Премини към съдържание

good men

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

За good men

  • Рожден ден 06/06/1953

Местоживеене

  • Град
    гр.Свищов

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://vesko_sv@abv.bg
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Мицубиши Лансер 1990 г-1500 куб.см. бензинка
  • Интереси
    Моите интереси са автомобилите и всичко свързано с тях.Голям фен съм на формула 1 и японските автомобили.

good men's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега "Тумби" много ти благодаря за съвета но ако можеш обясни ми какво е това ТПС и къде мога да го намеря в двигателя за да го "изям" това нещо ,че знаеш ли колко нерви ми е скъсало това нещо.За малко не ме сгазиха в Ловеч при едно такова забиване на двигателя с един камион Татра. Благодаря ти предварително.
  2. Къде са тия специалисти във форума.Няма ли някой по-категорично (сигурно) да сподели за подобен тип повреда.Явно така ще си я карам (бабичката) с това неприятно поведение на колата.
  3. Да има разлика при студен двигател колата работи идеално но след 5-6 минути на работа тогава започва да се появява този проблем.Не знам на какво се дължи това.
  4. Колата върви само на бензин.Смятам ,че не е от бензиновата помпа или от бензина.Поне така мисля аз.Защото бензиновата помпа или работи или не работи.Не вярвам да има моменти когато в един момент да работи а в следващия да не работи.Мисля ,че моят проблем е с оборотите на двигателя на колата.Не мога да разбера откъде се регулират тези обороти.
  5. От 5-6 години имам повреда в моята "стара баба",която е още здрава и върви.Мицубиши Лансер бензин,1500 куб.см мод.1990 г.Къде ли не съм ходил по сервизи и на "Бош" и къде ли не.Мериха и газове,електроники.Смених и половината ,че и по-вече от датчиците включително и електронния блок но повредата си остана и до сега. А повредата е следната: Колата както върви между 1000 и 2000 оборота при отнемане на малко от газта колата забива (изгасва) става въпрос на двигателя. И след като оборотите на колата паднат до 1000 оборота колата (двигателят) се оправя и колата започва да набира нормално скорост.При скорост над 70 км. в час този проблем не се получава .Колата се движи нормално.Същият проблем не се получава когато колата се движи нагоре по нагорнище.Проблема със загасването на двигателя не се проявява.Този проблем се проявява само при движение по равно или по надолнище.Ако някой може да помогне със съвет или по някакъв друг начин нека драсне някой ред във форума.Щему бъда много длагодарен.
  6. Колега сподели или ако можеш публикувай нещо за тази ел.схема за да се запозная и аз с нея. Мерси предварително.
  7. Колега миналата година си смъквах радиаторчето на парното,защото моето течеше и го запоих с калай.Много трудно го извадих.Два дена си играх но го оправих.Аз имам същия модел мицубиши ,бензинов и т.н.За целта извадих цялото табло на колата.Заедно с оборотомера и километража имаше изгорели лампички на арматурното табло и ги смених с нови.Твоите сигурно също са изгорели.Ако не си разглобявал подобно нещо на друга кола ти препоръчвам да се откажеш.Просто не си заслужава за някакви си лампички.Много трудно ще се оправиш.
  8. Най после проблемът ми се реши.Толкова тъпа работа се оказа.Цялата работа излезе в куплунга на дебитомера.Имало е окисилени клеми на дебитомера и оттам се прекъсва връзската.Само този дебитомер не бях сменял.Направи ми впечатление ,че клемите му са много черни (окисилени).Взех преобразовател на ръжда почистих ги и след това ги калайдисах с един поялник.Като го сложих на местото и колата промени звука на двигателя и заработи нормално .Чак не мога да повярвам.Цяла година се скъсах да ходя по сервизи и да сменям датчици и части по колата.Направо не мога да повярвам.Щастбив съм ,че се оправи.А бях я отписал.Така ,че проверявайте връзките (контактите) когато се съмнявате в някоя повреда ,ще си икономисате доста средства и нерви.
  9. Колеги някой смъквал ли е резервоар на Мицубиши Лансер мод 90 г. 1500 куб. бензинов с двигател 4G15 и бензинова помпа.Моля Ви споделете какъв е начина и реда на даействие.
  10. Ходих с колата на Плевен на сервиз но нищо не откриха.Колата продължава да не работи в сектора на средните обороти.За тези ваши коли от 90 - те години има ли някъде совтуер за диагностика на двигателя.Ходил съм в два сервиза в гр.Плевен където правят диагностика на двигателя единия от който е сервиза на Бош но не искат да ми правят диагностика.Почват да я човъркат оттук -оттам но никаква диагностика.Все още не могат да открият причината за възникване на моя проблем.Няма кой да ми помогне.Просто се чудя какво да правя и какво да смевям по колата.Вчера ми казаха,че повредата може да бъде в датчика за температура на водата ,защото проблемът ми се показва след загряването на двигателя до нормална работна температура но проблемът след смяната си остана.Ако някой има идея по моя въпрос нека да го сподели.Остава да сменя само ел.блок на колата.Всичко останало е сменено или изпробвано с годно такова.Моля Ви ПОМОГНЕТЕМИИИИИИИ.
  11. Колеги Тумби и Иван Мийков споделете и нещо по моя пробле изложен във втора страница от" Good Men".Ще Ви бъда мнооого благодарен.
  12. Къде се намира този комутатор колега.Забелязах ,че когато прекъсва го прави като че ли някакъв метален звук (чукане).Капачката на дистрибутора и палеца ги смених с нови но проблема си остана.Делкото ми е механично а не електронно.Токът идва на централната клема на делкото и през4-те крайни отива на свещите.Моляте обясни ми къде се намира този комутатор ,че да го изям.
  13. Днес разговарях с един електричар.Той ме посъветва да си проверя ел.блок.Някой разбира ли от ел.блокове.Има ли стъпало в ел.блок който да управлява оборотите на двигателя.Когато се движа по нагорнище това забиване го няма.Става дума когато колата набира обороти.Това (забиване) изгасване на двигателя се проявява когато колата се движи по равно или по надолнище.При отнемане на газта веднага забива.Проверявал съм бобината за високо напрежение ,като съм я заменял с друга но колата не се оправя.Имам чувството ,че е влязъл някакъв дявол в нея и си прави шега с мен.Другата седмица имам час за сервиз в гр.Плевен за диагностика и ще видим откъде ще излезе проблема.
  14. Какво става бе колеги някой има ли мнение по моя въпрос.Никой ли не се е сблъсквал с този мой проблем.Тук във форума гледам един куп свясни колеги запознати с проблемите на колите а по моя проблем никой нищо не може да каже.
  15. Колеги аз го имам същия проблем.Изложил съм го в темата за Лансера под името "Мицубишито ми забива (гасне) помогнете."Межете да го прочетете от тази тема.Досега съм ходил два пъти в сервиза на "Бош" в гр.Плевен но нищо не ми управиха по колата.Смених свещи,делко,"прах си свещите на ултра звук",филтрите за горивото и въздуха,датчика на дроселната клапа,бобината за високото напрежение, но проблемът си остана.Казаха ,че компа ми е здрав.Лампата на чека не свети.Направо се чудя какво да правя.Колата ми е бензинова Лансер 1500 куб.Забелязъл съм я ,че забива (изгасва) на средните обороти между 1500 и 2000 оборота и като падне на 1000 оборота сама се оправя.Моля Ви ако някой се сеща на какво се дължи моя проблем да сподели във форума. Благодаря предварително.Казвам се Веско и съм от гр.Свищов. :icon_hmm:
×
×
  • Създаване...