eXistenZ Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 Като цъкна копчето светва "Cruise Main", но не иска да се сетне на определена скорост. Като цъкна лоста и нищо не става. Какъв може да е проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 (редакция) А цъкаш ли лостчето в правилната посока ? Ако не се лъжа круиза може да сработва (включва) над 2000 оборота. Редактирано 29 септември 2009 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 (редакция) Като цъкна копчето светва "Cruise Main", но не иска да се сетне на определена скорост. Като цъкна лоста и нищо не става. Какъв може да е проблема?И при мен го имаше същия проблем.Изведнъж изчезна...2-3 месеца бях без cruise и след това сам се оправи.Така и не разбрах къде е бил проблема. :icon_hmm: Редактирано 29 септември 2009 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 Виж си помпите на съединителя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 Виж си помпите на съединителя.А какво общо могат да имат те с темпомата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 А какво общо могат да имат те с темпомата?Дълго за обясняване, но ако помпите почнат да изпускат заради отишли уплътнения и не могад да правят достатъчно налягане, педалът на съединителя "потъва". Както знаете има прекъсвач на круиза, отчитащ натискането на съединителя. Това е версия, ако не е проблемът в електронното или вакуумното управление на круиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 29 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2009 Хммм интересното е, че като цъкна лостчето нагоре изобщо не иска да включи дори и за секунда. А иначе съединителя ми превключва добре, горната помпа я купих чисто нова като взех колата. Cruise-а както си работеше така отказа, един ден го имаше на другия не иска да включи. Само се моля да не е ECU-то на Cruise-а... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 (редакция) Виж си помпите на съединителя.Помпите на съединителя нямат нищо общо с работата на темпомата. Педала на съединителя си има пружина, която го кара да стои вдигнат, дори и да има луфт. Редактирано 29 септември 2009 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 29 септември 2009 Сподели Публикувано 29 септември 2009 Хммм интересното е, че като цъкна лостчето нагоре изобщо не иска да включи дори и за секунда. А иначе съединителя ми превключва добре, горната помпа я купих чисто нова като взех колата. Cruise-а както си работеше така отказа, един ден го имаше на другия не иска да включи. Само се моля да не е ECU-то на Cruise-а...Отстраняването на проблем с темпомата не е лесна работа. Има доста неща, които трябва да се проверяват и замерват.Най-лесното за проверка мисля че са бутоните на педалите за съединителя и този за спирачките. Обърни внимание на първия, да не би да се е изместил и да не прави контакт. Вторият трябва да се замери с уред, защото е двоен, веднъж контактува за стоп светлините и има отделен контакт за темпомата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 Отстраняването на проблем с темпомата не е лесна работа. Има доста неща, които трябва да се проверяват и замерват.Най-лесното за проверка мисля че са бутоните на педалите за съединителя и този за спирачките. Обърни внимание на първия, да не би да се е изместил и да не прави контакт. Вторият трябва да се замери с уред, защото е двоен, веднъж контактува за стоп светлините и има отделен контакт за темпомата. Е, оказа се че има общо май, май... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 (редакция) Хммм интересното е, че като цъкна лостчето нагоре изобщо не иска да включи дори и за секунда. Колега, няма шанс да се включи с цъкане нагоре, защото след включването на мейн круиз, лоста трябва да се цъкне надоле. Нагоре се цъка само в движение, когато временно си го изключил(със спирачка примерно), за да се върнеш към настроената вече скорост. Редактирано 30 септември 2009 от penchod Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 30 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2009 Колега, няма шанс да се включи с цъкане нагоре, защото след включването на мейн круиз, лоста трябва да се цъкне надоле. Нагоре се цъка само в движение, когато временно си го изключил(със спирачка примерно), за да се върнеш към настроената вече скорост.Да де , обаче не става нито с цъкане надолу, нито нагоре. Просто все едно е изключен лоста на кормилото - абсолютно никаква реакция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seyken Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 Да де , обаче не става нито с цъкане надолу, нито нагоре. Просто все едно е изключен лоста на кормилото - абсолютно никаква реакция. Защо не замерите с мултицет превключвателите на кормилната конзола(тези, който управляват фунциите на круиза и се щракат точно с въпросното лостче) и чак след това да се впускаме в по-сложни предположения...най-лесно се открива един проблем като се тръгне в логическа последователност, а не направо на ЕКУ вакууми и прочее... :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 Защо не замерите с мултицет превключвателите на кормилната конзола(тези, който управляват фунциите на круиза и се щракат точно с въпросното лостче) и чак след това да се впускаме в по-сложни предположения...най-лесно се открива един проблем като се тръгне в логическа последователност, а не направо на ЕКУ вакууми и прочее... :icon_thumbup: :mitsu-smiley:За целта трябва да се свали волана. Това става в следната последователност:1. Отвиват се два винта, държащи ейрбега - те са еврейски звезди Т30 или Т25 не си спомням точно;2. Демонтира се еърбега, откачат се буксата, която влиза в бега - трябва да се отворят 2 заключващи пластмасови крачета, изважда се кабелът за клаксона - там има шлаухка и конектор, който се откача, маха се и буксичката за копчето на круиза;3. Отвива се гайката 17, която държи волана. Важно е колелата да са оставени в права позиция, за да не се размести воланът при обратния монтаж.4. После е лесно. може всъщност и на място при свален бег и без демонтаж на волана да се премери ключето. При моделите до 99 г. то работи на по-прост принцип, отколкото на тези с оптитронните табла.Много силно обаче се съмнявам, че нещо му има на ключето. Проблемът е другаде, най-вероятно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 КК на тая кола е ужасно сложна електро-механична система, установяването на проблема едва ли може да стане задочно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 Много силно обаче се съмнявам, че нещо му има на ключето. Проблемът е другаде, най-вероятноИ аз така мисля, по скоро си виж вакуума от помпата към вакуумно-механиния механизъм да не се е спукал /извадил нещо........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.