Премини към съдържание

Скоростна кутия и още нещо


batgani

Препоръчано мнение

Здравейте!!!Имам проблемче с обичаната от мен и жена ми Каризма.Моделът е 1997,1.8 GLX.Когато я закупих преди около 2г. имаше проблем с 1ва дкорост.Преплитане ставаше с задна.След малко настройки всичко се оправи,но проблема отиде при 5та предавка.Включва доста трудно,почти винаги влиза 3та и след това като върна се оправя на 5та.Сега му намерих цаката.Леко и рязко надясно и нагоре и 5та си е ок,но се чува едно прихлопване,което ме притеснява.

Чудех се какво ли се случва и какво трябва да направя....!!!???

Другият ми проблем е отскоро и се случва за 2ри път и то само на жена ми(тя кара колата всъщност,аз си имам служебна).При загасен автомобил,опитва да запали,но не става.Все едно ти е умрял акумулатора,но пък всичко свети на таблото.Ако се изчака известно време колата пали.Много странно.За 3мес.това се случи 2пъти.

Някакви идеи?????????

БЛГОДАРЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По първия проблем - смяна на втулките и регулиране на привода на скоростите.

По втория проблем - трябва да се погледна ел.системата, възможно е да е от ел.магнитния включвател на стартера, но проблема може и да е другаде.

Благодаря ти ,приятелю. Ще знам какво да искам, като ида при майстор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ама иди при майстор, дето разбира, че някои си нямат и представа за втулките... Аз лично, като съм си от Пловдив, си отидох при Милен и той само като му казах и каза "втулките" и заедно с другите неща ми го оправи и този проблем :icon_thumbup: Пък и той - ако си близо до Пловдив, може да ти види и защо не пали както трябва :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другият ми проблем е отскоро и се случва за 2ри път и то само на жена ми(тя кара колата всъщност,аз си имам служебна).При загасен автомобил,опитва да запали,но не става.Все едно ти е умрял акумулатора,но пък всичко свети на таблото.Ако се изчака известно време колата пали.Много странно.За 3мес.това се случи 2пъти.

Някакви идеи?????????

БЛГОДАРЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Аз имам същият проблем и то от няколко месеца. Наблюдавам, че ако при контакт не изгасне една жълта лампичка, не можеш да запалиш. За това аз връщам и отново давам на контакт, докато въпросната лампичка изгасне. Не съм се притеснил за това, а може би трябва. Но и нямам време да търся къде е проблема! Изгасне ли лампата - си пич и тръгваш на секундата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Plam, това ти е лампичката от теста на компа. Иди да ти извадят данните от къде идва грешката, за да не се прероди малкият проблем в по-голям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вальо, аз от сега мога да му кажа от къде е проблема...... Колега Plam, имаш ли резервен ключ, ако нямаш направи си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вальо, аз от сега мога да му кажа от къде е проблема...... Колега Plam, имаш ли резервен ключ, ако нямаш направи си.

 

Имам колега, твоята идея е да сменя ключовете ли ? Аз защо до ден днешен мислех, че в ключа ми няма никакъв чип или там каквото се води? Моля да ми разясниш какво точно ще стане ако сменя ключовете и ползвам другият? Благодаря ти предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има чип в ключа и тои ти прави проблем.....Като размениш ключовете за известно време ще разбереш къде е проблема.....Ако продължи да го прави проблема е в електрониката на колата, ако с другия ключ спре да го прави, значи проблема е в ключа. Възможно е да се прецака от едно изпускане.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам колега, твоята идея е да сменя ключовете ли ? Аз защо до ден днешен мислех, че в ключа ми няма никакъв чип или там каквото се води? Моля да ми разясниш какво точно ще стане ако сменя ключовете и ползвам другият? Благодаря ти предварително!

 

 

Ако искаш да разбереш дали има чип, увий хубаво пласмасовата част на ключа с алуминиево домакинско фолио. Ако има чип, не трябва да можеш да запалиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да разбереш дали има чип, увий хубаво пласмасовата част на ключа с алуминиево домакинско фолио. Ако има чип, не трябва да можеш да запалиш.

 

Ти намекваш за екранировка, но за да е ефективна трябва и да тече някакъв ток през фолиото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още по лесно е да се види дали има гривна около контактния ключ, или пък намотка, кой както си избере така да му вика.....Ама от края на 96-та всичко е с чип.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! И при мен има същият проблем - доста трудно включвам на 1-ва. Днес бях на сервиз за смяна на масло и ги помолих да погледнат. Казаха, че е от съединителя, бил за смяна! Било нормално за кола карана главно на градско. Колата е на 85 000 км - Carisma 1.6! Тъй като няма да се справя с разните проверки описани до сега по тази тема във форума, дайте идея за сервиз за Митцубиши в Сф, където ще ми помогнат!!! Явно тези са по генералната смяна!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има чип в ключа и тои ти прави проблем.....Като размениш ключовете за известно време ще разбереш къде е проблема.....Ако продължи да го прави проблема е в електрониката на колата, ако с другия ключ спре да го прави, значи проблема е в ключа. Възможно е да се прецака от едно изпускане.....

Благодаря за съветите! Оставих колата в местен сервиз, оказа се, че проблема с 5-та скорост е бил от някакви втулки и сега всичко е ок. Относно запалването - смениха някакво роторче(80лв) и четки. Надявам се, да не прави вече проблем.

 

 

 

Колега!

В целият ти пост, няма нито една главна буква поставена в началото на изреченията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! И при мен има същият проблем - доста трудно включвам на 1-ва. Днес бях на сервиз за смяна на масло и ги помолих да погледнат. Казаха, че е от съединителя, бил за смяна! Било нормално за кола карана главно на градско. Колата е на 85 000 км - Carisma 1.6! Тъй като няма да се справя с разните проверки описани до сега по тази тема във форума, дайте идея за сервиз за Митцубиши в Сф, където ще ми помогнат!!! Явно тези са по генералната смяна!

Здравей, колега. Не прибързвай със съединителя; Или си смени майстора, за да ти дадът второ мнение;

Много често проблема е във пласмасовите втулки на лоста, които са доста евтини, а смяната им е до 30 лв. (вкл. в Ратола); Втулките се купуват от там за цени може да питаш Миро или Цено);

Поздрави и кажи какво е станало!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...