Vaklinov Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Здравейте колеги, за пръв път пиша във форума ... :rolleyes: Имам малко проблемче и искам да попитам за съвет, та имам Колт 97 год , 1.3 75 к.с. 170 000 км като цяло машината е много здрава макар и вече на не малко години, но при движение /без значение дали е загряла или не/ понякога ми придърпва особено при влажно време главно на 2, 3 и 4 предавка при ниски обороти . Бях на елкон, казаха ми че свещите са ми засмяна, смених и 4-те, но придърпването си остана. Колт-а има и газова уредба като придърпването е особено осезаемо на газ и по-малко на бензин. Някой да е имал подобен проблем с колта си или въобще с друг модел на Мицубиши? Или някаква идея от къде може да идва това прекъсване? п.с. Смених преди 2 месеца масло, въздушен, маслен и горивен филтър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redsxz Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Вероятно и кабелите са за смяна.Щом придърпването е по-осезателно на газ.Газта е по-капризна от бензина към електрическата част на двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Здравей колега! Аз карам същия колт и аз съм с газ, но досега не съм имал такива проблеми. Виждам че си от Пловдив, а точно в този регион има двама съфорумци, които могат да ти помогнат, а именно Milen z и Mario 64. Свържи се с някой от тях и предполагам ще се реши проблема. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaklinov Публикувано 5 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Мерси за бързия отговор. Честно да ви кажа малко се разочаровах от сервиза /с елкон-а/, тъй като така наречения майстор беше почти 100% сигурен, че проблема е от свещите, смених и дадох и не малко пари за елкон. Така е, остава да е от кабелите, обаче ако не е :icon_doh: остава да направя основен ремонт :icon_crying: и да се надявам да бъде отстранен някак си проблема Интересното е обаче, че при теста с новите свещи на елкона "майстора" каза че е ок всичко. Явно самия елкон не може да хване проблема ?!А колеги м/у другото каква е цената на един кабел - приблизително и евентуално къде да ги намеря за района на Пловдив? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaklinov Публикувано 5 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Да TAZ, определено ще ги потърся! Доста въпроси ще можем да обсъдим. Имам нужда и от гарнитура , но това малко по-нататък! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Като си купил колата, и не си сменял свещи и кабели, и не знаеш кога са сменяни, най-добре си ги смени за да си сигурен в тях, а и да не сменяш бобина после ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тодор Александров Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Колега , виж малко по-надолу , имам абсолютно същият проблем с тази разлика , че когато прави проблем ( не винаги ) започва по едно и също време - когато стрелката на температурата стигне почти до средата. Общото е че и при мен сякаш е по-зле при влажно време и като започне да придърпва няма мощност, гасне , и всякакви неща ... :( И аз сменях масла , филтри , свещи , но проблемът още го има ... Colt`a mi e 95`a 1.3 Днес купих кабели за 50 лв. - някакви японски , похвалиха ми ги и съм оставил колата при един човек - елкон , утре като е изстинала да я пробва , да и направи диагностика и се надявам с това всичко да приключи PS Ще пиша какво е станало Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Колега , виж малко по-надолу , имам абсолютно същият проблем с тази разлика , че когато прави проблем ( не винаги ) започва по едно и също време - когато стреката на температурата стигне почти до средата .Общото е че и при мен сякаш е по-зле при влажно време , и като започне да придърпва няма мощност , гасне , и всякакви неща ... :( И аз сменях масла , филтри , свещи , но проблемът още го има ... Colt`a mi e 95`a 1.3 Днес купих кабели за 50 лв. - някакви японски , похвалиха ми ги , и съм оставил колате при един човек - елкон , утре като е изстинала да я пробва , да и направи диагностика и се надявам с това всичко да приключи PS Ще пиша какво е станалоДиагнозата ти е на 90% кабели и свещи............опитай се когато извадиш старите да видиш дали има конденз по тях.............ако има - кабели .............За 50 лв. няма читави кабели, остава да е някакъв компромис....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тодор Александров Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 DJ Tymbi , какви свещи препоръчваш ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 DJ Tymbi , какви свещи препоръчваш ? NGK BPR5ES-11................това са твоите свещи.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тодор Александров Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 NGK BPR5ES-11................това са твоите свещи.... Благодаря ти ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaklinov Публикувано 6 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Кабели ще играят явно , дано това да е проблема ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Кабели ще играят явно , дано това да е проблема .....И при мен имаше подобен проблем като си купих Колта, само че едвам едвам се забелязваше това придърпване.Купих си кабели, свещи, палец и капачка от Ратола.Цената ако не се лъжа тогава беше някъде около 180лв. за кабелите ама не съм сигурен. От тогава забравих какво е да ти придърпва колата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тодор Александров Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Със смяната на кабелите само не се оправи. В момента сменят палеца на делкото и свещите ( взех такива каквито DJ Tymbi ми препоръча ) Чакам да се обадят и се надявам това да е ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Аз само да подметна......на такива елкони дето си оставяте колите давайте им имената, да не попадне и друг там......За какво е този елкон като ще сменят половината кола на късмет.......Ми нали затова е тази апаратура . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Аз само да подметна......на такива елкони дето си оставяте колите давайте им имената, да не попадне и друг там......Закакво е този елкон като ще сменят половината кола на късмет.......Ми нали затова е тази апаратура . :tooth: :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Аз само да подметна......на такива елкони дето си оставяте колите давайте им имената, да не попадне и друг там......Закакво е този елкон като ще сменят половината кола на късмет.......Ми нали затова е тази апаратура . Ще се напълни форума с имена на елкони, ако всеки почне да пише Аз не съм чувал за елкон, който да е оправил някоя кола от първият път. Винаги казват: проблем с еди кой си цилиндър, сменяй кабели и т.н. Взимат си 30лв или колкото е там и после пак ходиш и умуват вече доколкото могат. Така беше преди обаче с по-старите коли. Сега с тези компютри, незнам, дано не ни се налага, че вие дето разбирате на :mitsu-smiley: сте много далече от Варна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaklinov Публикувано 7 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2009 В понеделник ще сменям кабели и гарнитура , а кой знае може и на палец да отида . И наистина няма да се бавя с подмяната защото проблема само се задълбочава . А що се отнася за сервиза с елкона претендира да един от водещите и се намира на изхода на Пловдив посока за Пазарджик /Метро 2/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 февруари 2009 Сподели Публикувано 7 февруари 2009 В понеделник ще сменям кабели и гарнитура , а кой знае може и на палец да отида . И наистина няма да се бавя с подмяната защото проблема само се задълбочава . А що се отнася за сервиза с елкона претендира да един от водещите и се намира на изхода на Пловдив посока за Пазарджик /Метро 2/.Като ти смени и палеца, и пак не се оправи, вземи си търси дистрибутор(че трудно се намират за 1.3 мотора) и си го смени, че иначе ще ти стои още седмица -две там Колта, докато го диагностицират с този ЕЛКОН..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тодор Александров Публикувано 7 февруари 2009 Сподели Публикувано 7 февруари 2009 Моето Колтче май се оправи но няма да бързам с изводите понеже проблемът при мен се проявяваше переодично и това че днес беше ОК нищо не означава още ... и все пак съм оптимист Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaklinov Публикувано 8 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2009 Марио64 по възможност ще гледам да не ходя повече в тоя сервиз :icon_blush: и дано да не опирам да сменям дистрибутор . Утре, други ден ще видим и ще ви пиша за резултата . Ако пак прави така ще умуваме да видим от какво може да е.... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.