Премини към съдържание

Колта придърпва при ниски обороти ?


Vaklinov

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, за пръв път пиша във форума ... :rolleyes: Имам малко проблемче и искам да попитам за съвет, та имам Колт 97 год , 1.3 75 к.с. 170 000 км като цяло машината е много здрава макар и вече на не малко години, но при движение /без значение дали е загряла или не/ понякога ми придърпва особено при влажно време главно на 2, 3 и 4 предавка при ниски обороти . Бях на елкон, казаха ми че свещите са ми засмяна, смених и 4-те, но придърпването си остана. Колт-а има и газова уредба като придърпването е особено осезаемо на газ и по-малко на бензин.

 

Някой да е имал подобен проблем с колта си или въобще с друг модел на Мицубиши? Или някаква идея от къде може да идва това прекъсване?

 

п.с. Смених преди 2 месеца масло, въздушен, маслен и горивен филтър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно и кабелите са за смяна.

Щом придърпването е по-осезателно на газ.

Газта е по-капризна от бензина към електрическата част на двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Аз карам същия колт и аз съм с газ, но досега не съм имал такива проблеми. Виждам че си от Пловдив, а точно в този регион има двама съфорумци, които могат да ти помогнат, а именно Milen z и Mario 64. Свържи се с някой от тях и предполагам ще се реши проблема. Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързия отговор. Честно да ви кажа малко се разочаровах от сервиза /с елкон-а/, тъй като така наречения майстор беше почти 100% сигурен, че проблема е от свещите, смених и дадох и не малко пари за елкон. Така е, остава да е от кабелите, обаче ако не е :icon_doh: остава да направя основен ремонт :icon_crying: и да се надявам да бъде отстранен някак си проблема Интересното е обаче, че при теста с новите свещи на елкона "майстора" каза че е ок всичко. Явно самия елкон не може да хване проблема ?!

А колеги м/у другото каква е цената на един кабел - приблизително и евентуално къде да ги намеря за района на Пловдив?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да TAZ, определено ще ги потърся! Доста въпроси ще можем да обсъдим. Имам нужда и от гарнитура , но това малко по-нататък!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като си купил колата, и не си сменял свещи и кабели, и не знаеш кога са сменяни, най-добре си ги смени за да си сигурен в тях, а и да не сменяш бобина после ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , виж малко по-надолу , имам абсолютно същият проблем с тази разлика , че когато прави проблем ( не винаги ) започва по едно и също време - когато стрелката на температурата стигне почти до средата. Общото е че и при мен сякаш е по-зле при влажно време и като започне да придърпва няма мощност, гасне , и всякакви неща ... :( И аз сменях масла , филтри , свещи , но проблемът още го има ...

 

Colt`a mi e 95`a 1.3

 

Днес купих кабели за 50 лв. - някакви японски , похвалиха ми ги и съм оставил колата при един човек - елкон , утре като е изстинала да я пробва , да и направи диагностика и се надявам с това всичко да приключи

 

PS Ще пиша какво е станало

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , виж малко по-надолу , имам абсолютно същият проблем с тази разлика , че когато прави проблем ( не винаги ) започва по едно и също време - когато стреката на температурата стигне почти до средата .Общото е че и при мен сякаш е по-зле при влажно време , и като започне да придърпва няма мощност , гасне , и всякакви неща ... :( И аз сменях масла , филтри , свещи , но проблемът още го има ...

 

Colt`a mi e 95`a 1.3

 

Днес купих кабели за 50 лв. - някакви японски , похвалиха ми ги , и съм оставил колате при един човек - елкон , утре като е изстинала да я пробва , да и направи диагностика и се надявам с това всичко да приключи

 

PS Ще пиша какво е станало

Диагнозата ти е на 90% кабели и свещи............опитай се когато извадиш старите да видиш дали има конденз по тях.............ако има - кабели .............

За 50 лв. няма читави кабели, остава да е някакъв компромис.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кабели ще играят явно , дано това да е проблема .....

И при мен имаше подобен проблем като си купих Колта, само че едвам едвам се забелязваше това придърпване.

Купих си кабели, свещи, палец и капачка от Ратола.

Цената ако не се лъжа тогава беше някъде около 180лв. за кабелите ама не съм сигурен.

От тогава забравих какво е да ти придърпва колата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със смяната на кабелите само не се оправи. В момента сменят палеца на делкото и свещите ( взех такива каквито DJ Tymbi ми препоръча ) Чакам да се обадят и се надявам това да е !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да подметна......на такива елкони дето си оставяте колите давайте им имената, да не попадне и друг там......За какво е този елкон като ще сменят половината кола на късмет.......Ми нали затова е тази апаратура .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да подметна......на такива елкони дето си оставяте колите давайте им имената, да не попадне и друг там......Закакво е този елкон като ще сменят половината кола на късмет.......Ми нали затова е тази апаратура .

:tooth: :tooth:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да подметна......на такива елкони дето си оставяте колите давайте им имената, да не попадне и друг там......Закакво е този елкон като ще сменят половината кола на късмет.......Ми нали затова е тази апаратура .

 

 

Ще се напълни форума с имена на елкони, ако всеки почне да пише:) Аз не съм чувал за елкон, който да е оправил някоя кола от първият път. Винаги казват: проблем с еди кой си цилиндър, сменяй кабели и т.н. Взимат си 30лв или колкото е там и после пак ходиш и умуват вече доколкото могат. Така беше преди обаче с по-старите коли. Сега с тези компютри, незнам, дано не ни се налага, че вие дето разбирате на :mitsu-smiley: сте много далече от Варна :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В понеделник ще сменям кабели и гарнитура , а кой знае може и на палец да отида :callgsm: . И наистина няма да се бавя с подмяната защото проблема само се задълбочава . А що се отнася за сервиза с елкона претендира да един от водещите и се намира на изхода на Пловдив посока за Пазарджик /Метро 2/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В понеделник ще сменям кабели и гарнитура , а кой знае може и на палец да отида :callgsm: . И наистина няма да се бавя с подмяната защото проблема само се задълбочава . А що се отнася за сервиза с елкона претендира да един от водещите и се намира на изхода на Пловдив посока за Пазарджик /Метро 2/.
Като ти смени и палеца, и пак не се оправи, вземи си търси дистрибутор(че трудно се намират за 1.3 мотора) и си го смени, че иначе ще ти стои още седмица -две там Колта, докато го диагностицират с този ЕЛКОН.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето Колтче май се оправи :) но няма да бързам с изводите понеже проблемът при мен се проявяваше переодично и това че днес беше ОК нищо не означава още ... и все пак съм оптимист :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио64 по възможност ще гледам да не ходя повече в тоя сервиз :icon_blush: и дано да не опирам да сменям дистрибутор . Утре, други ден ще видим и ще ви пиша за резултата . Ако пак прави така ще умуваме да видим от какво може да е.... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...