Премини към съдържание

Вече и с Vr4 ленгум


Препоръчано мнение

Mай не си чел заглавието на темата, де да беше толкоз :(

Редактирано от Brigadiro
Колега, използвайте глaвни букви и пишете по-разбрано!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Еи ти си се олял да ме поправяш.Сега забелязвам че си се старал на всеки мои пост.Да вземеш да спреш викам????

Ползвам кирилизатор от бмв форума щот на мицито не ми излиза

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еи ти си се олял да ме поправяш.Сега забелязвам че си се старал на всеки мои пост.Да вземеш да спреш викам????

Ползвам кирилизатор от бмв форума щот на мицито не ми излиза

 

Колега, призовавам те да си по-колегиален и да не провокираш модераторите. Уважавай колегите и форума и си поправи правописа!!!

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хе добре,много докачливи модератори тука.

Но пак ще помоля да се спрат поправките на постовете ми.

А и неразбрах с кое показах че не уважавам форума???Това твърдение от какво беше породено?

И ако може с твърдия тон на лично :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хе добре,много докачливи модератори тука.

Но пак ще помоля да се спрат поправките на постовете ми.

А и неразбрах с кое показах че не уважавам форума???Това твърдение от какво беше породено?

И ако може с твърдия тон на лично :D

Нека да приключим дискусията засега. Гого, знам, че е трудно да пишеш с кирилизатор от чужбина, но от всички творящи в този форум, се очаква да пишат грамотно и на български. Ако се налага, прочитай постовете си преди да ги пуснеш тук. Колегата Brigadiro е коригирал единствено правописните ти грешки. Настоявам да приключим с този разговор, очаквам и ти да положиш едно допълнително усилие. Айде със здраве.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Голяма мъка с тези модератори

сега и във продава форума трябва да удрям коленете

за първи път ми се случва по форуми така да ме натискат, а наи лошото е че не мога изпъна някои и да спрат да ме занимават с щуротии

Малко по спокоино го даваите :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Голяма мъка с тези модератори

сега и във продава форума трябва да удрям коленете

за първи път ми се случва по форуми така да ме натискат, а наи лошото е че не мога изпъна някои и да спрат да ме занимават с щуротии

Малко по спокоино го даваите :D

 

Приеми го като по-спецално внимание... :icon_thumbup:

Все пак не всеки ден се продават VR4-ки във форума!

Прояви малко търпение с модераторите и те ще покажат, че са пичове до един. ;)

 

Относно продажбата не очаквай наплив от клиенти... :icon_blush: Все пак всички знаем какво е дереджето в БГ , а и тази кола не е за всеки джоб!

Колкото до продажбата пожелавам ти успех и дано количката попадне в добри ръце!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Голяма мъка с тези модератори

сега и във продава форума трябва да удрям коленете

за първи път ми се случва по форуми така да ме натискат, а наи лошото е че не мога изпъна някои и да спрат да ме занимават с щуротии

Малко по спокоино го даваите :D

Здравей и тук.

Аз съм от онези, гадните модератори, с дървените глави...

Обясни ми, кое от нещата които си писахме на лични не разбра?

При желание можеш да постнеш кореспонденцията ни тук - ако си я изтрил, аз съм я запазил.

Отделно ще повторя - щом обещаеш нещо, трябва да го изпълниш. Аз каквото съм казал - правя го. :good:

Поздрави и успех с продажбата. :)

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

пастни я да видят хората че даже доста се мазня

Но няма да се изпъвам на някои педант

Относно дали ще се продаде колата в този форум предполагам не

обикновенно наи запалените са наи зле финансово за което съжалявам,защото наистина на тази кола и трябва ентусиаст а не душманин .

Но наи вероятно ще я вземи некои младеж с на баща си парички и да ходи са дърпа на Сливен на пистата или на Окоп.

Така я виждам тази машина, ако ли не още 80 кинта на месец за гараж в Ямбол и затварям 5-6 евра вътре, трая малко мрънкане от жената и скачам в ЕВО 6.5 :D

Редактирано от gogo_glavata
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Така да споделя колеги,днес покарах нисан стагеа еквивалента на ВР4 ката.

Със правилния мотор рб25 турбо 4х4

Искам да ви зарадвам че мицито върви доста по добре от нисасна ама доста

Стагеата беше много читава но се усеща тромава.

1:1 е резултата

3000 ГТО то много назад от ГТР Р32 ката

но ВР4 ката навакса :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3000 ГТО то много назад от ГТР Р32 ката

но ВР4 ката навакса :D :D

Това мога да го оспоря много сериозно, сигурен ли си че е Р32 а не Р34 или Р35 ???

Готов съм да се обзаложим ,като преди това се прави преглед на мотора и на двете коли да не би да има нещо уплоудвано по него, т.е. говорим за сток мотори и тогава се пускаме в каквато и дисциплина искаш............. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така да споделя колеги,днес покарах нисан стагеа еквивалента на ВР4 ката.

Със правилния мотор рб25 турбо 4х4

Искам да ви зарадвам че мицито върви доста по добре от нисасна ама доста

Стагеата беше много читава но се усеща тромава.

1:1 е резултата

3000 ГТО то много назад от ГТР Р32 ката

но ВР4 ката навакса :D :D

 

Ми стагеата е ебати фургона. Къде го намери това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А?

Баш маистора може да си на Мицитата,но очевидно нямаш много наблюдения над други японски коли.

Начи да ти кажа няма по мудна туин турбо кола от ГТО то,

в сток вариянт е слябо казано тромава.(не е само мое мнение)

1 ва и 2 ра дава някакви сигнали но на 3 та почваш да чакаш доста обороттомера.

Нисана ми е в Ямбол и ще намеря някои да сложа да го кара за да си начешиш интереса а ако трябва и облог може на даправим,

Последно гледах наказване на ГТО със съни 2.0 ГТИ съвсем леко модната.

Забравих да добавя - наи ефтината,наи трудно продаваемата,и наи тежка за поддържане сравнена с конкурентите(Супра и Скаилаин)

А за стагеата-добър мои познат има автокъща за Японски импорти,

тази събота му досаждах и правих завоичета,преди съм се качвал на нетурбова стагеа с автоматична кутия,но турбото и ръчни скорости е друго нещо,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А?

Баш маистора може да си на Мицитата,но очевидно нямаш много наблюдения над други японски коли.

Начи да ти кажа няма по мудна туин турбо кола от ГТО то,

в сток вариянт е слябо казано тромава.(не е само мое мнение)

1 ва и 2 ра дава някакви сигнали но на 3 та почваш да чакаш доста обороттомера.

Нисана ми е в Ямбол и ще намеря някои да сложа да го кара за да си начешиш интереса а ако трябва и облог може на даправим,

Последно гледах наказване на ГТО със съни 2.0 ГТИ съвсем леко модната.

Забравих да добавя - наи ефтината,наи трудно продаваемата,и наи тежка за поддържане сравнена с конкурентите(Супра и Скаилаин)

А за стагеата-добър мои познат има автокъща за Японски импорти,

тази събота му досаждах и правих завоичета,преди съм се качвал на нетурбова стагеа с автоматична кутия,но турбото и ръчни скорости е друго нещо,

Това за подръжката никой не го оспорва, имам некви наблюдения в/у други японски бегачки, вкл. и в/у пазарджишката Р32-ка, ми да ти кажа не е нищо особено като вървене..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал за ГТР Р32 в Пазарджик,а от 2 години чета ниссан форума,и все някои щеше да го спомене.

Предполгам че щом не ти е направил впечатление е било или Р32 ГТС или някои двулитров,надявам се ти е ясно каква е разликата между тези коли и ГТР а.

А дори и с РБ25 да е бил скаилаина пак зима ГТО и то с много.

Башмаисторе ако наистина твърдиш че стандартно ГТО е пред ГТР,ще уредя и някои да доиде ако трябва до София за да опресни впечатленията. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал за ГТР Р32 в Пазарджик,а от 2 години чета ниссан форума,и все някои щеше да го спомене.

Предполгам че щом не ти е направил впечатление е било или Р32 ГТС или някои двулитров,надявам се ти е ясно каква е разликата между тези коли и ГТР а.

А дори и с РБ25 да е бил скаилаина пак зима ГТО и то с много.

Башмаисторе ако наистина твърдиш че стандартно ГТО е пред ГТР,ще уредя и някои да доиде ако трябва до София за да опресни впечатленията. :D

 

Пазарджишкия не е ли без турбо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал за ГТР Р32 в Пазарджик,а от 2 години чета ниссан форума,и все някои щеше да го спомене.

Предполгам че щом не ти е направил впечатление е било или Р32 ГТС или някои двулитров,надявам се ти е ясно каква е разликата между тези коли и ГТР а.

А дори и с РБ25 да е бил скаилаина пак зима ГТО и то с много.

Башмаисторе ако наистина твърдиш че стандартно ГТО е пред ГТР,ще уредя и някои да доиде ако трябва до София за да опресни впечатленията. :D

Кое ГТР отново те питам???за Р33 или Р35 никой не говори ,но за Р32................не знам, може и да съм карал некое сдухано такова :D Те са така, вървят много но се сдухват бая честичко........... :D

А, и точно аз не съм баш майстора, откъде ти хрумна това ............ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Башмаисторе нацяло се оплете ама нацяло.

РБ 26 са сдухва след 600-700 коня на колелата доста след този на ГТО то

2 ро моят е GTR-R32 specV

3 няма никаква разлика в моторите на р32 и р33

и много малка между р32 и р34-в полза на 34 ката,но е за сметка на няколко екстра килца.Какво искам да ти обясни в сток вариянти и каране по права линия почти няма разлика дали с р32,р33,р34 ГТРи

Откаде знам ли-карал сам ги и 3те,и без да влизам в спор мисля че сам карал и доста повече ГТО та от тебе.

Без лоши чуства

:D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Башмаисторе нацяло се оплете ама нацяло.

РБ 26 са сдухва след 600-700 коня на колелата доста след този на ГТО то

2 ро моят е GTR-R32 specV

3 няма никаква разлика в моторите на р32 и р33

и много малка между р32 и р34-в полза на 34 ката,но е за сметка на няколко екстра килца.Какво искам да ти обясни в сток вариянти и каране по права линия почти няма разлика дали с р32,р33,р34 ГТРи

Откаде знам ли-карал сам ги и 3те,и без да влизам в спор мисля че сам карал и доста повече ГТО та от тебе.

Без лоши чуства

:D :D

Де да го видим тогаз твоя? Къде го, докарай го поне на пистата в Калояново някой път ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Де да го видим тогаз твоя? Къде го, докарай го поне на пистата в Калояново някой път ............

 

Е ти пък кога ходиш там?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз хубу ще го докарам ама ти с какво ще доидеш?С някое чуждо ГТО??

Апък Y7072AA е доста добре познат в Ямбол и Сливен и има кои да потвърди за данните му,а също и че е пълен сток.

Без лоши чуства пак,но ми е забавно че за маистор се водиш,а може такива небивълици да говориш :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо да кажа, че аз на тези коли съм им фен от както преди много години играх Gran Tourismo.някакви невероятни мощности се достигаха.След малко четене се оказа, че производителите на играта не са си измисляли просто, а такива мощности има наистина достигнати в реалния живот.Покрай този спор си ги припомних тези неща и реших да прочета малко за двете коли.Направи ми впечатление, че те са в съвсем един и същ клас.ГТР-а се води среден размер/спортна кола, а ГТО-то спортна кола/Гранд Турър.Нисанът е обявен за 280 коня заради законите в Япония, но доста често се случва при качване на Дино резултата да е около 320.Въртящият момент е в 353/392 нютон метра, в зависимост от годината на производство.При мицубишито нещата са 300 конски сили и 415 нютон метра.Нисанът тежи 1430 килограма, а мицубишито- 1710.Така на хартия Нисанът е доста напред.По-лек, равен по мощност и почти равен по въртящ момент.Работата е там, че колите вече не са първа младост и едва ли състоянието им е оптимално за да се извади някакво генерално заключение.

Колкото до проблемите при двигателя на Р32-ката.Намерих само, това че при моделите до 92ра година има проблем с маслената помпа.

 

П.С-Радвам се, че се води малък спор за коли, които наистина вървят, а не както до сега четях в един друг форум "320 или 318ис" :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз хубу ще го докарам ама ти с какво ще доидеш?С някое чуждо ГТО??

Апък Y7072AA е доста добре познат в Ямбол и Сливен и има кои да потвърди за данните му,а също и че е пълен сток.

Без лоши чуства пак,но ми е забавно че за маистор се водиш,а може такива небивълици да говориш :D :D

Ми с нищо и няма нужда да идвам с нещо, аз там имам достатчно приятели......... :D Просто искам да я видя твоята машина, това е........... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...