NIKSAN2.2 Публикувано 11 ноември 2012 Сподели Публикувано 11 ноември 2012 Колеги аз имах същият проблем с боксуванвто на съединителя на високи обороти.Колата тогава беше на 35000км. и след среща с приемчка ме сюрпризира с честитка за износен съединител. Неможех да се съглася с неговото предположение защото само аз съм я карал и не съм я пържил, а за толкова малко километри няма как да се износи. След среща и с началника на севиза аз им заявих че съединител няма да плащам, след което се разбрахме да го разглобят и след това да видим какво ще правим. След свалянето на съединителя се убедиха че същия е като нов и решиха да сменят лагера за да видят дали нама да се оправи/за тяхна сметка разбира се/.Събраха го и отидохме да го тестваме , но проблема си остана същия, след което приемчика се усъмни в някаква помпа която се намирала на педала на съединитела, след като смениха и нея колата стана като нова и така до сега вече съм на 70000км. да чукам на дърво да не се чупи повече.Явно му е слабо място на Оутлендъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.