VEKO Публикувано 19 юни 2009 Сподели Публикувано 19 юни 2009 (редакция) Здравейте! Интерсувам се от Mitsubishi Carisma 1.9TDI 1996/1997/1998 година.Интерсува ме разхода на гориво,колко киловата е този модел и какво Ви е впечатлението от него... Бихте ли ми го препорачали :mitsu-smiley: Аа.. и ако може да кажете горе долу като цена как варят аз се поинтерсувах и разбрах че варират от 3500 до 5000 някаде.. Помагайте :rolleyes: Мерси предварително ! :icon_n_king: Редактирано 19 юни 2009 от VEKO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kobalto Публикувано 19 юни 2009 Сподели Публикувано 19 юни 2009 Здравейте! Интерсувам се от Mitsubishi Carisma 1.9TDI 1996/1997/1998 година.Интерсува ме разхода на гориво,колко киловата е този модел и какво Ви е впечатлението от него... Бихте ли ми го препорачали :mitsu-smiley: Аа.. и ако може да кажете горе долу като цена как варят аз се поинтерсувах и разбрах че варират от 3500 до 5000 някаде.. Помагайте :rolleyes: Мерси предварително ! :icon_n_king:Здравей Veko. Относно Mitsubishi Carisma 1.9TDI 1996/1997/1998 за което се интерисуваш , ами киловатите са 66 ,а конете 90 . Разхода на гориво (според горенето на моята ) е около 6 L. na 100 км. смесено градско и извънградско. Впечатленията ми от него са много добри макар и моторът да е на RENO ,а иначе като цяло автомобилът се държи добре на пътя и е лесен за обслужване . За цената наистина вървят от 3000 до 5000 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VEKO Публикувано 20 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 20 юни 2009 Здравей Veko. Относно Mitsubishi Carisma 1.9TDI 1996/1997/1998 за което се интерисуваш , ами киловатите са 66 ,а конете 90 . Разхода на гориво (според горенето на моята ) е около 6 L. na 100 км. смесено градско и извънградско. Впечатленията ми от него са много добри макар и моторът да е на RENO ,а иначе като цяло автомобилът се държи добре на пътя и е лесен за обслужване . За цената наистина вървят от 3000 до 5000 лева. А-ха мерси много :icon_angel: незнаех че двигателя е на RENO,но това не пречи колата да е супер :icon_n_king: .Доста ми харесва този модел.В момента сам с FIAT BRAVO 1.6 16v 1996 колата наистина е добре двигателя ми е перфектен но разхода ми е много висок 12+ градско.. за това мисля да се насоча кам дизел понеже мисля че ще ми е по икономично :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gergefan Публикувано 25 юни 2009 Сподели Публикувано 25 юни 2009 (редакция) Това е колата. Супер е. :mitsu-smiley: Взимай я без да се замисляш, ако е добра естествено... Редактирано 26 юни 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 (редакция) В момента сам с FIAT BRAVO 1.6 16v 1996 колата наистина е добре двигателя ми е перфектен но разхода ми е много висок 12+ градско.. за това мисля да се насоча кам дизел понеже мисля че ще ми е по икономично Тоя разход не е ли малко висок за тоя двигател. Тябва някой майстор да го погледне. Ако искаш да ти е икономично взимаш една 1.6MPI и правиш после едно капиталовложение за газова уредба с течна фаза, с нафата няма да е кой-знае каква икономия, като се има предвид цената и спрямо газта. P.S. Всичките каризми TDI които съм виждал яко тракаха, иначе купето е добре шумоизолирано надявам се да не го чуваш. Редактирано 26 юни 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VEKO Публикувано 27 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2009 Тоя разход не е ли малко висок за тоя двигател. Тябва някой майстор да го погледне. Ако искаш да ти е икономично взимаш една 1.6MPI и правиш после едно капиталовложение за газова уредба с течна фаза, с нафата няма да е кой-знае каква икономия, като се има предвид цената и спрямо газта. P.S. Всичките каризми TDI които съм виждал яко тракаха, иначе купето е добре шумоизолирано надявам се да не го чуваш. Да доста е разхода, тея дни ще и сменям ремаци ролки термостата може би и съединителя.. А за каква марка кола и модел става вапрос с този двигател 1.6MPI ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Мицубиши каризма, разбира се! :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 (редакция) А за каква марка кола и модел става вапрос с този двигател 1.6MPI ?Същата, само че бензинова. Редактирано 27 юни 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sisa Публикувано 29 август 2009 Сподели Публикувано 29 август 2009 Къде мога да направя диагностика на Carizma 1.8 GDI в Казанлък - някой знае ли Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 29 август 2009 Сподели Публикувано 29 август 2009 Можеш на 120 км. В Пловдив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sisa Публикувано 29 август 2009 Сподели Публикувано 29 август 2009 Можеш на 120 км. В Пловдив.Някъде по на близо :icon_crying: .Искам да я прегледам преди да я купя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 30 август 2009 Сподели Публикувано 30 август 2009 Малко сме пообъркали темата, но ще оправим грешката. Ако ти е далече не се притеснявай, ето 2-3 нещица. Първо като я запалиш, остави я да поработи хубаво на място докато вдигне температурата до средата, там е нормалното и място. Поглеждай си часовника и точно на 4-тата мин. колата трябва да смени режима на работа (това е нормално) оборотите ще паднат около 600. Слушай като е студена в началото дали тракат повдигачите и след като загрее дали поутихват или продължава тракането. Чува се едно цъкане от към двигателя, нещо като часовник. Ако не утихнат, влез в колата наостри слух и натисни съединителят, ако тогава тракането намали значително, значи има проблем с лагерите на скоростите, за да се убедиш можеш да повториш това упражнение с натискането на съединителя и отпускането му 6-7 пъти, докато се увериш, че звукът се променя от него, скоростите респективно. Ако са лагерите, ремонта е към 300 лв. на скоростите и то с не ОЕМ части с ОЕМ 800 лв.). Можеш да вдигнеш предния капак и да огледаш ремъка и прилежащите му шайби дали въртят "по конец", на мен демферната шайба беше заминала играеше ронк енд рол (по памет над 300 лв.). Според мен повдигачите задължително трябва да се чуват, просто няма каризма гди, която да е минала 90-100 к и д ане трака. Ако не се чуват, е по-съмнително да са сложили някое измислено масло, само и само да премахнат звука, но ако не го смениш моментално двигателя ще трябва да се маха.Другото са ламарини и окачване, което трудно ще завариш в отлично състояние, а пък рано или късно ще го оправяш и е с нормални цени, биалетки около 30 лв. накладки предни около 40 задни около 70 лв. Тампони на носачи 25-30 лв задни и т.н. Успех и да се похвалиш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 30 август 2009 Сподели Публикувано 30 август 2009 Да плесна и аз малко спам - изрежи я до ламарина и ако се представи 2 пъти над очакванията ти (или малко повече) значи е ОК. GDI-то е правено да фърка и ако имаш най-малко съмнение в ряза - връщай ключа! Колкото до дизела - пак й седи добре, но 1.6 бензина с газ избива рибите по разходи за същите коне и същите "проблемчета". Като теглиш калема TDI/GDI, с дизела си 10-15% по-евтино при 30% по-малък ряз и кеф при каране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sisa Публикувано 30 август 2009 Сподели Публикувано 30 август 2009 Благодаря за полезната информация- от както си я харесах/Каризмата/ по-цял ден чета ли чета ,много неща научих, но общо взето ми е жал за колицата- аз съм страшно пишман шофъор :icon_n_oops: ама много ми се кара. И не на последно място поздравления за сайта страхотен е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 август 2009 Сподели Публикувано 31 август 2009 Колкото до дизела - пак й седи добре, но 1.6 бензина с газ избива рибите по разходи за същите коне и същите "проблемчета". Като теглиш калема TDI/GDI, с дизела си 10-15% по-евтино при 30% по-малък ряз и кеф при каране.Добре де, къде видя колежката да говори за ТДИ , та даваш и сравнения ?И как точно ги изчисли тези 30% ? :icon_doh: Опитай някой път с ТДИ, което е със същата мощност като ГДИ-то и дай тогава процентите на кефа и ряза... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 31 август 2009 Сподели Публикувано 31 август 2009 Всъщност темата като такава е за 1.9ТД. Съвсем нормално е обаче на определен етап да се пръкне и ГДИ за еталон и референция Колкото до дизел със 125 коня, добре, ама трябва и да го търся до 950 кг живо тегло - за да има какво да си говорим... Возих се на 1 Капа 2.4 ТД, шестак по идея със 140 коня, ама е такък цепеняк че ми залепна релето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sisa Публикувано 31 август 2009 Сподели Публикувано 31 август 2009 :( Колата е посукана - продължавам търсенето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kurt Публикувано 19 февруари 2010 Сподели Публикувано 19 февруари 2010 На мен лично 1,9 ТД вече ми идва слаб мотор.Явно ми тежи крака повечко,иначе са семейна кола без много глезотии става.По нататък мисля да "скачам" на нещо по-голямо.Успех в търсенето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.