svet Публикувано 19 септември 2009 Сподели Публикувано 19 септември 2009 (редакция) Здравейте колеги! Имам следният проблем - когато е студена и завъртя ключа двигателя пали, но нещо прекъсва и се дави около 1-2 мин. Като натисна педала за газта има едно забавяне (все едно не й стига гориво или въздух). Или като тръгна веднага й подам газ - колата просто забива предница. Проблема го прави само докато загрее - после всичко е точно (с газов инжекцион съм, но не мисля че е там проблема, защото колата си пали винаги на бензин). Смених кабели, свещи и лули. Агренажният ремък го смених преди 20 хил. км.А, и още един проблем - не вярвам да са свързани, ама знае ли човек. Свети ми лампата за маслото - само когато загрее колата на нормална температура и под 1000 оборота (като подам газ на 1000 оборота и угасва). Нивото на маслото е ОК. Ако някой е имал следните проблеми, нека сподели :icon_blush: Редактирано 20 септември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 При мен го има същия проблем.Пали без проблем,но като подадеш газ започва да тресе и да забива.Това го има само при студен двигател и само на ниските обороти,защото като прехвърли 1500об. си работи перфектно.Явно проблемите ни са идентични с колегата.Дайте някакви идеи. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 20 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2009 (редакция) Здр колеги!Имам следният проблем.Когато е студена и завартя клуча двигателя пали,но нещо прекасва и се дави около 1-2 мин.Като натисна педала за газта има 1 забавяне(все 1 не и стига гориво или ваздъх)Или като тръгна веднага и подам газ-колата просто забива предница.Проблема го прави само докато загрее-после всичко е точно(с газов инекция съм,но немисля че е там проблема ,защото колата си пали винаги на бензин)Смених кабели,свещи и лули.Агренажният ремък го смених преди 20хил. км.А и още 1 проблем -невярвам да са свързани ама знае ли човек.Свети ми лампата за маслото-само когато загрее колата на нормална тем. и под 1000об(като подам газ на 1000об и угасва)Нивото на маслото е ОК.Ако някои е имал следните проблеми нека сподели :icon_blush: А, забравих да напиша какъв е Галанта - 2,0 бензин 2000г. 4Г63. Виждам че колегата somalietsa е с предният Галант, но симптомите са идентични :icon_blush: Редактирано 20 септември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Има ли газ колата или само бензин? Първия проблем е възможно от запушени инжектори а за втори отиди да ти премерят налягането на маслото че да не стане бела голяма. на 1000 оборота е абсурд да ти свети лампата за маслото, имаш проблем или с маслената помпа или с датчика за наляганети му. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Същият проблем и при мен - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=13611 :( И аз съм с ГИ - Фобос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 И при мен е така, какво да се прави...паля си директно на газ и така. Бях сложил една добавка за почистване на инжектори, покарах на бензин, пооправи се после пак същата песен. Интересното е че колкото по студено става толкова по трудно е първото палене на бензин и след минута две се оправя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 20 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2009 Има ли газ колата или само бензин? Първия проблем е възможно от запушени инжектори а за втори отиди да ти премерят налягането на маслото че да не стане бела голяма. на 1000 оборота е абсурд да ти свети лампата за маслото, имаш проблем или с маслената помпа или с датчика за наляганети му.Да колата е с газов инжекцион(с лавато).Проблема го прави само на бензин(нали винаги пали на бензин).А лампата за маслото ми свети само като загрее двигателя(нормална темп.-когато е още студена несвети)Или казано когато спирам на сфетофар или кръстовише светка винаги-когато потегля лампата гасне.Забелязах че когато свалях клемата на акомулатора-започна оттогава да го прави-незнам дали има вразка това(след това пак свалях клемата,но уви лапата пак си свети като влезе в нормален режим! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 За лампата на маслото.Варианти:1-неудачно масло.2-повреден датчик за маслото.3-маслена помпа.4-основни и биелни лагери....лошо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Не е добре според мен да я караш с светнала лампа на маслото. Аз ако бях нямаше и 1 метър да я мръдна без да разбера за какво ми свети лампата.Другото си е от позапушени инжектори, преди слагането на газта не правеше така нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Aз нямам ГИ,но проблема е същия. :icon_blush: Колега svet,не си споменал коя лампа свети,за налягането или за нивото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 20 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2009 За лампата на маслото.Варианти:1-неудачно масло.2-повреден датчик за маслото.3-маслена помпа.4-основни и биелни лагери....лошо. 1-маслото е ELF-10W40 и си го купувам от Франция(е това не е гаранция де ама все пак е от магазин и е в туба а не е наливно)2-за датчика ми се струва наи-удачният вариант,защтото ми сменяха картера,но пак в началото несветеше нищо(карах я поне 4000км).И ако проблема е в датчика няма ли да свети постоянно?3-за маслената помпа некоментирам,защото трябва да се провери налягането4-дано не се е стигнало чак дотам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Явно проблемите ни са идентични с колегата.Дайте някакви идеи. :rolleyes:На колегата мога да дам идея...Изкарва дизеловият Лансер от 90г. и си кара и :icon_n_whistling: Ама на теб каква идея да ти дам, освен да го продаваш и да си вземеш и ти едно дизелче, ако не- с маршрутката... :tooth: :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 20 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2009 Не е добре според мен да я караш с светнала лампа на маслото. Аз ако бях нямаше и 1 метър да я мръдна без да разбера за какво ми свети лампата.Другото си е от позапушени инжектори, преди слагането на газта не правеше така нали? Колата е с газов инжекцион и газадгията ми обясни че винаги ще пали на бензин и после ще си прехварли на газ.Доколкото си спомням наистина нямаще проблеми преди да сложа газта,но аз като я къпих и веднага сложих газ!Имаше преди да сменя кабелите,свещите и лулите прекасване на ниски обороти-сега този проблем го няма ,но този с паленето си остана! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 20 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2009 Aз нямам ГИ,но проблема е същия. :icon_blush: Колега svet,не си споменал коя лампа свети,за налягането или за нивото? Лампата за налягането е(oli pressure warning lamb-red) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Mарио недеи, подвежда хората с тези дизели ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Mарио недеи, подвежда хората с тези дизели !Изобщо не ги подвеждам...Дизелите нямат такива проблеми с паленето...Палят си на четвърт оборот... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Изобщо не ги подвеждам...Дизелите нямат такива проблеми с паленето...Палят си на четвърт оборот... :icon_dance: Подкрепям, точно така е! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Изобщо не ги подвеждам...Дизелите нямат такива проблеми с паленето...Палят си на четвърт оборот... :icon_dance:Ей,спамер такъв...темата е за автомобили а не за "кюмбета"... :icon_wwf: Те палят,но след това идват проблемите,като трябва да тръгнат и да се движат... :icon_tongue: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Ей,спамер такъв...темата е за автомобили а не за "кюмбета"... :icon_wwf: Те палят,но след това идват проблемите,като трябва да тръгнат и да се движат... :icon_tongue:Проблема при дизела идва,още като си го купиш :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Проблема е там, че нафтата ни не е много хубава. Иначе дизела си е много добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 (редакция) Достатъчно се оспами темата на колегата. Нека коментарите да бъдат само по нея. В противен случай ще я заключа! Редактирано 20 септември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Варианти много и според мен най-вероятно е от дюзите. При мен също имаше подобен проблем - първата минута-две работи зле. Решението не съм сигурен кое беше точно, но изчезна след смяна на дистр. капачка и палец, кабели а по-късно и чистене дюзи - всяко сякаш е допринасяло Ето и други темиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4455http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4411http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2607 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Ако е от дюзите, бихте ли препоръчали вариант с добавка към горивото и каква точно добавка да изберем? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 Ако е от дюзите, бихте ли препоръчали вариант с добавка към горивото и каква точно добавка да изберем? :icon_hmm:Миналата година сипвах добавка за почистване,но ефекта беше нулев. :icon_hmm: Явно трябва ултразвуково почистване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 21 септември 2009 Сподели Публикувано 21 септември 2009 С STP и Redex има минимааален ефект. Най-добре е с чистене на място /има такива уреди/ или сваляне и ултразвук, но с тестване след това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.