MultiPointECI Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 Естествено че няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 Колега на моя Колт 3 от 1988-а година оригиналният въздушен филтър е конусовиден,розов,много красив...1:1 със съвременните спортни филтри...дали мога да го изпера според теб :D ?Истинският спортен филтър, колега, е смислена инвестиция. Отговорът дали ще си переш обикновения филтър е очевиден. Аз моят го пера и предимството му не е че съм качил конете, а че след 3 пранета фълтърът ми става безплатен... А кое е смислен тунинг и кое не отдавна е известно, само дето в България понятието тунинг е толкова сиромашки гротескно, че по-добре да не подхващаме разговора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 Да определено, най-добрите предимства на спортния филтър са: много дълъг живот (при нашите стари кошници възможно и до края им), по-добро пречистване на въздуха от обикновения хартиен, и повече пропускливост на въздух, което се усеща при рязко подаване на газ (по-добър респонс) и при преминаване на средните обороти към високи. А казват, че води и до не осезаема икономия, в смисъл че повече въздух, по-пълноценно изгаряне... Лично считам, че е добър + за един атмосверен мотор панелния спортен филтър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 16 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2009 А наясно ли сте дали моделите на колт 5 с 1.6 мотора, който вече са 103 коня имат дискови спирачки отзад. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 А наясно ли сте дали моделите на колт 5 с 1.6 мотора, който вече са 103 коня имат дискови спирачки отзад. Нямат дискови спирачки отзад... Всичко им е 1:1 като на 90 коня, дори и ускорението 0-100 и топ спиид-а. Дискови спирачки отзаде на това купе имат само МИРАЖите.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 17 септември 2009 Сподели Публикувано 17 септември 2009 И Киборга! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 септември 2009 Сподели Публикувано 17 септември 2009 И Киборга! Даде, ама той пак си е мираж Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 18 септември 2009 Сподели Публикувано 18 септември 2009 Даде, ама той пак си е мираж :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 24 септември 2009 Сподели Публикувано 24 септември 2009 Прочетох цялата тема, и понеже съм нов с риск да ме оплюете изкам да кажа , че спирачното усилие е разпределено 70/30% в полза на предните колела, и както казват колегите една промяна само на предните дискове, ще има доста по-голяма полза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 24 септември 2009 Сподели Публикувано 24 септември 2009 Прочетох цялата тема, и понеже съм нов с риск да ме оплюете изкам да кажа , че спирачното усилие е разпределено 70/30% в полза на предните колела, и както казват колегите една промяна само на предните дискове, ще има доста по-голяма полза. Колега добре дошъл първо. Второ искам да ти каже, че никой не плюе тук колегите просто така и всеки има право на своето мнение Трето както вече съм писал и в предни постове, на едно мнение сме ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.