Премини към съдържание

rumcais17

Потребители
  • От него общо

    15
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Dobrich

Информация за профила

  • Кара
    Carizma 1.9 TD

rumcais17's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Така е колега,ама тук като има само "пишман-майстори" !?! И всеки като иска да лапа пари и се прави,че разбира.. ..Отворил една кола,видял какво има вътре и хоп -- още един майстор.Калфа -ДА,ама Майстор --когато научи и тънкостите!Нали? Абе,да събера някой лев и ще я отваряме,няма как. :icon_blush:
  2. Те всички искат да свалят главата и "ТОГАВА ЩЕЛИ ДА ВИДЯТ " какво ще се прави !!! ДА-нека я отворят,ама и да я оправят ! Всеки иска да изкара някои лев,ама каква е гаранцията,че няма пак да си е така? Нека си платя,но да е майстор и да разбира.Майсторлъка не е в "чука" и "замаха" , а да знаеш къде да пипнеш и как,нали? Никои не иска всяка година година да отваря мотора. Тогава не можахме да намерим желязна гарнитура , но сложиха уж маркова,шлайфаха я . И ? Иначе,МНОГО си я харесвам,макар че отначало се триумих дали да я взема.СТАБИЛНА Е ! Радвам се,че съм един от ВАС и ми е кеф като срещна по пътя някой "японец". :icon_clap:
  3. Не знам за водна проба-не съм бил при майстора.Взех си я след ремонта с надеждата,че всичко си е наред. А охладителна течност сега не губи с тоя "байпас" - мехурчетата си отиват направо в разширителя и оттам през клапата на капачката си излизат.Само дето аз съм си притеснен да не я "оконча" ,щото не и разбирам- не е като на ЛАДАТА. Абе ,ще гледам тия дни да направя някоя и друга снимка,че да ви стане ясно как е .
  4. Харесваш ми !!! Защо няма такива като теб навсякъде !!!??? Не използувай само главни букви, стреми се да пишеш правилно.
  5. "Ша ли мой " да дойда до там читав ?
  6. Кажи,какво да я правя ? А теб къде да те открия ?
  7. Още една питанка за моя проблем : МОЖЕ ЛИ ДА "ЗАСМУКВА " ВЪЗДУХ ОТ ГАРНИТУРАТА МЕЖДУ ГЛАВАТА И "ВЪЗЕЛА" ОТ МАРКУЧИ, В КОЙТО Е ТЕРМОСТАТА ??? :icon_blush: Иначе,все още си я карам така - не прегрява,даже си свикнах и вече по-рядко вдигам капака. Единия майстор казва ГЛАВА,а другия казва : ! Няма да я отварям твоята кола бе,карай си я така! Ха кажете ВИЕ как бихте постъпили ???
  8. Привет,Колеги ! Днес ходих да притегнат главата - "можело да било от това" . Ама не е -същата работа. :icon_blush: Вече и моята е за притегляне ! Изкарва си малки мехурчета ,минават си по байпаса до разширителя,дебелия маркуч не е твърд и толкова. Дори и да е позапушен радиатора и да няма дебит,откъде са въздушните мехурчета ??? Една питанка : МОЖЕ ЛИ ДА ИМА НЯКАКЪВ ПРОБЛЕМ В БЛОКА ?
  9. С окъсяването на клемите се изпразват остатъчните токове от кондензатори и т.н. . Как ще изгориш нещо,като то не е под напрежение? И за стъклата--наложи се да ги сменям-също,като при теб.Изкарах буксата за управление-едното се оправи,другото-не ще. Изкарах"+",опрях го на "--" за няколко секунди и двете си работят сега,както трябва. Аз не те карам,просто споделям.КОЛАТА СИ Е ТВОЯ ! А тя ,като жената -- обича да я бъзикат,ама с мярка!И да знае човек къде и как! Е,УСПЕХ !
  10. Привет ! Имах същия проблем с астрата-сама се заключваше,включваше радиото и др.--ШАХ ! Откачих клемите и ги замасих за няколко секунди(изпразват се зарядите) --оправи се!После и на фиат го направихме--стана.Ако искаш-пробвай !
  11. :icon_box: Не знам вече къде и кое да търся.Мисля напролет да източа антифриза и да промия с обезмаслители системата.И ще пробвам маркуч по маркуч. Мисля да снимам системата да видите как е .
  12. Привет ! Водната помпа я свалихме - не е!Анализа е с уредче с течност за наличие на въгл.двуокис - уж не е ?! А дебелия мъркуч горе не е твърд,особено сега като направих байпаса.Знам как беше миналата година,като изби гарнитурата-ври,излиза пара,спука и маркучето с пробката за обезвъздушаване до радиатора.Сега е пушка,само дето си минават тия малки мехурчета по байпаса до разширителя.Днес ми споделиха подобен проблем с голф,при който радиатора бил запушен и нямало ДЕБИТ/помпата дърпала,а не лашкала/. Уж миха системата с обезмаслители,ама може да е останало нещо запушено. Сега течност не се губи,нито изхвърля.Днес пак елиминирах турбото и я оставих доста да работи - същата работа. Е,брадясах вече/шегичка/ Поне да знам какво е ,че да го оправят.А майсторите се чудят и казват-карай така с байпаса. Карай,ама аз искам да съм спокоен.Харесвам си я моята гейша. :icon_dance:
  13. КАРИЗМА 1,9ТД -97г. Миналата година изби гарнитура,смениха я ,шлайфаха и главата-карах така до есента.Реших да сложа антифриз - започна да изхвърля.Смених термостат-не е.Смених капачка - не е.Като спре парното знам,че има въздух в радиаторчето,обезвъздуша и карам до след 2-3 дни.Сложих байпаса с прозрачен мъркуч и го гледам всеки ден-минават си малки балончета,но поне сега не изхвърля течност,а само въздуха.Ходих на "анализ за главата"-казаха,че не е.Помпата също не е. А кое е тогава ?!? Може ли да е от турбото ?
×
×
  • Създаване...