ilhanbg Публикувано 26 юли 2009 Сподели Публикувано 26 юли 2009 Колеги здравейте!Сега забелязах много странен проблем.уреда на таблото за температура на антифриза не реагира изобщо, стои си на крайно ляво положение т.е студен двигател??!!след като покарах 10-20 км спрях и при работеш двигател установих, че и двигателят и радиаторът са горещи, но вентилатора не работи, какво може да е според вас?дали изгорял датчик за температура, някъкъв предпазител, странно и защо и вентилаторът не се включва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 26 юли 2009 Сподели Публикувано 26 юли 2009 Колеги здравейте!Сега забелязах много странен проблем.уреда на таблото за температура на антифриза не реагира изобщо, стои си на крайно ляво положение т.е студен двигател??!!след като покарах 10-20 км спрях и при работеш двигател установих, че и двигателят и радиаторът са горещи, но вентилатора не работи, какво може да е според вас?дали изгорял датчик за температура, някъкъв предпазител, странно и защо и вентилаторът не се включва? Май стрелката за температурата на таблото си има отделен датчик , който няма общо с вентилатора ( може и да греша ) .Погледни тази тема : http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=12151&hl= Вентилатора се управлява от ЕКУ-то , а то взима данните от друг датчик за температура ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilhanbg Публикувано 26 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2009 (редакция) Имам спешно пътуване утре сутринта, та затуй ме притеснява да не прегрея колата, понеже не видях вентилатора да работи, пък мотора и радиатора бяха горещи... Редактирано 26 юли 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 26 юли 2009 Сподели Публикувано 26 юли 2009 Имам спешно пътуване утре сутринта, та затуй ме притеснява да не прегрея колата, понеже не видях вентилатора да работи, пък мотора и радиатора бяха горещи...Във всеки случай не пътувай със своя автомобил. Имаш реална възможност, да прегрееш двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucifer* Публикувано 26 юли 2009 Сподели Публикувано 26 юли 2009 Здравейте!!! Като стана дума за датчици, искам да попитам за Каризма 1.9ТД 97г., как стой въпроса с датчиците за вентилаторите. Понеже не ми въртеше вентилатора (на радиатора) и в Бургас неможаха да го оправят отидох в Balcan Star, и там пуснаха някакви тестове и викат ,че долу на радиатора датчика не подавал сигнал. Смених го, ся включва обаче само за 20ина секунди и после изключва, а стрелката както си стой в средно положение и изведнъж бам и в крайно дясно. После ми казаха че трябвало гарнитура на главата да се сменя ,че надувала за което съм съгласен с тях. Въпроса е: 1.това че надува може ли да кара датчика да отчита грешно и да неказва на вентилатора да се включи 2.този датчик дето се намира долу на радиатора, той директно ли подава сигнал към вентилатора или минава през ЕКУ 3.въпреки че надува въздух в охладителнатра система, нетрябва ли вентилатора непрекъснато да духа и да се опитва да охлажда двигателя (щом видимо двигателя е мн топъл и стрелката ще се забие в крайно дясно), 4. ако измия радиатора на OMV с пароструйка, може ли да разваля вентилаторите, като ги намокря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 юли 2009 Сподели Публикувано 26 юли 2009 После ми казаха че трябвало гарнитура на главата да се сменя ,че надувала за което съм съгласен с тях. Въпроса е: 1.това че надува може ли да кара датчика да отчита грешно и да неказва на вентилатора да се включиКато ти надува, горещата вода е в най високата точка т.е. в главата...В радиатора водата не е толкова топла, за да ти включва вентилатора...Но при това положение, и директно да свържеш перката да върти, водата в главата пак прегрява, и най много да я спукаш, ако продължаваш да караш така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucifer* Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Като ти надува, горещата вода е в най високата точка т.е. в главата...В радиатора водата не е толкова топла, за да ти включва вентилатора...Но при това положение, и директно да свържеш перката да върти, водата в главата пак прегрява, и най много да я спукаш, ако продължаваш да караш така...А радиатора мога ли да го измия (с пароструйка на OMV)без да повреда вентилаторите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilhanbg Публикувано 27 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2009 Колеги проблемът се оказа окислена клемичка на датчика, човека напръска с контактен спрей и вс е ок Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucifer* Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Колеги проблемът се оказа окислена клемичка на датчика, човека напръска с контактен спрей и вс е ок на мене ми смениха датчика :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 (редакция) А радиатора мога ли да го измия (с пароструйка на OMV)без да повреда вентилаторите? Сигурно нищо няма да им стане, по-скоро идеята не е много добра за самия радиатор. Беше коментирано в друга тема че най-добре става със спрей за климатици и после с вода. (спрея е с шарена опаковка с големи надписи на японски по нея, има ги в магазините за климатици); Редактирано 27 юли 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucifer* Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Сигурно нищо няма да им стане, по-скоро идеята не е много добра за самия радиатор. Беше коментирано в друга тема че най-добре става със спрей за климатици и после с вода. (спрея е с шарена опаковка с големи надписи на японски по нея, има ги в магазините за климатици);O.K. А този спрей какво прави.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Разлага всички наслагвания по радиатора и се отстраняват със доста по-слаба струя вода или измиване, когато положението е по-сериозно.http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=12448 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucifer* Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Разлага всички наслагвания по радиатора и се отстраняват със доста по-слаба струя вода или измиване, когато положението е по-сериозно.http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=12448Идеално!!!! Благодаря!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Stefanov Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 Колеги,случва ли ви се сега в жегите стрелката за температурата да се вдига ,когато сте в задръстване или карате бавно с ниски обороти?Или аз да търся проблем при мен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 Колеги,случва ли ви се сега в жегите стрелката за температурата да се вдига ,когато сте в задръстване или карате бавно с ниски обороти?Или аз да търся проблем при мен?Стои си закована малко преди средата и няма мърдане... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
floyd Публикувано 8 август 2009 Сподели Публикувано 8 август 2009 Колеги,случва ли ви се сега в жегите стрелката за температурата да се вдига ,когато сте в задръстване или карате бавно с ниски обороти?Или аз да търся проблем при мен?И при мен се случва? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 9 август 2009 Сподели Публикувано 9 август 2009 Аз едно време имах проблем с термостата, тогава стрелката изобщо не можеше да стигне до средата (там където трябва да е нормално).След смяна на термостата стрелката си зае обичайното място .Беше зимата незнам дали има значение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.