tef4o Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Мотор 4G92, по-ранната модификация. Когато колата е студена (доколкото може да бъде студена лятото) отказва да запали на бензин. Когато мотора е топъл, пали от втория път. На газ си пали винаги, без забележки. Нулирах компютъра, не помогна. Свещите са нови и са каквито трябва, акумулатора също. Иначе и на газ и на бензин си върви идеално. Тоя номер ми го прави от скоро, преди си палеше винаги и на всичко, затова сменях и свещите, но не помогна. Сменях и кабелите, все тая. От какво може да е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 От газовото :icon_dance: Сори за спама :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Завърта и не пали или...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 22 юни 2009 Сподели Публикувано 22 юни 2009 Ами от обичайното - първо запушени дюзи, ако не - бензинова помпа! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 18 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2009 След последните случки смятам да възобновя и тази тема. Всъщност, единствената причина да я зарежа е адски затрудненото постване във форума - постоянно ме изхвърля и се налага да правя какви ли не дивотии, за да успея да напиша нещо. Не е заради газовата по простата причина, че съм си правил труда да възстановявам всичко в оригинален вид (отнема 5 минути) и да пробвам, все тая. А и няма смислена причина да е от газовата. Нека не превръщаме темата в спор газ-бензин, при 69000км за 15 месеца при среден разход на газ 8.2/100 (бензин - 6.8), съм спестил за още една кола само от разликата в цената на горивото Много ме съмнява да е помпа, филтър или дюзи - при проблем с който и да е от изброените компоненти, ще има чувствителна загуба на мощност при пълно натоварване, а случая не е такъв. Освен това за пробата карах няколко дни само на бензин - никаква промяна. На празен ход работи стабилно, не прекъсва, държи си обороти, абе всичко е картинка отвсякъде, само дето не пали на бензин, когато е студена. Сега е с нов компютър, но проблема си остава, явно не е и от ECU. Честно казано, не ми пречи кой знае колко, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Не чуваш - дюзите са! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Не чуваш - дюзите са!То и при мен се появи такъв проблем. Какво се прави? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 И аз го имам - чистят се дюзите. Чистих ги веднъж, оправи се, сега пак са позапушени. На бензин малко трудно пали когато е студена, после няма проблеми, забелязъл съм че колкото по студено е навън толкова по трудно е паленето. Трудно - в смисъл запалва но иска да угасне, при подаване на газ глъхне но като мине 2000 об. е ок. След 2-3 мин. работа няма проблеми... Предполагам са някакви налепи, като се стоплят се размекват и така.Между другото като видях какъв нагар имам в смукателния колектор ми стана лошо. Даже по скоро е нещо като графит, най вероятно от газта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Как се почистват? Колко време отнема и за какво да се внимава при майсторите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Чистят се с ултразвук. Майсторите би трябвало да знаят и мисля, че не е сложна операцията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Както каза Роско - на ултразвук. Май при батеПлевен имаше такава машинка (в Плевен). След почистване трябва да се провери дали всичко е ОК, на стенда още. Затова най-добре при хора които си разбират от работата.Може да пробваш с добавка в бензина, вземи си такава от Ратола, Милен каза че вършели страхотна работа, чистели добре.Аз лично вече не се напрягам, карам си на газ, паля си на газ и така. Дали харча и 10 л. бензин на годината ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Внимавайте с ултразвука.....Има дюзи които не се чистят така, поради това че в тях има керамичен елемент които се разрушава. После в кофата. Сега не си спомням кои дюзи са такива......Ако не е сигурно какъв е модела на дюзата, най-добре на установка която прекарва през тях препарат. Или на място на двигателя пак с препарат, изключва се бензина и двигателя да работи само с добавката..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Внимавайте с ултразвука.....Има дюзи които не се чистят така, поради това че в тях има керамичен елемент които се разрушава. После в кофата. Сега не си спомням кои дюзи са такива......Ако не е сигурно какъв е модела на дюзата, най-добре на установка която прекарва през тях препарат. Или на място на двигателя пак с препарат, изключва се бензина и двигателя да работи само с добавката.....Понеже ще ходя петък в РАТОЛА-Пловдив за смяна на консумативи били ми казал къде в ПЛОВДИВ има такъв сервиз или какво да направя. Дали ще си се прибрал до тогава, че дами видиш и оборотомера-ЕКУ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 20 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2009 И аз го имам - чистят се дюзите. Чистих ги веднъж, оправи се, сега пак са позапушени. На бензин малко трудно пали когато е студена, после няма проблеми, забелязъл съм че колкото по студено е навън толкова по трудно е паленето. Трудно - в смисъл запалва но иска да угасне, при подаване на газ глъхне но като мине 2000 об. е ок. След 2-3 мин. работа няма проблеми... Предполагам са някакви налепи, като се стоплят се размекват и така.Между другото като видях какъв нагар имам в смукателния колектор ми стана лошо. Даже по скоро е нещо като графит, най вероятно от газта. Значи: на бензин не глъхне, работи стабилно във всички режими и на всички температури, изстрелва се като тапа. Затова си мисля, че на дюзите нищо им няма. Запали ли веднъж и поработи ли 10 секунди, после пали без проблем, за бензин говоря. По инерция пали на бензин още на половин оборот на колелата, без значение от всички други условия. На стартер обаче... Обаче ако колата не е работила повече от 3-4 часа, си върти, мирише на суров бензин от ауспуха и толкова. Мисля си за някой датчик, който би могъл да се държи странно, но не се сещам, а нямам време да чепкам всичко едно по едно. И друго - околната температура няма никакво значение. Както се държеше по хладното, така се държи и сега, дори и да е оставена на сънце и мотора просто няма как да изстине под 50 градуса. Не работи ли 3-4 часа и до там. На газ пали, на бенз неще. Може ли да е нещо по високото напрежение? И то такова, дето на газ да не му пука? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Може и да е друг проблема тогава, щом на стартер не иска може и ел.проблем. Абе нали ще ходиш да оставяш на Милен ЕКУ-то, той ще ти я направи, като бучне уредо ако има нещо нередно по датчиците ще ти каже веднага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Един приятел (с друга марка кола) има същия проблем - на него му казаха, че вероятно клапана на газта не затваря добре и като караш на газ и изгасиш колата, клапана изпуска още малко газ, тя остава в колекторите и после при палене на бензин става смесване на горивата - и от там хълцане и не палене. Аз съм в подобна ситуация - сутрин на бензин пали от четвърт, вечер като тръгвам от работа също, но спра ли на супера за няколко минути, после пали и гасне(на бензин) , е не винаги, но го има проблема. Обяснявам си го с този клапан. А до следващото палене сутринта, остатъчната газ вече е изсфирясала и няма смесване на горива. Не претендирам, че съм прав, но все пак е някаква насока. Друг мой приятел с Хонда Сивик също страда от това - ако угаси колата на газ, даже чак сутринта да я пали - въртииииии и неще! Дано съм ти бил полезен. Иди при газаджия да го погледне клапана, вероятно само някакви гумички се сменят ако е от него и няма да е скъпо.Успех!Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 21 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2009 Един приятел (с друга марка кола) има същия проблем - на него му казаха, че вероятно клапана на газта не затваря добре и като караш на газ и изгасиш колата, клапана изпуска още малко газ, тя остава в колекторите и после при палене на бензин става смесване на горивата - и от там хълцане и не палене. Аз съм в подобна ситуация - сутрин на бензин пали от четвърт, вечер като тръгвам от работа също, но спра ли на супера за няколко минути, после пали и гасне(на бензин) , е не винаги, но го има проблема. Обяснявам си го с този клапан. А до следващото палене сутринта, остатъчната газ вече е изсфирясала и няма смесване на горива. Не претендирам, че съм прав, но все пак е някаква насока. Друг мой приятел с Хонда Сивик също страда от това - ако угаси колата на газ, даже чак сутринта да я пали - въртииииии и неще! Дано съм ти бил полезен. Иди при газаджия да го погледне клапана, вероятно само някакви гумички се сменят ако е от него и няма да е скъпо.Успех!Поздрави! И това ми мина през ум, проверявах го (просто разкачих газовата нацяло) - не помага. При мен проблема е, че след първото палене, независимо на какво гориво и по какъв начин, си пали нормално. Обаче въпросното първо палене от известно време е възможно или на газ или по инерция. Започвам да си мисля, че е някоя неземна глу Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 21 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2009 И това ми мина през ум, проверявах го (просто разкачих газовата нацяло) - не помага. При мен проблема е, че след първото палене, независимо на какво гориво и по какъв начин, си пали нормално. Обаче въпросното първо палене от известно време е възможно или на газ или по инерция. Започвам да си мисля, че е някоя неземна глуОткрих го. Дефект в капачката на делкото.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
good men Публикувано 26 август 2009 Сподели Публикувано 26 август 2009 Аз го имам същия проблем.Колега сподели как откри ,че проблема е в делкото и как работи след това ,оправи ли се колата (проблема) .Благодаря ти предварително.Моят проблем съм го изложил в темата в първа страница на форума за Лансера под иметоколата ми забива гасне.Моля те прочети я и си кажи мнението по този вой проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peicho Публикувано 4 юни 2013 Сподели Публикувано 4 юни 2013 Колеги и аз имам същия проблем какво и е на капачката ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 5 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2013 Сори, сега виждам че темата имала продължение. Капачката се оказа с лека, почти незабелижима на око пукнатина там, където е извода на високото към палеца. Разбрах го по трудния начин - една мъглива сутрин просто спря и умря. И докато бърниках тук и там, така ме шибна тока, че ... сещате се. Смених капачката и всичко се оправи. Естествено, НЕ препоръчвам този метод на проверка, болезнено е Така и не разбрах защо се отразяваше повече на паленето на бензин, отколкото на газ, но то и доста време мина от тогава ... гледам 4 години Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.