qnito Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 Здравейте,колеги!Проблемът ми е такъв....значи смених дискове(предни) и накладки(предни) и тръгвам да направя пробите на куклата....такааааааа...както си е нормално мирише си на феродо се пак са нови!Първия ден сичко е ОК,ходихме ин приятел на полигона в Русе да покараме и започна да се чува един звук,сякаш слушаш в слушалката на телефона,че ти дава свободно почти недоловимо.След известно време ми светна лампата на ESP-то.Спряхме,поседяхме,почина колата от тормоза на спирачките и лампата изгасна.А преди това на дъгите прави при спиране колелата блокирваха сякаш нямах ABS.Дали е възможно поради греенето на новите накладки топлината да влияе на датчика на ESP-то и тои да се изключва.днес пак я покарах,влизам в остър завой и гумите ми присвирват леко като се има предвид че всеки ден минавам оттами преди не съм ги чувал.ESP-то и ABS имат ли връзка заедно.А и друго,миналата сима скусал кабела на ESP и оттам беше причината да ми светне лампата,свързах кабелите наново и се оправи,но сега мисля,че причината не е това.Моля помагайте!!! :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_blush: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
defjam Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 А тази лампа дето свети мисля че беше АБС-а не е ЕСП :/ ? но нека по компетентните кажат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnito Публикувано 21 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2009 Значи лампата дето свети е с колата където се едно занася,значи е ЕСП.И се извинявам,че сум поставил темата 2 пъти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Devilsown Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 Колега,99процента съм сигурен че 1Gняма ESP! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 (редакция) http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...4191&hl=esp При мен светка,когато се заиграя с ръчната,но след повторно палене се оправя. Редактирано 21 септември 2009 от Black Devil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 Първа генерация няма ЕСП!!!! Поне аз не съм чувал и ще ми е много интересно да видя тва чудо!Лампата която ти свети "Анти лок" е за АБС-а!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
defjam Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 Значи съм бил прав :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnito Публикувано 22 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2009 Ок де,няма ЕСП!Значи тая лампа,която присветва,това е АНТИ ЛОК според Drive-Maniac и каква е цялата работа,за да не ми раобти АБС-а и откъде се чува тоя звук.Какво е АНТИ ЛОК,как действа и имат ли връзка новите дискове и накладки+агресивно спиране(съответно греене) със задействането на тази система? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 (редакция) Ок де,няма ЕСП!Значи тая лампа,която присветва,това е АНТИ ЛОК според Drive-Maniac и каква е цялата работа,за да не ми раобти АБС-а и откъде се чува тоя звук.Какво е АНТИ ЛОК,как действа и имат ли връзка новите дискове и накладки+агресивно спиране(съответно греене) със задействането на тази система?Пич,почти съм сигурен,че проблема ти е в едно от двете релета(ако не и двете) на абс-а.Чукни кутийката и ще видиш,че ще изгасне.Аз смених едното реле,но до ден днешен след по-екстремно каране се случва да изключи. Редактирано 22 септември 2009 от DaNy SHaDy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnito Публикувано 22 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2009 (редакция) И такааааа...днеска излязох да свърша някой неща,имам си АБС,педала си ме рита стабилно всичко е ОК,ходих и при моя майстор,каза ми ако остане светнала лампата тогава да отида.За сега съм спокоен.Благодаря на Всички,които писахте по моята тема,но остана недоизяснено какжо е АНТИ ЛОК,поне да се знае и да го има във форума. :lol: А DaNy SHaDy какви пари струват тея релета за да съм подготвен,нали ме разбираш!? Редактирано 22 септември 2009 от qnito Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 ANTI LOCK - в буквален превод от английски "противо блокиране" = ABS С две думи едно и също нещо е. Ако занапред ти потрябват релета, обади се. Аз елиминирах цялата система и имам всичко като резервни части. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 23 септември 2009 Сподели Публикувано 23 септември 2009 Ок де,няма ЕСП!Значи тая лампа,която присветва,това е АНТИ ЛОК според Drive-Maniac и каква е цялата работа,за да не ми раобти АБС-а и откъде се чува тоя звук.Какво е АНТИ ЛОК,как действа и имат ли връзка новите дискове и накладки+агресивно спиране(съответно греене) със задействането на тази система?Извинявай за офтопика, но ми направи впечатление следното "нови дискове и накладки + агресивно спиране". Ти сериозно ли си я гърчил след смяната? Това е зверски противопоказно, освен ако не искаш да правиш смяната още веднъж. Едно 200 до 500 километра трябва да се спира съвсем нежно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnito Публикувано 23 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2009 shades благодаря за съвета,но каквото ще да става,брато.Аз и затова ходя на затворени отсечки (полигони,улици и т.н),за сега няма проблем,спира много добре :P :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 23 септември 2009 Сподели Публикувано 23 септември 2009 Извинявай за офтопика, но ми направи впечатление следното "нови дискове и накладки + агресивно спиране". Ти сериозно ли си я гърчил след смяната? Това е зверски противопоказно, освен ако не искаш да правиш смяната още веднъж. Едно 200 до 500 километра трябва да се спира съвсем нежно. Че какво значение има, дали са 200 , 500... Все пак не си правил основен ремонт, я А и ти като си я гърчиш, си я гърчиш, няма кво да я пазиш колега, ГАЗ и меки накладки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 24 септември 2009 Сподели Публикувано 24 септември 2009 Че какво значение има, дали са 200 , 500... Все пак не си правил основен ремонт, я А и ти като си я гърчиш, си я гърчиш, няма кво да я пазиш колега, ГАЗ и меки накладки Не е така. Трябва да улегнат спирачките иначе няма да спират така, както трябва. Все едно да сложиш съединител и да го изпържиш на 1-вия километър... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lcr Публикувано 14 октомври 2009 Сподели Публикувано 14 октомври 2009 Здравеите Колеги. Днес след като запалих двигателя..освен светещото "Лок на абс-а" светна и втора лапма "Предпазен колан"...свети си.. ама не гасне... Някакви идеи...? Влажно време ли...? Пробив в инсталацията ли..? Дайте акъл какво и къде да търся проблема. Възможно ли е , че след като изгори бушон , да светват лампите...?Притеснително е. Очаквам вашите съвети..П.С. къде да ги търся тези релета на АБС-а..? Да не са под пластмасовия капак на самия АБС..? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 14 октомври 2009 Сподели Публикувано 14 октомври 2009 Релетата са точно там под капака. Лампата за колана светва, защото не си си закопчал колана Ако искаш да не ти свети, мисля че под седалката имаше една буксичка, разкачаш я и си готов! Предполагам си с автоматични колани, нали така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lcr Публикувано 15 октомври 2009 Сподели Публикувано 15 октомври 2009 Релетата са точно там под капака. Лампата за колана светва, защото не си си закопчал колана Ако искаш да не ти свети, мисля че под седалката имаше една буксичка, разкачаш я и си готов! Предполагам си с автоматични колани, нали така?За коланите : Цък...не са автоматични...ама мразя нещо да ми напомня или да ми свети на таблото. Но трябва да го оправя..само ме притеснява факта че е влажно навън..Дали във влажно време е здравословно да се бърника там....? (за релетата на АБС-а става дума Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lcr Публикувано 15 октомври 2009 Сподели Публикувано 15 октомври 2009 (редакция) Здравейте Колеги! Днес се заврях при релетата за АБС-а ,...отварях ги..гледах ги... чистих ги.. проследявах кабели.., не се вижда да има нещо нарушено или горяло...Пробвах релетата, работят си, нямам "залепнало"., ама пак си свети тази иконка на АБС-а. Като допълнение.. сега светна иконката на колана... някои може ли да даде съвет как да я накарам да спре тази на колана без да се маха лампата...Би трябвало да има някакво си реле и за нея...дразня се сериозно на такива неща...а в същото време колата има нужда от помощ...която не мога явно да и дам. И другото което е , след като запали мотора, след колко секунди трябва да угасне "ЧЕК ЕНДЖИН"-а...?При мен на 3-4 секунда...това нормално ли е ...?Даите ми някакво си обяснение защо се получава това, и как да отстраня проблема с АБС-а и коланаМерси много предварително Редактирано 15 октомври 2009 от lcr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 15 октомври 2009 Сподели Публикувано 15 октомври 2009 Колега относно АБС-а как разбра че нямаш залепнало реле? Как ги пробва? Така отвънка няма да ги разбереш само, трябва да се замерят.Кво да ти кажа, и на диагностика да я закачиш, пак няма да ти покаже каква е грешката. Всеки компонент трябва да се тества поотделно, а именно 4-те датчици на колелетата, релета и т.н. Относно коланите, аз имах проблем с моите преди месец. Бяха ми залепнали 3 релета (от възможни 4), свалях от интернет цялата тая схема (моите са автоматични) на коланите. Да ти кажа честно е голям филм. Помня че бяха свързани с таймер и бъзър и хиляда прекъсвача. Твоите щом са механични трябва да е доста по проста схемата, но пак са свързани с таймер. Демек след определен брой секунди, тази лампа трябва да изгасва ако всичко е в ред според мен. Като за начало както ти казах извади буксата която е под седалката и отива до коланите. Това би трябвало да ти реши проблема.Ако ти се рови цялата система, мисля че пазя схемите, мога да ти ги дам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lcr Публикувано 16 октомври 2009 Сподели Публикувано 16 октомври 2009 Колега относно АБС-а как разбра че нямаш залепнало реле? Как ги пробва? Така отвънка няма да ги разбереш само, трябва да се замерят.Кво да ти кажа, и на диагностика да я закачиш, пак няма да ти покаже каква е грешката. Всеки компонент трябва да се тества поотделно, а именно 4-те датчици на колелетата, релета и т.н. Относно коланите, аз имах проблем с моите преди месец. Бяха ми залепнали 3 релета (от възможни 4), свалях от интернет цялата тая схема (моите са автоматични) на коланите. Да ти кажа честно е голям филм. Помня че бяха свързани с таймер и бъзър и хиляда прекъсвача. Твоите щом са механични трябва да е доста по проста схемата, но пак са свързани с таймер. Демек след определен брой секунди, тази лампа трябва да изгасва ако всичко е в ред според мен. Като за начало както ти казах извади буксата която е под седалката и отива до коланите. Това би трябвало да ти реши проблема.Ако ти се рови цялата система, мисля че пазя схемите, мога да ти ги дам.Здравеи ! Схемите можеш да ми ги дадеш.. не ми е проблем...ровя се в елсхемите.Именно че трябва да има таимер...но не знам къде да го търся.за буксата с коланите...откачах я, давах я накъсо (симулация за сложен колан) пак си свети. Ясно е че таймера е хванал пътя. Относно АБС-а. Мои приятел ми спомена че едната спирачна машинка ми е задържала.2 дена по късно ми светна лампата. Дали това може да е проблема?При леко надолнище колата не тръгва по инерция.Но забелязах че и при скорост по надолнище колата не върви по инерция..а не се забелязва греене по дисковете...Хм...добро въпросче. Релетата не ги мерих просто ги пуснах под напрежение. Освен че включват и си правят верига ги и почистих. След стартиране на мотора изгасват..но след секунда пак си светва. Питам се..дали при замърсен датчик пак би могло да стане така..?Дали тези датчици са на букси..? Да не би нещо да се е откачило не знам.. Трябва да е малко по сухо за да погледна... все пак Еклипса не ми е единственна кола,имам си и джип имам си и ладичка която е служебна и ходя на работа с нея.. еклипса е да ходя до магазина или на дълъг път. Дали тази система може да повреди повече ако ми се наложи пътуване на дълго...?Някакви идеи...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lcr Публикувано 21 октомври 2009 Сподели Публикувано 21 октомври 2009 Здравеи ! Схемите можеш да ми ги дадеш.. не ми е проблем...ровя се в елсхемите.Именно че трябва да има таимер...но не знам къде да го търся.за буксата с коланите...откачах я, давах я накъсо (симулация за сложен колан) пак си свети. Ясно е че таймера е хванал пътя. Относно АБС-а. Мои приятел ми спомена че едната спирачна машинка ми е задържала.2 дена по късно ми светна лампата. Дали това може да е проблема?При леко надолнище колата не тръгва по инерция.Но забелязах че и при скорост по надолнище колата не върви по инерция..а не се забелязва греене по дисковете...Хм...добро въпросче. Релетата не ги мерих просто ги пуснах под напрежение. Освен че включват и си правят верига ги и почистих. След стартиране на мотора изгасват..но след секунда пак си светва. Питам се..дали при замърсен датчик пак би могло да стане така..?Дали тези датчици са на букси..? Да не би нещо да се е откачило не знам.. Трябва да е малко по сухо за да погледна... все пак Еклипса не ми е единственна кола,имам си и джип имам си и ладичка която е служебна и ходя на работа с нея.. еклипса е да ходя до магазина или на дълъг път. Дали тази система може да повреди повече ако ми се наложи пътуване на дълго...?Някакви идеи...?Здравейте колеги ! ами днес запалих Затъмнението.. и лампата на колана си угасна....не мога да хвана края... ако светне пак ще махна от таблото таз лампичка ако успея да сваля таблото де.... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.