tcarev Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 Излезна ми проблем от стартера се чува яко стържене и едвам върти мотора. Стартера го свалих и смених сичко работи перфекно на пак е същото. Незнам дали е от това е двигателя е от еклипс а стартера е от hyundai lantra 1.6 92' тои мотора е един и същ с мотора на колт. В началото като сложих стартера нямаше проблеми но сега има. Питах други хора от сервизи и ми казаха че има вероятност да са износени зъбите на маховика. Искам да попитам това възможно ли е на някои случвало ли се е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 Излезна ми проблем от стартера се чува яко стържене и едвам върти мотора. Стартера го свалих и смених сичко работи перфекно на пак е същото. Незнам дали е от това е двигателя е от еклипс а стартера е от hyundai lantra 1.6 92' тои мотора е един и същ с мотора на колт. В началото като сложих стартера нямаше проблеми но сега има. Питах други хора от сервизи и ми казаха че има вероятност да са износени зъбите на маховика. Искам да попитам това възможно ли е на някои случвало ли се е.Лягай под колата и махни ламаринката дето закрива маховика,на четири болтчета е,и виж зъбите на маховика.Скоростната кутия от каква кола е.Залавните места за стартера са важни.И сигурен ли си,че броя на зъбите на стартера са еднакви с тези на еклипса? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 8 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2009 Лягай под колата и махни ламаринката дето закрива маховика,на четири болтчета е,и виж зъбите на маховика.Скоростната кутия от каква кола е.Залавните места за стартера са важни.И сигурен ли си,че броя на зъбите на стартера са еднакви с тези на еклипса? Значи днес свалих скоросната кутия тя е от еклипс както и двигателя. Видях маховика ама незнам как да разбера дали са износени зъбците (зъбците са лъскави личи се че е трило нещо). В един форум американски сайт питах за 4Г61 дали е еднакъв стартера с 4г63 и ми казаха че са еднакви но моя е от Лантра 92' ама мисля че двигателите са едни и същи с на колт. Мога да направя сравнение с зъбците освен ако взема оригинален стартер от 2.0 куб.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 Така като разбирам на маховика ти нищо му няма. Ако има проблем зъбите изглеждат като изгризани или подбити, щеше да ти направи впечатление. На мен ми се струва че си сложил неправилен стартер - за 1.6 Колт стартера е нередукторен и с по малка мощност от 2.0 Еклипс, който е с редукторен стартер. Не знам защо си свалил кутията, но ако е било заради маховика е било ненужно. Ако не ти е проблем дай оригиналния номер на стартера за по-подробно инфо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 8 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2009 (редакция) Така като разбирам на маховика ти нищо му няма. Ако има проблем зъбите изглеждат като изгризани или подбити, щеше да ти направи впечатление. На мен ми се струва че си сложил неправилен стартер - за 1.6 Колт стартера е нередукторен и с по малка мощност от 2.0 Еклипс, който е с редукторен стартер. Не знам защо си свалил кутията, но ако е било заради маховика е било ненужно. Ако не ти е проблем дай оригиналния номер на стартера за по-подробно инфо. Добре ами защо в началото работеше отлично и после почна да стържи се едно от време на време захваща и сега вече върти свободно. Ще взема оригиналния номер. Голям проблем ми и незнам кво да правя не ми се хварлят пари. Редактирано 8 юни 2009 от tcarev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 (редакция) Стартера нещо се е повредил отиди някъде където се занимават с такива неща да му хвърлят един поглед.П.С. Стърже ли докато работи (като е свален) ? Редактирано 8 юни 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 Според мен бендикса върти номера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 9 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2009 Стартера нещо се е повредил отиди някъде където се занимават с такива неща да му хвърлят един поглед.П.С. Стърже ли докато работи (като е свален) ? Стартера е перфектен идва от майстор сменено му е всичко, 95лв. съм дал и нищо пак същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 Ако ти трябва стартер от еклипс имам цели 2 ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 Стартера е перфектен идва от майстор сменено му е всичко, 95лв. съм дал и нищо пак същото. А сигурен ли си в това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 9 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2009 (редакция) Ако ти трябва стартер от еклипс имам цели 2 ;) цена и снимка ако може на зъбното колело vladimirov: Ми така ми казаха пък смених всичко почти. Редактирано 9 юни 2009 от tcarev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 9 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2009 (редакция) Има няколко момента които могат да ти направят проблем, аз си мисля обаче, че два са най-вероятните: - Маховика има различен брой зъби и/или различен модул на зъба - при това положение стартера е зацепвал в началото, но после се е поизносило зъбното колело (може и зъбите на маховика също да са са поизносили) и в момента не зацепва. - Механична повреда в бендикса - ако се претоварва в началото може да е работил нормално, а след това да е започнал да прави проблеми. Аз клоня към първото предположение и ако е така няма смисъл да си даваш парите за ремонт на стартера или за някакви други преправяния, търси друг който да стане и преди да го купиш свери какви са разликите (най-точно е с номера на стартера, който го пише на табелката) За да не гадаем може да дадеш номер на рамата на автомобила (ако не си сменял мотора) за да определим кой точно е оргиналния номер на стартера, също таке ще е необходим и номера на стартера, който си монтирал в момента (този от Hyundai). И аз мсиля че е първото защото съм сменил бендикса изцяло. Значи мога да видя номера на стартера от Hyundai но немога да кажа номера на рамата на колата защото не я знами няма как да разбера . Към 3 - 4 часа ще сложа снимки на маховика и ще видя ноемра на стартера. Искам да попитам дали да сменям маховика за да знам какво да правя, визуално си има зъби но незнам дали са износени. (Мисля даже че мотора е от Eagle Talon но не съм сигурен и е 6 болтовия). И възмоно ли е стартера да е малко по далеч да стои от нормалното и в началото да са опирали и малко по малко да са се износили ама незнам сигурно трябва да са еднакви даже като го носех стартера ми викат а той е от mitsubishi. Редактирано 9 юни 2009 от tcarev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 (редакция) Какво стана със стария бендикс?Направи снимки и на бендикса - той сменен ли е сега?Виж зъбите отпред на бендикса - трябва да са остри и със скос.Номера на рамата го има и в малкия, и в големия талон Редактирано 9 юни 2009 от Peter G Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 9 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2009 Ето малко снимки. Номера на стартера незнам дали е това, но това намерих с цифри по него. Нямам малък нито голям талон двигателя е от друга кола и съм загубил връзка с човека. http://lantra-project.hit.bg/aaa.JPG http://lantra-project.hit.bg/sss.JPG http://lantra-project.hit.bg/ddd.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 На мен зъбите на маховика ми изглеждат ОК. Стартера на снимката е марка Mando и ако правилно разчитам номера му - MP112040, то това е точно стартера за 4g63. Така че по мое мнение проблема е в стартера. Даже ти каза че в началото е работил нормално, което значи че или в стартера се е появил проблем, или в маховика. Уникалния случай който съм виждал е превъртане на зъбния венец спрямо маховика (те са на топла зглобка при Мерцедес). Не знам как е направен маховика при Еклипс и дали това е възножно при теб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 9 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2009 На мен зъбите на маховика ми изглеждат ОК. Стартера на снимката е марка Mando и ако правилно разчитам номера му - MP112040, то това е точно стартера за 4g63. Така че по мое мнение проблема е в стартера. Даже ти каза че в началото е работил нормално, което значи че или в стартера се е появил проблем, или в маховика. Уникалния случай който съм виждал е превъртане на зъбния венец спрямо маховика (те са на топла зглобка при Мерцедес). Не знам как е направен маховика при Еклипс и дали това е възножно при теб. Лошото е че стартера му смених всичко и от майстор идва и кава че всичко е наред даже му казах за проблема и там имаше един майстор от сервиз и каза че сигурно са се износили зъбите на маховика и каза че имало някакъв начин да се свалят и обърнат ама незнам дали този маховик може така и дали трябва да се обърнат. Незнам на кола 140000 км. как така са се износили зъбците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 и каза че имало някакъв начин да се свалят и обърнат ама незнам дали този маховик може така и дали трябва да се обърнат Като гледам снимките и да се обърне няма да има полза. Ако някой го има сниман маховика направете срвнение, или потърсете в някое сервизно упътрване. Твърде вероятно е проблема да е в бендикса, или пролем със сглобката и да превърта някъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 9 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2009 Като гледам снимките и да се обърне няма да има полза. Ако някой го има сниман маховика направете срвнение, или потърсете в някое сервизно упътрване. Твърде вероятно е проблема да е в бендикса, или пролем със сглобката и да превърта някъде. Няма кой да даде снимка за сравнения, а за стартера като е свален работи перфекно и като е сложен работи чува се как върти свободно и изкарва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 (редакция) Виждал съм такова нещо, но не на :mitsu-smiley: - да се скъса шпонката на маховика. Това е просто като идея, но нищо не ти пречи да го пробваш дали няма да превърти на ръка (или с малко повече сила); Също като идея ми идва да се намаже зъбчатката на стартера с боя и после да се тълкува какво е станало. (идеята може да ви се вижда тъпа); Незнам на кола 140000 км. как така са се износили зъбците. Ако не съвпадат с тези на маховика е напълно възможно, но мисля че щяха да изглеждат по друг начин. Може двата стартера да са еднакви, зъбите не. Редактирано 9 юни 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 9 юни 2009 Сподели Публикувано 9 юни 2009 Пак да попитам - бендикса - той сменен ли е сега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 10 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2009 Пак да попитам - бендикса - той сменен ли е сега? сменен е то мен ме интересува дали маховика е здрав за да мога да си зглобя колата а пък стартеря мога да го сменя по всяко време Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 10 юни 2009 Сподели Публикувано 10 юни 2009 Гледам че си от Пловдив, защо не потърсиш Милен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 юни 2009 Сподели Публикувано 10 юни 2009 сменен е то мен ме интересува дали маховика е здрав за да мога да си зглобя колата а пък стартеря мога да го сменя по всяко времеАми снимай го тогава, ама от към страната на двигателя, и го превъртай по малко и пак снимай, и така докато обхванеш цялата му периферия...Така както си го снимал от към ск. кутия, то е ясно че ще изглежда добре...От тази страна зъбите винаги изглеждат добре, дай да видим другата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dyaneff Публикувано 15 ноември 2010 Сподели Публикувано 15 ноември 2010 Въпреки,че темата е много стара пиша защото предната седмица се борих с този проблем, и се оказа,че болтовете държащи стартера са били хлабави и като се свали скоростната кутия се вижда,как отворите за болтовете са елипсовидни.Ремонта е по-големи отвори и втулки, но трябва да бъдат направени много прецизно.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tcarev Публикувано 16 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2010 Въпреки,че темата е много стара пиша защото предната седмица се борих с този проблем, и се оказа,че болтовете държащи стартера са били хлабави и като се свали скоростната кутия се вижда,как отворите за болтовете са елипсовидни.Ремонта е по-големи отвори и втулки, но трябва да бъдат направени много прецизно.Поздрави. Точно това беше проблема и при мен.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.