, тракат гайки по купето...развиват се ботовете на турбото...трябва много добре да се обезопасят всички по-важни болтове и гайки. Гадна с вибрацията на празен ход, ама какво да се прави. Иначе, ако имате късмет може и мотора да се окаже балансиран и без валовете..аз нямах този късмет Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.