Премини към съдържание

Проблем маховик и стартер


Препоръчано мнение

Излезна ми проблем от стартера се чува яко стържене и едвам върти мотора. Стартера го свалих и смених сичко работи перфекно на пак е същото. Незнам дали е от това е двигателя е от еклипс а стартера е от hyundai lantra 1.6 92' тои мотора е един и същ с мотора на колт. В началото като сложих стартера нямаше проблеми но сега има. Питах други хора от сервизи и ми казаха че има вероятност да са износени зъбите на маховика. Искам да попитам това възможно ли е на някои случвало ли се е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Излезна ми проблем от стартера се чува яко стържене и едвам върти мотора. Стартера го свалих и смених сичко работи перфекно на пак е същото. Незнам дали е от това е двигателя е от еклипс а стартера е от hyundai lantra 1.6 92' тои мотора е един и същ с мотора на колт. В началото като сложих стартера нямаше проблеми но сега има. Питах други хора от сервизи и ми казаха че има вероятност да са износени зъбите на маховика. Искам да попитам това възможно ли е на някои случвало ли се е.

Лягай под колата и махни ламаринката дето закрива маховика,на четири болтчета е,и виж зъбите на маховика.Скоростната кутия от каква кола е.Залавните места за стартера са важни.И сигурен ли си,че броя на зъбите на стартера са еднакви с тези на еклипса?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лягай под колата и махни ламаринката дето закрива маховика,на четири болтчета е,и виж зъбите на маховика.Скоростната кутия от каква кола е.Залавните места за стартера са важни.И сигурен ли си,че броя на зъбите на стартера са еднакви с тези на еклипса?

 

Значи днес свалих скоросната кутия тя е от еклипс както и двигателя. Видях маховика ама незнам как да разбера дали са износени зъбците (зъбците са лъскави личи се че е трило нещо). В един форум американски сайт питах за 4Г61 дали е еднакъв стартера с 4г63 и ми казаха че са еднакви но моя е от Лантра 92' ама мисля че двигателите са едни и същи с на колт. Мога да направя сравнение с зъбците освен ако взема оригинален стартер от 2.0 куб..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така като разбирам на маховика ти нищо му няма. Ако има проблем зъбите изглеждат като изгризани или подбити, щеше да ти направи впечатление. На мен ми се струва че си сложил неправилен стартер - за 1.6 Колт стартера е нередукторен и с по малка мощност от 2.0 Еклипс, който е с редукторен стартер. Не знам защо си свалил кутията, но ако е било заради маховика е било ненужно. Ако не ти е проблем дай оригиналния номер на стартера за по-подробно инфо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така като разбирам на маховика ти нищо му няма. Ако има проблем зъбите изглеждат като изгризани или подбити, щеше да ти направи впечатление. На мен ми се струва че си сложил неправилен стартер - за 1.6 Колт стартера е нередукторен и с по малка мощност от 2.0 Еклипс, който е с редукторен стартер. Не знам защо си свалил кутията, но ако е било заради маховика е било ненужно. Ако не ти е проблем дай оригиналния номер на стартера за по-подробно инфо.

 

Добре ами защо в началото работеше отлично и после почна да стържи се едно от време на време захваща и сега вече върти свободно. Ще взема оригиналния номер. Голям проблем ми и незнам кво да правя не ми се хварлят пари.

Редактирано от tcarev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стартера нещо се е повредил отиди някъде където се занимават с такива неща да му хвърлят един поглед.

П.С. Стърже ли докато работи (като е свален) ?

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стартера нещо се е повредил отиди някъде където се занимават с такива неща да му хвърлят един поглед.

П.С. Стърже ли докато работи (като е свален) ?

 

Стартера е перфектен идва от майстор сменено му е всичко, 95лв. съм дал и нищо пак същото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стартера е перфектен идва от майстор сменено му е всичко, 95лв. съм дал и нищо пак същото.

 

А сигурен ли си в това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти трябва стартер от еклипс имам цели 2 ;)

 

цена и снимка ако може на зъбното колело

 

 

vladimirov: Ми така ми казаха пък смених всичко почти.

Редактирано от tcarev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има няколко момента които могат да ти направят проблем, аз си мисля обаче, че два са най-вероятните:

 

- Маховика има различен брой зъби и/или различен модул на зъба - при това положение стартера е зацепвал в началото, но после се е поизносило зъбното колело (може и зъбите на маховика също да са са поизносили) и в момента не зацепва.

 

- Механична повреда в бендикса - ако се претоварва в началото може да е работил нормално, а след това да е започнал да прави проблеми.

 

Аз клоня към първото предположение и ако е така няма смисъл да си даваш парите за ремонт на стартера или за някакви други преправяния, търси друг който да стане и преди да го купиш свери какви са разликите (най-точно е с номера на стартера, който го пише на табелката)

 

За да не гадаем може да дадеш номер на рамата на автомобила (ако не си сменял мотора) за да определим кой точно е оргиналния номер на стартера, също таке ще е необходим и номера на стартера, който си монтирал в момента (този от Hyundai).

 

И аз мсиля че е първото защото съм сменил бендикса изцяло. Значи мога да видя номера на стартера от Hyundai но немога да кажа номера на рамата на колата защото не я знами няма как да разбера :). Към 3 - 4 часа ще сложа снимки на маховика и ще видя ноемра на стартера. Искам да попитам дали да сменям маховика за да знам какво да правя, визуално си има зъби но незнам дали са износени. (Мисля даже че мотора е от Eagle Talon но не съм сигурен и е 6 болтовия). И възмоно ли е стартера да е малко по далеч да стои от нормалното и в началото да са опирали и малко по малко да са се износили ама незнам сигурно трябва да са еднакви даже като го носех стартера ми викат а той е от mitsubishi.

Редактирано от tcarev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана със стария бендикс?

Направи снимки и на бендикса - той сменен ли е сега?

Виж зъбите отпред на бендикса - трябва да са остри и със скос.

Номера на рамата го има и в малкия, и в големия талон

Редактирано от Peter G
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко снимки. Номера на стартера незнам дали е това, но това намерих с цифри по него. Нямам малък нито голям талон двигателя е от друга кола и съм загубил връзка с човека.

 

http://lantra-project.hit.bg/aaa.JPG

 

http://lantra-project.hit.bg/sss.JPG

 

http://lantra-project.hit.bg/ddd.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен зъбите на маховика ми изглеждат ОК.

Стартера на снимката е марка Mando и ако правилно разчитам номера му - MP112040, то това е точно стартера за 4g63. Така че по мое мнение проблема е в стартера. Даже ти каза че в началото е работил нормално, което значи че или в стартера се е появил проблем, или в маховика.

Уникалния случай който съм виждал е превъртане на зъбния венец спрямо маховика (те са на топла зглобка при Мерцедес). Не знам как е направен маховика при Еклипс и дали това е възножно при теб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен зъбите на маховика ми изглеждат ОК.

Стартера на снимката е марка Mando и ако правилно разчитам номера му - MP112040, то това е точно стартера за 4g63. Така че по мое мнение проблема е в стартера. Даже ти каза че в началото е работил нормално, което значи че или в стартера се е появил проблем, или в маховика.

Уникалния случай който съм виждал е превъртане на зъбния венец спрямо маховика (те са на топла зглобка при Мерцедес). Не знам как е направен маховика при Еклипс и дали това е възножно при теб.

 

Лошото е че стартера му смених всичко и от майстор идва и кава че всичко е наред даже му казах за проблема и там имаше един майстор от сервиз и каза че сигурно са се износили зъбите на маховика и каза че имало някакъв начин да се свалят и обърнат ама незнам дали този маховик може така и дали трябва да се обърнат. Незнам на кола 140000 км. как така са се износили зъбците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и каза че имало някакъв начин да се свалят и обърнат ама незнам дали този маховик може така и дали трябва да се обърнат

 

Като гледам снимките и да се обърне няма да има полза.

Ако някой го има сниман маховика направете срвнение, или потърсете в някое сервизно упътрване.

Твърде вероятно е проблема да е в бендикса, или пролем със сглобката и да превърта някъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам снимките и да се обърне няма да има полза.

Ако някой го има сниман маховика направете срвнение, или потърсете в някое сервизно упътрване.

Твърде вероятно е проблема да е в бендикса, или пролем със сглобката и да превърта някъде.

 

Няма кой да даде снимка за сравнения, а за стартера като е свален работи перфекно и като е сложен работи чува се как върти свободно и изкарва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм такова нещо, но не на :mitsu-smiley: - да се скъса шпонката на маховика. Това е просто като идея, но нищо не ти пречи да го пробваш дали няма да превърти на ръка (или с малко повече сила); Също като идея ми идва да се намаже зъбчатката на стартера с боя и после да се тълкува какво е станало. (идеята може да ви се вижда тъпа);

 

Незнам на кола 140000 км. как така са се износили зъбците.

 

Ако не съвпадат с тези на маховика е напълно възможно, но мисля че щяха да изглеждат по друг начин. Може двата стартера да са еднакви, зъбите не.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак да попитам - бендикса - той сменен ли е сега?

 

сменен е то мен ме интересува дали маховика е здрав за да мога да си зглобя колата а пък стартеря мога да го сменя по всяко време

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

сменен е то мен ме интересува дали маховика е здрав за да мога да си зглобя колата а пък стартеря мога да го сменя по всяко време
Ами снимай го тогава, ама от към страната на двигателя, и го превъртай по малко и пак снимай, и така докато обхванеш цялата му периферия...

Така както си го снимал от към ск. кутия, то е ясно че ще изглежда добре...От тази страна зъбите винаги изглеждат добре, дай да видим другата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Въпреки,че темата е много стара пиша защото предната седмица се борих с този проблем, и се оказа,че болтовете държащи стартера са били хлабави и като се свали скоростната кутия се вижда,как отворите за болтовете са елипсовидни.Ремонта е по-големи отвори и втулки, но трябва да бъдат направени много прецизно.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки,че темата е много стара пиша защото предната седмица се борих с този проблем, и се оказа,че болтовете държащи стартера са били хлабави и като се свали скоростната кутия се вижда,как отворите за болтовете са елипсовидни.Ремонта е по-големи отвори и втулки, но трябва да бъдат направени много прецизно.

Поздрави.

 

Точно това беше проблема и при мен.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...