Премини към съдържание

Проблем при палене


svet

Препоръчано мнение

Здравейте колеги! Имам следният проблем - когато е студена и завъртя ключа двигателя пали, но нещо прекъсва и се дави около 1-2 мин. Като натисна педала за газта има едно забавяне (все едно не й стига гориво или въздух). Или като тръгна веднага й подам газ - колата просто забива предница. Проблема го прави само докато загрее - после всичко е точно (с газов инжекцион съм, но не мисля че е там проблема, защото колата си пали винаги на бензин). Смених кабели, свещи и лули. Агренажният ремък го смених преди 20 хил. км.

А, и още един проблем - не вярвам да са свързани, ама знае ли човек. Свети ми лампата за маслото - само когато загрее колата на нормална температура и под 1000 оборота (като подам газ на 1000 оборота и угасва). Нивото на маслото е ОК. Ако някой е имал следните проблеми, нека сподели :icon_blush:

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен го има същия проблем.Пали без проблем,но като подадеш газ започва да тресе и да забива.Това го има само при студен двигател и само на ниските обороти,защото като прехвърли 1500об. си работи перфектно.Явно проблемите ни са идентични с колегата.

Дайте някакви идеи. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр колеги!Имам следният проблем.Когато е студена и завартя клуча двигателя пали,но нещо прекасва и се дави около 1-2 мин.Като натисна педала за газта има 1 забавяне(все 1 не и стига гориво или ваздъх)Или като тръгна веднага и подам газ-колата просто забива предница.Проблема го прави само докато загрее-после всичко е точно(с газов инекция съм,но немисля че е там проблема ,защото колата си пали винаги на бензин)Смених кабели,свещи и лули.Агренажният ремък го смених преди 20хил. км.

А и още 1 проблем -невярвам да са свързани ама знае ли човек.Свети ми лампата за маслото-само когато загрее колата на нормална тем. и под 1000об(като подам газ на 1000об и угасва)Нивото на маслото е ОК.Ако някои е имал следните проблеми нека сподели :icon_blush:

 

А, забравих да напиша какъв е Галанта - 2,0 бензин 2000г. 4Г63. Виждам че колегата somalietsa е с предният Галант, но симптомите са идентични :icon_blush:

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ли газ колата или само бензин? Първия проблем е възможно от запушени инжектори а за втори отиди да ти премерят налягането на маслото че да не стане бела голяма. на 1000 оборота е абсурд да ти свети лампата за маслото, имаш проблем или с маслената помпа или с датчика за наляганети му.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така, какво да се прави...паля си директно на газ и така. Бях сложил една добавка за почистване на инжектори, покарах на бензин, пооправи се после пак същата песен. Интересното е че колкото по студено става толкова по трудно е първото палене на бензин и след минута две се оправя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ли газ колата или само бензин? Първия проблем е възможно от запушени инжектори а за втори отиди да ти премерят налягането на маслото че да не стане бела голяма. на 1000 оборота е абсурд да ти свети лампата за маслото, имаш проблем или с маслената помпа или с датчика за наляганети му.

Да колата е с газов инжекцион(с лавато).Проблема го прави само на бензин(нали винаги пали на бензин).А лампата за маслото ми свети само като загрее двигателя(нормална темп.-когато е още студена несвети)Или казано когато спирам на сфетофар или кръстовише светка винаги-когато потегля лампата гасне.Забелязах че когато свалях клемата на акомулатора-започна оттогава да го прави-незнам дали има вразка това(след това пак свалях клемата,но уви лапата пак си свети като влезе в нормален режим!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За лампата на маслото.

Варианти:

1-неудачно масло.

2-повреден датчик за маслото.

3-маслена помпа.

4-основни и биелни лагери....лошо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е добре според мен да я караш с светнала лампа на маслото. Аз ако бях нямаше и 1 метър да я мръдна без да разбера за какво ми свети лампата.

Другото си е от позапушени инжектори, преди слагането на газта не правеше така нали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз нямам ГИ,но проблема е същия. :icon_blush:

 

Колега svet,не си споменал коя лампа свети,за налягането или за нивото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За лампата на маслото.

Варианти:

1-неудачно масло.

2-повреден датчик за маслото.

3-маслена помпа.

4-основни и биелни лагери....лошо.

 

1-маслото е ELF-10W40 и си го купувам от Франция(е това не е гаранция де ама все пак е от магазин и е в туба а не е наливно)

2-за датчика ми се струва наи-удачният вариант,защтото ми сменяха картера,но пак в началото несветеше нищо(карах я поне 4000км).И ако проблема е в датчика няма ли да свети постоянно?

3-за маслената помпа некоментирам,защото трябва да се провери налягането

4-дано не се е стигнало чак дотам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно проблемите ни са идентични с колегата.

Дайте някакви идеи. :rolleyes:

На колегата мога да дам идея...Изкарва дизеловият Лансер от 90г. и си кара и :icon_n_whistling:

Ама на теб каква идея да ти дам, освен да го продаваш и да си вземеш и ти едно дизелче, ако не- с маршрутката... :tooth: :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е добре според мен да я караш с светнала лампа на маслото. Аз ако бях нямаше и 1 метър да я мръдна без да разбера за какво ми свети лампата.

Другото си е от позапушени инжектори, преди слагането на газта не правеше така нали?

Колата е с газов инжекцион и газадгията ми обясни че винаги ще пали на бензин и после ще си прехварли на газ.Доколкото си спомням наистина нямаще проблеми преди да сложа газта,но аз като я къпих и веднага сложих газ!Имаше преди да сменя кабелите,свещите и лулите прекасване на ниски обороти-сега този проблем го няма ,но този с паленето си остана!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз нямам ГИ,но проблема е същия. :icon_blush:

 

Колега svet,не си споменал коя лампа свети,за налягането или за нивото?

 

 

Лампата за налягането е(oli pressure warning lamb-red)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mарио недеи, подвежда хората с тези дизели !
Изобщо не ги подвеждам...Дизелите нямат такива проблеми с паленето...

Палят си на четвърт оборот... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не ги подвеждам...Дизелите нямат такива проблеми с паленето...

Палят си на четвърт оборот... :icon_dance:

Подкрепям, точно така е!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не ги подвеждам...Дизелите нямат такива проблеми с паленето...

Палят си на четвърт оборот... :icon_dance:

Ей,спамер такъв...темата е за автомобили а не за "кюмбета"... :icon_wwf:

Те палят,но след това идват проблемите,като трябва да тръгнат и да се движат... :icon_tongue:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей,спамер такъв...темата е за автомобили а не за "кюмбета"... :icon_wwf:

Те палят,но след това идват проблемите,като трябва да тръгнат и да се движат... :icon_tongue:

Проблема при дизела идва,още като си го купиш :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е там, че нафтата ни не е много хубава. Иначе дизела си е много добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно се оспами темата на колегата. Нека коментарите да бъдат само по нея. В противен случай ще я заключа!

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Варианти много и според мен най-вероятно е от дюзите. При мен също имаше подобен проблем - първата минута-две работи зле. Решението не съм сигурен кое беше точно, но изчезна след смяна на дистр. капачка и палец, кабели а по-късно и чистене дюзи - всяко сякаш е допринасяло :)

Ето и други теми

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4455

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4411

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=2607

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от дюзите, бихте ли препоръчали вариант с добавка към горивото и каква точно добавка да изберем? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от дюзите, бихте ли препоръчали вариант с добавка към горивото и каква точно добавка да изберем? :icon_hmm:

Миналата година сипвах добавка за почистване,но ефекта беше нулев. :icon_hmm: Явно трябва ултразвуково почистване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С STP и Redex има минимааален ефект. Най-добре е с чистене на място /има такива уреди/ или сваляне и ултразвук, но с тестване след това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...