Премини към съдържание

Мирише на бензин от ауспуха


Препоръчано мнение

Мислех че е нормално ,обаче не ми е миришело толков ана бензин когато минавам покрай бензинови коли. Махнал съм катализатора ,не знам може ли само това да е причината. Освен това губи вода , локва не се образува отдолу ,разбрах че или е пукната главата или гарнитурата е заминала или нещо друго. Другото което разбрах е че ако е заминала гарнитурата ще ми мърда стрелката на водата, понеже налягането в цилиндъра е голямо и ще надува към охладителната система. Случвало ми се е да ми ври водата след като съм карал на високи обороти известно време ,и това не било нормално. Пукната глава може ли да се установи след като се свали визуално?

Споделете мнения и съвети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е прогорена гарнитура. Ако ти надува маркучите и ти изхвърля водата в казанчето. Пробвай да свалиш внимателно капачката на радиатора и помириши - ако мирише на изгорели газове и има мехурчета, значи е гарнитура. Не зная при спукана глава дали са същите симптомите, нека по-запознатите се изкажат.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миризмата на бензин е стандартна - да не те плаши. Водата може да ти изтича от много места. Ако е главата ще е влажно там където е спукана или ще пуши леко бял дим на ауспуха...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миризмата на бензин е стандартна - да не те плаши. Водата може да ти изтича от много места. Ако е главата ще е влажно там където е спукана или ще пуши леко бял дим на ауспуха...

Покрай еклипса си мирише сериозно на бензин така,че това да не те притеснява,а за другото немога да ти кажа!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Покрай еклипса си мирише сериозно на бензин така,че това да не те притеснява,а за другото немога да ти кажа!

 

 

Ами нека мирише ,пак като не е нафта :) Иначе ще трябва да обърна внимание на загубата на вода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами нека мирише ,пак като не е нафта :) Иначе ще трябва да обърна внимание на загубата на вода.

А поглеждал ли си маслото,да не е станало на майонеза?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,пробвай на студен двигател да отвориш капачката на радиатора и я остави да поработи 15-ина минути.Ако не започне да се вдига нивото на водата,и не вдига мехурчета,си ОК.А относно мириса на бензин,погледни си въздушния филтър.

Редактирано от Black Devil
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

въздух му трябва. суров бензин е кофти значи харчи здраво а не върви като требва. има реглаж на дросела.пробвай с него

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

въздух му трябва. суров бензин е кофти значи харчи здраво а не върви като требва. има реглаж на дросела.пробвай с него

 

 

При газоанализа това ли се установява?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Виж си газовете, ама знай, че при еклипсите си мирише на бензин отзад по принцип

 

Колега, от скоро съм с 2ра ген. Еклипс и ми правеше впечатление колко остро миришеше на пресен, неизгорял бензин отзад около дясното колело. Както казваш явно е нормално за тези коли. Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 3 седмици ...

Еклипса няма капачка на радиатора!Може да ти губи вода от съединенията дето отиват към радиатора,претегни скобите на маркучите.Мирисането на суров бензин не е правилна работа на мотора...Ауспуха ти черен ли е?Ако да трябва да гориш бая бензинец повече от нормалното,което води до моите любими ходения по мъките но вече им знам цаката.Ако под капачката за водата видиш антифриза да има маслени цветнотийки като пресечено масло с вода лошо гледай го на студено.Мизерниците духат по 2 или повече начина гарнитури/дано не е това де/ класическия е да ти изпикае антифриза в картера и да стане супа топчета.Има и ватиант да ти навре маслото в антифриза ама то по-скоро важи за спукана глава.При всички случаи ако ще я сваляш драсни 1 телефон на лично да и направим една хубава снимка да видим дали се е сцепила.ТЕЗИ мотори не духат гарнитури току-така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еклипса няма капачка на радиатора!Може да ти губи вода от съединенията дето отиват към радиатора,претегни скобите на маркучите.Мирисането на суров бензин не е правилна работа на мотора...Ауспуха ти черен ли е?Ако да трябва да гориш бая бензинец повече от нормалното,което води до моите любими ходения по мъките но вече им знам цаката.Ако под капачката за водата видиш антифриза да има маслени цветнотийки като пресечено масло с вода лошо гледай го на студено.Мизерниците духат по 2 или повече начина гарнитури/дано не е това де/ класическия е да ти изпикае антифриза в картера и да стане супа топчета.Има и ватиант да ти навре маслото в антифриза ама то по-скоро важи за спукана глава.При всички случаи ако ще я сваляш драсни 1 телефон на лично да и направим една хубава снимка да видим дали се е сцепила.ТЕЗИ мотори не духат гарнитури току-така.

 

Много интересно, колега. Моя еклипс също мирише на бензин от ауспуха и си гори доста, а не го настъпвам всеки ден. Не мисля, че е нормално. Та.. не схванах къде е проблема при този разход.

Редактирано от S.T.A.L.K.E.R.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е този еклипс от снимката там не е баш същото.Общо взето за да работи като хората 4G63 във 1г Еклипс трябват много неща.Правилно зацепване на ремъците,ПРАВИЛНО РАБОТЕЩ компютър...От там следва по веригата дебитомер стъпково моторче КАС (датчик за ъгъла на разпределителните валове) ТПС (тротъл позишън сензор) кабели свещи...и много дребни чудовища.Ако са бърникали много майстори почва чудене кой къде е ровил и става манджа с грозде.1г при правилна работа на мотора градско трябва да гори 11-12 литра бензин извънградско 7-8.Страни пушилки и миризми не са нормални.Диагностика знаете как се прави казвайте грешките и ще се мъча да помагам.НЕ ВИНАГИ грешките които ви показва диагностиката са проблеми в дадения компонент.ОТ неправилна работа на ЕКУ-то (компютъра) при мен даваше грешка в дебитомер датчик за температура на двигателя и грешка в ТПС-а.Нещата са навързани.Няма как ако дебитомера не работи правилно колата да гори малко,защото тя незнае какво гори и колко.Само по себеси като се има в предвид колко шантаво и прецизно е изработен самият дебитомер с керамични платки компонентите по тях лакирани дебело с лак,който да се чисти с разредител,не като европейските събратя заливащи всичко с смола и кърти като идиот.Общо взето Еклипс не е само кола за каране,трябва да я научиш що за автомобил представляв аили да отидеш при някой,който знае (визирам Пламен,Марио,Христо,Милен,и още няколко човека в този форум).ПАЗЕТЕ си колите от гаражни майсторчета.НЕКА СИЛАТА БЪДЕ С ВАС.!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колега, аз съм с 2G, там къде може да е проблема с високия разход? Знам, че не е правилен начина за измерване на разхода, но с 20 лева, слагам близо 8 литра и минавам около 30-40 км, докато светне лапмата. Това е предимно градско. Това нормално ли е за тази кола? Иначе ауспуха ми е черен отвътре и след каране, се вижда лека бяла нишка дим(предполагам някакво изпарение). Питах и един приятел с Галант, той предложи, че бензиновата помпа изпомпва повече бензин от необходимото и от там да идва проблема. Ще погледна и антифриза как е за въпросното оцветяване, че не съм гледам от както я взех. Знам само, че е мътен(тъмен).

Редактирано от S.T.A.L.K.E.R.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...