gogo_glavata Публикувано 21 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2009 (редакция) Mай не си чел заглавието на темата, де да беше толкоз :( Редактирано 21 юли 2009 от Brigadiro Колега, използвайте глaвни букви и пишете по-разбрано! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_glavata Публикувано 21 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2009 Еи ти си се олял да ме поправяш.Сега забелязвам че си се старал на всеки мои пост.Да вземеш да спреш викам????Ползвам кирилизатор от бмв форума щот на мицито не ми излиза Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 21 юли 2009 Сподели Публикувано 21 юли 2009 (редакция) Еи ти си се олял да ме поправяш.Сега забелязвам че си се старал на всеки мои пост.Да вземеш да спреш викам????Ползвам кирилизатор от бмв форума щот на мицито не ми излиза Колега, призовавам те да си по-колегиален и да не провокираш модераторите. Уважавай колегите и форума и си поправи правописа!!! Редактирано 21 юли 2009 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_glavata Публикувано 24 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2009 Хе добре,много докачливи модератори тука.Но пак ще помоля да се спрат поправките на постовете ми.А и неразбрах с кое показах че не уважавам форума???Това твърдение от какво беше породено?И ако може с твърдия тон на лично :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 юли 2009 Сподели Публикувано 24 юли 2009 Хе добре,много докачливи модератори тука.Но пак ще помоля да се спрат поправките на постовете ми.А и неразбрах с кое показах че не уважавам форума???Това твърдение от какво беше породено?И ако може с твърдия тон на лично :DНека да приключим дискусията засега. Гого, знам, че е трудно да пишеш с кирилизатор от чужбина, но от всички творящи в този форум, се очаква да пишат грамотно и на български. Ако се налага, прочитай постовете си преди да ги пуснеш тук. Колегата Brigadiro е коригирал единствено правописните ти грешки. Настоявам да приключим с този разговор, очаквам и ти да положиш едно допълнително усилие. Айде със здраве. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_glavata Публикувано 27 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2009 Голяма мъка с тези модераторисега и във продава форума трябва да удрям коленетеза първи път ми се случва по форуми така да ме натискат, а наи лошото е че не мога изпъна някои и да спрат да ме занимават с щуротииМалко по спокоино го даваите :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Голяма мъка с тези модераторисега и във продава форума трябва да удрям коленетеза първи път ми се случва по форуми така да ме натискат, а наи лошото е че не мога изпъна някои и да спрат да ме занимават с щуротииМалко по спокоино го даваите :D Приеми го като по-спецално внимание... :icon_thumbup: Все пак не всеки ден се продават VR4-ки във форума! Прояви малко търпение с модераторите и те ще покажат, че са пичове до един. ;) Относно продажбата не очаквай наплив от клиенти... :icon_blush: Все пак всички знаем какво е дереджето в БГ , а и тази кола не е за всеки джоб! Колкото до продажбата пожелавам ти успех и дано количката попадне в добри ръце! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 (редакция) Голяма мъка с тези модераторисега и във продава форума трябва да удрям коленетеза първи път ми се случва по форуми така да ме натискат, а наи лошото е че не мога изпъна някои и да спрат да ме занимават с щуротииМалко по спокоино го даваите :DЗдравей и тук.Аз съм от онези, гадните модератори, с дървените глави...Обясни ми, кое от нещата които си писахме на лични не разбра?При желание можеш да постнеш кореспонденцията ни тук - ако си я изтрил, аз съм я запазил.Отделно ще повторя - щом обещаеш нещо, трябва да го изпълниш. Аз каквото съм казал - правя го. :good: Поздрави и успех с продажбата. Редактирано 27 юли 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_glavata Публикувано 27 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2009 (редакция) пастни я да видят хората че даже доста се мазняНо няма да се изпъвам на някои педантОтносно дали ще се продаде колата в този форум предполагам необикновенно наи запалените са наи зле финансово за което съжалявам,защото наистина на тази кола и трябва ентусиаст а не душманин .Но наи вероятно ще я вземи некои младеж с на баща си парички и да ходи са дърпа на Сливен на пистата или на Окоп.Така я виждам тази машина, ако ли не още 80 кинта на месец за гараж в Ямбол и затварям 5-6 евра вътре, трая малко мрънкане от жената и скачам в ЕВО 6.5 :D Редактирано 27 юли 2009 от gogo_glavata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gogo VR4 Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Така да споделя колеги,днес покарах нисан стагеа еквивалента на ВР4 ката.Със правилния мотор рб25 турбо 4х4Искам да ви зарадвам че мицито върви доста по добре от нисасна ама достаСтагеата беше много читава но се усеща тромава.1:1 е резултата3000 ГТО то много назад от ГТР Р32 катано ВР4 ката навакса :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 3000 ГТО то много назад от ГТР Р32 катано ВР4 ката навакса :D :DТова мога да го оспоря много сериозно, сигурен ли си че е Р32 а не Р34 или Р35 ???Готов съм да се обзаложим ,като преди това се прави преглед на мотора и на двете коли да не би да има нещо уплоудвано по него, т.е. говорим за сток мотори и тогава се пускаме в каквато и дисциплина искаш............. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 7 септември 2009 Сподели Публикувано 7 септември 2009 Така да споделя колеги,днес покарах нисан стагеа еквивалента на ВР4 ката.Със правилния мотор рб25 турбо 4х4Искам да ви зарадвам че мицито върви доста по добре от нисасна ама достаСтагеата беше много читава но се усеща тромава.1:1 е резултата3000 ГТО то много назад от ГТР Р32 катано ВР4 ката навакса :D :D Ми стагеата е ебати фургона. Къде го намери това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gogo VR4 Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 А?Баш маистора може да си на Мицитата,но очевидно нямаш много наблюдения над други японски коли.Начи да ти кажа няма по мудна туин турбо кола от ГТО то,в сток вариянт е слябо казано тромава.(не е само мое мнение)1 ва и 2 ра дава някакви сигнали но на 3 та почваш да чакаш доста обороттомера.Нисана ми е в Ямбол и ще намеря някои да сложа да го кара за да си начешиш интереса а ако трябва и облог може на даправим,Последно гледах наказване на ГТО със съни 2.0 ГТИ съвсем леко модната.Забравих да добавя - наи ефтината,наи трудно продаваемата,и наи тежка за поддържане сравнена с конкурентите(Супра и Скаилаин)А за стагеата-добър мои познат има автокъща за Японски импорти, тази събота му досаждах и правих завоичета,преди съм се качвал на нетурбова стагеа с автоматична кутия,но турбото и ръчни скорости е друго нещо, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 септември 2009 Сподели Публикувано 8 септември 2009 А?Баш маистора може да си на Мицитата,но очевидно нямаш много наблюдения над други японски коли.Начи да ти кажа няма по мудна туин турбо кола от ГТО то,в сток вариянт е слябо казано тромава.(не е само мое мнение)1 ва и 2 ра дава някакви сигнали но на 3 та почваш да чакаш доста обороттомера.Нисана ми е в Ямбол и ще намеря някои да сложа да го кара за да си начешиш интереса а ако трябва и облог може на даправим,Последно гледах наказване на ГТО със съни 2.0 ГТИ съвсем леко модната.Забравих да добавя - наи ефтината,наи трудно продаваемата,и наи тежка за поддържане сравнена с конкурентите(Супра и Скаилаин)А за стагеата-добър мои познат има автокъща за Японски импорти, тази събота му досаждах и правих завоичета,преди съм се качвал на нетурбова стагеа с автоматична кутия,но турбото и ръчни скорости е друго нещо,Това за подръжката никой не го оспорва, имам некви наблюдения в/у други японски бегачки, вкл. и в/у пазарджишката Р32-ка, ми да ти кажа не е нищо особено като вървене.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gogo VR4 Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Не съм чувал за ГТР Р32 в Пазарджик,а от 2 години чета ниссан форума,и все някои щеше да го спомене.Предполгам че щом не ти е направил впечатление е било или Р32 ГТС или някои двулитров,надявам се ти е ясно каква е разликата между тези коли и ГТР а.А дори и с РБ25 да е бил скаилаина пак зима ГТО и то с много.Башмаисторе ако наистина твърдиш че стандартно ГТО е пред ГТР,ще уредя и някои да доиде ако трябва до София за да опресни впечатленията. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Не съм чувал за ГТР Р32 в Пазарджик,а от 2 години чета ниссан форума,и все някои щеше да го спомене.Предполгам че щом не ти е направил впечатление е било или Р32 ГТС или някои двулитров,надявам се ти е ясно каква е разликата между тези коли и ГТР а.А дори и с РБ25 да е бил скаилаина пак зима ГТО и то с много.Башмаисторе ако наистина твърдиш че стандартно ГТО е пред ГТР,ще уредя и някои да доиде ако трябва до София за да опресни впечатленията. :D Пазарджишкия не е ли без турбо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 И аз мисля, че е NA RB25DE Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Не съм чувал за ГТР Р32 в Пазарджик,а от 2 години чета ниссан форума,и все някои щеше да го спомене.Предполгам че щом не ти е направил впечатление е било или Р32 ГТС или някои двулитров,надявам се ти е ясно каква е разликата между тези коли и ГТР а.А дори и с РБ25 да е бил скаилаина пак зима ГТО и то с много.Башмаисторе ако наистина твърдиш че стандартно ГТО е пред ГТР,ще уредя и някои да доиде ако трябва до София за да опресни впечатленията. :DКое ГТР отново те питам???за Р33 или Р35 никой не говори ,но за Р32................не знам, може и да съм карал некое сдухано такова :D Те са така, вървят много но се сдухват бая честичко........... :D А, и точно аз не съм баш майстора, откъде ти хрумна това ............ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 RB мотора да се сдухва? :blink: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gogo VR4 Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Башмаисторе нацяло се оплете ама нацяло.РБ 26 са сдухва след 600-700 коня на колелата доста след този на ГТО то2 ро моят е GTR-R32 specV3 няма никаква разлика в моторите на р32 и р33 и много малка между р32 и р34-в полза на 34 ката,но е за сметка на няколко екстра килца.Какво искам да ти обясни в сток вариянти и каране по права линия почти няма разлика дали с р32,р33,р34 ГТРиОткаде знам ли-карал сам ги и 3те,и без да влизам в спор мисля че сам карал и доста повече ГТО та от тебе.Без лоши чуства :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Башмаисторе нацяло се оплете ама нацяло.РБ 26 са сдухва след 600-700 коня на колелата доста след този на ГТО то2 ро моят е GTR-R32 specV3 няма никаква разлика в моторите на р32 и р33 и много малка между р32 и р34-в полза на 34 ката,но е за сметка на няколко екстра килца.Какво искам да ти обясни в сток вариянти и каране по права линия почти няма разлика дали с р32,р33,р34 ГТРиОткаде знам ли-карал сам ги и 3те,и без да влизам в спор мисля че сам карал и доста повече ГТО та от тебе.Без лоши чуства :D :DДе да го видим тогаз твоя? Къде го, докарай го поне на пистата в Калояново някой път ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Де да го видим тогаз твоя? Къде го, докарай го поне на пистата в Калояново някой път ............ Е ти пък кога ходиш там? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gogo VR4 Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Аз хубу ще го докарам ама ти с какво ще доидеш?С някое чуждо ГТО??Апък Y7072AA е доста добре познат в Ямбол и Сливен и има кои да потвърди за данните му,а също и че е пълен сток.Без лоши чуства пак,но ми е забавно че за маистор се водиш,а може такива небивълици да говориш :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franio Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 Първо да кажа, че аз на тези коли съм им фен от както преди много години играх Gran Tourismo.някакви невероятни мощности се достигаха.След малко четене се оказа, че производителите на играта не са си измисляли просто, а такива мощности има наистина достигнати в реалния живот.Покрай този спор си ги припомних тези неща и реших да прочета малко за двете коли.Направи ми впечатление, че те са в съвсем един и същ клас.ГТР-а се води среден размер/спортна кола, а ГТО-то спортна кола/Гранд Турър.Нисанът е обявен за 280 коня заради законите в Япония, но доста често се случва при качване на Дино резултата да е около 320.Въртящият момент е в 353/392 нютон метра, в зависимост от годината на производство.При мицубишито нещата са 300 конски сили и 415 нютон метра.Нисанът тежи 1430 килограма, а мицубишито- 1710.Така на хартия Нисанът е доста напред.По-лек, равен по мощност и почти равен по въртящ момент.Работата е там, че колите вече не са първа младост и едва ли състоянието им е оптимално за да се извади някакво генерално заключение.Колкото до проблемите при двигателя на Р32-ката.Намерих само, това че при моделите до 92ра година има проблем с маслената помпа. П.С-Радвам се, че се води малък спор за коли, които наистина вървят, а не както до сега четях в един друг форум "320 или 318ис" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 Аз хубу ще го докарам ама ти с какво ще доидеш?С някое чуждо ГТО??Апък Y7072AA е доста добре познат в Ямбол и Сливен и има кои да потвърди за данните му,а също и че е пълен сток.Без лоши чуства пак,но ми е забавно че за маистор се водиш,а може такива небивълици да говориш :D :DМи с нищо и няма нужда да идвам с нещо, аз там имам достатчно приятели......... :D Просто искам да я видя твоята машина, това е........... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.