Премини към съдържание

Имам проблем с колта ми


Препоръчано мнение

Като натисна спирачката между 50 и 70 се усеща най-много.

Казаха ми от форума че е крив диск.

Възможно ли е да е от нещо друго / да тресе при такава скорост / ?

 

Ако е диск колко пари ще ми излезне. 97 г е колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами на един опел който карах, тресеше точно така и се оказа от успокоителна греда някаква... Беше изгнила и скъсана.. Т.е. може и да има и други причини. Колта за да изкриви дискове трябва зверски да е скачал някой на спирачките...Все пак говорим за кола 950 кг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами на един опел който карах, тресеше точно така и се оказа от успокоителна греда някаква... Беше изгнила и скъсана.. Т.е. може и да има и други причини. Колта за да изкриви дискове трябва зверски да е скачал някой на спирачките...Все пак говорим за кола 950 кг.

Вчера карах една Астра 600км.,която и при 20 и при 120 км/ч трсеше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери си гуми и джанти, за да не си изпатиш с излишни разходи. :lol:

 

От гуми и джанти едва ли би могло да му тресе, само при натиснати спирачки...Все пак може да ги закара на един вулканизатор за преглед и баланс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първото нещо което ми идва на ум са лоши накладки,90% от такситата са така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми има една щайга Форд Къриер. При него има същият проблем, когато я карам със 100-120 волана се тресе леко, а при натискане на спирачка спирането не е от най- доброто а тресенето на волана е велико. Ходих при майстор и той ми каза че имам крив диск а тресенето когато карам в определена скорост е от гуми/джанти. Той я оправи като изпили дисковете, знам че това не е най- хубавия вариант но е по- евтино, а и както казаха другите колеги първо си провери по дребните неща като гуми, накаладки и тогава мисли вариант да сменяш дискове или нещо друго. Аз мога да питам този майстор дето прави фордчето, но ми кажи как е станал проблема. Така ли си купил колата или е станало в последствие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем, но при мен не е от гуми и джанти, а и не съм убеден че е от криви дискове.

При мен по някога го има лекото тресене от 110 нагоре и при натискане на спирачка, но само на много хубав и равен път се усеща.

Има и още един симптом, при леко завиване също се усеща дори и с ниска скорост :) Просто нямам обяснение никакво.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Джантите са добре както и гумите чисто нови са и балансирани.

Проблема е от доста време, просто не знам каква е причината.

Aко взема диск и се окаже не ляв, а десен / въобще има ли значение / ?

Предполагам монтажа не е труден все пак са 4 болта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем, но при мен не е от гуми и джанти, а и не съм убеден че е от криви дискове.

При мен по някога го има лекото тресене от 110 нагоре и при натискане на спирачка, но само на много хубав и равен път се усеща.

Има и още един симптом, при леко завиване също се усеща дори и с ниска скорост :) Просто нямам обяснение никакво.......

Да нямаш някакви проблеми с тъй нареченото "каре".Все пак колата ти е с предно предаване и връзката между полуоските и гумата е с карданен механизъм , който доста се поврежда при наште пътища. Колата само притропва или се чува и шум когато завиваш и от коя страна е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да нямаш някакви проблеми с тъй нареченото "каре".Все пак колата ти е с предно предаване и връзката между полуоските и гумата е с карданен механизъм , който доста се поврежда при наште пътища. Колата само притропва или се чува и шум когато завиваш и от коя страна е?

Ми до сега не съм чувал да ми чука каре.

Интересното е че ми тропа амортисьора, а в същото време е здрав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто е някоя въртяща се част. Няма никакво разумно обяснение да е от амортисьора. Поне аз не виждам такова. Когато се появява такова тресене на предницата и то при завой, единственното нещо което ми идва на ум е проблем с карданните съединения (карета). При някой други марки, такове притропване при завой са виждал дори при скъсан маншон и изтекла грес. Обикновенно се получава когато завиваш само в определена посока или при завой когато си навил волана до край. Наи-добре се свържи с хората които са навътре в нещата като Пламен и ги попитай за съвет. Те със сигурност ще ти помогнат. Аз карам Колта от около година и не съм толкова вещ все още. За сега, да чукна на дърво, не съм имал проблеми с ходовата част а само с електрическата който горе-долу мога да си ги оправя сам с подръчни средства.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери амортисьорите, лагерите на макферсона и въобще окачването около тях. При мене имаше леко тресене при натискане на спирачката. Преден десен амортисьор беше заминал. След смяната тресенето изчезна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери амортисьорите, лагерите на макферсона и въобще окачването около тях. При мене имаше леко тресене при натискане на спирачката. Преден десен амортисьор беше заминал. След смяната тресенето изчезна.

Мерси за инфото!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...