rumcais17 Публикувано 25 февруари 2009 Сподели Публикувано 25 февруари 2009 Здравеите всички ! Помогнете,моля ви,че всеки се чуди. Трупа въздух в охладителната система.Не е глава,а си продължава и изхвърля течност.Видях се в чудо все да обезвъздушавам.Направих байпас отпробката до термостата до разширителния съд.Сега карам така,ама ОТКЪДЕ МОЖЕ ДА Е ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 25 февруари 2009 Сподели Публикувано 25 февруари 2009 Как разбра, че не е глава ? А гарнитура? А какъв автомобил? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 25 февруари 2009 Сподели Публикувано 25 февруари 2009 Започни от най-лекото! Обезвъздушаване му е майката. После ще видим. Можеш да сложиш някой вестник да видиш от къде точно капе, в случай, че се съмняваш за теч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumcais17 Публикувано 26 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2009 КАРИЗМА 1,9ТД -97г. Миналата година изби гарнитура,смениха я ,шлайфаха и главата-карах така до есента.Реших да сложа антифриз - започна да изхвърля.Смених термостат-не е.Смених капачка - не е.Като спре парното знам,че има въздух в радиаторчето,обезвъздуша и карам до след 2-3 дни.Сложих байпаса с прозрачен мъркуч и го гледам всеки ден-минават си малки балончета,но поне сега не изхвърля течност,а само въздуха.Ходих на "анализ за главата"-казаха,че не е.Помпата също не е.А кое е тогава ?!? Може ли да е от турбото ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2009 Сподели Публикувано 26 февруари 2009 КАРИЗМА 1,9ТД -97г. Миналата година изби гарнитура,смениха я ,шлайфаха и главата-карах така до есента.Реших да сложа антифриз - започна да изхвърля.Смених термостат-не е.Смених капачка - не е.Като спре парното знам,че има въздух в радиаторчето,обезвъздуша и карам до след 2-3 дни.Сложих байпаса с прозрачен мъркуч и го гледам всеки ден-минават си малки балончета,но поне сега не изхвърля течност,а само въздуха.Ходих на "анализ за главата"-казаха,че не е.Помпата също не е.А кое е тогава ?!? Може ли да е от турбото ?Как познаха че не е помпа?Като си я карал колата повечко, след като я изгасиш, чуваш ли бълбукане от към предницата, парното и т.н. ???Възможно да е от турбото ,защото то има освен маслена магистрала ,и водна такава за охлаждането й, но при мен не е имало случай при който от там да надува .........по скоро влиза масло във водата или обратното , но да надува не знам............По вероятно е майсторите да се правят на разсеяни........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 26 февруари 2009 Сподели Публикувано 26 февруари 2009 От това което описваш възможностите са две - водна помпа и радиатор. Имах подобен проблем, смених всичко и накрая стигнах до радиатора. Въпреки че изглеждаше добре и го промивах отвън и отвътре - проблема беше там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 26 февруари 2009 Сподели Публикувано 26 февруари 2009 КАРИЗМА 1,9ТД -97г. Миналата година изби гарнитура,смениха я ,шлайфаха и главата-карах така до есента.Реших да сложа антифриз - започна да изхвърля.Смених термостат-не е.Смених капачка - не е.Като спре парното знам,че има въздух в радиаторчето,обезвъздуша и карам до след 2-3 дни.Сложих байпаса с прозрачен мъркуч и го гледам всеки ден-минават си малки балончета,но поне сега не изхвърля течност,а само въздуха.Ходих на "анализ за главата"-казаха,че не е.Помпата също не е.А кое е тогава ?!? Може ли да е от турбото ? Най вероятно като са ти правили ремонта по шлайфане на глава и др. и не е направен както трябва. Така, че ще трябва да си смениш майсторите. Като ти се губи парното, след като си обезвъздушил - то е ясно, че от някъде идва тоя въздух. И най вероятно това е компресия, която преминава в охладителната система. Други симптоми има ли, пипни големия маркуч който влиза в радиатора и виж дали много е издут и под голямо налягане. За главата какъв анализ са ти правили, това да не е дето се слага едно уредче на разширителния съд и да дава индикация за наличие на въглероден двуокис в системата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumcais17 Публикувано 26 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2009 Привет ! Водната помпа я свалихме - не е!Анализа е с уредче с течност за наличие на въгл.двуокис - уж не е ?!А дебелия мъркуч горе не е твърд,особено сега като направих байпаса.Знам как беше миналата година,като изби гарнитурата-ври,излиза пара,спука и маркучето с пробката за обезвъздушаване до радиатора.Сега е пушка,само дето си минават тия малки мехурчета по байпаса до разширителя.Днес ми споделиха подобен проблем с голф,при който радиатора бил запушен и нямалоДЕБИТ/помпата дърпала,а не лашкала/. Уж миха системата с обезмаслители,ама може да е останало нещо запушено.Сега течност не се губи,нито изхвърля.Днес пак елиминирах турбото и я оставих доста да работи - същата работа.Е,брадясах вече/шегичка/Поне да знам какво е ,че да го оправят.А майсторите се чудят и казват-карай така с байпаса.Карай,ама аз искам да съм спокоен.Харесвам си я моята гейша. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 26 февруари 2009 Сподели Публикувано 26 февруари 2009 Тоя байпас дето си го правил не знам какъв е. Ама казваш си сменял термостата, че там на самия клапан имаш ли съвсем малко отворче /някъде ф3 мм./ - то трябва да е нагоре и чрез него мисля се самообезвъздушава системата. А и тоя анализ за въглероден двуокис не е много за вярване доколко е читав. Това ти го казвам, защото тия неща съм ги изпитал и са ми минали през главата. Симптомите бяха почти същите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dosev4eto Публикувано 26 февруари 2009 Сподели Публикувано 26 февруари 2009 Преди години имах този проблем, и то след перфектен основен ремонт. Оказа се че на радиатора има малка дупка, но не се забелязва, защото на студен мотор не тече, а на топъл се изпарява! след лепене на радиатора всичко стана ОК! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumcais17 Публикувано 27 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2009 :icon_box: Не знам вече къде и кое да търся.Мисля напролет да източа антифриза и да промия с обезмаслители системата.И ще пробвам маркуч по маркуч. Мисля да снимам системата да видите как е . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumcais17 Публикувано 10 март 2009 Автор Сподели Публикувано 10 март 2009 Привет,Колеги ! Днес ходих да притегнат главата - "можело да било от това" .Ама не е -същата работа. :icon_blush: Вече и моята е за притегляне !Изкарва си малки мехурчета ,минават си по байпаса до разширителя,дебелия маркуч не е твърд и толкова.Дори и да е позапушен радиатора и да няма дебит,откъде са въздушните мехурчета ???Една питанка : МОЖЕ ЛИ ДА ИМА НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ В БЛОКА ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 март 2009 Сподели Публикувано 10 март 2009 Привет,Колеги ! Днес ходих да притегнат главата - "можело да било от това" .Ама не е -същата работа. :icon_blush: Вече и моята е за притегляне !Изкарва си малки мехурчета ,минават си по байпаса до разширителя,дебелия маркуч не е твърд и толкова.Дори и да е позапушен радиатора и да няма дебит,откъде са въздушните мехурчета ???Една питанка : МОЖЕ ЛИ ДА ИМА НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ В БЛОКА ?Може........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumcais17 Публикувано 6 април 2009 Автор Сподели Публикувано 6 април 2009 Още една питанка за моя проблем : МОЖЕ ЛИ ДА "ЗАСМУКВА " ВЪЗДУХ ОТ ГАРНИТУРАТА МЕЖДУ ГЛАВАТА И "ВЪЗЕЛА" ОТ МАРКУЧИ,В КОЙТО Е ТЕРМОСТАТА ??? :icon_blush: Иначе,все още си я карам така - не прегрява,даже си свикнах и вече по-рядко вдигам капака. Единия майстор казва ГЛАВА,а другия казва : ! Няма да я отварям твоята кола бе,карай си я така!Ха кажете ВИЕ как бихте постъпили ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 6 април 2009 Сподели Публикувано 6 април 2009 Я аз да попитам как от област с ниско налягане, ще влезне въздух в област с високо налягане....... Ако има проблем там ще има теч на антифриз.....Ако в охладителната система влиза въздух (а там налягането е високо) то този въздух може да доиде само от място с по-високо налягане. Ама щом си свикнал карай си я така......Аз моита не бих я мръднал и метър с подобен проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumcais17 Публикувано 6 април 2009 Автор Сподели Публикувано 6 април 2009 Я аз да попитам как от област с ниско налягане, ще влезне въздух в област с високо налягане....... Ако има проблем там ще има теч на антифриз.....Ако в охладителната система влиза въздух (а там налягането е високо) то този въздух може да доиде само от място с по-високо налягане. Ама щом си свикнал карай си я така......Аз моита не бих я мръднал и метър с подобен проблем. Кажи,какво да я правя ? А теб къде да те открия ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 6 април 2009 Сподели Публикувано 6 април 2009 Шест реда под аватара му. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumcais17 Публикувано 6 април 2009 Автор Сподели Публикувано 6 април 2009 Шест реда под аватара му."Ша ли мой " да дойда до там читав ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 6 април 2009 Сподели Публикувано 6 април 2009 Ми незнам .... :icon_blush: П.С. В една друга тема колеги говориха за добър маистор на дизели във Варна.....струва ми се че там ти е по-близо. Ама да ти надува и приказки от сорта "Няма да я отварям твоята кола бе,карай си я така" са краино несериозни. На такъв няма да му дам и предпазител да смени, пък ако ще и по корем да се влачи. Това е все едно да идеш на лекар с кашлица и температура и тои да ти каже " Абе нищо ти няма, ходи си така".........Ей полудявам, как може да има такива изроди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumcais17 Публикувано 6 април 2009 Автор Сподели Публикувано 6 април 2009 Харесваш ми !!!Защо няма такива като теб навсякъде !!!??? Не използувай само главни букви, стреми се да пишеш правилно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumcais17 Публикувано 6 април 2009 Автор Сподели Публикувано 6 април 2009 ХАРЕСВАШ МИ !!!ЗАЩО НЯМА ТАКИВА КАТО ТЕБ НАВСЯКЪДЕ !!!???А,и кой във Варна ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 6 април 2009 Сподели Публикувано 6 април 2009 Като шлайфаха главата, правиха ли и водна проба ? А губи ли ти охладителна течност ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumcais17 Публикувано 8 април 2009 Автор Сподели Публикувано 8 април 2009 Като шлайфаха главата, правиха ли и водна проба ? А губи ли ти охладителна течност ?Не знам за водна проба-не съм бил при майстора.Взех си я след ремонта с надеждата,че всичко си е наред.А охладителна течност сега не губи с тоя "байпас" - мехурчетата си отиват направо в разширителя и оттам през клапата на капачката си излизат.Само дето аз съм си притеснен да не я "оконча" ,щото не и разбирам-не е като на ЛАДАТА.Абе ,ще гледам тия дни да направя някоя и друга снимка,че да ви стане ясно как е . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 8 април 2009 Сподели Публикувано 8 април 2009 Не знам за водна проба-не съм бил при майстора.Взех си я след ремонта с надеждата,че всичко си е наред.А охладителна течност сега не губи с тоя "байпас" - мехурчетата си отиват направо в разширителя и оттам през клапата на капачката си излизат.Само дето аз съм си притеснен да не я "оконча" ,щото не и разбирам-не е като на ЛАДАТА.Абе ,ще гледам тия дни да направя някоя и друга снимка,че да ви стане ясно как е .To и да си бил при майстора все тая. Главата се шлайфа задължително при смяна на гарнитура, както и е строго препоръчително да се направи и водна проба, за да се види дали главата не е пукната, както ти е обяснил Миро. Тези манипулации, най-често се правят на отделно място, при човек, който се занимава само с това, където предполагам и твоя майстор е дал главата за шлайф. Трябва да се обърнеш към него и да го питаш какво точно са правили преди да затворят мотора. И аз ти препоръчвам да отидеш при някой читав майстор, понеже това може да се окаже и ново сваляне на главата . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumcais17 Публикувано 9 април 2009 Автор Сподели Публикувано 9 април 2009 To и да си бил при майстора все тая. Главата се шлайфа задължително при смяна на гарнитура, както и е строго препоръчително да се направи и водна проба, за да се види дали главата не е пукната, както ти е обяснил Миро. Тези манипулации, най-често се правят на отделно място, при човек, който се занимава само с това, където предполагам и твоя майстор е дал главата за шлайф. Трябва да се обърнеш към него и да го питаш какво точно са правили преди да затворят мотора. И аз ти препоръчвам да отидеш при някой читав майстор, понеже това може да се окаже и ново сваляне на главата .Те всички искат да свалят главата и "ТОГАВА ЩЕЛИ ДА ВИДЯТ " какво ще се прави !!!ДА-нека я отворят,ама и да я оправят ! Всеки иска да изкара някои лев,ама каква е гаранцията,че няма пак да си е така? Нека си платя,но да е майстор и да разбира.Майсторлъка не е в "чука" и "замаха" , а да знаеш къде да пипнеш и как,нали? Никои не иска всяка година година да отваря мотора.Тогава не можахме да намерим желязна гарнитура , но сложиха уж маркова,шлайфаха я . И ? Иначе,МНОГО си я харесвам,макар че отначало се триумих дали да я взема.СТАБИЛНА Е !Радвам се,че съм един от ВАС и ми е кеф като срещна по пътя някой "японец". :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.