nikifen Публикувано 3 април 2009 Сподели Публикувано 3 април 2009 Като натисна спирачката между 50 и 70 се усеща най-много.Казаха ми от форума че е крив диск.Възможно ли е да е от нещо друго / да тресе при такава скорост / ? Ако е диск колко пари ще ми излезне. 97 г е колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 април 2009 Сподели Публикувано 3 април 2009 Ами на един опел който карах, тресеше точно така и се оказа от успокоителна греда някаква... Беше изгнила и скъсана.. Т.е. може и да има и други причини. Колта за да изкриви дискове трябва зверски да е скачал някой на спирачките...Все пак говорим за кола 950 кг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mk224 Публикувано 3 април 2009 Сподели Публикувано 3 април 2009 Ами на един опел който карах, тресеше точно така и се оказа от успокоителна греда някаква... Беше изгнила и скъсана.. Т.е. може и да има и други причини. Колта за да изкриви дискове трябва зверски да е скачал някой на спирачките...Все пак говорим за кола 950 кг.Вчера карах една Астра 600км.,която и при 20 и при 120 км/ч трсеше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 3 април 2009 Сподели Публикувано 3 април 2009 Провери си гуми и джанти, за да не си изпатиш с излишни разходи. :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 Провери си гуми и джанти, за да не си изпатиш с излишни разходи. :lol: От гуми и джанти едва ли би могло да му тресе, само при натиснати спирачки...Все пак може да ги закара на един вулканизатор за преглед и баланс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breaker Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 Първото нещо което ми идва на ум са лоши накладки,90% от такситата са така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opticstudio Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 Баща ми има една щайга Форд Къриер. При него има същият проблем, когато я карам със 100-120 волана се тресе леко, а при натискане на спирачка спирането не е от най- доброто а тресенето на волана е велико. Ходих при майстор и той ми каза че имам крив диск а тресенето когато карам в определена скорост е от гуми/джанти. Той я оправи като изпили дисковете, знам че това не е най- хубавия вариант но е по- евтино, а и както казаха другите колеги първо си провери по дребните неща като гуми, накаладки и тогава мисли вариант да сменяш дискове или нещо друго. Аз мога да питам този майстор дето прави фордчето, но ми кажи как е станал проблема. Така ли си купил колата или е станало в последствие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 И аз имам подобен проблем, но при мен не е от гуми и джанти, а и не съм убеден че е от криви дискове.При мен по някога го има лекото тресене от 110 нагоре и при натискане на спирачка, но само на много хубав и равен път се усеща.Има и още един симптом, при леко завиване също се усеща дори и с ниска скорост Просто нямам обяснение никакво....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikifen Публикувано 4 април 2009 Автор Сподели Публикувано 4 април 2009 Джантите са добре както и гумите чисто нови са и балансирани.Проблема е от доста време, просто не знам каква е причината.Aко взема диск и се окаже не ляв, а десен / въобще има ли значение / ?Предполагам монтажа не е труден все пак са 4 болта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko Публикувано 4 април 2009 Сподели Публикувано 4 април 2009 И аз имам подобен проблем, но при мен не е от гуми и джанти, а и не съм убеден че е от криви дискове.При мен по някога го има лекото тресене от 110 нагоре и при натискане на спирачка, но само на много хубав и равен път се усеща.Има и още един симптом, при леко завиване също се усеща дори и с ниска скорост Просто нямам обяснение никакво.......Да нямаш някакви проблеми с тъй нареченото "каре".Все пак колата ти е с предно предаване и връзката между полуоските и гумата е с карданен механизъм , който доста се поврежда при наште пътища. Колата само притропва или се чува и шум когато завиваш и от коя страна е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 7 април 2009 Сподели Публикувано 7 април 2009 Да нямаш някакви проблеми с тъй нареченото "каре".Все пак колата ти е с предно предаване и връзката между полуоските и гумата е с карданен механизъм , който доста се поврежда при наште пътища. Колата само притропва или се чува и шум когато завиваш и от коя страна е?Ми до сега не съм чувал да ми чука каре.Интересното е че ми тропа амортисьора, а в същото време е здрав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 Просто е някоя въртяща се част. Няма никакво разумно обяснение да е от амортисьора. Поне аз не виждам такова. Когато се появява такова тресене на предницата и то при завой, единственното нещо което ми идва на ум е проблем с карданните съединения (карета). При някой други марки, такове притропване при завой са виждал дори при скъсан маншон и изтекла грес. Обикновенно се получава когато завиваш само в определена посока или при завой когато си навил волана до край. Наи-добре се свържи с хората които са навътре в нещата като Пламен и ги попитай за съвет. Те със сигурност ще ти помогнат. Аз карам Колта от около година и не съм толкова вещ все още. За сега, да чукна на дърво, не съм имал проблеми с ходовата част а само с електрическата който горе-долу мога да си ги оправя сам с подръчни средства. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 Провери амортисьорите, лагерите на макферсона и въобще окачването около тях. При мене имаше леко тресене при натискане на спирачката. Преден десен амортисьор беше заминал. След смяната тресенето изчезна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 Провери амортисьорите, лагерите на макферсона и въобще окачването около тях. При мене имаше леко тресене при натискане на спирачката. Преден десен амортисьор беше заминал. След смяната тресенето изчезна.Мерси за инфото! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 Може да се е разхлабил и спирачният апарат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.