Премини към съдържание

Влиза въздух в охладителната система


rumcais17

Препоръчано мнение

Здравеите всички ! Помогнете,моля ви,че всеки се чуди. Трупа въздух в охладителната система.Не е глава,а си продължава и изхвърля течност.Видях се в чудо все да обезвъздушавам.Направих байпас отпробката до термостата до разширителния съд.Сега карам така,ама ОТКЪДЕ МОЖЕ ДА Е ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Започни от най-лекото! Обезвъздушаване му е майката. После ще видим. Можеш да сложиш някой вестник да видиш от къде точно капе, в случай, че се съмняваш за теч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КАРИЗМА 1,9ТД -97г.

Миналата година изби гарнитура,смениха я ,шлайфаха и главата-карах така до есента.Реших да сложа антифриз - започна да изхвърля.Смених термостат-не е.Смених капачка - не е.Като спре парното знам,че има въздух в радиаторчето,обезвъздуша и карам до след 2-3 дни.Сложих байпаса с прозрачен мъркуч и го гледам всеки ден-минават си малки балончета,но поне сега не изхвърля течност,а само въздуха.Ходих на "анализ за главата"-казаха,че не е.Помпата също не е.

А кое е тогава ?!? Може ли да е от турбото ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КАРИЗМА 1,9ТД -97г.

Миналата година изби гарнитура,смениха я ,шлайфаха и главата-карах така до есента.Реших да сложа антифриз - започна да изхвърля.Смених термостат-не е.Смених капачка - не е.Като спре парното знам,че има въздух в радиаторчето,обезвъздуша и карам до след 2-3 дни.Сложих байпаса с прозрачен мъркуч и го гледам всеки ден-минават си малки балончета,но поне сега не изхвърля течност,а само въздуха.Ходих на "анализ за главата"-казаха,че не е.Помпата също не е.

А кое е тогава ?!? Може ли да е от турбото ?

Как познаха че не е помпа?

Като си я карал колата повечко, след като я изгасиш, чуваш ли бълбукане от към предницата, парното и т.н. ???

Възможно да е от турбото ,защото то има освен маслена магистрала ,и водна такава за охлаждането й, но при мен не е имало случай при който от там да надува .........по скоро влиза масло във водата или обратното , но да надува не знам............

По вероятно е майсторите да се правят на разсеяни...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От това което описваш възможностите са две - водна помпа и радиатор. Имах подобен проблем, смених всичко и накрая стигнах до радиатора. Въпреки че изглеждаше добре и го промивах отвън и отвътре - проблема беше там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КАРИЗМА 1,9ТД -97г.

Миналата година изби гарнитура,смениха я ,шлайфаха и главата-карах така до есента.Реших да сложа антифриз - започна да изхвърля.Смених термостат-не е.Смених капачка - не е.Като спре парното знам,че има въздух в радиаторчето,обезвъздуша и карам до след 2-3 дни.Сложих байпаса с прозрачен мъркуч и го гледам всеки ден-минават си малки балончета,но поне сега не изхвърля течност,а само въздуха.Ходих на "анализ за главата"-казаха,че не е.Помпата също не е.

А кое е тогава ?!? Може ли да е от турбото ?

 

Най вероятно като са ти правили ремонта по шлайфане на глава и др. и не е направен както трябва. Така, че ще трябва да си смениш майсторите. Като ти се губи парното, след като си обезвъздушил - то е ясно, че от някъде идва тоя въздух. И най вероятно това е компресия, която преминава в охладителната система. Други симптоми има ли, пипни големия маркуч който влиза в радиатора и виж дали много е издут и под голямо налягане. За главата какъв анализ са ти правили, това да не е дето се слага едно уредче на разширителния съд и да дава индикация за наличие на въглероден двуокис в системата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет ! Водната помпа я свалихме - не е!Анализа е с уредче с течност за наличие на въгл.двуокис - уж не е ?!

А дебелия мъркуч горе не е твърд,особено сега като направих байпаса.Знам как беше миналата година,като изби гарнитурата-ври,излиза пара,спука и маркучето с пробката за обезвъздушаване до радиатора.Сега е пушка,само дето си минават тия малки мехурчета по байпаса до разширителя.Днес ми споделиха подобен проблем с голф,при който радиатора бил запушен и нямало

ДЕБИТ/помпата дърпала,а не лашкала/. Уж миха системата с обезмаслители,ама може да е останало нещо запушено.

Сега течност не се губи,нито изхвърля.Днес пак елиминирах турбото и я оставих доста да работи - същата работа.

Е,брадясах вече/шегичка/

Поне да знам какво е ,че да го оправят.А майсторите се чудят и казват-карай така с байпаса.

Карай,ама аз искам да съм спокоен.Харесвам си я моята гейша. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя байпас дето си го правил не знам какъв е. Ама казваш си сменял термостата, че там на самия клапан имаш ли съвсем малко отворче /някъде ф3 мм./ - то трябва да е нагоре и чрез него мисля се самообезвъздушава системата.

 

А и тоя анализ за въглероден двуокис не е много за вярване доколко е читав. Това ти го казвам, защото тия неща съм ги изпитал и са ми минали през главата. Симптомите бяха почти същите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди години имах този проблем, и то след перфектен основен ремонт. Оказа се че на радиатора има малка дупка, но не се забелязва, защото на студен мотор не тече, а на топъл се изпарява! след лепене на радиатора всичко стана ОК!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_box: Не знам вече къде и кое да търся.Мисля напролет да източа антифриза и да промия с обезмаслители системата.И ще пробвам маркуч по маркуч.

Мисля да снимам системата да видите как е .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Привет,Колеги ! Днес ходих да притегнат главата - "можело да било от това" .

Ама не е -същата работа. :icon_blush: Вече и моята е за притегляне !

Изкарва си малки мехурчета ,минават си по байпаса до разширителя,дебелия маркуч не е твърд и толкова.

Дори и да е позапушен радиатора и да няма дебит,откъде са въздушните мехурчета ???

Една питанка : МОЖЕ ЛИ ДА ИМА НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ В БЛОКА ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет,Колеги ! Днес ходих да притегнат главата - "можело да било от това" .

Ама не е -същата работа. :icon_blush: Вече и моята е за притегляне !

Изкарва си малки мехурчета ,минават си по байпаса до разширителя,дебелия маркуч не е твърд и толкова.

Дори и да е позапушен радиатора и да няма дебит,откъде са въздушните мехурчета ???

Една питанка : МОЖЕ ЛИ ДА ИМА НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ В БЛОКА ?

Може...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Още една питанка за моя проблем : МОЖЕ ЛИ ДА "ЗАСМУКВА " ВЪЗДУХ ОТ ГАРНИТУРАТА МЕЖДУ ГЛАВАТА И "ВЪЗЕЛА" ОТ МАРКУЧИ,

В КОЙТО Е ТЕРМОСТАТА ??? :icon_blush:

 

Иначе,все още си я карам така - не прегрява,даже си свикнах и вече по-рядко вдигам капака.

Единия майстор казва ГЛАВА,а другия казва : ! Няма да я отварям твоята кола бе,карай си я така!

Ха кажете ВИЕ как бихте постъпили ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я аз да попитам как от област с ниско налягане, ще влезне въздух в област с високо налягане....... Ако има проблем там ще има теч на антифриз.....Ако в охладителната система влиза въздух (а там налягането е високо) то този въздух може да доиде само от място с по-високо налягане. Ама щом си свикнал карай си я така......Аз моита не бих я мръднал и метър с подобен проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я аз да попитам как от област с ниско налягане, ще влезне въздух в област с високо налягане....... Ако има проблем там ще има теч на антифриз.....Ако в охладителната система влиза въздух (а там налягането е високо) то този въздух може да доиде само от място с по-високо налягане. Ама щом си свикнал карай си я така......Аз моита не бих я мръднал и метър с подобен проблем.

 

Кажи,какво да я правя ?

А теб къде да те открия ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шест реда под аватара му.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми незнам .... :icon_blush:

 

П.С. В една друга тема колеги говориха за добър маистор на дизели във Варна.....струва ми се че там ти е по-близо. Ама да ти надува и приказки от сорта "Няма да я отварям твоята кола бе,карай си я така" са краино несериозни. На такъв няма да му дам и предпазител да смени, пък ако ще и по корем да се влачи. Това е все едно да идеш на лекар с кашлица и температура и тои да ти каже " Абе нищо ти няма, ходи си така".........Ей полудявам, как може да има такива изроди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Харесваш ми !!!

Защо няма такива като теб навсякъде !!!???

 

Не използувай само главни букви, стреми се да пишеш правилно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като шлайфаха главата, правиха ли и водна проба ? А губи ли ти охладителна течност ?

Не знам за водна проба-не съм бил при майстора.Взех си я след ремонта с надеждата,че всичко си е наред.

А охладителна течност сега не губи с тоя "байпас" - мехурчетата си отиват направо в разширителя и оттам

през клапата на капачката си излизат.Само дето аз съм си притеснен да не я "оконча" ,щото не и разбирам-

не е като на ЛАДАТА.

Абе ,ще гледам тия дни да направя някоя и друга снимка,че да ви стане ясно как е .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за водна проба-не съм бил при майстора.Взех си я след ремонта с надеждата,че всичко си е наред.

А охладителна течност сега не губи с тоя "байпас" - мехурчетата си отиват направо в разширителя и оттам

през клапата на капачката си излизат.Само дето аз съм си притеснен да не я "оконча" ,щото не и разбирам-

не е като на ЛАДАТА.

Абе ,ще гледам тия дни да направя някоя и друга снимка,че да ви стане ясно как е .

To и да си бил при майстора все тая. Главата се шлайфа задължително при смяна на гарнитура, както и е строго препоръчително да се направи и водна проба, за да се види дали главата не е пукната, както ти е обяснил Миро. Тези манипулации, най-често се правят на отделно място, при човек, който се занимава само с това, където предполагам и твоя майстор е дал главата за шлайф. Трябва да се обърнеш към него и да го питаш какво точно са правили преди да затворят мотора. И аз ти препоръчвам да отидеш при някой читав майстор, понеже това може да се окаже и ново сваляне на главата .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

To и да си бил при майстора все тая. Главата се шлайфа задължително при смяна на гарнитура, както и е строго препоръчително да се направи и водна проба, за да се види дали главата не е пукната, както ти е обяснил Миро. Тези манипулации, най-често се правят на отделно място, при човек, който се занимава само с това, където предполагам и твоя майстор е дал главата за шлайф. Трябва да се обърнеш към него и да го питаш какво точно са правили преди да затворят мотора. И аз ти препоръчвам да отидеш при някой читав майстор, понеже това може да се окаже и ново сваляне на главата .

Те всички искат да свалят главата и "ТОГАВА ЩЕЛИ ДА ВИДЯТ " какво ще се прави !!!

ДА-нека я отворят,ама и да я оправят ! Всеки иска да изкара някои лев,ама каква е гаранцията,че няма пак да си е така? Нека си платя,но да е майстор и да разбира.Майсторлъка не е в "чука" и "замаха" , а да знаеш къде да пипнеш и как,нали? Никои не иска всяка година година да отваря мотора.

Тогава не можахме да намерим желязна гарнитура , но сложиха уж маркова,шлайфаха я . И ?

 

Иначе,МНОГО си я харесвам,макар че отначало се триумих дали да я взема.СТАБИЛНА Е !

Радвам се,че съм един от ВАС и ми е кеф като срещна по пътя някой "японец". :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...