Премини към съдържание

Профилактика и ремонт на амбриажни помпи


Препоръчано мнение

Дали някои има размерите на долната помпа че кадето и да попитам за ремонтен комплект за размери питат :icon_hmm:

става дума за EA2W 2.0л Галантен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Това е оригиналния номер MD978907, по него трябва да могат да го извадят.

 

 

Когато обаче загря започна отново да придърпва колата при натиснат до ламарината съединител.

 

 

Не го описваш много добре, но това ми прилича на проблема който аз имах след смяната на съединител, и се наложи да се смени и маховика, понеже беше износен неравномерно. А ти изобщо не казваш дали е сменен съединителя при теб. Ако ти е твърд педала и след профилактиката на помпите, това + придърпването говорят че много вероятно си за смяна съединителя, няма какво да го чакаш.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали някои има размерите на долната помпа че кадето и да попитам за ремонтен комплект за размери питат :icon_hmm:

става дума за EA2W 2.0л Галантен

Имам всякакви рем. комплекти за тези коли.......ако искате, обадете се ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

А какви са симптомите на проблемна амбр. помпа?

За сега смених само спир.течност. Съединителя ми е малко твърд и отделя долу. Не съм сигурен дали съм за съединител или за ремонт на помпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какви са симптомите на проблемна амбр. помпа?

За сега смених само спир.течност. Съединителя ми е малко твърд и отделя долу. Не съм сигурен дали съм за съединител или за ремонт на помпи.

 

Ами освен черната/потъмнялата/мътната спирачна течност (както колегата е споменал в самото начало на темата), според мен сигурен признак, че някоя от помпите е за ремонт, е когато времето захладнее да ти се промени осезаемо твърдостта на педала (да стане по-мек) и да започне да зацепва много долу, което да е съпроводено с по-трудно превключване на предавките. След това, като покараш/понатискаш педала малко, постепенно да започне да се връща към нормалната си работа (това зависи от износването на гумичките на помпите). Това е така, защото с течение на времето гумичките губят еластичността си и започват все по-лесно да се втвърдяват и да не уплътняват качествено (при загряване възвръщат част от еластичността си).

Иначе това с твърдия съединител е относително - за всеки усещането е различно. А ако ти отделя "долу", както казваш, едва ли си за смяна на съединител. Ако не ти е удобен така - регулирай си го от гайката на оста на педала (вътре в купето). Удължаване на оста=зацепване "по-горе", скъсяване=зацепване "по-долу". :)

Жокер: Ако искаш да си спестиш усилия и псуванье :) вместо да разкачаш шплента и да въртиш вилката, просто разхлаби гайката и върти самата ос! :)

Редактирано от bai Mihal
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...