jagar Публикувано 4 август 2012 Сподели Публикувано 4 август 2012 Дали някои има размерите на долната помпа че кадето и да попитам за ремонтен комплект за размери питат :icon_hmm: става дума за EA2W 2.0л Галантен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 4 август 2012 Сподели Публикувано 4 август 2012 (редакция) Това е оригиналния номер MD978907, по него трябва да могат да го извадят. Когато обаче загря започна отново да придърпва колата при натиснат до ламарината съединител. Не го описваш много добре, но това ми прилича на проблема който аз имах след смяната на съединител, и се наложи да се смени и маховика, понеже беше износен неравномерно. А ти изобщо не казваш дали е сменен съединителя при теб. Ако ти е твърд педала и след профилактиката на помпите, това + придърпването говорят че много вероятно си за смяна съединителя, няма какво да го чакаш. Редактирано 4 август 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 август 2012 Сподели Публикувано 4 август 2012 Дали някои има размерите на долната помпа че кадето и да попитам за ремонтен комплект за размери питат :icon_hmm: става дума за EA2W 2.0л ГалантенИмам всякакви рем. комплекти за тези коли.......ако искате, обадете се ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knopp Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 А какви са симптомите на проблемна амбр. помпа?За сега смених само спир.течност. Съединителя ми е малко твърд и отделя долу. Не съм сигурен дали съм за съединител или за ремонт на помпи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 (редакция) А какви са симптомите на проблемна амбр. помпа?За сега смених само спир.течност. Съединителя ми е малко твърд и отделя долу. Не съм сигурен дали съм за съединител или за ремонт на помпи. Ами освен черната/потъмнялата/мътната спирачна течност (както колегата е споменал в самото начало на темата), според мен сигурен признак, че някоя от помпите е за ремонт, е когато времето захладнее да ти се промени осезаемо твърдостта на педала (да стане по-мек) и да започне да зацепва много долу, което да е съпроводено с по-трудно превключване на предавките. След това, като покараш/понатискаш педала малко, постепенно да започне да се връща към нормалната си работа (това зависи от износването на гумичките на помпите). Това е така, защото с течение на времето гумичките губят еластичността си и започват все по-лесно да се втвърдяват и да не уплътняват качествено (при загряване възвръщат част от еластичността си). Иначе това с твърдия съединител е относително - за всеки усещането е различно. А ако ти отделя "долу", както казваш, едва ли си за смяна на съединител. Ако не ти е удобен така - регулирай си го от гайката на оста на педала (вътре в купето). Удължаване на оста=зацепване "по-горе", скъсяване=зацепване "по-долу". Жокер: Ако искаш да си спестиш усилия и псуванье вместо да разкачаш шплента и да въртиш вилката, просто разхлаби гайката и върти самата ос! Редактирано 19 септември 2012 от bai Mihal Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.