Emo Nikolkov Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Имам Галант 2003 година с двигател 2,5. Малко съм го "поразпилил" до към 300 кончета че и отгоре (на двигателя). И както се досещате трудно хваща пътя, та за това имам намерение да го направя с двойно предаване. Някой може ли да ми помогне с това начинание?... че следващата стъпка е около 400... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Вкарваш си едно ВР4 от Англия и ползваш 4Х4 системата, а и ще имаш един туин турбо мотор за по-нататъшни експерименти...Аз по-добър начин не виждам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Имам Галант 2003 година с двигател 2,5. Малко съм го "поразпилил" до към 300 кончета че и отгоре (на двигателя). И както се досещате трудно хваща пътя, та за това имам намерение да го направя с двойно предаване. Някой може ли да ми помогне с това начинание?... че следващата стъпка е около 400... Би ли споделил как постигна тази мощност? Колко пари излезе? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolkov Публикувано 2 март 2009 Автор Сподели Публикувано 2 март 2009 Доста промени претърпя "моторчето" а от там съответно и трансмисията и... Като начало - комппресор Вортех който може да се надуе до 1,5 бара, а сега работи само на около 0,7 понеже се нуждая от по-големи инжектори. За сега съм още с оригиналните и работят на 101% от възможностите си. Към компресора съответно и едно интеркулерче. Да не забравя специално изработените в Германия поръчкови бутала. Оригиналните още на първия тест здадоха багажа. Нов компютър Аутроник Изцяло нова генерация 70мм и съответно нов изпускателен колектор. Само едно гърне накрая - звука е потресаващ... Съединителя също е сменен с керамичен. Нови спирачни механизми отпред с по 8 цилиндърчета на апарат - все пак трябва да може и да се спира... Амортисьори и ....сигурно ще доста неща пропускам, но това май са основните. Всичко труд и части - май някъде малко над 50 000 левчета :icon_crying: Ама какво да се прави - страст знаете как е.... жена ми ще ме убие Следващата стъпка е да сменя инжекторите с такива с по-голям дебит и съответно да вдигнем налягането на копресора - и със сигурност ще ударим и доста над 400 к.с. Само не е ясно дали ще издържи скоростната кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 А кога ще видим малко снимки, и да чуем звука на този дзвер? Ако може и някое клипче да качиш? И най-вече на съборите да го докараш да му се порадваме Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolkov Публикувано 2 март 2009 Автор Сподели Публикувано 2 март 2009 Aми можем да се разберем за някаква среща. Дайте предложения. И снимки ще ви кача само че първо трябва да я снимам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Само един ли е компресора или са два? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolkov Публикувано 2 март 2009 Автор Сподели Публикувано 2 март 2009 Eдин ама си доста голям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Колега, това ли е Галанта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolkov Публикувано 2 март 2009 Автор Сподели Публикувано 2 март 2009 да Къде си ме снимал. На Божура или в Дупница? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 На Божура :victory: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Вкарваш си едно ВР4 от Англия и ползваш 4Х4 системата, а и ще имаш един туин турбо мотор за по-нататъшни експерименти...Аз по-добър начин не виждам. Доста по-лесно и евтино ще е да прехвърли дирекцията на един VR4, отколкото да насади AWD-то на конвенционалния Галант. Звучи ми като безумие просто... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolkov Публикувано 2 март 2009 Автор Сподели Публикувано 2 март 2009 някой внасял ли е автомобили от Англия? Предложения за Английски интернет сайт за продажба на такива Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovany1 Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 www.autotrader.co.uk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Доста по-лесно и евтино ще е да прехвърли дирекцията на един VR4, отколкото да насади AWD-то на конвенционалния Галант. Звучи ми като безумие просто... :icon_hmm: :good: .......Точно и ясно.......Около 3/3500 лв и е готов..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolkov Публикувано 2 март 2009 Автор Сподели Публикувано 2 март 2009 Що реши точно толкова? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Що реши точно толкова?Защото така ни харесва..... :lol: .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Доста по-лесно и евтино ще е да прехвърли дирекцията на един VR4, отколкото да насади AWD-то на конвенционалния Галант. Звучи ми като безумие просто... :icon_hmm:Цъ,цъ, цъ...безумие било.... :icon_doh: Прочете ли колко неща е модифицирал човека и колко неща ще трябва да се въртят от едното на другото + обръщане на дирекция? Става като, имам си копче, дай палто да намерим за него... Доста промени претърпя "моторчето" а от там съответно и трансмисията и... Като начало - комппресор Вортех който може да се надуе до 1,5 бара, а сега работи само на около 0,7 понеже се нуждая от по-големи инжектори. За сега съм още с оригиналните и работят на 101% от възможностите си.Сложили сте суперчарджър нали...не турбо компресор. И аз от 3-4 месеца чакам подобно нещо , но човека с който се бях разбрал излезе несериозен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolkov Публикувано 2 март 2009 Автор Сподели Публикувано 2 март 2009 Да суперчарджър - или с други думи механичен компресор свързан към коляновия вал с ремъчна предавка. Тук трудното беше, че трябваше да се разработи специален привод, тъй като от ляво нямаше място за компресора. Ще кача снимки като мога. Интересно е да се види. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Прочете ли колко неща е модифицирал човека Пожелавам му успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Да суперчарджър - или с други думи механичен компресор свързан към коляновия вал с ремъчна предавка. Тук трудното беше, че трябваше да се разработи специален привод, тъй като от ляво нямаше място за компресора. Ще кача снимки като мога. Интересно е да се види.E то по принцип цели китове продават - комплект с дюзите ,свещите, ремъка,шайбите,софтуера и т.н., ама ...$$$$. Между другото на Мицу не съм виждал още. А чарджъра според мен има един много голям плюс, че дърпа яко още от ниски обороти и монтажа му е по-лесен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolkov Публикувано 2 март 2009 Автор Сподели Публикувано 2 март 2009 Колеги открих две снимчици още от самото начало на преработките. На едната се вижда привода за който вече писах и компресора, а на другата предните спирачни механизми. Не е много но само тези имам. По нататък ще я снимам и ще ви изпратя още - ако ви вълнува разбира се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolkov Публикувано 2 март 2009 Автор Сподели Публикувано 2 март 2009 Доста по-лесно щеше да бъде с готов кит, но за този двигател няма такива...или поне като започнах с начинанието преди година и половина нямаше Ето и спрачките.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolkov Публикувано 2 март 2009 Автор Сподели Публикувано 2 март 2009 Немога да я кача втората снимка. Нямало пространство. :icon_blush: Съжалявам, ще опитам утре може би. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 март 2009 Сподели Публикувано 2 март 2009 Направи си фото-албум в снимка.бг и качи снимките там, а после ги пусни тук чрез линкове ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.