Nico Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 Колеги, възможно ли е да си сменя спирачките от барабани на дискове? И ако да, сложно ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 Колеги, възможно ли е да си сменя спирачките от барабани на дискове? И ако да, сложно ли е?Да, но е сложно............... излишно е да обяснявам това не защото съм го правил, а защото съм стигнал до извода, че не си заслужава, освен ако не ти ги подаряват частите.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 Да, но е сложно............... излишно е да обяснявам това не защото съм го правил, а защото съм стигнал до извода, че не си заслужава, освен ако не ти ги подаряват частите..........Пламене, няма да е лошо да чуем обяснение и ако може подробно...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 4 април 2009 Автор Сподели Публикувано 4 април 2009 Пламене, няма да е лошо да чуем обяснение и ако може подробно......И аз бих желал да ги чуя. Ако частите са втора употреба. като изключим дисковете, дали ще е толкова скъпо, или много е сложно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 Ми.................1. набавяте си спирачните апарати със шините.....2. набавяте си дисковете и целия крепежен елемент на накладките за ръчната спирачка (те са челюстни за ръчната.........) Той се държи на 4-те болта, които държат и лагер-главината........... тук подчертавам, че самата главина НЕ се сменя, тъй като те са еднакви..........3. на крачната спирачка се взима и крайния маркуч спирачен, те от едната страна са еднакви, но от другата са различни..........4. преправя се жилото на ръчната спирачка така, че да се закачи на куката за челюстите..........5. прехвърля се всичко, правят се реглажи на ръчната и се обезвъздушава крачната спирачка......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 4 април 2009 Автор Сподели Публикувано 4 април 2009 Ми.................1. набавяте си спирачните апарати със шините.....2. набавяте си дисковете и целия крепежен елемент на накладките за ръчната спирачка (те са челюстни за ръчната.........) Той се държи на 4-те болта, които държат и лагер-главината........... тук подчертавам, че самата главина НЕ се сменя, тъй като те са еднакви..........3. на крачната спирачка се взима и крайния маркуч спирачен, те от едната страна са еднакви, но от другата са различни..........4. преправя се жилото на ръчната спирачка така, че да се закачи на куката за челюстите..........5. прехвърля се всичко, правят се реглажи на ръчната и се обезвъздушава крачната спирачка.........Така, както го обясняваш, не е кой знае колко сложно, стига да имаш пари и желание. Важното е че става. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 Така, както го обясняваш, не е кой знае колко сложно, стига да имаш пари и желание. Важното е че става.Всичко става, но не е това, което изглежда на думи........... успех в начинанието.......... :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 Така, както го обясняваш, не е кой знае колко сложно, стига да имаш пари и желание. Важното е че става. Не вярвам да усетиш кой знае каква разлика. По-добре сложи големите дискове отпред! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 4 април 2009 Автор Сподели Публикувано 4 април 2009 Не вярвам да усетиш кой знае каква разлика. По-добре сложи големите дискове отпред!Не става въпрос за разлика. Става въпрос, че не мога да си намеря барабани, иначе нямам никакво желание да се занимавам с неадекватни неща, но ще ходя до някоя морга в Австрия, белким намеря нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 Ясно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 Не вярвам да усетиш кой знае каква разлика. По-добре сложи големите дискове отпред!Естествено, че няма да усети голяма разлика, но понеже напоследък ме питат дали имам нови барабани, а аз пък нямам /имам за Лансер, но те не стават за ЕА6А/, а е голям проблем да се намерят на сносна цена и за това............Само да вметна, че на Галанта съм слагал предни дискове от А6, които са с 308 мм. диаметър............. само че е голяма простотия, тъй като собственика на свой риск навари диска от към болтовете, и ги дупчи наново, тъй като са с 5 дупки........ и става само за 17 цолови джанти......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 4 април 2009 Автор Сподели Публикувано 4 април 2009 Естествено, че няма да усети голяма разлика, но понеже напоследък ме питат дали имам нови барабани, а аз пък нямам /имам за Лансер, но те не стават за ЕА6А/, а е голям проблем да се намерят на сносна цена и за това............Само да вметна, че на Галанта съм слагал предни дискове от А6, които са с 308 мм. диаметър............. само че е голяма простотия, тъй като собственика на свой риск навари диска от към болтовете, и ги дупчи наново, тъй като са с 5 дупки........ и става само за 17 цолови джанти.........Ето това ме разубеди тотално, не бях се сетил за това, въпреки че ако му се занимава на човек ,може да намери от друг автомобил ако стават. Но от друга страна :mitsu-smiley:-то ще е някакъв мелез. Продължавам с търсенето, рано или късно ще намеря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mileto Публикувано 6 април 2009 Сподели Публикувано 6 април 2009 Като си говорим за смяна на дискове и подобряване на спирачната система, вижте какво открих в един немски форум... ще предам пълен превод тук: ------------------------------ Днес ви представям моето решение на проблема с изкривяването на спирачните дискове: монтиране на Porsche Boxter спирачни апарати с Umax дискове. Материали: Porsche Boxter (отпред) нови 325 Euro в Ebay (Произв. Brembo)Umax спирачни дискове 315mmx24mm, разстояние на дупките 114,3mm нови 430 EuroEBC Red Ceramic накладки за Boxter нови 125 EuroGoodrich Stahlflex спирачни маркучи нови 130 Euroскоби за закачване нови 30 Euroдържачи за спирачните автомати/материал нови 21 Euro4x болта за спир. авт. оригинални Porsche 11,80 Euro1x комплект придъжащи пружини за накладките + щифтове 44,80 EuroBrembo декоративен комплект 10,00 Euro http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-g.jpg Спир. апарати са от боксер до 2004 година за предно окачване и имат размер на цилиндъра: 2x36mm и 2x40mm. Автоматите на задното окачване не са за препоръчване, защото цилиндърчетата са им 2x28mm и 2x30mm големи, но по принцип са със същите размери като предните. EBC Redstuff Ceramic номер DP31208C са за задни спир. апарати, защтото ширината на търкащият се пръстен на Umax дисковете е 50mm - задните накладки са 49mm, а предните са прекалено широки = 54mm. http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-h.jpg http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-j.jpg http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-k.jpg http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-c.jpg Държачите са поръчково изпълнение от стругарите, които работят при нас. След като се посъветвах с няколко инжинера и направихме анализ на материалите, както и няколко разрушителни теста за здравина, ние се решихме да използваме алуминий с висока твърдост от самолетостроенето:http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-e.jpg МОНТАЖ: 1. http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-2.jpg 2. http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-3.jpg 3. http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-4.jpg 4. http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-5.jpg 5. http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-6.jpg 6. http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-7.jpg7. http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-8.jpg 8. http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-9.jpg 9. http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-a.jpg Ето така изглежда всичко с монтирана джанта Borbet Design LS 8x18 с Yokohama Advan Sport 225/40ZR18 накрая:http://www.bilder-hochladen.net/files/thumbs/5y5n-f.jpg С тези спирачни апарати стават само 17" или 18" джанти. След няколко месечен тест ето и резултатите: В началото бях малко разочарован, но не взех предвид, че трябва да се разработят новите дискове и накладки. След около 500 км. като спирах, се размазвах на предното стъкло. АБС-а функтионира нормално като преди промяната. Термичното натоварване на системата пак е високо, но дисковете успяват да издържат и не се изкривяват вече. Не съм мерил спирачния път, но важна беше устойчивостта срещу високи температури. Отностно високите температури искам да каже, че на дисковете първо им трябва топлина, за да могат да спират. Вече мога да се насладя да скачам на спирачките докрай - от 230 на магистралата до 60 без тресене и всичко останало! При спиране с висока скорост ми прави впечатление един свирещт шум, който най-вероятно идва от охлаждащите канали на дисковете, но в последствие това свирене много ме кефи. При дъжд никакви проблеми! Накрая няколко думи за износването: изминал съм 19.000км, накладките са наполовина изхабени...дисковете са напълно ОК -------------------------------------- Е това! Направо се размечтах... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 6 април 2009 Сподели Публикувано 6 април 2009 Като си говорим за смяна на дискове и подобряване на спирачната система, вижте какво открих в един немски форум...ще предам пълен превод тук...Всичко е прекрасно, но би ли споделил колко точно ти излезе цялото удоволствие + ракията на "познатите стругаро-фрезисти" и допълнителните човекочасове труд? :icon_doh: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 6 април 2009 Сподели Публикувано 6 април 2009 Аз до колкото разбрах, го е видял в немски форум (както й писа) и само го пусна преведено тук при нас, да видим и ние... Не че той си го е направил, ами някой немски ентусиаст Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mileto Публикувано 6 април 2009 Сподели Публикувано 6 април 2009 Всичко е прекрасно, но би ли споделил колко точно ти излезе цялото удоволствие + ракията на "познатите стругаро-фрезисти" и допълнителните човекочасове труд? :icon_doh: :icon_crying: Както е писал колегата по-горе, това за мое огромно съжаление не е моят Галантчо... другата седмица съм приготвил 260 евро за комплект дискове, накладки и ремонтен комплект за спир. апарати, които съм поръчал в един сервиз на :mitsu-smiley: Повече никакви експерименти с неоригинални части... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 6 април 2009 Сподели Публикувано 6 април 2009 Както е писал колегата по-горе, това за мое огромно съжаление не е моят Галантчо... другата седмица съм приготвил 260 евро за комплект дискове, накладки и ремонтен комплект за спир. апарати, които съм поръчал в един сервиз на :mitsu-smiley: Повече никакви експерименти с неоригинални части... Благодаря ти за превода и снимките! Оносно дисковете, които си поръчал - оригинални или не, спреш ли по-агресивно при висока скорост, резултата ще е един и същ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 април 2009 Сподели Публикувано 6 април 2009 Относно дисковете, които си поръчал - оригинални или не, спреш ли по-агресивно при висока скорост, резултата ще е един и същ.Дали? На мен ми доставиха от Америката спирачни дискове ЕBC с жълта лепенка (за екстремно каране) и се надявам в близките 10 години да нямам ядове с предните дискове.Струват повече от 260 евро, за тези пари трябва да са направени както трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 април 2009 Сподели Публикувано 6 април 2009 Дали? На мен ми доставиха от Америката спирачни дискове ЕBC с жълта лепенка (за екстремно каране) и се надявам в близките 10 години да нямам ядове с предните дискове.Струват повече от 260 евро, за тези пари трябва да са направени както трябва.Щом са от Америка, вероятно няма да имаш ядове.... Хората там имат чугун и не слагат разни примеси като Японците.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 април 2009 Сподели Публикувано 6 април 2009 Дали? На мен ми доставиха от Америката спирачни дискове ЕBC с жълта лепенка (за екстремно каране) и се надявам в близките 10 години да нямам ядове с предните дискове.Струват повече от 260 евро, за тези пари трябва да са направени както трябва.Не са ли английски? Гледах за около 170 паунда... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 6 април 2009 Сподели Публикувано 6 април 2009 Такива? GD967 EBC DIMPLED GROOVED DISCS MITSUBISHI GALANT (EA_ / E88A) - £169.99 GD671 EBC DIMPLED GROOVED DISCS EVO 1 2 3 4, GALANT - £199.99 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 април 2009 Сподели Публикувано 6 април 2009 Такива? GD967 EBC DIMPLED GROOVED DISCS MITSUBISHI GALANT (EA_ / E88A) - £169.99 GD671 EBC DIMPLED GROOVED DISCS EVO 1 2 3 4 GALANT - £199.99Да. Доста добър избор са според мен... Ако няма брембо де, а за съжаление на 276 мм. няма. Има, дори и аз имам на 256 мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 7 април 2009 Сподели Публикувано 7 април 2009 Не са ли английски? Гледах за около 170 паунда... Не са 170 паунда, седнаха ми на 600 лева с доставката. Такива? GD967 EBC DIMPLED GROOVED DISCS MITSUBISHI GALANT (EA_ / E88A) - £169.99 GD671 EBC DIMPLED GROOVED DISCS EVO 1 2 3 4, GALANT - £199.99 Да, такива са, но моите идват отвъд голямата вода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiwi Публикувано 7 април 2009 Сподели Публикувано 7 април 2009 Ще станат ли барабаните на Галант 92 г. на Галант 97 г.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 7 април 2009 Автор Сподели Публикувано 7 април 2009 Ще станат ли барабаните на Галант 92 г. на Галант 97 г.?А за 2000? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.