didotoo Публикувано 23 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Говорите глупости.От недобре работещи кабели следва лоша работа на свещите,от там неправилна работа на бобината и накрая се получава,че цялата запалителна верига не работи,колата прекъсва и всички елементи по нея се товарят излишно и колкото и да са нови,пак ще се развалят.Като купуваш свещите,гледай да научиш с какво топлинно число са за твоя двигател.Провери в чужди сайтове,може да има реставрирана кола като твоята и да е написано какви части са ползвали. Така е разбира се,но след като съм сигурен че свещите са проблемни(NGK BPR6ES-11) малко или много след като ги сменя,ако пак има някакви прекъсвания-сменям кабели...просто в момента нямам възможност да сменя кабелите...другото което е че с G63B май е само моя галант...този двигател го имат 1983 - 1986 Mitsubishi Pickup 2.0 2WD/4WD (Engine: G63B) това е някакъв пикап?!?1984 - 1988 Mitsubishi Tredia 2.0 (Engine: G63B) и на тредията има го и на Старион само че е турбо...Същото казва и Auto data на галант няма такъв мотор...на варианта за Европа(сапоро) пък монтират 2,4 мотор Вярно че през осемдесетте мицубиши играят игра на имена,но ми идва в повече :icon_doh: тотално съм об1ркан...Моя галант се среща под следните имена : Sapporo Saloon,galant-sigma,galant-eterna,galant hardtop,GALANT Σ HARDTOP/ETERNA , в Австралия-Магна...там един пич (мицубиши клуб Австралия)има части за моя галант,но отказва да ги продаде :( та всеки един от тези галанти са като моя,но с разлики по мотора...за това не зная какви точно свещи ми трябват..тези които ми дадоха в магазина явно че не стават...ще опитам и с тези от Мирослав. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 23 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2010 http://img638.imageshack.us/img638/1053/46209848.jpg http://img532.imageshack.us/img532/750/24992910.jpg http://img535.imageshack.us/img535/9558/38427359.jpg http://img175.imageshack.us/img175/4716/49964466.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Няма как от дефектен кабел да се прецака свеща, не плаши колегата. Като събере парички момчето ще си вземе и кабели, цената на оригиналните която е дал Мирослав е доста добра Абсолютно прав е колегата,точно така е,само обьрквате момчето,на тоя двигател стават и други марки свещи само да са с 'неговото' топлинно число,аз сьм още с оригиналните кабели и си са 6,така че ако и твойте работят вьобще недей ги сменя,ентусиазма и усилията които сега влагаш :icon_clap: ще ти се вьрнат с 1 отлично реставриран Галант :mitsu-smiley: на който ще се радваш мноооого години напред. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 23 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Ехх чул те Господ! :good: Ако имах по-добри финанси до сега да е станал 1:1 както е излязъл от завода Малко по малко ще го възтановя...Добре че баща ми е доста навътре в нещата иначе по ,,майстори'' кой знае колко пари и нерви щях да хвърля Топлинното число пише ли го на самата свещ?Не знам от къде да разбера за моя мотор какво е топлинното число.Благодаря за добрите отзиви :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Ехх чул те Господ! :good: Ако имах по-добри финанси до сега да е станал 1:1 както е излязъл от завода Малко по малко ще го възтановя...Добре че баща ми е доста навътре в нещата иначе по ,,майстори'' кой знае колко пари и нерви щях да хвърля Топлинното число пише ли го на самата свещ?Не знам от къде да разбера за моя мотор какво е топлинното число.Благодаря за добрите отзиви :rulez: Колега, всяка уважаваща се голяма фирма произвеждаща автомобилни свещи,си има и каталог на двигателите на различните марки.....номера на двигателя...и свещите отговарящи за тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 (редакция) Но по българските магазини нямаш гаранция, че не е менте. Имал съм случай с едни бошове същите като тези завити на колата (които не си знаят годините) не изкараха и 300км без да почне да прекъсва и да пали на 3 цилиндъра. После доста трудно намерих NGK от техен дистрибутор. Отделно за някои двигатели по каталозите има доста неверни неща, може на колегата да е сред тях. Редактирано 23 февруари 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 27 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2010 Така е ...китайски и турски нискокачествени части заливат пазара...сменяш свещи ,мотора продължава да работи нестабилно...сменяш дистрибуторна капачка ,кабели...а то се оказват калпави свещи накрая :mad: излишни разходи... Забелязвам напоследък че гарнитура или семеринг не знам точно какво е между скоростната кутия и мотора капе масло...сменян е този семеринг с нов но същата работа...предполагам пак менте... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 27 февруари 2010 Сподели Публикувано 27 февруари 2010 Забелязвам напоследък че гарнитура или семеринг не знам точно какво е между скоростната кутия и мотора капе масло...сменян е този семеринг с нов но същата работа...предполагам пак менте...Дидо това дето ти капе е кичето на коляновия вал,сигурно е менте и много бьрзо се 'втьрдява'-изгубва си еластичността и прокапва,това се случи и при мене,така карах известно време и оттам сьлзеше,миналата година го смених и спря-но е много работата и ако не ти капе силно.....остави го така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 27 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2010 Ами проблема е че ми пада нивото на маслото на автоматика...започна повечко да капе и започват да отказват скоростите...доливам и се оправя положението.Трябва ли да се сваля цялата скоростна кутия или може само да се отдели от мотора и на място да сменя това чудо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 28 февруари 2010 Сподели Публикувано 28 февруари 2010 Ами проблема е че ми пада нивото на маслото на автоматика...започна повечко да капе и започват да отказват скоростите...доливам и се оправя положението.Трябва ли да се сваля цялата скоростна кутия или може само да се отдели от мотора и на място да сменя това чудоАхаа ма на тебе ти капе маслото от скоростите,а не двигателното,значи или е гарнитурата на скор.кутия или кичето,но щом капе много пак ще трябва да ги сваляте,на място не става.Това е много важно тьй като като подкараш колата и ако маслото ти намалее в движение,ще скапеш скоростите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 1 март 2010 Автор Сподели Публикувано 1 март 2010 Ами мисля че само скоростната кутия може да се свали без двигателя...А относно маслото едва ли ще се скапят скоростите ...до колкото знам просто не включва на скорост.../или? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 2 март 2010 Автор Сподели Публикувано 2 март 2010 Ясно...Тя не се кара без масло в скоростите -така си стои в двора...когато я припалвам от време на време забелязах че изчезва задната и от тогава си я държа на P и не я мъча.Мирослав,ще снимам точно мястото и ще се опитам с MITSUBISHI ASA да открия точния номер на това уплътнение да ми кажеш и цена на него,че не мога да разчитам на доливане на масло постоянно.Мерси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 10 март 2010 Сподели Публикувано 10 март 2010 ...отказал съм се да търся като моя в БГ...Винаги има надежда: :icon_thumbup: Сапоро в България Човека може да знае това-онова за модела и частите му... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 11 март 2010 Автор Сподели Публикувано 11 март 2010 Това е самолет? Нее това е влак ? Неее! Това е Сапоро в България! Още се питам мираж ли е :D. Веднага писах на човека и го поканих в клуба,макар да продава тази класика...за съжаление няма инфо дали се продава на части...ще чакам .Колега Благодаря за инфото! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 27 март 2010 Автор Сподели Публикувано 27 март 2010 Новите свещи denso пристигнаха за което благодаря на Мирослав за съдействието. С тях без тях колата пак не иска да запали...почистих и проверих всички клеми,кабелаци и какво ли не ...накрая баща ми дойде пипна тук там ,наля една капачка бензин в карбуратора и запали :icon_doh: проверихме бензиновата помпа...ами прави налягане но не хвърля бензин...продължавам сега по пътя до резервоара...интересното е че преди месец сипах около 8-9 литра и да съм я палил 2-3 пъти на място...опитвам се сега да проверя колко точно е горивото в резервоара и дали има някъде скъсани маркучи...а може и нещо да е запушено,представа си нямам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 27 март 2010 Автор Сподели Публикувано 27 март 2010 (редакция) Дали има някаква цедка в самия резервоар или евентуално самия филтър може да се е задръстил..едва ли е сменян някога.Предполагам няма да е повече от 20 лв Редактирано 27 март 2010 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 28 март 2010 Автор Сподели Публикувано 28 март 2010 (редакция) Винаги има надежда: :icon_thumbup: Сапоро в България Човека може да знае това-онова за модела и частите му... Ей тва сапоро ако го мерна някъде ще го разглобя за части :D Оказа се че два бензинови маркуча са сцепени...ще сменя направо всички след бензиновата помпа и по карбуратора.Ще търся из Варна...мисля че имаше специални за бензин (двуслоен и маслоиздържащ или нещо подобно)и е по-добре от тях да се сложи а не обикновен Редактирано 28 март 2010 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 9 април 2010 Автор Сподели Публикувано 9 април 2010 Така ...смених горивен филтър и всички маркучи по карбуратора и след горивния филтър...имах 3 пробити от където течеше бензина. Намерих в един немски сайт Стоп и мигач за Галанта - моят е счупен. http://img8.imageshack.us/img8/268/d1923.jpg Ако може някой колега с опит в интернет поръчки на части,..нямам pay pal.Ако има такъв колега моля да помогне,ще си платя всичко- цената на стопа е 35 евро а за доставка има няколко варианта,на мен ми трябва най-евтиния ,не бързам. https://japanautoteile.de/parts/product.php?productid=114614&cat=0&country_code=BG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 13 април 2010 Автор Сподели Публикувано 13 април 2010 Проблем с карбуратора и търся друг. марката му е mikuni за g63b мотор - пасва от галант 85 и L200 , L300 бусчета ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 14 април 2010 Сподели Публикувано 14 април 2010 А защо не го направиш мултиинжекцион? :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 14 април 2010 Сподели Публикувано 14 април 2010 А защо не го направиш мултиинжекцион? :icon_dance:А това как става,и какви са му предимствата пред карбуратора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 14 април 2010 Сподели Публикувано 14 април 2010 А това как става,и какви са му предимствата пред карбуратора?Ами по принцип G63B и 4G63 не са много различни двигатели.Значи би трябвало (това са предположения, не съм гледал някъде проект или нещо такова) мултиинжекциона, компютъра и дори главата на Еклипс/Галант/всичко с 4G63 да паснат на G63B.Резултатите са повишена мощност и край на пробема с частите, но и (може би) повишен разход. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 14 април 2010 Автор Сподели Публикувано 14 април 2010 (редакция) Звучи ми сложно , скъпо и още проблеми на главата :icon_hmm: Аз съм за карбуратор ...четох че на стари мицубишита-галант,старион и други,слагат карбуратори от серията WEBER perfоrmance и се подобрява работата и мощността на двигателя.Но това в Нова Зеландия...в България не знам от къде да си намеря такъв,който да пасне на моя двигател и съответно да е на приемлива цена...Ако някой е наясно какъв съвременен карбуратор може да пасне на G63B да обясни...не търся повече мощност ,колата не е за бързо каране,по скоро искам да си реша проблемите с прекъсвания и евентуални проблеми с 20 годишни карбуратори...В краен случай ще купя един от галант '85_та един колега предложи такъв за 80 лева... Колега и аз четох че има сходства с 4G63...идеята ми е да понижа колкото може разхода ,сега с оригиналния карбуратор харчи ужасно много,яко хвърля бензин в мотора, стигал съм до 30 на 100 разход....е вярно че и сегментите бяха за смяна но и карбуратора е сдал багажа-карана е на газ доста време от предишните собственици и предполагам от там се е скапал карбуратора...аз не искам да слагам отново газова бутилка...та идеята ми е да се размина с възможно най-малко пари и за това съм се насочил към карба...предполагам че с инжекциона ще има доста предимства,но за сега не мога да си го позволя. Редактирано 14 април 2010 от didoshefa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 9 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2010 Карбуратора,който предложи колегата се оказа обикновенния без електрониката...Моят може и да го подкараме но ми трябва ето тази джажа (Jet) http://img72.imageshack.us/img72/3928/64720310.jpg Ако имате представа от къде да я намеря...Мерси Колеги!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 Май 2010 Сподели Публикувано 10 Май 2010 Карбуратора,който предложи колегата се оказа обикновенния без електрониката...Моят може и да го подкараме но ми трябва ето тази джажа (Jet) Ако имате представа от къде да я намеря...Мерси Колеги!! Я виж ТОЗИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.