MitioG Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 (редакция) Здравейте митсубишовци, вчера като че ли изгорих съединителя на колата и след изтеглянето до Балкан стар, от там ми съобщиха че маховика е "прецакан" или нещо подобно. Някаква съединителна помпа изпуска, също и лагер - стопен. Като цена ми заявиха 2800 лв което е безумие (доста голяма част идва от маховика - около 2000лв), моля за съвет, моето намерение е да не сменям маховика при което цената ще е около 1000. Редактирано 3 септември 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 Той маховика се прави от негорим материал.....Трудно ще го запалиш. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 Най-вероятно маховика е посинял от прегряване и затова искат да го сменят. Аутлендера не е ли гаранционен, или ти си му разказал играта умишлено? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitioG Публикувано 3 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2009 (редакция) Да гаранционен е, но гаранцията не покрива тези части, както и застрахователите и затова е толкова гадна ситуацията. Не са ми интересни цените на частите на outlander-ите за да си прецаквам умишлено колата . Въпроса беше как е положението с маховика, четох в доста форуми за тойоти и фротери и т.н. със същия проблем, при което хората поправят маховика вместо да го сменят с нов (както е практика във всички фирмени сервизи) и разликата в цената е огромна - та мислите ли, че до такава степен може да е изпържен че на всяка цена да се налага смяна с нов? Редактирано 4 септември 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 (редакция) Outlandera да не е 2.0 TDI, защото ако е с този двигател въобще не се учудвай за маховика. В тези мотори на ВАГ (ПД) подигравката със силиконовите маховици е много груба..... Редактирано 4 септември 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 септември 2009 Сподели Публикувано 4 септември 2009 да гаранционен е, но гаранцията не покрива тези части както и застрахователите и затова е толкова гадна ситуацията. Не са ми интересни цените на частите на outlander-ите за да с прецаквам умишлено колата въпроса беше как е положението с маховика, четох в доста форуми за тойоти и фротери и т.н. със същия проблем при което хората поправят маховика вместо да го сменят с нов(както е практика във всички фирмени сервизи)и разликата в цената е огромна - та мислите ли, че до такава степен може да е изпържен че на всяка цена да се налага смяна с нов?Има начин да се поправи като се шлайфа ,но след това пък ако сложите стандартен феродов диск малко горе ще отделя и ще му се скъси експ. срок.............за да не стане това ,се прави-наковава ново феродо на твоя диск но по дебело........На джиповете така ги правя ,но те са старички ,а при вас все пак говорим за нов такъв........Лагера е неразделна част от долната помпа на съединителя и се сменя заедно с лагера......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitioG Публикувано 8 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 8 септември 2009 Оправих съединител, притискателен диск и лагер, но не смених маховика заради финансите, върви на пушка за сега но откакто я взех от сервиза(беше още паркирана и миришеше леко)намирисва много леко на феродо. Възможно ли е да е заради новия съединител или да не се е измирасало от предния път когато пушеше Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Колеги, незнам точно как е станала белята, но да ми се строши нещо подобно в гаранция, при нормална експлоатация и да ми разправят, че не влизало в гаранцията - никога няма да стане.Просто ще се срещнем в съда. Те ми разправяха пак на мен, че не осигурявали заместващи автомобили, като ми закъсня с 1 месец колата, но като им показах една нотариална покана да си изпълнят задълженита - много бързо ми дадоха 1 лансерче за цял месец докато ми дойде моята. Още малко ще кажат, че двигателя е консуматив и не влиза в гаранцията.. хах .. я не си оставяйте магарето в калта... Дори да е станало при теглене.. пак ще искам експертиза, че съм теглил в рамките на допустимите по книжка кг и т.н. ааааа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitioG Публикувано 14 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2009 (редакция) Предполагам е така, говорих и със застраховател за евентуално изплащане на щетите, имайки предвид тежки условия, бебе в колата, абе критична ситуация и отказаха. Колата все по-малко намирисва, но все още се усеща след по-продължително каране, имате ли някакво обяснение? Благодаря! Редактирано 14 септември 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitioG Публикувано 15 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 15 септември 2009 (редакция) Странното е, че не се усеща пребоксуване, всичко е както беше преди цялата ситуация. Благодаря за съвета, ако продължава ще я закарам до Балканстар. Колега използвай и главните букви! Редактирано 15 септември 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyanm Публикувано 30 септември 2010 Сподели Публикувано 30 септември 2010 Странното е, че не се усеща пребоксуване, всичко е както беше преди цялата ситуация. Благодаря за съвета, ако продължава ще я закарам до Балканстар. Колега използвай и главните букви!Колега, моя съединител изгоря на 5000 км :( а от Балканстар ми казаха, че нямат други такива случаи. Смениха ми съединителя с друг LUK ОЕ номер 2300А003, изминах 40 000 км и пак е за смяна :(Да не говорим, че накладките също свършват бързо. Сега си търся по здрав комплект съединител но за съжаление никъде не мога да намеря различен от LUK или VALEO. Outlander 2008 2.0 DI-D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 30 септември 2010 Сподели Публикувано 30 септември 2010 Колега, моя съединител изгоря на 5000 км :( а от Балканстар ми казаха, че нямат други такива случаи. Смениха ми съединителя с друг LUK ОЕ номер 2300А003, изминах 40 000 км и пак е за смяна :(Да не говорим, че накладките също свършват бързо. Сега си търся по здрав комплект съединител но за съжаление никъде не мога да намеря различен от LUK или VALEO. Outlander 2008 2.0 DI-DНяма и да намериш , защото друго няма , валео нямат за твоя мотор (това което гледаш е за стариямотор тди а не помпа дюза , разликата е че при едните са повече шлеците не помня на кой колко бяха , комплект с демпфера около 1200 лева прочетете по форумите на фв или ауди , за повече инфо има доста теми за проблема . А относно накладките , добрите накладки свършват бързо защото са по меки , дано съм бил полезен . ПС една от другите ми коли е голф 4 , минал съм по тоя път с съединители демпфери итн Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 септември 2010 Сподели Публикувано 30 септември 2010 това което гледаш е за стариямотор тди а не помпа дюза , разликата е че при едните са повече шлеците не помня на кой колко бяха, комплект с демпфера около 1200 лева прочетете по форумите на фв или ауди , за повече инфо има доста теми за проблема . Колега, не всичко що е с двигател на VW е с еднакви съединители..При колегата съединителя си е класически (не е с демпферен маховик) и точно това което е написал е номерът на феродовият диск и притискателния.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyanm Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Всички Outlander с 2.0 DID са с демпферен маховик.Мога да ви снимам съединителя който ми го слемиха първия път в БС. Има го и в интернет с ОЕ ноер 2300А003. Ето и линкове в интернет:http://www.autoteile-meile.de/cgi-bin/atm_shop.pl?dsco=0&language=de&ansicht=autoteile&suche=autoteile100051&FZGNR=22491и един специален но и цената е специална :( http://www.verstaerkte-kupplung.de/catalog/product_info.php?products_id=2632&osCsid=b6162fbd872d587aaea329bb9ae170daМотора ми е BSYСъединителя е нормален с демпфери. Не знам как изглежда маховика :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Всички Outlander с 2.0 DID са с демпферен маховик.И аз така съм виждал поне на тия ,където съм им ги сменял аз .................но може и да има някаква серия с обикновенни маховици, знам ли........... :icon_hmm: :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyanm Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 И аз така съм виждал поне на тия ,където съм им ги сменял аз .................но може и да има някаква серия с обикновенни маховици, знам ли........... :icon_hmm: :icon_blush:А възможно ли е да е с демпферен маховик и с обикновен съединител - този който го поблокувах на линка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 А възможно ли е да е с демпферен маховик и с обикновен съединител - този който го поблокувах на линка?Възможно е .. Сега порових из сайтовете и излиза, че от ВАГ-ините всичко може да се очаква..:icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Колега, не всичко що е с двигател на VW е с еднакви съединители..При колегата съединителя си е класически (не е с демпферен маховик) и точно това което е написал е номерът на феродовият диск и притискателния.. Колега , не казвам че всички са еднакви , за Помпа дюза моторите конкретно този дето е 140 коня и е качен на аоутлендера , съединителя е само 1 и е с демпферен маховик , по спомен от около преди година вариантите са само на фирмите лук и закс , валео не предлагаха за тоя мотор (сега може и да има) , диаметъра съвпада с този на стария двигател 1.9 тди ако се не лъжа но е с различен брой шлеци , немеца не е доизкусурил тая част вече близо 10 години това е една от основните болести на този двигател и почти задължителна за всички мотори на ваг групата след 1998 година съвет от опит личен и на колеги СМЕНЯ СЕ ЦЕЛИЯ КОМПЛЕКТ С ДЕМПФЕРА иначе за 10 15 хкм резултата е същия капут , Успех на всички !!!! :mitsu-smiley: ПС Това е една от причините да не взема отново вагов мотор , другата е системата помпа дюза , но това си е лично мнение ! А относно гаранцията , на брат ми хондата на 35 000 км почна да и боксува съединителя , закархме колата приеха е , смениха без да питат и това е без пари гаранционно . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyanm Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Колега , не казвам че всички са еднакви , за Помпа дюза моторите конкретно този дето е 140 коня и е качен на аоутлендера , съединителя е само 1 и е с демпферен маховик , по спомен от около преди година вариантите са само на фирмите лук и закс , валео не предлагаха за тоя мотор (сега може и да има) , диаметъра съвпада с този на стария двигател 1.9 тди ако се не лъжа но е с различен брой шлеци , немеца не е доизкусурил тая част вече близо 10 години това е една от основните болести на този двигател и почти задължителна за всички мотори на ваг групата след 1998 година съвет от опит личен и на колеги СМЕНЯ СЕ ЦЕЛИЯ КОМПЛЕКТ С ДЕМПФЕРА иначе за 10 15 хкм резултата е същия капут , Успех на всички !!!! :mitsu-smiley: ПС Това е една от причините да не взема отново вагов мотор , другата е системата помпа дюза , но това си е лично мнение ! А относно гаранцията , на брат ми хондата на 35 000 км почна да и боксува съединителя , закархме колата приеха е , смениха без да питат и това е без пари гаранционно .Лоша работа :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 (редакция) А възможно ли е да е с демпферен маховик и с обикновен съединител - този който го публикувах на линка?Този, който си публикувал е с демферите на феродовия диск , а не на маховика............ Редактирано 1 октомври 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyanm Публикувано 1 октомври 2010 Сподели Публикувано 1 октомври 2010 Този, който си пупликувал е с демферите на феродовия диск , а не на маховика............Точно там е въпроса...Този който аз го показвам е този който го извадиха в БС и ми сложиха нов комплект всичко за 800 лв без маховика. Това беше преди 2 години. Сега пак е за смяна. И точно това се чудя как има демферите и на феродото и евентуално на маховика Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velizar_dp Публикувано 3 февруари 2011 Сподели Публикувано 3 февруари 2011 Здравейте колеги.И аз имам проблеми със съединителя =((Карам Аутлендър с двигател 2.2 DID - 32000 км. Преди седмица апочна да боксува на 4-та, 5-та и 6-та и се обадих в БС. Естествено бяха изненадани и естествено не минава по гаранция. Предложиха ми цена за смяна на съединителя - диск с притескател 1327 лв!!! За щастие имам един приятел който ми даде цена на половина и сега колата е при него. Направо съм потресен от качеството на оригиналния съединител. А колата е карана съвсем нормално. Вярно че повечето километри са в града, но като я купувах искрено вярвах че си купувам нещо "вечно" - MITSUBISHI !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 февруари 2011 Сподели Публикувано 3 февруари 2011 А какъв е съединителя на Mitsubishi Pajero 3.2DID? Маховика също е демпферен, но Феродовия диск също е с пружини.Нито Mitsubishi нито ВАГ си проектират съединителите, там фирмите са други и се явяват доставчик на съответния производител на автомобила. В случая при Pajero производителя е EXEDY и няма нищо общо с производителя на ВАГ. Все пак предполагам, че тези фирми и проектантите им имат значително по-голям опит в тези неща от нас, така че не е серьозно ние да се явяваме нещо като оценител на техните решения или компетентност. Вместо да цитираш поста ми от преди 5 месеца, да беше прочел този над твоят ..:PЧовекът е "изключително доволен" и от цената на тези съединители и от качеството ..:(Така че спокойно можем да се явяваме с теб, нещо като оценители, защото не е нормално да ти продават боклуци на супер завишени цени .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 30 април 2011 Сподели Публикувано 30 април 2011 Здравейте колеги.И аз имам проблеми със съединителя =((Карам Аутлендър с двигател 2.2 DID - 32000 км. Преди седмица апочна да боксува на 4-та, 5-та и 6-та и се обадих в БС. Естествено бяха изненадани и естествено не минава по гаранция. Предложиха ми цена за смяна на съединителя - диск с притескател 1327 лв!!! За щастие имам един приятел който ми даде цена на половина и сега колата е при него. Направо съм потресен от качеството на оригиналния съединител. А колата е карана съвсем нормално. Вярно че повечето километри са в града, но като я купувах искрено вярвах че си купувам нещо "вечно" - MITSUBISHI !!! А честито и при мен се получи същото , пребоксуване на 4,5,6 като дам газ от 2000 отива на 2500 оборота и после пада на 2250 и колата наема , на 4-ти май карам колата в Балкан стар да я отворят и да видят за кво иде реч , казаха ми горе доло същата цена за смяна ако минело не гаранционо , колата е на 23000 км , 60 на 40 изваън градско градско .Ако не мине гаранционо значи отивам другаде за смяна колега писал съм ти ЛС . ПС попитах и за дисковете появи ми се леко тресене като натисна спирачката , отговор ще ги шлайфаме и ще се оправят гарнционо без пари , казах им а като доиде време за смяна отговориха не са гаранциони може да сменяш накладки и дискове кадето пошзкаш и да си сложа каквито изкам ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velizar_dp Публикувано 11 октомври 2012 Сподели Публикувано 11 октомври 2012 Здравейте, колеги,Някой чувал ли е за по-постоянно решение за проблемните съединители за Аутлендерите след 2007-ма. Неможе на всеки 40000 км да се сменя съединител. Тябва да има някаква алтернатива... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.