Премини към съдържание

Датчик за температура


Препоръчано мнение

Колеги здравейте!

Сега забелязах много странен проблем.

уреда на таблото за температура на антифриза не реагира изобщо, стои си на крайно ляво положение т.е студен двигател??!!

след като покарах 10-20 км спрях и при работеш двигател установих, че и двигателят и радиаторът са горещи, но вентилатора не работи, какво може да е според вас?

дали изгорял датчик за температура, някъкъв предпазител, странно и защо и вентилаторът не се включва?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте!

Сега забелязах много странен проблем.

уреда на таблото за температура на антифриза не реагира изобщо, стои си на крайно ляво положение т.е студен двигател??!!

след като покарах 10-20 км спрях и при работеш двигател установих, че и двигателят и радиаторът са горещи, но вентилатора не работи, какво може да е според вас?

дали изгорял датчик за температура, някъкъв предпазител, странно и защо и вентилаторът не се включва?

 

 

Май стрелката за температурата на таблото си има отделен датчик , който няма общо с вентилатора ( може и да греша ) .

Погледни тази тема :

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=12151&hl=

 

 

Вентилатора се управлява от ЕКУ-то , а то взима данните от друг датчик за температура !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам спешно пътуване утре сутринта, та затуй ме притеснява да не прегрея колата, понеже не видях вентилатора да работи, пък мотора и радиатора бяха горещи...

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам спешно пътуване утре сутринта, та затуй ме притеснява да не прегрея колата, понеже не видях вентилатора да работи, пък мотора и радиатора бяха горещи...

Във всеки случай не пътувай със своя автомобил. Имаш реална възможност, да прегрееш двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!!! Като стана дума за датчици, искам да попитам за Каризма 1.9ТД 97г., как стой въпроса с датчиците за вентилаторите. Понеже не ми въртеше вентилатора (на радиатора) и в Бургас неможаха да го оправят отидох в Balcan Star, и там пуснаха някакви тестове и викат ,че долу на радиатора датчика не подавал сигнал. Смених го, ся включва обаче само за 20ина секунди и после изключва, а стрелката както си стой в средно положение и изведнъж бам и в крайно дясно. После ми казаха че трябвало гарнитура на главата да се сменя ,че надувала за което съм съгласен с тях. Въпроса е: 1.това че надува може ли да кара датчика да отчита грешно и да неказва на вентилатора да се включи

2.този датчик дето се намира долу на радиатора, той директно ли подава сигнал към вентилатора или минава през ЕКУ

3.въпреки че надува въздух в охладителнатра система, нетрябва ли вентилатора непрекъснато да духа и да се опитва да охлажда двигателя (щом видимо двигателя е мн топъл и стрелката ще се забие в крайно дясно),

4. ако измия радиатора на OMV с пароструйка, може ли да разваля вентилаторите, като ги намокря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

После ми казаха че трябвало гарнитура на главата да се сменя ,че надувала за което съм съгласен с тях. Въпроса е: 1.това че надува може ли да кара датчика да отчита грешно и да неказва на вентилатора да се включи
Като ти надува, горещата вода е в най високата точка т.е. в главата...

В радиатора водата не е толкова топла, за да ти включва вентилатора...

Но при това положение, и директно да свържеш перката да върти, водата в главата пак прегрява, и най много да я спукаш, ако продължаваш да караш така...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като ти надува, горещата вода е в най високата точка т.е. в главата...

В радиатора водата не е толкова топла, за да ти включва вентилатора...

Но при това положение, и директно да свържеш перката да върти, водата в главата пак прегрява, и най много да я спукаш, ако продължаваш да караш така...

А радиатора мога ли да го измия (с пароструйка на OMV)без да повреда вентилаторите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблемът се оказа окислена клемичка на датчика, човека напръска с контактен спрей и вс е ок :)

на мене ми смениха датчика :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А радиатора мога ли да го измия (с пароструйка на OMV)без да повреда вентилаторите?

 

 

Сигурно нищо няма да им стане, по-скоро идеята не е много добра за самия радиатор. Беше коментирано в друга тема че най-добре става със спрей за климатици и после с вода. (спрея е с шарена опаковка с големи надписи на японски по нея, има ги в магазините за климатици);

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно нищо няма да им стане, по-скоро идеята не е много добра за самия радиатор. Беше коментирано в друга тема че най-добре става със спрей за климатици и после с вода. (спрея е с шарена опаковка с големи надписи на японски по нея, има ги в магазините за климатици);

O.K. А този спрей какво прави.?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разлага всички наслагвания по радиатора и се отстраняват със доста по-слаба струя вода или измиване, когато положението е по-сериозно.

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=12448

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разлага всички наслагвания по радиатора и се отстраняват със доста по-слаба струя вода или измиване, когато положението е по-сериозно.

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=12448

Идеално!!!! Благодаря!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,случва ли ви се сега в жегите стрелката за температурата да се вдига ,когато сте в задръстване или карате бавно с ниски обороти?Или аз да търся проблем при мен?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,случва ли ви се сега в жегите стрелката за температурата да се вдига ,когато сте в задръстване или карате бавно с ниски обороти?Или аз да търся проблем при мен?

Стои си закована малко преди средата и няма мърдане...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,случва ли ви се сега в жегите стрелката за температурата да се вдига ,когато сте в задръстване или карате бавно с ниски обороти?Или аз да търся проблем при мен?

И при мен се случва? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз едно време имах проблем с термостата, тогава стрелката изобщо не можеше да стигне до средата (там където трябва да е нормално).

След смяна на термостата стрелката си зае обичайното място :) .

Беше зимата незнам дали има значение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...