dido varna Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 Здравейте, аз съм нов, но виждам че тук е полезно да се обменят мнения за нашите "японки" . Кажете как става почистването на стъпковото моторче, имам чувството че от там имам проблем с ниските обороти. Казаха ми че ако не е чистено, трябва да се почисти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 Здравейте, аз съм нов, но виждам че тук е полезно да се обменят мнения за нашите "японки" . Кажете как става почистването на стъпковото моторче, имам чувството че от там имам проблем с ниските обороти. Казаха ми че ако не е чистено, трябва да се почисти... Днес можеше да дойдеш на Варненския събор, и да питаш колегите :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ti6o_20 Публикувано 1 юни 2009 Сподели Публикувано 1 юни 2009 Здравейте, аз съм нов, но виждам че тук е полезно да се обменят мнения за нашите "японки" . Кажете как става почистването на стъпковото моторче, имам чувството че от там имам проблем с ниските обороти. Казаха ми че ако не е чистено, трябва да се почисти... To може да не е от стъпковото моторче. Има и някакъв потенциометър на баипаса и той може да е замарсен. Или TPS-а да ти прави мизерии. За баипаса чух от един маистор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 1 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2009 To може да не е от стъпковото моторче. Има и някакъв потенциометър на баипаса и той може да е замарсен. Или TPS-а да ти прави мизерии. За баипаса чух от един маистор. Кога се ораганизират тия събори, пичове. Ще ми е кеф да се запозная с Варненски фенове на МИЦута...Значи за ниските обороти може да има много причини, абе има и нещо на моята японка, нещо дребно е , ама трябва да се бутне.. А имам чувството че гълта май повече от колкото трябва, има няква шашма в тая горивна система. Виждам тук че много хора се оплакват от висок разход на градско... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 1 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2009 Кога се ораганизират тия събори, пичове. Ще ми е кеф да се запозная с Варненски фенове на МИЦута...Значи за ниските обороти може да има много причини, абе има и нещо на моята японка, нещо дребно е , ама трябва да се бутне.. А имам чувството че гълта май повече от колкото трябва, има няква шашма в тая горивна система. Виждам тук че много хора се оплакват от висок разход на градско...[ Емо, виждм че си градски, приятелю...Абе нямам още майстор за тази кола, прпоръчай някой тук в Варна който да разбира от нашите машини, ще съм ти благодарен...Искам да и направя една диагностика на тая кола. Ама нали знаеш, тук на всяка втора крачка всеки се пише за майстор.., Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Валентина Димитрова Публикувано 1 юни 2009 Сподели Публикувано 1 юни 2009 (редакция) Относно съборите - следи раздела "Срещи на клуба". В момента обсъждаме кога да се ходи на Ханска шатра . А Варненски много добър майстор май за сега няма. Издирва се На последната среща в неделя се обсъждаха някой проблеми и съотвено кой при кого е ходил за разрешаването им. Но за най-добър и сигурен резултат ще те насочат към София :P Редактирано 1 юни 2009 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 1 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2009 Относно съборите - следи раздела "Срещи на клуба". В момента обсъждаме кога да се ходи на Ханска шатра: Link. А Варненски много добър майстор май за сега няма. Издирва се На последната среща в неделя се обсъждаха някой проблеми и съотвено кой при кого е ходил за разрешаването им. Но за най-добър и сигурен резултат ще те насочат към София :P Благодаря ти, Валенце, много си мила.. :rolleyes: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: А ти идваш ли на срещите..? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Валентина Димитрова Публикувано 1 юни 2009 Сподели Публикувано 1 юни 2009 Идвам разбира се заедно с бати ти Емо, ние сме комплект ;) Струва ми се обаче, че тук за моторчето трябва да говорим, а за срещите в друг раздел.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 1 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2009 Идвам разбира се заедно с бати ти Емо, ние сме комплект ;) Струва ми се обаче, че тук за моторчето трябва да говорим, а за срещите в друг раздел.... Е, не се изразих правилно може би, разбира се че за моторчето ще се говори.... на мен просто ми стана любопитно за срещите, сигурно много добре протичат.. Бате Емо да ме извини ако съм се изразил неправилно... Все пак, наистина искам да се запозная с вас, хора... Трябва да ги обсъждае тия проблеми за тия японски машини.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ti6o_20 Публикувано 2 юни 2009 Сподели Публикувано 2 юни 2009 Кога се ораганизират тия събори, пичове. Ще ми е кеф да се запозная с Варненски фенове на МИЦута...Значи за ниските обороти може да има много причини, абе има и нещо на моята японка, нещо дребно е , ама трябва да се бутне.. А имам чувството че гълта май повече от колкото трябва, има няква шашма в тая горивна система. Виждам тук че много хора се оплакват от висок разход на градско... Относно разхода, май няма кола дето да гори малко в града. С тия задраствания и тоя нашия бензин.И на мен ми гори множко. Ама свикнах.Извън града обаче разхода ми пада на 7-7,5л на 100км.Аз си реших проблема като сложих газ. Пак си гори толкова ама газта е доста по евтина. А във варвенето няма разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 2 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 2 юни 2009 Относно разхода, май няма кола дето да гори малко в града. С тия задраствания и тоя нашия бензин.И на мен ми гори множко. Ама свикнах.Извън града обаче разхода ми пада на 7-7,5л на 100км.Аз си реших проблема като сложих газ. Пак си гори толкова ама газта е доста по евтина. А във варвенето няма разлика. Страх ме е да не скапя двигателя, Тишо. Ти кво сложи, газов инжекцион ли... Но на мен все ми се струва че има нещо в тая горивна система...Съмнявам се в ламбда сондата, от Бош препоръчват тя да се сменя поне на 100 хил. а моята е на 160 хил..и не съм сигурен че не лъже нещо компа// Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laskov Публикувано 2 юни 2009 Сподели Публикувано 2 юни 2009 А относно моторчето - чисти се в ултразвукова вана. Не бъркай с микровълнова фурна Мой колега, собственик на друга марка кола, правил процедурата в сервиз Рено - във Варна, малко след Метро, отдясно преди Дома на камиона. Струвало му 30 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ti6o_20 Публикувано 3 юни 2009 Сподели Публикувано 3 юни 2009 Страх ме е да не скапя двигателя, Тишо. Ти кво сложи, газов инжекцион ли... Но на мен все ми се струва че има нещо в тая горивна система...Съмнявам се в ламбда сондата, от Бош препоръчват тя да се сменя поне на 100 хил. а моята е на 160 хил..и не съм сигурен че не лъже нещо компа// Аз съм с газов инжекцион. В града на тия цени, ще си изплатя бутилката след около 9000км.Извън града за около 10000км.Ако има проблем и тя си има компютър и си казва болешката като се закачат за нея. Всичко се прави с компютър, не ти базикат мотора и датчиците.Ако ланда сондата ти не работи мисля че ще ти светне check engine.Ако я закачиш на компютър ще ти покаже ако има натрупана грешка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nino Публикувано 3 септември 2009 Сподели Публикувано 3 септември 2009 (редакция) Здравейте Ровех се в темите във връзка с почистването на степ мотора. Надявах се евентуално и някакви по детайлни насоки да намеря но уви...В крайна сметка може ли човек сам да си почисти стъпковото моторче или се иска майторска ръка?От време на време ми се случва като запаля двигателя и оборотите да ми падат до 500-600, подавам газ и се оправят. "Проблема" не излиза редовно, т.е. случва се само на запалване, но не и в движение, затова предполагам че може да се е замърсило моторчето. Ако ли пък греша, ще се радвам на вашите съвети.Благодаря предварително! Редактирано 3 септември 2009 от nino Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 4 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 4 септември 2009 Почисти и дроселовата клапа. http://www.picvalley.net/u/2826/87757525420442044071252046139J1NSVIqdo82DK5iMZHoZ.JPG http://www.picvalley.net/u/2621/7988823757430471961252046143ZYUrgDTIGCtTw8eGpubK.JPG Това може да използваш за почистване: http://www.picvalley.net/u/2619/8029810615116549961252046148ne0m2Hp8dPxVOaUiCp3D.PNG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 21 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2009 Днес не издържах и го почистих моя степ мотор, разпиялх го на парчета и го излъсках с много функционалната смазка WD-40. Мисля че успях да оправя оборотите напразен ход. Но се замислиих, понеже разпилях и зъбните предавки- три пластмасови зъбни колелца, та дали после положението на клапичката на степ мотора се настройва сама.. Като затварях я сложих тази клапичка в крайно положение, дали моторчето успява само да се настрои. Ако някои го е правил да каже, ще съм благодарен.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.