Премини към съдържание

Mitsubishi Carisma 1.9tdi


VEKO

Препоръчано мнение

Здравейте! Интерсувам се от Mitsubishi Carisma 1.9TDI 1996/1997/1998 година.Интерсува ме разхода на гориво,колко киловата е този модел и какво Ви е впечатлението от него... Бихте ли ми го препорачали :mitsu-smiley:

Аа.. и ако може да кажете горе долу като цена как варят аз се поинтерсувах и разбрах че варират от 3500 до 5000 някаде..

 

Помагайте :rolleyes:

 

Мерси предварително ! :icon_n_king:

Редактирано от VEKO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Интерсувам се от Mitsubishi Carisma 1.9TDI 1996/1997/1998 година.Интерсува ме разхода на гориво,колко киловата е този модел и какво Ви е впечатлението от него... Бихте ли ми го препорачали :mitsu-smiley:

Аа.. и ако може да кажете горе долу като цена как варят аз се поинтерсувах и разбрах че варират от 3500 до 5000 някаде..

 

Помагайте :rolleyes:

 

Мерси предварително ! :icon_n_king:

Здравей Veko. Относно Mitsubishi Carisma 1.9TDI 1996/1997/1998 за което се интерисуваш , ами киловатите са 66 ,а конете 90 . Разхода на гориво (според горенето на моята ) е около 6 L. na 100 км. смесено градско и извънградско.

Впечатленията ми от него са много добри макар и моторът да е на RENO ,а иначе като цяло автомобилът се държи добре на пътя и е лесен за обслужване . За цената наистина вървят от 3000 до 5000 лева.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Veko. Относно Mitsubishi Carisma 1.9TDI 1996/1997/1998 за което се интерисуваш , ами киловатите са 66 ,а конете 90 . Разхода на гориво (според горенето на моята ) е около 6 L. na 100 км. смесено градско и извънградско.

Впечатленията ми от него са много добри макар и моторът да е на RENO ,а иначе като цяло автомобилът се държи добре на пътя и е лесен за обслужване . За цената наистина вървят от 3000 до 5000 лева.

 

А-ха мерси много :icon_angel: незнаех че двигателя е на RENO,но това не пречи колата да е супер :icon_n_king: .Доста ми харесва този модел.В момента сам с FIAT BRAVO 1.6 16v 1996 колата наистина е добре двигателя ми е перфектен но разхода ми е много висок 12+ градско.. за това мисля да се насоча кам дизел понеже мисля че ще ми е по икономично :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е колата. Супер е. :mitsu-smiley:

Взимай я без да се замисляш, ако е добра естествено...

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента сам с FIAT BRAVO 1.6 16v 1996 колата наистина е добре двигателя ми е перфектен но разхода ми е много висок 12+ градско.. за това мисля да се насоча кам дизел понеже мисля че ще ми е по икономично

 

Тоя разход не е ли малко висок за тоя двигател. Тябва някой майстор да го погледне. Ако искаш да ти е икономично взимаш една 1.6MPI и правиш после едно капиталовложение за газова уредба с течна фаза, с нафата няма да е кой-знае каква икономия, като се има предвид цената и спрямо газта.

 

P.S. Всичките каризми TDI които съм виждал яко тракаха, иначе купето е добре шумоизолирано надявам се да не го чуваш.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя разход не е ли малко висок за тоя двигател. Тябва някой майстор да го погледне. Ако искаш да ти е икономично взимаш една 1.6MPI и правиш после едно капиталовложение за газова уредба с течна фаза, с нафата няма да е кой-знае каква икономия, като се има предвид цената и спрямо газта.

 

P.S. Всичките каризми TDI които съм виждал яко тракаха, иначе купето е добре шумоизолирано надявам се да не го чуваш.

 

Да доста е разхода, тея дни ще и сменям ремаци ролки термостата може би и съединителя.. А за каква марка кола и модел става вапрос с този двигател 1.6MPI ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за каква марка кола и модел става вапрос с този двигател 1.6MPI ?

Същата, само че бензинова.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Малко сме пообъркали темата, но ще оправим грешката. Ако ти е далече не се притеснявай, ето 2-3 нещица. Първо като я запалиш, остави я да поработи хубаво на място докато вдигне температурата до средата, там е нормалното и място. Поглеждай си часовника и точно на 4-тата мин. колата трябва да смени режима на работа (това е нормално) оборотите ще паднат около 600. Слушай като е студена в началото дали тракат повдигачите и след като загрее дали поутихват или продължава тракането. Чува се едно цъкане от към двигателя, нещо като часовник. Ако не утихнат, влез в колата наостри слух и натисни съединителят, ако тогава тракането намали значително, значи има проблем с лагерите на скоростите, за да се убедиш можеш да повториш това упражнение с натискането на съединителя и отпускането му 6-7 пъти, докато се увериш, че звукът се променя от него, скоростите респективно. Ако са лагерите, ремонта е към 300 лв. на скоростите и то с не ОЕМ части с ОЕМ 800 лв.). Можеш да вдигнеш предния капак и да огледаш ремъка и прилежащите му шайби дали въртят "по конец", на мен демферната шайба беше заминала играеше ронк енд рол (по памет над 300 лв.). Според мен повдигачите задължително трябва да се чуват, просто няма каризма гди, която да е минала 90-100 к и д ане трака. Ако не се чуват, е по-съмнително да са сложили някое измислено масло, само и само да премахнат звука, но ако не го смениш моментално двигателя ще трябва да се маха.

Другото са ламарини и окачване, което трудно ще завариш в отлично състояние, а пък рано или късно ще го оправяш и е с нормални цени, биалетки около 30 лв. накладки предни около 40 задни около 70 лв. Тампони на носачи 25-30 лв задни и т.н.

Успех и да се похвалиш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да плесна и аз малко спам - изрежи я до ламарина и ако се представи 2 пъти над очакванията ти (или малко повече) значи е ОК. GDI-то е правено да фърка и ако имаш най-малко съмнение в ряза - връщай ключа!

Колкото до дизела - пак й седи добре, но 1.6 бензина с газ избива рибите по разходи за същите коне и същите "проблемчета". Като теглиш калема TDI/GDI, с дизела си 10-15% по-евтино при 30% по-малък ряз и кеф при каране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за полезната информация- от както си я харесах/Каризмата/ по-цял ден чета ли чета ,много неща научих, но общо взето ми е жал за колицата- аз съм страшно пишман шофъор :icon_n_oops: ама много ми се кара. И не на последно място поздравления за сайта страхотен е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до дизела - пак й седи добре, но 1.6 бензина с газ избива рибите по разходи за същите коне и същите "проблемчета". Като теглиш калема TDI/GDI, с дизела си 10-15% по-евтино при 30% по-малък ряз и кеф при каране.
Добре де, къде видя колежката да говори за ТДИ , та даваш и сравнения ?

И как точно ги изчисли тези 30% ? :icon_doh:

Опитай някой път с ТДИ, което е със същата мощност като ГДИ-то и дай тогава процентите на кефа и ряза... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност темата като такава е за 1.9ТД. Съвсем нормално е обаче на определен етап да се пръкне и ГДИ за еталон и референция :)

Колкото до дизел със 125 коня, добре, ама трябва и да го търся до 950 кг живо тегло - за да има какво да си говорим... Возих се на 1 Капа 2.4 ТД, шестак по идея със 140 коня, ама е такък цепеняк че ми залепна релето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

На мен лично 1,9 ТД вече ми идва слаб мотор.Явно ми тежи крака повечко,иначе са семейна кола без много глезотии става.По нататък мисля да "скачам" на нещо по-голямо.Успех в търсенето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...