Премини към съдържание

Помагайте


eXistenZ

Препоръчано мнение

Като цъкна копчето светва "Cruise Main", но не иска да се сетне на определена скорост. Като цъкна лоста и нищо не става. Какъв може да е проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А цъкаш ли лостчето в правилната посока ? Ако не се лъжа круиза може да сработва (включва) над 2000 оборота.

Редактирано от sunnyboy115
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цъкна копчето светва "Cruise Main", но не иска да се сетне на определена скорост. Като цъкна лоста и нищо не става. Какъв може да е проблема?

И при мен го имаше същия проблем.Изведнъж изчезна...2-3 месеца бях без cruise и след това сам се оправи.Така и не разбрах къде е бил проблема. :icon_hmm:

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж си помпите на съединителя.

А какво общо могат да имат те с темпомата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какво общо могат да имат те с темпомата?

Дълго за обясняване, но ако помпите почнат да изпускат заради отишли уплътнения и не могад да правят достатъчно налягане, педалът на съединителя "потъва". Както знаете има прекъсвач на круиза, отчитащ натискането на съединителя. Това е версия, ако не е проблемът в електронното или вакуумното управление на круиза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хммм интересното е, че като цъкна лостчето нагоре изобщо не иска да включи дори и за секунда. А иначе съединителя ми превключва добре, горната помпа я купих чисто нова като взех колата. Cruise-а както си работеше така отказа, един ден го имаше на другия не иска да включи. Само се моля да не е ECU-то на Cruise-а...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж си помпите на съединителя.

Помпите на съединителя нямат нищо общо с работата на темпомата.

Педала на съединителя си има пружина, която го кара да стои вдигнат, дори и да има луфт.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хммм интересното е, че като цъкна лостчето нагоре изобщо не иска да включи дори и за секунда. А иначе съединителя ми превключва добре, горната помпа я купих чисто нова като взех колата. Cruise-а както си работеше така отказа, един ден го имаше на другия не иска да включи. Само се моля да не е ECU-то на Cruise-а...

Отстраняването на проблем с темпомата не е лесна работа. Има доста неща, които трябва да се проверяват и замерват.

Най-лесното за проверка мисля че са бутоните на педалите за съединителя и този за спирачките. Обърни внимание на първия, да не би да се е изместил и да не прави контакт. Вторият трябва да се замери с уред, защото е двоен, веднъж контактува за стоп светлините и има отделен контакт за темпомата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отстраняването на проблем с темпомата не е лесна работа. Има доста неща, които трябва да се проверяват и замерват.

Най-лесното за проверка мисля че са бутоните на педалите за съединителя и този за спирачките. Обърни внимание на първия, да не би да се е изместил и да не прави контакт. Вторият трябва да се замери с уред, защото е двоен, веднъж контактува за стоп светлините и има отделен контакт за темпомата.

 

Е, оказа се че има общо май, май...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хммм интересното е, че като цъкна лостчето нагоре изобщо не иска да включи дори и за секунда.

 

Колега, няма шанс да се включи с цъкане нагоре, защото след включването на мейн круиз, лоста трябва да се цъкне надоле. Нагоре се цъка само в движение, когато временно си го изключил(със спирачка примерно), за да се върнеш към настроената вече скорост.

Редактирано от penchod
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, няма шанс да се включи с цъкане нагоре, защото след включването на мейн круиз, лоста трябва да се цъкне надоле. Нагоре се цъка само в движение, когато временно си го изключил(със спирачка примерно), за да се върнеш към настроената вече скорост.

Да де :), обаче не става нито с цъкане надолу, нито нагоре. Просто все едно е изключен лоста на кормилото - абсолютно никаква реакция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да де :), обаче не става нито с цъкане надолу, нито нагоре. Просто все едно е изключен лоста на кормилото - абсолютно никаква реакция.

 

Защо не замерите с мултицет превключвателите на кормилната конзола(тези, който управляват фунциите на круиза и се щракат точно с въпросното лостче) и чак след това да се впускаме в по-сложни предположения...най-лесно се открива един проблем като се тръгне в логическа последователност, а не направо на ЕКУ вакууми и прочее... :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не замерите с мултицет превключвателите на кормилната конзола(тези, който управляват фунциите на круиза и се щракат точно с въпросното лостче) и чак след това да се впускаме в по-сложни предположения...най-лесно се открива един проблем като се тръгне в логическа последователност, а не направо на ЕКУ вакууми и прочее... :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

За целта трябва да се свали волана. Това става в следната последователност:

1. Отвиват се два винта, държащи ейрбега - те са еврейски звезди Т30 или Т25 не си спомням точно;

2. Демонтира се еърбега, откачат се буксата, която влиза в бега - трябва да се отворят 2 заключващи пластмасови крачета, изважда се кабелът за клаксона - там има шлаухка и конектор, който се откача, маха се и буксичката за копчето на круиза;

3. Отвива се гайката 17, която държи волана. Важно е колелата да са оставени в права позиция, за да не се размести воланът при обратния монтаж.

4. После е лесно. може всъщност и на място при свален бег и без демонтаж на волана да се премери ключето. При моделите до 99 г. то работи на по-прост принцип, отколкото на тези с оптитронните табла.

Много силно обаче се съмнявам, че нещо му има на ключето. Проблемът е другаде, най-вероятно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КК на тая кола е ужасно сложна електро-механична система, установяването на проблема едва ли може да стане задочно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много силно обаче се съмнявам, че нещо му има на ключето. Проблемът е другаде, най-вероятно

И аз така мисля, по скоро си виж вакуума от помпата към вакуумно-механиния механизъм да не се е спукал /извадил нещо........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...