Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Gope1o

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    London

Gope1o's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, имам Паджеро 2 3.0 В6 150 коня автоматик.Искам да закупя едно ударено 3.0 в6 180 коня и въпроса ми е блока еднакъв ли е?Искам да мина на ръчна скоростна кутия заради офроуда.Не искам да го продавам и да купувам ръчка, защото нямам ръжда и двигатела е перфектен, има доста екстри(внос от Япония-десняк), е слабъчък ми е малко, но пък не ме е предавал досега. Благодаря ви предварително!
  2. Такаа, днес го запалих!Оказа се че проблема е в мен хаха.Той подава ток към помпата в момента който завъртиш ключа, а не когато е на контакт?!?!Не ми става ясно защо?!Пък аз въобще не го пробвах след като смених помпата.Благодаря за отговора на колегата!!!
  3. Здравейте на всички! Така от къде да започна... Нямам късмет с тези Паджерота и това си е.Това ми е третото Паджеро и пак проблеми!Първото беше GDI перфектно, но кофти двигател, оправих го и го продадох!Никога повече GDI!Второто 6G74(ръчка с блокаж, абе красота)тъкмо го нагласих за офроуд и ме блъснаха отзад и му разказаха играта(смачкано шаси, купе, раздатката протече, абе нямам думи)Чакам застрахователната компания да го вземе.Та взех 3-то Паджеро, което не пали от Япония внос(Живея в Англия).Та проблема е следния: Когато дам на контакт помпата не работи, но когато я пробвам с диагностиката работи?Има ток на бобините което ме навежда на мисълта, че може и да не е имобилазера!Някой да знае как е вързано релето дали минава през имобилайзера на колата, дали афтър маркет алармата прави проблем?Някой да има идея как е инсталацията на колата или някви диаграми да подхвърли, че да се ориентирам!Ще ви бъда благодарен!!!Нека да пишат хора, които имат представа от тези неща и са навътре в материата!Честно казано проблема е доста объркващ! А другото колата не дава грешки на диагностиката! Благодаря ви!!!
  4. Здравейте, последно време нямам време да се занимавам с него, но говорих с Милен от Пловдив изпратих му живи данни и човека каза че данните на дюзите показват голямо напрежение и проблема според него е помпата за високо налягане!Поръчах втора употреба, пристигна, но няма време да я сменя.Дросела го смених пак с втора ръка, но проблема си остана, до скоро когато изстинеше се форсираше и след малко каране пак спира да върви и се форсира до 3500 оборота пада до 3000 обирота, но сега само прекъсва, вече в чудо се видях с тая кола!!!Колега Venci6 ти със GDI двигател ли си, и какво точно смени?
  5. Не е глупаво предложението и благодаря за което!Но е пробвана помпата, работи.Тествана е и с компютър.А, и работи когато е студен! П.П.В наща махала сервиза е наш, така че не е проблем .Но досега не сме се сблъсквали с такъв проблем !Добре, че джипа и личен, а не на клиент!
  6. Така, смених филтъра в резервоара!Паля джипа и едвам работи, преди да сменя филтъра двигателя работеше перфектно! Закачих го на компа и излезе грешка 92 ETV MTR FB, беше там и след това не се е появявала!Започна и да люти много от газовете! Направи ми впечатление, че от ауспуха се чуват леки детонации(демек има възпламеняване на бензин в ауспуха) и става доста горещо в двигателния отсег.Имахме подобен проблем с Камарото, но там катализатора ставаше червен и се оказа управлението на бобините. Ето едно клипче как работи когато проблема е наяве: http://www.youtube.com/watch?v=4Gc1bZyopNw П.П.Лампите на двигателя и АБС светят заради компютъра за диагностика.
  7. Здравейте колеги! Имам следния проблем с Митсубиши Паджеро 3.5 V6 GDI 1997 код на двигателя V45W GYPC1, понякога когато загрее джипа влиза в нещо като авариен режим настъпвам газта и оборотите играят м/у 3000 и 4000 като се покара така след това малко по-малко губи мощност докато не спре(случи ни се ня пътя и нямахме избор, след гасене, малко почивка тръгваше без никакви признаци за проблема).Снощи сменихме микро филтрите, заработи доста добре, но радоста бе за кратко, докато започна пак да прекъсва така, след гасене на двигатела и палене отново, проблема беше изчезнал, но докога?Докаро всмукателните колектори бяха свалени ги почистих доколкото можах без да ги отварям с почукване и въздух под високо налягане изпадна доста нагар, почистени тръбите на ЕГР.Имаше два вакуум маркуч,а които бяха спукани и подменихме(от тях се оправи лютенето на очите получаващо се от газовете на джипа) Правих диагностика, и не ми дава грешки освен една в скоростите 51 SCI fail, но тя няма нищо общо с работата на двигателя. Сменено тротъл боди със сензорите, както и датчиците които са на жилото на газта за ускорение. Купил съм и цедката в резарвоара, но не съм я сменил. Ако трябва ще направя клип как и какво прави! Благодаря предварително!
×
×
  • Създаване...