Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Имам Галант 2003 година с двигател 2,5. Малко съм го "поразпилил" до към 300 кончета че и отгоре (на двигателя). И както се досещате трудно хваща пътя, та за това имам намерение да го направя с двойно предаване.

 

Някой може ли да ми помогне с това начинание?... че следващата стъпка е около 400...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вкарваш си едно ВР4 от Англия и ползваш 4Х4 системата, а и ще имаш един туин турбо мотор за по-нататъшни експерименти...Аз по-добър начин не виждам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам Галант 2003 година с двигател 2,5. Малко съм го "поразпилил" до към 300 кончета че и отгоре (на двигателя). И както се досещате трудно хваща пътя, та за това имам намерение да го направя с двойно предаване.

 

Някой може ли да ми помогне с това начинание?... че следващата стъпка е около 400...

 

 

Би ли споделил как постигна тази мощност? Колко пари излезе?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста промени претърпя "моторчето" а от там съответно и трансмисията и...

 

Като начало - комппресор Вортех който може да се надуе до 1,5 бара, а сега работи само на около 0,7 понеже се нуждая от по-големи инжектори. За сега съм още с оригиналните и работят на 101% от възможностите си.

 

Към компресора съответно и едно интеркулерче.

 

Да не забравя специално изработените в Германия поръчкови бутала. Оригиналните още на първия тест здадоха багажа.

 

Нов компютър Аутроник

 

Изцяло нова генерация 70мм и съответно нов изпускателен колектор. Само едно гърне накрая - звука е потресаващ...

 

Съединителя също е сменен с керамичен.

 

Нови спирачни механизми отпред с по 8 цилиндърчета на апарат - все пак трябва да може и да се спира...

 

Амортисьори и ....сигурно ще доста неща пропускам, но това май са основните.

 

Всичко труд и части - май някъде малко над 50 000 левчета :icon_crying:

 

Ама какво да се прави - страст знаете как е.... жена ми ще ме убие

 

Следващата стъпка е да сменя инжекторите с такива с по-голям дебит и съответно да вдигнем налягането на копресора - и със сигурност ще ударим и доста над 400 к.с. Само не е ясно дали ще издържи скоростната кутия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А кога ще видим малко снимки, и да чуем звука на този дзвер? Ако може и някое клипче да качиш? И най-вече на съборите да го докараш да му се порадваме :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aми можем да се разберем за някаква среща. Дайте предложения.

 

И снимки ще ви кача само че първо трябва да я снимам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Eдин ама си доста голям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да

 

Къде си ме снимал. На Божура или в Дупница?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вкарваш си едно ВР4 от Англия и ползваш 4Х4 системата, а и ще имаш един туин турбо мотор за по-нататъшни експерименти...Аз по-добър начин не виждам.

 

Доста по-лесно и евтино ще е да прехвърли дирекцията на един VR4, отколкото да насади AWD-то на конвенционалния Галант. Звучи ми като безумие просто... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

някой внасял ли е автомобили от Англия?

 

Предложения за Английски интернет сайт за продажба на такива

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста по-лесно и евтино ще е да прехвърли дирекцията на един VR4, отколкото да насади AWD-то на конвенционалния Галант. Звучи ми като безумие просто... :icon_hmm:

:good: .......Точно и ясно.......Около 3/3500 лв и е готов.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що реши точно толкова?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що реши точно толкова?

Защото така ни харесва..... :lol: ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста по-лесно и евтино ще е да прехвърли дирекцията на един VR4, отколкото да насади AWD-то на конвенционалния Галант. Звучи ми като безумие просто... :icon_hmm:

Цъ,цъ, цъ...безумие било.... :icon_doh: Прочете ли колко неща е модифицирал човека и колко неща ще трябва да се въртят от едното на другото + обръщане на дирекция? Става като, имам си копче, дай палто да намерим за него...

 

Доста промени претърпя "моторчето" а от там съответно и трансмисията и...

 

Като начало - комппресор Вортех който може да се надуе до 1,5 бара, а сега работи само на около 0,7 понеже се нуждая от по-големи инжектори. За сега съм още с оригиналните и работят на 101% от възможностите си.

Сложили сте суперчарджър нали...не турбо компресор. И аз от 3-4 месеца чакам подобно нещо , но човека с който се бях разбрал излезе несериозен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да суперчарджър - или с други думи механичен компресор свързан към коляновия вал с ремъчна предавка.

 

Тук трудното беше, че трябваше да се разработи специален привод, тъй като от ляво нямаше място за компресора.

 

Ще кача снимки като мога. Интересно е да се види.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да суперчарджър - или с други думи механичен компресор свързан към коляновия вал с ремъчна предавка.

 

Тук трудното беше, че трябваше да се разработи специален привод, тъй като от ляво нямаше място за компресора.

 

Ще кача снимки като мога. Интересно е да се види.

E то по принцип цели китове продават - комплект с дюзите ,свещите, ремъка,шайбите,софтуера и т.н., ама ...$$$$. Между другото на Мицу не съм виждал още. А чарджъра според мен има един много голям плюс, че дърпа яко още от ниски обороти и монтажа му е по-лесен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги открих две снимчици още от самото начало на преработките. На едната се вижда привода за който вече писах и компресора, а на другата предните спирачни механизми. Не е много но само тези имам. По нататък ще я снимам и ще ви изпратя още - ако ви вълнува разбира се.

post-5587-1236032421.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста по-лесно щеше да бъде с готов кит, но за този двигател няма такива...или поне като започнах с начинанието преди година и половина нямаше

 

Ето и спрачките..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Немога да я кача втората снимка. Нямало пространство. :icon_blush:

 

Съжалявам, ще опитам утре може би.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направи си фото-албум в снимка.бг и качи снимките там, а после ги пусни тук чрез линкове ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...